Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(38)
E-booki
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(26)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(33)
Autor
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Dziawgo Leszek
(2)
Kosiński Bohdan
(2)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(2)
Szczukocka Agata
(2)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bitz Michael
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Forsthoff Ulrich
(1)
Gabryelczyk Katarzyna
(1)
Gawlikowska-Hueckel Krystyna
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Grabitz Eberhard
(1)
Grewiński Mirosław (1973- )
(1)
Heller Janusz
(1)
Hilf Meinhard
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jacobi Philipp
(1)
Kiełbasa Marcin
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Krzyżkiewicz Zbigniew (1923-2016)
(1)
Leible Stefan
(1)
Lemkowska Malwina
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mielczarski Władysław
(1)
Milczarek Dariusz (1952- )
(1)
Pawłowicz Leszek
(1)
Perez Katarzyna
(1)
Piątek Stanisław
(1)
Popławska Wanda
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przybylska-Kapuścińska Wiesława
(1)
Randzelzofer Albrecht
(1)
Rucińska Danuta (1946- )
(1)
Rudasz Zbigniew
(1)
Siwek-Ziarno Urszula
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Speh Thomas W
(1)
Styś Aniela
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Voß Reimer
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Windekilde Iwona
(1)
Łubowski Dariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Temat
Banki
(15)
Rynek finansowy
(15)
Bankowe usługi detaliczne
(9)
Usługi
(9)
Swobodny przepływ osób
(7)
Swobodny przepływ usług
(7)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Kredyt
(5)
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Swobodny przepływ kapitału
(5)
Swobodny przepływ towarów
(5)
Unia Europejska
(5)
Integracja europejska
(4)
Banki internetowe
(3)
Globalizacja
(3)
Jednolity rynek UE
(3)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Nadzór bankowy
(3)
Obsługa klienta
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Rynek
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Ryzyko bankowe
(3)
Wspólna Polityka Rolna UE
(3)
Energetyka
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Gwarancje bankowe
(2)
Karty płatnicze
(2)
Konkurencja
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Rynek ubezpieczeniowy
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(2)
Usługi finansowe
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wolność gospodarcza
(2)
Wspólna Polityka Zagraniczna i Bezpieczeństwa UE
(2)
Administracja
(1)
Akcjonariusze
(1)
Bancassurance
(1)
Bank centralny
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Branża TSL
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Energia elektryczna
(1)
Europeistyka
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Europejski Trybunał Obrachunkowy
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Finanse
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interwencjonizm
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komisja Europejska
(1)
Komitet Regionów
(1)
Kontraktacja
(1)
Koszty
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kultura
(1)
Kultura 2000 (program UE)
(1)
Marka*
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Monopol
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Obrót bezgotówkowy
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Parlament Europejski
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka transportowa
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Polska
(1)
Poradnictwo
(1)
Porządek społeczny
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo socjalne
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(2)
Komentarz
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1.Wybrane zagadnienia z teorii marketingu usług:1.1.Wprowadzenie do teorii marketingu. 1.2.Pojęcie i cechy usług. 1.3.Koncepcje marketingu-mix w działalności usłygowej. 2.Charakterstyka rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce; 2.1.Istota rynku usług telekomunikacyjnych. 2.2.Aspekty organizacyjno-prawne funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce. 2.3.Usługi świadczone na rynku usług telekomunikacyjnych. 3.Marketingowa analiza rynku rynku usług telekomunikacyjnych: 3.1.Wstęp do teorii badań marketingowych. 3.2.Wybrane metody analizy otoczenia firm telekomunikacyjnych. 3.3.Firma telekomunikacyjna jako obszar badań marketingowych. 3.4.Analiza SWOT w badaniach rynku telekomuniakcyjnego. 4.Marketingowe instrumenty oddziaływania na rynku usług telekomunikacyjnych: 4.1.istota i formy strategii marketingowych. 4.2.Produkt - usługa telekomunikacyjna. 4.3.Cena usługi telekomunikacyjnej. 4.4.Dystrybucja usług telekomunikacyjnych. 4.5.Promocja usług telekomunikacyjnych w praktyce działalności operatorów: 4.5.1.Wprowadzenie do metod aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 4.5.2.Możliwości wykorzystania odziaływania psychologicznego na zachowanie nabywców. 4.5.3.Korzyści aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 5.Istota obsługi klienta w telekomunikacji: 5.1.Klienci jako podstawa funkcjonowania firm. 5.2.Poczynania służące do utrzymaniu klienta. 5.3.Nowoczesne metody budowania więzi i lojalności klientów na rynku telekomunikacyjnym. 5.4.Uwarunkowania wprowadzenia CRM w firmie telekomunikacyjnej. 5.5.Wdrażanie systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej. 5.6.Spojrzenie Deutsche Telekom na systemy CRM. 5.7.Skutki wdrażania systemów CRM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wstęp, 2.Struktura i zasady działania rynków energii elektrycznej, 3.Ceny na rynku energii elektrycznej, 4.Oferty na rynku hurtowym, 5.Kontrakty na rynku hurto wym, 6.Giełdy energii, 7.Rynek bilansujący, 8.Opłaty p rzesyłowe, 9.Przeidywanie cen i poziomu ryzyka, 10.Ba danie siły rynkowej,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Sfera usług w Polsce. Ujęcie retrospektywne; R.2 Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług; R.3 Ch-ka usług; R.4 Marketing-mix usług; R.5 Jakość i jej rola w usługowej ofercie rynko wej; R.6 Problemy strategiczne przedsiębiorstw usługo wych; R.7 Planowanie marketingowe w działalności usługowej; R.8 Marketing organizacji niedochodowych; R.9 Badania marketingowe w sferze usług. Kluczowe obszary zastosowań. Aneks: Marketing usług w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Konsulting finansowy - zagadnienia ogólne, 2.Konsulting finansowy w działalności przedsiębiorstw, 3.Wykorzystanie konsultingu w obsłudze klientów przez banki, 4.Konsulting na rynku kapitałowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Finanse, bankowość i ubezpieczenia wobec procesów globalizacji / Gdańska Akademia Bankowa, Uniwersytet Gdański.Katedra Finansów. Katedra Ekonomiki Przedsiębiorstw ; Tom 1)
1. Fundusze poręczeń kredytowych dla małych i średnich
firm-zalety i wady. 2.Rola banków w finansowej obsłu dze funduszy unijnych. 3. Narodowy Bank Polski wobec integracji monetarnej. 4.Znaczenie banków w finansowan iu małych i średnich przedsiębiorstw-doświadczenia bry tyjskie. 5.Emisja bankowych papierów wartościowych w aspekcie zmian struktury depozytów banków komercyjnych . 6.Celowość stosowania ubezpieczenia kredytu w ban kach. 7.Globalizacja i glokalizacja we współczesnym se ktorze bankowo-finansowym-beneficjenci i poszkodowani. 8.Rozwój systemów bankowych w krajach kandydujących do
Unii Europejskiej-analiza porównawcza wybranych krajó w. 9.Produkty i usługi bankowości elektronicznej w kon tekście globalizacji rynków finansowych. 10.Zarządza nie strategiczne w sektorze banków spółdzielczych w Po lsce a proces globalizacji. 11.Problemy oceny ryzyka k redytowego w kontekście nowej bazylejskiej umowy kapi tałowej. 12. Swapy finansowe w zarządzaniu ryzykiem zmiany stopy procentowej w bankach komercyjnych. 13.so vereign rating (rating kredytowy kraju) jako czynnik międzynarodowej pozycji inwestycyjnej np. krajów Afry ki i Europy wschodniej w latach 1990-2003. 14.Czynniki
wpływające na strategie konkurencyjne banków w obsza rze bankowości detalicznej w krajach Unii Europejskiej . 15. Wpływ Nowej Umowy Kapitałowej na bezpieczeństwo sektora bankowego. 16.Procesy globalizacyjne a zarzą dzanie ryzykiem w banku uniwesalnym na przykładzie ry zyka związanego z relaizacją płatności. 17.Bank jako miejsce pracy-próba rekapitulacji skutków transforma cji. 18.Czy banki spóldzielcze przetrwają? 19.Konsek wencje prowadzenia sprawzdawczości zgodnej z Międzynar odowymi Standartami Sprawozdawczości Finansowej w ban kach komercyjnych. 20.Relacje bank-klient w warunkach globalnej konkurencji. 21.wiarygodność władzy monetarn ej jako podstawowy warunek skuteczności polityki pieni ężnej w ramach strategii bezpośredniego celu inflacyj nego. 22.Jakosciowe aspekty polityki gospodarczej jako
przesłanak koordynacji działań władz monetarnych i fi skalnych. 23.Nowa Bazylejska Umowa Kapitałowa wyrazem globalizacji bankowości. 24.Bankowość mobilna w Polsce
i w Europie-aspekt rynkowy. 25.Audyt wewnetrzny a za rządzanie ryzykiem operacyjnym w banku. 26.Globlaliza cja a controlling w banku. 27.Publicznoprawny charakte r prawa bankowego. 28.Międzynarodowa standaryzacja norm zarządzania ryzykiem bankowym. 29.Formułaowanie s trategii na konkurencyjnym rynku bankowym. 30.Charakte r zmian w spółdzielczym sektorze bankowym po 2000 r. 31.konsolidacja banków spółdzielczych w latach 19982001. 32.Wspólpraca MFW a Polską a rezerwy międzynaro dowe i płynność walutowa Polski w warunkach globaliza cji. 33.Prawno-ekonomiczne aspekty funkcjonowania grup
kapitałowych w Polsce. 34.Niestabilość systemów finan sowych i jej konsekwencje dla gospodarki światowej. 35 .Stabilność polskiego systemu bankowego w świetle pro cesów integracyjnych rynków finansowych. 36.Niezależno ść NBP a kształtowanie się makroekonomicznych wskaźni ków gospodarki. 37.Strategie działania banków w proces ie liberalizacji i globalizacji systemów bankowych. 38.Wykorzystanie globalnej sieci Internet w bankowości . 39.Bankowość elektroniczna a konkurencyjność banków detalicznych. 40.Formy konsolidacji sektora bankowgo w
aspekcie procesu globalizacji. 41.Niezależność i odpo wiedzialność Europejskiego Banku Centralnego. 42.Refle ksje nad płynnościa banku komercyjnego i sektora banko wgo. 43.Znaczenie jakości usług bankowych świadczonych
dla segmentu młodzieży studiującej. 44.Globalizacja a
sektor bankowy w Polsce. 45. Procesy konsolidacji w europejskim sektorze bankowym. 46.wybrane zagadnienia bankowości centralnej w Rosji. 47.Wybrane wskaźniki zmian w rosyjskim sektorze bankowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i koncepcja private banking. 2. Private banking jako działalność bankowa. 3. Klient private banking. 4. Oferta produktów i uług private banking. 5. Obsługa klienta w private banking. 6. Private banking na rynku międzynarodowym. 7. Private banking w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Private banking jako działalność bankowa, 2.Klient private banking, 3.Oferta produktów i usług private banking, 4.Obsługa klienta w private banking, 5.Private banking na rynku międzynarodowym, 6.Private banking w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Oferenci usług finansowych jako pośrednicy finansowi Rodzaje finansowania; Lokaty w bankach i towarzystwach ubezpieczeniowych; Lokaty kapitałowe w papierach wartościowych; Giełdowe transakcje terminowe papierami wartościowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Banki polskie u progu XXI wieku / pod red. Władysław L. Jaworski. - Warszawa : Poltext, 1999. - 363, [3] s. : rys., tabl. ; 23 cm.
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Cz.1 Polityka pieniężna i rynki finansowe: Rola pieniądza w gospodarce a polityka banku centralnego; Polityka pieniężna w Polsce na przełomie dekad: strategiczne wyzwania; Obserwacja i ocena funkcjonowania rynku pieniężnego w Polsce; Rozwój giełdowy rynku instrumentów pochodnych jako niezbędny element zarządzania ryzykiem finansowym przez banki w Polsce. Cz.2 Strategie banków polskich: Kierunki reformy sektora bankowego w Polsce; Sytuacja finansowa banków; Źródła dokapitalizowania instytucji kredytowych a kierunki przekształceń polskiego sektora bankowego; Banki za graniczne w Polsce jako przejaw konkurencji w sektorze bankowym; Kierunki zmian w polskim sektorze bankowym. Cz.3 Zarządzanie ryzykiem bankowym: Warunki bezpieczeństwa banków i ich klientów; Polski nadzór bankowy i regulacje przez niego tworzone - kierunki zmian; System wewnętrznych regulacji ostrożnościowych w bankach i możliwości jego rozwoju; Wykorzystanie analiz controllingowych do zapewnienia bezpieczeństwa działalności banków komercyjnych; Ocena zdolności kredytowej wybranych banków polskich - analiza porównawcza; Optymalizacja i zarządzanie portfelem kredytowym. Cz.4 Obrót bezgotówkowy: Upowszechnienie rozliczeń bezgotówkowych w perspektywie integracji z Unią Europ.; Gospodarstwo domowe a obrót bezgotówkowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Integracja Polski z Unią Europejską / Janusz Heller. - Bydgoszcz; Olsztyn : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2003. - 208s.,[4]k. : tab. ; 20 cm.
R.1 Istota współczesnych procesów globalizacji; R.2 Powstanie EWG oraz integracja gospodarcza państw Europy Zachodniej; R.3 Cele oraz etapy politycznej i gospodarczej integracji w Europie; R.4 Gospodarcze uwarunkowania integracji europejskiej; R.5 Etapy stowarzyszenia Polski ze Wspólnotami Europejskimi; R.6 Ochrona środowiska w negocjacjach z Unią Europejską; R.7 Efekty negocjacji w kształtowaniu jednolitego rynku; R.8 Polityka regionalna; R.9 Polityka rolna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Debiuty Ekonomiczne ; 2)
Agregacja usług finansowych Internetowe biura maklerskie MINIBANK24 - system home - bankingu Analiza polskiego rynku bankowości wirtualnej i perspektywy jego rozwoju. Bezpieczeństwo transakcji finansowych przeprowadzonych
za pośrednictwem kanałów elektronicznych. Karty elektroniczne Usługi dodatkowe do kart płatniczych Escrow-wygodny rachunek depozytowo-powierniczy Wykorzystanie systemu giro w działalności banków pocz towych. Indeksowana lokata inwestycyjna. Sekularyzacja jako forma pozyskiwania kapitału. Faktoring jako forma finansowania podmiotów gospodar czych przez bank. Kwity jako instrument finansowy wykorzystywany przez spółki akcyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Funkcjonowanie euro: Polityka i strategia wejścia Polski do strefy euro; Kursowo-monetarne uwarunkowania przystąpienia Polski do Unii Gospodarczej i Walutowej; Efekty i perspektywy funkcjonowania wspólnej waluty - euro; Wpływ waluty euro na polskie pdmioty gospodarcze. Cz.II Usługi bankowe: Znaczenie programów software w rozwoju bankowych usług elektronicznych w Polsce; Narodowy Bank Polski a perspektywy członkostwa Polski w Unii Gospodarczej i Walutowej; Bankowość spółdzielcza w drodze do UE; Bankowośc inwestycyjna XXI wieku; Handel elektroniczny a ochrona konsumenta; Instytucje pośrednictwa kreytowego w Polsce i w Niemczech. Cz.III Rynek kapitałowy i inwestycje finansowe w UE: Zadłużenie polskich przedsiębiorstw w bankach zagranicznych a proces rozszerzania UE; Głowne tendencja rozwoju rynków fiannsowych w krajach wysokorozwiniętych; Udział UE w zagranicznych inwestycjach bezpośrednich w Polsce; Rozwój polskiego rynku funduszy inwestycyjnych na polskim rynku kapitałowym; Transfer technologii do Polski przez kapitał zagraniczny; Profil inwestora indywidualnego w Polsce i w krajach UE. Cz.IV Wykorzystanie metod ilościowych w pomiarach efektów integracji: Modele kursu złoty - euro. Wyniki estymmacji, testowania i prognozowania; Zastosowanie syntetycznego wskaźnika integracji do pomiaru stopnia zbieżności gospodarczej krajów UE. Cz.V Rynek usług ubezpieczeniowych: Dostosowania w zakresie sektora ubezpieczeniowego do wymogów członkostwa w UE; Perspektywy wzrostu udziału inwestycji krajów UE w polskim rynku ubezpieczeń; Dziesięć lat rozwoju jednolitegorynku ubezpieczeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biznes i ryzyko na rynku consumer finance w Polsce. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 124 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Kluczowe zewnętrzne uwarunkowania rozwoju strategii biznesowych podmiotów działających na rynku consumer finance w Polsce w perspektywie średniookresowej (synteza raportu). 2. Wpływ integracji detalicznych rynków finansowych w Unii Europejskiej na rozwój rynku consumer finance w Polsce. 3. Wybrane modele biznesowe w zakresie consumer finance stosowane na rynkach zachodnioeuropejskich. 4. Rola poredników finansowych na tle średniookresowych perspektyw rozwoju rynku consumer finance w Polsce. 5. Perspektywy rozwoju sekurytyzacji wierzytelności bankowych w Polsce w najbliższych kilku latach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Współczesny bank / red. Władysław L. Jaworski. - Wyd. 2 zakt. - Warszawa : Poltext, 2001. - 564, [3] s. : wykresy, tabele ; 23 cm.
Cz.1 Przedsiębiorstwo bankowe na tle systemu bankowego System bankowy - podstawowe problemy; Tradycje i ewolucja polskiej bankowości; System bankowy w Polsce; Systemy gwarantowania depozytów - rozwiązania przyjęte w Polsce. Cz.2 Czynniki zewnętrzne w działalności banku: Polityka pieniężna banku centralnego; Rynki finansowe w Polsce; Rynek pieniężny w działalności banku. Cz.3 Zarządzanie przedsiębiorstwem bankowym i czynniki wewnętrzne w działalności banku: Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem bankowym; Controlling jako metoda zarządzania bankiem komercyjnym; Planowanie strategiczne Analiza sytuacji finansowej banku; Marketing bankowy. Cz.4 Zarządzanie ryzykiem bankowym: Ryzyko bankowe uwagi ogólne; Ryzyko stopy procentowej; Ryzyko płynności finansowej; Ryzyko kredytowe; Działania ograniczające ryzyko kredytowe; Zastosowanie metody analizy dyskryminacyjnej przy ocenie ryzyka kredytowego; Niektóre aspekty stosowania prawnych form zabezpieczeń kredytów bankowych; Instytucjonalne formy ograniczania ryzyka bankowego; Zysk i ryzyko w obrocie papierami wartościowymi; Pozabilansowe atrakcje zabezpieczające (transakcje finansowe) i ich zastosowania w zarządzaniu ryzykiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe usługi finansowe / red. Katarzyna Gabryelczyk. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 171 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Fundusze sekurytyzacyjne jako forma refinansowania. 2. Fundusze parasolowe jako forma dywersyfikacji portfela inwestycyjnego. 3. Fundusze hedgingowe i perspektywy rozwoju ich rynku Polsce. 4. Fundusze funduszy jako nowa forma alokacji kapitału na polskim rynku funduszy inwestycyjnych. 5. Fundusze luksemburskie jako nowi konurenci na polskim rynku funduszy inwestycyjnych. 6. Fundusze venture capital w Polsce - uwarunkowania rozwoju. 7. Finansowanie rozwoju spółki informatycznej z ventura capital - studium przypadku. 8. Spreadtrading - nowa usługa dla klientów indywidualnych. 9. Usługi private banking w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Banki i system bankowy; Polityka pieniężna banku centralnego i rynek pieniężny; Operacje bankowe; Zarządzanie bankiem komercyjnym; Kształtowanie operacji aktywnych i pasywnych banku komercyjnego; Aktywa i pasywa banku komercyjnego; Zarządzanie ryzykiem bankowym; Czynniki wpływające na kształtowanie wyników banku komercyjnego; Polityka i plan finansowy banku komercyjnego; Analiza wyników działalności banku komercyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Zachowania konsuemtnów na rynku usług finansowych - ujęcie teoretyczne, 2. Modele rynkowych zachowań konsumentów, 3. Rynek usług finansowych - pojęcie, charakterystyka, 4. Metodyczne aspekty badania zachowań konsumentów i budowy modeli na rynku usług finansowych, 5. Zachowania konsuemntów na rynku usług finansowych - ujęcie modelowe, 6. Trójczynnikowy model zachowań konsuemtnów na rynku usług finansowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej