Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(5)
Autor
Kieżel Ewa
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Podpłoński Robert
(1)
Popis Piotr
(1)
Szpor Grażyna
(1)
Wiewiórski Wojciech R
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Banki
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dane osobowe
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marka*
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Portal internetowy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Rynek
(1)
Telekomunikacja
(1)
Usługi
(1)
Znaki towarowe
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Internet- aktualne problemy stoanowienia i stosowania prawa: Jak Internet zmienia prawne ramy prywatności?; Privacy by Design jako paradygmat ochrony prywatności; Propozycje zmian Kodeksu cywilnego i Kodeksu postępowania cywilnego w zakresie dokumentów elektronicznych; Internet a nowe prawo prywatne międzynarodowe; Rola Kodelsu pracy w systemie przepisów dotyczących ochrony danych pracownika; Problemy administracyjnoprawne związane z ekspansją Internetu; 2. Sieci i portale internetowe: Bezpieczeństwo systemu nazw domenowych; Obowiązki przedsiębiorcy- administratora w sieci; Regulacją wyłączenia odpowiedzialności dostawców usług hostingowych; Ochrona informacji- problemy nie tylko projektowe; Funkcjonowanie portali internetowych- wybrane problemy prawne; Portale internetowe- zagrożenia realne i pozorne; Analiza internetowych sieci społecznościowych jako zagrożenia dla bezpieczeństwa organizacji; Portale społecznościowe a prawo do ochrony danych osobowych- zarys problemu; Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w serwisach społecznościowych; Prywatność w serwisach społecznościowych. Nowe wyzwania dla ruchu wolnego oprogramowania; Dane osobowe w systemach monitoringu- stan aktualny i kierunki zmian; Anonimowość w sieci. Zagadnienia udostępniania danych osobowych; 3. Publiczne systemy informacyjne i e-usługi: Publiczne zasoby informacyjne jako podstawa tworzenia platform integracyjnych; Podpis osobisty jako metoda identyfikacji w publicznych systemach informatycznych; Udostępnianie informacji publicznej - elektroniczny wniosek i stosowanie Kodeksu postępowania administracyjnego; Rola Elektronicznej Skrzynki Podawczej w bezpiecznej komunikacji organu administracyjnego ze stroną postępowania administracyjnego; Informacja o prawie jako szczególny rodzaj informacji publicznej; elektroniczny dostęp do Nowej Księgi Wieczystej i Krajowego Rejestru Sądowego; Informatyzacja Krajowego Rejestru Karnego- zmiany regulacji; System informacji oświatowej; Prawna problematyka obrotu detalicznego produktami leczniczymi w Internecie; Zakres i jawność danych rejestrów lekarskich; Edukacyjno-informacyjny portal e-zdrowie; Systemy Advenced Passenger Information oraz Passenger Name Record: e-usługi; E-lerning w administracji publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Definicje, 2. Przepisy ogólne, 3. Skutki prawne podpis u elektronicznego, 4. Obowiązki podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, 5. Świadczenie usług certyfikacyjnych, 6. Ważność certyfikatów, 7. Udzielanie akredytacji i dokonywanie wpisu do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, 8. Nadzór nad działalnością podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, 9. Przepisy karne, 10. Zmiany w przepisach obowiązujących, przepisy przejściowe i końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej