Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(120)
IBUK Libra
(12)
ebookpoint BIBLIO
(8)
Forma i typ
Książki
(112)
Publikacje naukowe
(23)
E-booki
(20)
Publikacje fachowe
(17)
Czasopisma
(7)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(92)
tylko na miejscu
(88)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(93)
Czytelnia
(88)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(8)
Opolski Krzysztof (1948- )
(8)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Chodyński Andrzej
(6)
Kozioł Leszek
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Wojciechowski Eugeniusz
(4)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Huczek Antoni
(3)
Kowalska Sylwia
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Chądzyński Jacek
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Janczewski Jerzy
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(2)
Lemańska-Majdzik Anna
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Paradowski Mariusz
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Podgórniak-Krzykacz Aldona
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Socha Irena (1946- )
(2)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Allievi Andrea
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Bakalarczyk Sebastian
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Batabyal Debasish
(1)
Bańkowska Agnieszka
(1)
Bekas Robert
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Białas Andrzej
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Biliński Waldemar
(1)
Bodo Monika
(1)
Bohdan Łukasz
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brol Ryszard
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Bąbol Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Clark Graham
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Das Dillip Kumar
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dehghani Zhamak
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Detyna Beata
(1)
Dileep M.R
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Durlik Marek
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Ford Neal
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(69)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(137)
Rosja
(1)
Czechy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(137)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Temat
Usługi
(44)
Marketing
(24)
Jakość usług
(21)
Zarządzanie jakością
(19)
Banki
(17)
Turystyka
(16)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(15)
Usługi turystyczne
(13)
Przedsiębiorstwo
(12)
Przedsiębiorstwo usługowe
(12)
Zarządzanie
(11)
Logistyka gospodarcza
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Obsługa klienta
(8)
Usługi elektroniczne
(8)
Usługi logistyczne
(8)
Jakość produktu
(7)
Produkt turystyczny
(7)
Bankowe usługi detaliczne
(6)
Hotelarstwo
(6)
Służba zdrowia
(6)
Zarządzanie służbą zdrowia
(6)
Internet
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Usługi publiczne
(5)
Badania marketingowe
(4)
Innowacje
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Konsumenci
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Sektor publiczny
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Transport
(4)
Usługi finansowe
(4)
Budżety terenowe
(3)
Globalizacja
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Logistyka
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Outsourcing
(3)
Public relations
(3)
Rynek finansowy
(3)
Ubezpieczenia
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Administracja
(2)
Administracja publiczna
(2)
Banki internetowe
(2)
Bezpieczeństwo systemów
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki
(2)
Branża TSL
(2)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(2)
Ekonomika
(2)
Gastronomia
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel
(2)
Informatyka
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Karty płatnicze
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kredyt
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing-mix
(2)
Menedżerowie
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Podatek
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Reklama internetowa
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Transfer technologii
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Usługi informacyjne
(2)
Usługi prozdrowotne
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wizerunek instytucji kultury
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Abt, Stefan (1937-2002)
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1989-2000
(5)
1901-2000
(4)
1989-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(23)
Praca zbiorowa
(17)
Czasopismo naukowe
(6)
Monografia
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuły
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(69)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(43)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Medycyna i zdrowie
(7)
Podróże i turystyka
(7)
Transport i logistyka
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
140 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Zrozumienie specyfiki pomiaru wyników działalności firm w sektorze usług: Zarządzanie efektywnością i karty wyników; Wyzwania związane z pomiarem wyników działalności w sektorze usługowym; Six Sigma dla usług; Zarządzanie wynikami działalności firmy w sektorze usług; 2. Omówienie karty wyników dla przedsiębiorstw usługowych: Charakterystyka karty wyników dla usług; Projektowanie karty wyników dla usług; Przywództwo i przyspieszenie; Współpraca; Innowacja i wykonanie; Zatrzymanie i wzrost; 3. Karta wyników dla usług w praktyce: Wdrożenie karty wyników dla usług; Integracja karty wyników dla usług i inicjatywy udoskonaleń; Zatwierdzenie karty wyników dla usług; Najlepsze praktyki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Strategia i zarządzanie strategiczne-geneza i historia tworzenia pojęć, R.II Kilka definicji zarządzania strategicznego, R.III Podstawowe szkoły i modele zarządzania strategicznego, R.IV Wizja, misja i cele zarządzania strategicznego, R.V Planowanie strategiczne
R.VI Rodzaje i podstawowe zakresy strategii przedsieb iorstwa, R.VII Strategie marketingowe, R.VIII Strategi e produkcji i usług, R.IX Strategie personalne, R.X St rategie finansowe, R.XI Organizacja prac nad strategią , r.XII Kontrola strategii, R.XIII Kilka współczesnych
koncepcji zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry (ATHTSI))
Zawiera: Foreword. Preface. Acknowledgement. Chapter 1: Impacts of Antropogenic and Tourism Activities on River Water Quality: A Case Study of Betwa River Stretch, Madhya Pradesh, India. Chapter 2: Revaluing Saltscapes in Portugal: Ecotourism, Ecomuseums, and Environmental Education. Chapter 3: Guest Retention Through Automation: An Analysis of Emerging Trends in Hotels in Indian Sub-Continent. Chapter 4: Restaurant Management System (RMS) and Digital Conversion: A Descriptive Study for the New Era. Chapter 5: Urban and Rural Ecotourism in and Around Bolpur: A Study of Destination Marketing and Challenges – Ecotourism Practices in West Bengal, India. Chapter 6: Sustainable Development and Ecotourism Consciousness: An Empirical Analysis for Kallakurichi, Tamal Nadu, India. Chapter 7: Understanding the Importance of the Banking System in the Romanian Tourism and Hospitality Industry. Chapter 8: Indian Tourism Industry: Current Trends and Future Outlook. Chapter 9: Pricing for Hill Tourism Destination: An Empirical Analysis of Sikkim Himalaya, India – Linear Price Model for Himalayan Hill Station. Chapter 10: FIBRAs as a Tool for Investment Diversification in the Mexican Hotel Sector: The Case of FIBRA Inn. Chapter 11: Christianity and Tourism Development in Nigeria: A Socio-Economic Discourse. Chapter 12: Assessment of the Internal Control System in the Accommodation Firm and Its Relation to Performance. Chapter 13: Academic Tourism: A Segment on the Rise. Compilation of References. Related References. About the Contributors. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Tourism: An Introduction: 1.1. Introduction; 1.2. Basic Concept of Tourism; 1.3. The Tourist; 1.4. Multidisciplinary Aspects of Tourism; 1.5. Tourism System; 1.6. Evolution and History of Tourism; 1.7. Evolution of Indian Tourism; 1.8. Reasons for the Growth of Tourism; 1.9. Why is Tourism Promoted?; 1.10. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 2. Classification of Tourism: 2.1. Introduction; 2.2. International Tourism; 2.3. Domestic Tourism; 2.4. Inbound and Outbound Tourism; 2.5. Intraregional and Interegional Tourism; 2.6. Leisure and Business Tourism; 2.7. Mass Tourism and ‘Niche’ Tourism; 2.8. Culture Related Tourism Types; 2.9. Cultural Tourism; 2.10. Historical Tourism; 2.11. indigenous Tourism; 2.12. Film-induced Tourism; 2.13. Literary Tourism; 2.14. Music Tourism; 2.15. Ethnic Tourism; 2.16. Pilgrimage Tourism; 2.17. Red Tourism; 2.18. Yoga Tourism; 2.19. Industrial Tourism; 2.20. Alternative Tourism; 2.21. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 3. Tourism Motivation and Demand; 3.1. Introduction; 3.2. Travel Motivation Theories; 3.3. demand for Tourism; 3.4. Indicators of Tourism Demand of a Population; 3.5. Determinants of Tourism Demand; 3.6. Measuring Demand for Tourism; 3.7. Problems of Measuring Tourism Demand; 3.8. Tourist Statistics; 3.9. Volume Statistics; 3.10. Value Statistics; 3.11. Visitor Profile Statistics; 3.12. Methods of Measurement; 3.13. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 4. Tourism Industry: 4.1. Introduction; 4.2. Tourism Industry: The Concept; 4.3. Business Environments; 4.4. Components of Tourism Industry; 4.5. Destinations and Attractions; 4.6. Government Organizations; 4.7. National Tourism Organization (NTO); 4.8. Intermediaries; 4.9. Travel Agent; 4.10. Tour Operator; 4.11. Types of Tour Operators; 4.12. Transportation; 4.13. Modes of Transport; 4.14. Accomodation and Hospitality; 4.15. Food and Beverage; 4.16. Entertainment and Recreation; 4.17. Shopping; 4.18. Infrastructure; 4.19. Conclusion; Key Terms; ReviewQuestions. 5. Transport and Tourism: 5.1. Introduction; 5.2. Tourism and Transport: The Interrelationship; 5.3. Air Transport; 5.4. Evolution of Air transport; 5.5.Air Transport Industry; 5.6. Airports; 5.7. Structure of an Airport; 5.8. Navigation and Air Traffic Control; 5.9. Airlines; 5.10. Aircraft and Equipment Manufacturers; 5.11. Air transport Regulations; 5.12. Surface transport; 5.13. Road Transportation; 5.14. Rail Transportation; 5.15. Water Transportation; 5.16. Cruise Tourism; 5.17. Conclusion; Key terms; Review Questions. 6. Tourist Destination: 6.1. Introduction; 6.2. Destination: Concept and Definitions; 6.3. Common Characteristics of Destinations; 6.4. Fundamental Elements of Tourism in a Destination; 6.5. Attractions; 6.6. Accessibility; 6.7. Accomodation; 6.8. Amenities; 6.9. Ancillary Services; 6.10. Activities; 6.11. Awareness; 6.12. Evolution and Growth of Tourism in a Destination; 6.13. Destination Elements and Tourist Flows; 6.14. Destination Image; 6.15. Destination Marketing Organisation (DMO); 6.16. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 7. Tourism Organisations: 7.1. Introduction; 7.2. international Organisations; 7.3. United Nations World Tourism Organisation (UNWTO); 7.4. international Air Transport Association (IATA); 7.5. International Civil Aviation Organisation (ICAO); 7.6. World Travel and Tourism Council (WTTC); 7.7. United Federation of Travel Agents Association (UFTAA); 7.8. Pacific Asia Travel Association (PATA); 7.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 8. National Tourism Organisations in India: 8.1. Introduction; 8.2. India Tourism Development Corporation (ITDC); 8.3. Directorate General of Civil Aviation (DGCA); 8.4. Airports Authority of India (AAI); 8.5. Archeological Survey of India (ASI); 8.6. Indian Railway Catering and Tourism Corporation (IRCTC); 8.7. Tourism Finance Corporation of India (TFCI); 8.8. Travel Agents Association of India (TAAI); 8.9. India Association of Tour Operators (IATO); 8.10. Travel Agents Federation of India (TAFI); 8.11. Association of Domestic Tour Operators of India (ADTOI); 8.12. Association of Tourism Trade Organisations India (ATTOI); 8.13. Adventure Tour Operators’ Association of India (ATOAI); 8.14. Indian Medical Travel Association (IMTA); 8.15.Federation of Indian Chambers of Commerce and Industry (FICCI); 8.16. Confederation of Indian Industry (CII); 8.17. India Convention Promotion Bureau (ICPB); 8.18. Rajasthan Tourism Development Corporation (RTDC); 8.19. Delhi Tourism and Transportation Development Corporation (DTTDC); 8.20. Goa Tourism Development Corporation (GTDC); 8.21. Uttarakhand Tourism Development Board (UTDB); 8.22. Kerala Tourism Development Corporation (KTDC); 8.23. Himachal Pradesh Tourism Development Corporation (HPTDC); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 9. Tourism Planning: 9.1. Introduction; 9.2. Planning in Tourism; 9.3. Significance of Planning in Tourism; 9.4. Planning Levels in Tourism; 9.5. Approaches to Tourism Planning; 9.6. Tourism Planning Process; 9.7. Tourism Policy; 9.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 10. Benefits of Tourism: 10.1. Introduction; 10.2. Economic Benefits of Tourism; 10.3. Economic Growth and Diversification; 10.4. Local Entrepreneurship Development; 10.5. Redistribution of Wealth; 10.6. Direct, Indirect and Induced Benefits; 10.7. Multiplier Effect; 10.8. Measuring Economic Impacts; 10.9. Social Significance of Tourism; 10.10. Positive Cultural Impacts of Tourism; 10.11. Environmental Benefits of Tourism; 10.12. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 11. Impacts of Tourism: 11.1 Introduction; 11.2. Economic Impacts; 11.3. Social Consequences; 11.4. Cultural Impacts; 11.5. Environmental Impacts of Tourism; 11.6. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 12.Sustainable Tourism: 12.1. Introduction; 12.2. Sustainable Development; 12.3. Sustainable Tourism Development; 12.4. Components of Sustainable Tourism; 12.5. Carrying Capacity; 12.6. Environmental Impact Assessment (EIA); 12.7. Visitor Management; 12.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 13. Ecotourism and Responsible Tourism: 13.1. Introduction; 13.2. Definition ad Concept of Ecotourism; 13.3. Ecotourism Resources of India; 13.4. Responisble Tourism; 13.5. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 14. Tourism Marketing: 14.1. Introduction; 14.2. Tourism Marketing; 14.3. Tourism: the Product and Its Characteristics; 14.4. Characteristics of Tourism Products; 14.5. Tourist as the Customer and the Purchase Decision Making; 14.6. Market Segmentation and target Marketing; 14.7. Marketing Mix for Tourism; 14.8. Product; 14.9. Price; 14.10. Promotion; 14.11. Place; 14.12. People; 14.13. Physical Evidence; 14.14. Process; 14.15. Customer Relationship Management (CRM); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 15. Tourism Information technology: 15.1. Introduction; 15.2. Significance of Information Technology in Tourism; 15.3. IT Application in Tourism; 15.4. e-Tourism; 15.5. e-Business in Tourism; 15.6. Cyber Tourism; 15.7. IT Application in Transport Sector; 15.8. Information Systems in Travel Intermediaries; 15.9. Influence of Technology in the Distribution of Travel Products; 15.10. Global Distribution System; 15.11. m-Commerce Distribution; 15.12. Disintermediation and Reintermediation; 15.13. IT Application in Hospitality Industry; 15.14. Destination’s Use of ICT for Competitive Advantage; 15.15. mobile Applications; 15.16. e-Marketing in Tourism; 15.17. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 16. The Future of Tourism: 16.1. Introduction; 16.2. Unethical Tourism Practises; 16.3. Sex Tourism and Child Sex Tourism; 16.4. Terrorism and Political Crisis; 16.5. Climate Change and Tourism; 16.6. Globalization and Tourism; 16.7. Growth of Tourism and the Challenges; 16.8. The Future; 16.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. References and Bibliography. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Logistyka w globalizacji usług: Istota usług w XXI wieku; Ważniejsze przesłanki globalizacji usług; Zadania logistyki globalnej w zarządzaniu usługami; 2. Rola i miejsce logistyki w usługach: Przedmiot i zakres logistyki w globalizujacych się usługach; Wybrane sposoby realizacji operacji logistycznych w usługach; Kierunki rozwoju logistyki w usługach; 3. Ocena efektywności procesu logistycznego w usługach: Proces logistyczny w usługach; Ważniejsze modele jakości usług; Metody pomiaru efektów działalności logistycznej w usługach; 4. Usługi logistyczne: Mierniki i wskaźniki systemu logistycznego w przedsiębiorstwie usługowym; Siły konkurencyjne na rynku usług logistycznych; Ceny i koszty usług logistycznych; 5. Ważniejsze problemy zarządzania ryzykiem logistycznym w usługach: Istota ryzyka w logistyce w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie ryzykiem logistycznym; Zarządzanie ryzykiem w praktyce; 6. Zarządzanie ryzykiem w usługach logistycznych: Narzędzia i metody zarządzania ryzykiem w usługach logistycznych; Ważniejsze instrumenty oceny ryzyka; Zasady wdrażania zarządzania ryzykiem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w usługach publicznych / Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski. - Wyd. 2 zm. (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 190 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Jakość w instytucjach publicznych, 2. Ewolucja systemów zarządzania w instytucjach publicznych na świecie. W stronę jakości w usługach publicznych, 3. Rodzaje systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Implementacja systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym; 2. System usługowy w ochronie zdrowia i jego otoczenie; 3. Struktury organizacyjne w zarządzaniu szpitalnym; 4. Wybór podstawowej koncepcji struktury organizacyjnej szpitala; 5. Analiza przypadku wdrażania struktur procesowych, pierwsze osiągnięcia i porażki, wnioski; 6. Uwarunkowania wdrażania struktur procesowych w polskim szpitalnictwie; 7. Kreowanie przekształceń strukturalnych w szpitalu klinicznym z wykorzystaniem reengineeringu; 8. Propozycje zasad funkcjonowania szpitali przekształconych w samodzielne podmioty gospodarcze na zasadach non profit
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi: produkcja, rynek, marketing / Marianna Daszkowska. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 211 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Geneza wiedzy ekonomicznej o usługach; Pojecie sfery usług i ich systematyzacja; Elementy produkcji usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Istota rynku usług i zasady jego funkcjonowania; Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwach usługowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem hotelowym w aspekcie uzyskania wysokiej jakości działania, 2. Jakośc usług w hotelarstwie, 3. Analiza i ocena poziomu jakości usług oferowanych przez hotele w Polsce, 4. Sposoby pomiaru efektywności funkcjonowania przedsiębiorstw hotelarskich, 5. Koncepcja modelowej zależności między jakością usług hotelarskich a efektywnością funkcjonowania hoteli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Introducing service operations management; 2. Understanding the challenges for operations managers; 3. Developing and using the service concept; 4. Understanding customers and relationships; 6. Managing supply networks and supplier relationships; 7. Designing the customer experience; 8. Designing the service process; 9. Measuring, controlling and managing; 10. Managing people; 11. Managing service resources; 12. Driving continuous improvement; 13. Learning from problems; 14. Learning from other operations; 15. Creating and implementing the strategy; 16. Understanding and influencing culture; 17. Building a world-class service organization.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jakość w instytucjach publicznych, 2. Ewolucja systemów zarządzania w instytucjach publicznych na świecie. W stronę jakości w usługach publicznych, 3. Rodzaje systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Implementacja systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo usługowe w aspekcie historycznym: Wprowadzenie; Zarys ewolucji przedsiębiorstwa usługowego; Podsumowanie. 2. Wstęp do ekonomiki przedsiębiorstwa usługowego: Definicja usług; Cechy usług; Klasyfikacja i typizacja usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Ekonomika przedsiębiorstwa usługowego jako dyscyplina badawcza. 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego: Przesłanki tworzenia i działalności przedsiębiorstwa na rynku usług; Istota, cechy i kryteria klasyfikacji przedsiębiorstw usługowych; Funkcje przedsiębiorstwa usługowego; Zasady działania przedsiębiorstwa usługowego; Struktura celów przedsiębiorstwa na rynku usług. 4. Otoczenie przedsiębiorstwa usługowego: Pojęcie i klasyfikacja otoczenia; Otoczenie prawne; Otoczenie państwowe i samorządowe; Otoczenia międzynarodowe; Otoczenia bankowo-finansowe; Otoczenie konsumenckie; Otoczenie konkurencyjne; Otoczenie rynku pracy. 5. Czynniki produkcji w przedsiębiorstwie usługowym: Wprowadzenie; Praca jako czynnik produkcji; Ziemia jako czynnik produkcji; Kapitał jako czynnik produkcji; Informacja i wiedza jako czynnik produkcji. 6. Przedsiębiorstwo usługowe a środowisko: Znaczenie środowiska dla przedsiębiorstwa usługowego; Ograniczenia środowiskowe funkcjonowania przedsiębiorstw usługowych; Zarządzenia środowiskowe. 7. Przedsiębiorstwo usługowe w gospodarce regionalnej: Gospodarka regionalna; Znaczenie polityki regionalnej dla przedsiębiorstwa usługowego; wizerunek regionu a przedsiębiorstwo usługowe. 8. Rachunkowość finansowa w przedsiębiorstwach usługowych: Powiązania między rachunkowością finansową a rachunkowością zarządczą; Funkcje rachunkowości finansowej; Księgi rachunkowe; Obszary zastosowania informacji ze sprawozdawczości finansowej. 9. Opodatkowanie przedsiębiorstw usługowych: Opodatkowanie dochodów; Opodatkowanie usług podatkiem VAT; Opodatkowanie majątku i czynności cywilnoprawnych; pozostałe obowiązki pomadkowe; Strategie podatkowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
R.1 Promocja sprzedaży - pojęcie i elementy: Promocja sprzedaży i jej czynniki; Specyfika i zadania promocji usługi bankowej; Etapy polityki promocji banku. R.2 Elementy promocji sprzedaży: Reklama usług banko wych i jej rodzaje; Etapy akcji reklamowej banku; Ak cje aktywizacji sprzedaży (popieranie sprzedaży); Sprzedaż osobista - forma promocji oferty banku; Pub lic relations banku. R.3 Praktyka działań promocyjnych banku: Organizacja działań promocyjnych; Przykłady akcji promocyjnych ban ków. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Usługi, strategia i ludzie: Wprowadzenie do zarządzania usługami: organizacja, której przewodzi klient; Strategia operacji usługowych; Ludzie, przywództwo i zarządzanie; 2. Opracowanie nowych usług: Procesy zarządzania projektowaniem wyrobów i usług; Identyfikowanie klientów; Specyfikacje projektowe- sprawowanie kontroli nad procesem; Kreatywność i innowacja; Uczenie się na niepowodzeniach wyrobów i usług; 3. Zarządzanie operacjami usługowymi: Zarządzanie jakością usług; Zarządzanie globalnym łańcuchem dostaw; Lokalizacja i dystrybucja usług; Zarządzanie zdolnościami operacyjnymi i zmiennością popytu; Ocena i mierzenie efektywności; Myślenie o przyszłości i zarządzanie na jej rzecz; 4. Studium przypadku: Klub piłkarski Trenbrover
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teoria ekonomii / C.H.Beck)
1. Szacowanie wartości gruntów jako narzędzie wspierające proces inwestycyjny; 2. Analiza finansowa opłacalności inwestycji w nieruchomość użytkową za pomocą kredytu bankowego; 3. Prognozowanie sprzedaży w przedsiębiorstwie handlowym; 4. Organizacja, finansowanie i zarządzanie usługami komunalnymi z uwzględnieniem aspektów jakościowych; 5. Współpraca przedsiębiorstw turystycznych i samorządu terytorialnego w zakresie promocji turystyki w regionie; 6. Kooperacja jako determinanta kształtowania struktur klastrowych w branży turystycznej; 7. Usługi przewozów przesyłek drobnych w małej firmie sektora TSL; 8. Outsourcing w sferze usług logistycznych; 9. Zarządzanie procesowe w przedsiębiorstwie logistyczno-spedycyjnym; 10. Wykorzystanie Informacji księgowych do zarządzania procesowego w ochronie środowiska; 11. Identyfikacja form i obszarów aktywności marketingowej podmiotów zarządzających portami morskimi w Polsce; 12. System zarządzania relacjami z klientem a jakość obsługi klienta; 13. Zarządzanie wiedzą w firmie usługowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja przedsiębiorstwa usługowego: Specyfika procesu zarządzania przedsiębiorstwem usługowym; Ogólne zasady organizacji i struktura przedsiębiorstwa usługowego; Outsourcing oraz wirtualizacja działalności przedsiębiorstwa usługowego; Zmiana i doskonalenie organizacji przedsiębiorstwa usługowego. 2. Zarządzanie procesowe w przedsiębiorstwie usługowym: Istota i znaczenie procesu; Specyfika podejścia procesowego w przedsiębiorstwie usługowym; Pojęcie i charakterystyczne cechy zarządzania procesowego; Kulturowe aspekty zarządzania procesowego; Efekty zarządzania procesowego i diagnozy procesów w przedsiębiorstwie usługowym. 3, Zarządzanie kadrami w przedsiębiorstwie usługowym: Potrzeba i istota zarządzania zespołami ludzkimi; Motywowanie pracowników w przedsiębiorstwie usługowym; Proces kadrowy w przedsiębiorstwie usługowym; Systemy komunikowania wewnątrzzakładowego i informatyczne rozwiązania wspomagające zarządzanie kadrami; 4. Strategia zarządzania przedsiębiorstwem usługowym: Uzasadnienie wyboru strategii dla firmy usługowej; Budowanie strategii dla małej firmy usługowej; Budowanie strategii dla dużej firmy usługowej; Rekomendacje dla przedsiębiorstwa usługowego w zakresie kształtowania strategii. 5. Rachunkowość zarządcza a controlling w przedsiębiorstwach usługowych: Rachunkowość zarządcza czy controlling; Rola rachunku kosztów w przedsiębiorstwach usługowych; Wybrane odmiany rachunku kosztów; Budżety jako narzędzie rachunkowości zarządczej. 6. Zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwie usługowym: Pojęcie i klasyfikacja kosztów, Pojęcie zarządzania kosztami; Planowanie kosztów; Analiza kosztów i ich wykorzystanie w rachunkach decyzyjnych; Kalkulacja kosztów. 7. Zarządzanie ceną w przedsiębiorstwie usługowym: Wprowadzenie do problematyki kształtowania cen usług; Rodzaj ceny w usługach; Cena usługi w systemie decyzyjnym przedsiębiorstwa; Strategie zarządzania cen ą usług. 8. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie usługowym: Istota zarządzania finansami w przedsiębiorstwie usługowym; Decyzje finansowe w działalności przedsiębiorstwa usługowego; Finansowanie działalności przedsiębiorstwa usługowego; Zarządzanie kapitałem pracującym w przedsiębiorstwie usługowym; Strategie finansowania działalności przedsiębiorstwa usługowego. 9. Zarządzanie kapitałem w przedsiębiorstwie usługowym: Koszt kapitału finansującego działalność przedsiębiorstwa; Dźwignia operacyjna i finansowa; Kształtowanie struktury kapitału przedsiębiorstwa; Polityka dywidend. 10. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie usługowym: Ryzyko w przedsiębiorstwie usługowym; Proces zarządzanie ryzykiem; Zarządzanie ryzykiem przez ubezpieczenie. 11, Zarządzanie wartością przedsiębiorstw usługowych: Wpływ specyfiki działalności usługowej na wartość przedsiębiorstw; Oddziaływanie działalności usługowej na kształtowanie wartości dla interesariuszy; Teoretyczne podstawy wyceny przedsiębiorstw - metody, założenia, wyniki; Wykorzystanie metod majątkowych wyceny przedsiębiorstw; Podejście dochodowe do wyceny wartości przedsiębiorstw usługowych. 12. Corporate governence przedsiębiorstwa: Pojęcia i cele corporate governance; Typy i komponenty corporate governance w spółkach usługowych; Teorie corporate governance a wpływ rad nadzorczych na efektywność spółek świadczących usługi; Znaczenie kodeksu nadzoru korporacyjnego; Rating a corporate governance. 13. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwach usługowych: Innowacyjność sektora usług - aspekt gospodarczy; charakterystyka i rodzaje innowacji usługowej; Proces innowacyjny; Strategie innowacyjne w przedsiębiorstwie usługowym; Innowacje w usługach - wyzwanie i bariery. 14. Zarządzanie innowacją w przedsiębiorstwie usługowym: Informacja jako czynnik rozowju gospodarczego; Znaczenie informacji w procesach zarządzania przedsiębiorstwem usługowym; strategiczne zarządzanie informacją w przedsiębiorstwach usługowych; Systemy zarządzania informacją w przedsiębiorstwach usługowych; bezpieczeństwo informacji w procesach usługowych. 15. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych: Znaczenie jakości w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa usługowego; Procesowe podejście do zarządzania jakością w przedsiębiorstwie usługowym; Wybrane techniki i metody zarządzania jakością w przedsiębiorstwie usługowym; Standardy systemu zarządzania jakością usług na przykładzie ISO 9000 i TQM; Zarządzanie jakością oparte na normach ISO 9000; Zarządzanie przez jakość (TQM). 16. Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwach usługowych: Czynności i procesy logistyczne w przedsiębiorstwie usługowym; Struktura systemu logistycznego przedsiębiorstwa usługowego; Identyfikacja kosztów procesów logistycznych w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie usługowym; Kształtowanie łańcucha dostaw w przedsiębiorstwa usługowego. 16. Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwach usługowych: Czynności i procesy logistyczne w przedsiębiorstwie usługowym; Struktura systemu logistycznego przedsiębiorstwa usługowego; Identyfikacja kosztów procesów logistycznych w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie usługowym; Kształtowanie łańcucha dostaw przedsiębiorstwa usługowego. 7. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwach usługowych: Zarządzanie i planowanie marketingowe; Plan marketingowy w zarządzaniu marketingowym; Zarządzanie 7P w przedsiębiorstwie usługowym; Strategia marketingowa jako element zarządzania marketingiem; Wpływ otoczenia przedsiębiorstwa na zarządzanie marketingiem; Nowe trendy w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwie. 18. Zarządzanie produkcją w przedsiębiorstwach usługowych. 19. Zarządzanie relacjami klienta. 20. Zintegrowane podejście do rozwiązywania problemów konsumenta. 21. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach usługowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym : 1. Marketing handlowy - zagadnienia podstawowe, 2. Marketing handlu detaliczego, 3. Relacje z klientami, 4. marki handlowe. Cz.II Dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami: 1. Marketing usług finansowych, 2. Usługi medyczne, 3. zarządzanie marketingowe usługami turystycznymi, 4. Marketing niektórych produków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zarządzanie systemem turystyki. 1. Wprowadzenie. 2. Sektor usług noclegowych - zarządanie podporządkowane jakości. 3. Linie lotnicze, porty lotnicze i międzynarodowy transport lotniczy. 4. Zarządzanie w sferze organizacji imprez turystycznych. 5. Zarządzanie dystrybucją usług turystycznych. Część II: Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi w turystyce. 7. Zarządzanie marketingiem w turystyce. 8. Strategia w branży turystycznej. 9. Zarządzanie finansami w turystyce. 10. Turystyka a prawo. Część III: Zarzaądzanie turystyką a środowisko. 11. Zarządzanie turystyką miejską. 12. Zarządzanie obszarami wiejskimi pod kątem turystyki. 13. Zarządzanie turystyką a rozwój. 14. Zarządzanie atrakcjami turystycznymi. Część IV: Współczesne problemy zarządzania turystyką. 15. Rola państwa w zarządzaniu turystyką. 16. Technologie informatyczne i telekomunikacyjne w turystyce. 17. Marketing obszarów turystycznych a nowe technologie. 18. Turystyka a środowisko. 19. Zarządzanie kryzysowe w turystyce międzynarodowej. 20. Etyka w zarządzaniu turystyką. 21. Turystyka kulturowa a rozwój regionalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej