Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(9)
Autor
Czaputowicz Jacek
(1)
Grytner Adam
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Małecki Marcin
(1)
Mołdawa Tadeusz
(1)
Mroczek Kamil
(1)
Osiński Joachim
(1)
Rodzik Kamil
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Szewczyk Helena
(1)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Urzędnicy
(10)
Administracja
(4)
Pracownicy samorządowi
(4)
Kadry
(3)
Polska
(3)
Administracja publiczna
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Administracja rządowa
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Dobre praktyki
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Image
(1)
Media społecznościowe
(1)
Państwo
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo samorządu terytorialnego
(1)
Prawo urzędnicze
(1)
Public relations
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sekretarz (samorząd terytorialny)
(1)
Unia Europejska
(1)
Zarządzanie publiczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Organizacja administracji publicznej; 2. Specyfika strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej; 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej w Polsce- zarys sytuacji obecnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 351/352 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Administracja publiczna na tle zmian instytucji państwa w XXI wieku, 2. Prawo jednostki do dobrej adminsitracji publicznej, 3. Zastosowanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w rządzeniu i zarządzaniu adminsitracją publiczną, 4. Administracja publiczna jako organizacja ucząca się, 5. Polityczne kryteria doboru urzędników w rządowej adminsitracji publicznej, 6. Doskonalenie procedur administracyjnych jako wyzwanie dla administracji publicznej, 7. Finansowanie funkcji gospodarczej administracji publicznej z wykorzystaniem funduszy unijnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej; 2. System ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej; 3. Prowadzenie rozmów oceniających; 4. Pojecie i istota rozwoju zawodowego; 5. Indywidualne programy rozwoju zawodowego (IPRZ) jako podstawa działań rozwojowych w korpusie służby cywilnej; 6. Formy rozwoju możliwe do zastosowania w ramach IPRZ; 7. Zarządzanie kompetencjami a rozwój zawodowy pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Państwo i administracja publiczna: 1. Suwerenność państwa w Unii Europejskiej, 2. Państwo sprawne. Rozmyślania nad koncepcją, która nie doczekała się jeszcze rywalizacji, choć jej czas już nadszedł, 3. Adminsitracja publiczna we współczesnym państwie, 4. Modernizacja sektora publicznego: nowy program. Przegląd dwóch dekad modernizacji z perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Nowe metody zarządzania publicznego w Unii Europejskiej, 6. Problemy europeizacji administracji publicznej, 7. Stosowanie acquis de l'Union przez administrację publiczną państw członkowskich Unii Europejskiej. Cz.II Zarządzanie publiczne: 1. Zarządzanie w administracji publicznej w dobie globalizacji, 2. Rządzić efektywnie. Pięć strumieni sprawowanie włądzy, 3. Adminsitracja czy biznes?, 3. Zarządzanie przez rezultaty jako metoda wykonywania zadań w adminsitracji publicznej, 4. Zarządzanie jakością w administracji - europejskie wzorce, polskie doświadczenia, 5. Wpływ jakości zarządzania na zrównoważony rozwój krajów Europy Środkowej i Wschodniej, 6. Władza wykonawcza a grupy interesów. Podstawowe kwestie teoretyczne i praktyka polskiej administracji, 7. Partnerstwo obywatelskie. Problematyka relacji administracji publicznej z organizacjami obywatelskimi. Cz.III Służba cywilna: 1. Służba cywilna w procesie integracji europejskiej, 2. Zmiany w pozycji i statusie urzędników administracji publicznej. Nowe wyzwania i trendy, 3. Ustawa o służbie cywilnej z 18 grudnia 1998 r. w świetle aktów prawnych o państwowej służbier cywilnej z lat 1918-1922, 4. Ustawa o dostępie do informacji publicznej a standardy "otwartego rządu", 5. Funkcje gabinetów politycznych, 5. Służba cywilna a władza polityczna w administracji rządowej. Przykładzy praktyki innych państw, 6. Konstytucyjna wolność słowa i stowarzyszeń urzędników służby cywilnej. Cz.IV Etyka w służbie cywilnej: 1. Standardy etyczne w adminsitracji publicznej, 2. Etos pracowniczy w urzędach państwowych i samorządowych, 3. Wzór urzędnika w ustroju demokratycznym, 4. Brytyjska walka o standardy życia publicznego, 5. Korupcja. Zagrozenia i metody jej zwalaczania. Empiryczne badania nad poziomem korupcji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie w służbie cywilnej - koncepcja pojęć; 2. Dyskusje nad kształtem systemu służby cywilnej w Polsce; 3. Narzędzia i mechanizmy zarządzania zasobami ludzkimi; 4. Wyzwania modernizacyjne służby cywilnej; 5. Dobre praktyki w zarządzaniu zasobami ludzkimi - studium przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vademecum sekretarza jednostki samorządu terytorialnego / pod red. Adama Grytnera. - Stan prawny grudzień 2014. - Warszawa : C.H.Beck , 2014. - 447 s. ; 24 cm.
Część 1 Zadania i kompetencje sekretarza: Zadania i kompetencje sekretarza wynikające z ustaw ustrojowych oraz z innych aktów normatywnych i wewnętrznych; Kompetencje sekretarza w zakresie realizacji przepisów o dostępie do informacji publicznej; Nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków; Zadania i kompetencje sekretarza JST w zakresie budżetu oraz WPF; Kompetencje i zadania sekretarza JST w zakresie udzielania zamówień publicznych; Część 2 Status prawny i umiejscowienie sekretarza w strukturze urzędu: Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec szefów organów wykonawczych JST; Powierzenie prowadzenia spraw wójta; Sekretarz reprezentantem pracodawcy; Pozycja sekretarza jako pracownika na stanowisku kierowniczym urzędniczym; Łączenie funkcji sekretarza z innymi stanowiskami w gminie; Sprawowanie nadzoru nad ochroną danych osobowych znajdujących się w zbiorach gminy; Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem wyborów - funkcja urzędnika wyborczego; Część 3 Sekretarz gminy jako pracownika: Wynagrodzenia dla osób zatrudnionych na stanowisku sekretarza; Charakter i elementy stosunku pracy sekretarza; zakaz przyjmowania korzyści majątkowej przez sekretarza; Oświadczenie majątkowe sekretarza JST; Odpowiedzialność sekretarza JST za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; Ograniczenia podejmowania dodatkowych zajęć (działalności) przez osobę zajmująca stanowisko sekretarza JST; Część 4 Organizacja i funkcjonowanie urzędu: Struktura organizacyjna urzędu; Reorganizacja urzędu; Pełnomocnictwa i upoważnienia udzielane sekretarzowi; Opisy stanowisk pracy; Polityka kadrowa w urzędzie; Instrukcja kancelaryjna i archiwum zakładowe; Załatwianie spraw w urzędzie; Organizacja i funkcjonowanie audytu oraz kontroli zarządczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I ADMINISTRACJA PUBLICZNA W POLSCE W PROCESIE UZYSKANIA PRZEZ PAŃSTWO CZŁONKOSTWA W UNII EUROPEJSKIEJ: Problemy funkcjonowania administracji publicznej w Polsce, Europeizacja administracji publicznej w Polsce, Nowe wyzwania jako stymulator przemian polskiej administracji publicznej, Ocena dostosowania polskiej administracji publicznej do działania w Unii Europejskiej, Cz. II ADMINISTRACJA RZĄDOWA I SAMORZĄDOWA W PROCESIE DOSTOSOWAŃ DO WYMOGÓW UNII EUROPEJSKIEJ; Przygotowanie polskiej administracji rządowej do funkcjonowania w Unii Europejskiej. Ocena rozwiązań instytucjonalnych, Przygotowanie polskiej administracji samorządowej do funkcjonowania w Unii Europejskiej, Wpływ integracji europejskiej na funkcjonowanie i działalność administracji lokalnej i regionalnej, Wpływ prawa Unii Europejskiej na działalność samorządu powiatowego w Polsce, Stan przygotowań polskiej administracji samorządowej do działania w Unii Europejskiej z punktu widzenia gminy podwarszawskiej, cz. III NIEMIECKA I WŁOSKA ADMINISTRACJA PUBLICZNA W PROCESIE INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ: Proces europeizacji krajów związkowych: narodziny technokracji?, Reforma administracji rządowej we Włoszech a intensyfikacja procesu integracji europejskiej, Cz. IV. SŁUŻBA CYWILNA A FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: "Służba cywilna", "biurokracja" oraz "urzędnicy służby cywilnej" jako podstawowe pojęcia w metodologii administracji publicznej, Rola służby cywilnej w państwie demokratycznym, Cz. V. WYBRANE PROBLEMY FUNKCJONOWANIA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W POLSCE: Koordynacja polityki europejskiej-zagadnienia systemowe a doświadczenia polskie, Związki zawodowe a administracja publiczna, Służby policyjne, ratownicze i ochronne w procesie przygotowań akcesyjnych,Miejsce i rola Agencji Nieruchomości Rolnych w warunkach funkcjonowania państwa w Unii Europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Budowanie wizerunku urzędnika w mediach / Rafał Guzowski. - Wyd. 2. - Wrocław : PRESSCOM Sp. z o.o. , 2017. - 295 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Administracja Publiczna Biblioteka)
Rozdział 1. Dziecko we mgle, czyli w poszukiwaniu odpowiedniego kierunku: 1.1. Autoprezentacja - mity i "uczniowskie" błędy z podręczników; 1.2. Dziennikarz i jego must have - jak stworzyć dziennikarzowi odpowiednie warunki; 1.3. Rzeczywistość świata mediów a rzeczywistość ludzi świata "normalnego"; 1.4. Prawo jako narzędzie do obrony. Rozdział 2. Czy leci z nami pilot? Kryzys w organizacji: 2.1. Mówię kryzys, myślę...; 2.2. Kanały przepływu komunikacji w sytuacji kryzysowej; 2.3. Sytuacja kryzysowa i paraliż medialny; 2.4. Czy warto żądać sprostowań w mediach?. Rozdział 3. Recepta na medialne zło: 3.1. Polityka informacyjna jako źródło spokoju; 3.2. Jak stworzyć dobrą politykę informacyjną?; 3.3. Profesjonalizacja obsługi medialnej - media relations; 3.4. Nie wychylaj się, bo wystawiasz się na atak; 3.5. Dobre i złe media czy serdeczność i krew. Rozdział 4. Jestem, kim jestem: 4.1. Rzecznik prasowy superstar; 4.2. Zawiłości języka - ujęcie praktyczne; 4.3. Obraza na media i konflikt; 4.4. Rzecznik z przypadku kontra doświadczony dziennikarz. Rozdział 5. Media społecznościowe: 5.1. Relacje w sieci - czy są granice?; 5.2. Czego nie robić w mediach społecznościowych; 5.3. Media społecznościowe w rękach rzecznika; 5.4. Facebook; 5.5. FOG - bardziej mgliście się nie da?; 5.6. Jak pisać w sieci?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zatrudnianie w administracji publicznej / red. nauk. Helena Szewczyk. - Stan prawny na 30.11.2013 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2014. - 376 s. ; 24 cm.
1. Zatrudnienie w samorządowych jednostkach organizacyjnych: Umowa o pracę na czas określony jako podstawa nawiązania stosunku pracy w samorządzie terytorialnym; Umowa o pracę na zastępstwo w samorządowych jednostkach organizacyjnych; Dopuszczalność stosowania telepracy w samorządzie telepracy w samorządzie terytorialnym; Zmiana treści stosunku pracy w samorządowych jednostkach organizacyjnych; Czas pracy w samorządowych jednostkach organizacyjnych; Wynagrodzenie pracowników samorządowych; Urlopy bezpłatne i szkoleniowe w samorządzie terytorialnym; Obowiązek podnoszenia kwalifikacji przez pracowników samorządowych; Wygaśnięcie stosunku pracy pracowników samorządowych; 2. Zatrudnienie w służbie cywilnej: Nabór na wyższe stanowiska w służbie cywilnej; Dyspozycyjność w służbie cywilnej; Rozwiązanie stosunku pracy bez wypowiedzenia z mianowanym urzędnikiem służby cywilnej; Urlopu pracownicze w służbie cywilnej; Obowiązki członków korpusu służby cywilnej o charakterze państwowym; Obowiązek poddania się okresowej oceny kwalifikacyjnej przez członka korpusu służby cywilnej; Odpowiedzialność porządkowa i dyscyplinarna członków korpusu służby cywilnej za naruszenie obowiązków służbowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesny nabór i employer branding w administracji publicznej / Kamil Rodzik. - Stan prawny na 27.04.2021 r. - Wrocław : PRESSCOM Sp. z o.o., 2021. - 259, [3] s. : il. ; 21 cm.
Wykaz skrótów; Wstęp; Rozdział 1. Ramy definicyjne 1.1. Administracja publiczna i jej szczeble 1.2. Nabór, rekrutacja i selekcja 1.3. Employer branding Rozdział 2. Ramy formalnoprawne naborów w administracji publicznej 2.1. Ramy ustawowe 2.2. Ramy wewnętrzne Rozdział 3. Ramy organizacyjne naborów w administracji publicznej 3.1. Odpowiedzialność za proces naboru 3.2. Opis stanowiska pracy Rozdział 4. Rekrutacyjny employer branding 4.1. Ogłoszenia o naborze 4.2. Formularze aplikacyjne 4.3. Zakładki dotyczące kariery na stronach internetowych 4.4. Media społecznościowe 4.5. Spotkania, targi, seminaria 4.6. Filmy promujące pracodawcę 4.7. Newsletter naborowy Rozdział 5. Selekcyjny employer branding 5.1. Komunikacja z kandydatami 5.2. Weryfikacja kompetencji miękkich 5.3. Rozmowa kwalifikacyjna Rozdział 6. Employer branding od zakończenia naboru do zatrudnienia pracownika 6.1. Kontakt z pracodawcą 6.2. Pierwszy dzień w nowej pracy Rozdział 7. Podsumowanie Kandydaci – seniorzy Kandydaci – osoby z niepełnosprawnościami Siła Internetu Last but not least Rozdział 8. Dobre przykłady 8.1. Wewnętrzne regulaminy dotyczące naboru 8.2. Opisy stanowisk pracy 8.3. Ogłoszenia o pracy 8.4. Formularze aplikacyjne 8.5. Zakładki dotyczące kariery na stronach internetowych 8.6. Poradniki dla kandydatów Rozdział 9. Przydatne wzory – wiadomości wysyłane do kandydatów 9.1. Informacja do kandydatów po otrzymaniu aplikacji 9.2. Zaproszenie do kolejnego etapu naboru po weryfikacji formalnej ofert 9.3. Zaproszenie do kolejnego etapu naboru przeprowadzonego w formie online 9.4. Informacja o niespełnieniu wymagań formalnych 9.5. Prośba o uzupełnienie aplikacji wraz z zaproszeniem do kolejnego etapu naboru 9.6. Informacja w sytuacji przedłużającego się rozstrzygnięcia naboru Rozdział 10. Podstawowe akty i przepisy prawa 10.1. Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy 10.2. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej 10.3. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych 10.4. Ustawa z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych; Bibliografia; Akty prawne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej