Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(28)
Autor
Gaj Jerzy
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Barcik Jacek
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Fierla Irena
(1)
Gracz Jacek
(1)
Janczyk Marek
(1)
Johann Maria
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kurek Włodzimierz
(1)
Lijewski Teofil
(1)
Martin William B
(1)
Merski Janusz
(1)
Mikułowski Bogdan
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Orłowski Bolesław
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Sankowski Tadeusz
(1)
Siwiński Wiesław
(1)
Tauber Roman Dawid
(1)
Walczak Ryszard
(1)
Warecka Joanna
(1)
Winiarski Ryszard
(1)
Wojcieszak Łukasz
(1)
Wyrzykowski Jerzy
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Łazarek Maria
(1)
Łazarek Roman
(1)
Łobożewicz Tadeusz
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(26)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Turystyka
(27)
Usługi
(7)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
Hotelarstwo
(3)
Gastronomia
(2)
Gospodarka
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przemysł
(2)
Agrosturystka
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
Komputery
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konwencja montrealska (1999)
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Ludność
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Odpoczynek
(1)
Odzież
(1)
Pedagogika
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podróżnictwo
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo lotnicze
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo morskie
(1)
Prawo rzeczowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiortswa małe i średnie
(1)
Psychologia
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rolnictwo
(1)
Rybołówstwo
(1)
Socjologia
(1)
Spadek
(1)
Sport
(1)
Spółki
(1)
Szlaki turystyczne
(1)
Technika
(1)
Transport
(1)
Turystka
(1)
Turystyka przemysłowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Umowa
(1)
Unia Europejska
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wycieczki
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Zastosowanie technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych, 2. Ewolucja zastosowania technologii informatycznych w systemach dystyrbucji usług turystycznych, 3. Internet a zachowania nabywcze konsumentów produktów turystycznych, 4. Wykorzystanie Internetu w dystrybucji produktu turystycznego przez producentów usług turystycznych, 5. Wykorzystanie internetowych systemów dystrybucji przez pośredników w turystyce, 6. Wpływ internetu na rynek turystyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka / red. nauk. Włodzimierz Kurek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 540, [1] s.; tab., mapy, wykr. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Turystyka jako przedmiot badań naukowych: 1.1. Problem definicji turystyki, 1.2. Turystyka jako przedmiot badań różnych dyscyplin naukowych, 1.3. Pojęcia podstawowe, 1.4. Wybrane koncepcje badawcze. 2. Historia turystyki: 2.1 Historia turystyki na świecie, 2.2. Historia turystyki w Polsce. 3. Międzynarodowy ruch turystyczny: 3.1. Wielkość i struktura międzynarodowego ruchu turystycznego, 3.2 Uwarunkowania rozowju turystyki międzynarodowej, 3.3. Współczesne trendy w turystyce międzynarodowej, 3.4. Główne regiony turystyczne świata. 4. Potrzeby i motywacje turystyczne: 4.1. potrzeby człowieka, 4.2. Proces motywacyjny i jego rola w podejmowaniu decyzji o wyjazdach turystycznych. 5. Usługi i zagospodarowanie turystyczne: 5.1. Uwagi wprowadzające, 5.2. Usługi hotelarskie, 5.3. usługi gastronomiczne, 5.4. Transport w turystyce, 5.5. Biura podróży, 5.6. Informacja turystyczna, 5.7. Pilotaż i przewodnictwo turystyczne, 5.8. Usługi ubezpieczenia w turystyce, 5.9. Usługi finansowe, 5.10. Inne usługi. 6. Rodzaje i formy turystyki: 6.1. Klasyfikacja ruchu turystycznego, 6.2.2 Charakterystyka wybranych form turystycznych, 6.3. Turystyka w wybranych typach przestrzeni. 7. Gospodarcze aspekty turystyki: 7.1. Turystyka jako sektor gospodarki, 7.2. Rynek turystyczny i mechanizmy jego funkcjonowania - podstawowe zagadnienia, 7.3. Marketing w gospdarce turystycznej, 7.5. Międzynarodowa współpraca w dziedzinie gospodarki turystycznej. 8. Przemiany pod wpływem turystyki na obszarach recepcji turystycznej: 8.1. Turystyka jako czynnik przemian ekonomicznych, 8.2. Turystyka jako czynnik przemian społecznych, 8.3. Tursytyka jako czynnik przemian kulturowych, 8.4. Turystyka jako czynnik przemian środowiska przyrodniczego, 8.5. Przemiany przestrzenne, 8.6. Sposoby ograniczania negatywnego wpływu turystyki. 9. Żródła inforamcji turystycznej: 9.1. Główne źródła informacji dla turystów, 9.2. Źródła informacji o turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 Wprowadzenie do zagadnień turystyki i rynku turystycznego; R. 2 Popyt turystyczny i jego cechy; R. 3 Czynniki wpływające na popyt turystyczny; R. 4 Społeczne i psychologiczne determinanty popytu turystycznego; R. 5 Decyzje nabywcze turystów; R. 6 Segmentacja popytu turystycznego; R. 7 Badanie popytu turystycznego; R. 8 Trendy w popycie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. 1 Wprowadzenie do zagadnień turystyki i rynku turystycznego; R. 2 Popyt turystyczny i jego cechy; R. 3 Czynniki wpływające na popyt turystyczny; R. 4 Społeczne i psychologiczne determinanty popytu turystycznego; R. 5 Decyzje nabywcze turystów; R. 6 Segmentacja popytu turystycznego; R. 7 Badanie popytu turystycznego; R. 8 Trendy w popycie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Przedsiębiorstwo turystyczne jako uczestnik rynku, 2.Typologia podmiotów gospodarki turystycznej, 3.Otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego, 4.Zasoby przedsiębiorstwa turystycznego i ich wykorzystanie, 5.Instrumenty i działania marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym, 6.Strategia działania przedsiębiorstwa turystycznego, 7.Skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, 8.Sposoby oceny efektywności działania przedsiębiorstwa turystycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w tyrystyce / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2009. - 150 s. : rys.; tab.; wykr. ; 23 cm.
1. Istota i znaczenie marketingu w turystyce; 2. Formułowanie i wybór strategii marketingowej; 3. Usługa turystyczna jako produkt; 4. Kształtowanie cen w turystyce; 5. Dystrybucja usług turystycznych; 6. Promocja w turystyce; 7. Strategia wobec personelu; 8. Zarządzanie marketingiem w turystyce; 9. Przykłady do studiowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Problemy terminologiczne; 2. Turystyka kwalifikowana a turystyka usportowiona; 3. Znaczenie współczesnego krajoznawstwa dla rozwoju turystyki kwalifikowanej i aktywnej; 4. Turystyka kwalifikowana w polityce państwa i samorządów terytorialnych; 5. Zagospodarowanie turystyczne; 6. Turystyka piesza-nizinna; 7. Turystyka piesza- górska; 8. Turystyka jeździecka; 9. Turystyka narciarska; 10. Turystyka rowerowa; 11. Turystyka motorowa; 12. Turystyka kajakowa; 13. Turystyka żeglarska; 14. Turystyka podwodna; 15. Turystyka motorowodna; 16. Turystyka speleologiczna i wspinaczkowa; 17. Nowe formy turystyki aktywnej; 18. Osoby starsze i niepełnosprawne w turystyce kwalifikowanej i aktywnej; 19. Bezpieczeństwo uczestników turystyki kwalifikowanej i aktywnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 Podstawowe pojęcia i zakres gospodarki turystycznej; R. 2 Gospodarka turystyczna a rynek turystyczny; R. 3 Gospodarka turystyczna w miejscowościach turystycznych i regionach; R. 4 Turystyka i gospodarka turystyczna w procesach międzynarodowego współdziałania i integracji; R. 5 Baza noclegowa turystyki; R. 6 Uzdrowiska; R. 7 Turystyka wiejska - agroturystyka; R. 8 Turystyka socjalna; R. 9 Organizacja konferencji i kongresów; R. 10 Biura podróży; R. 11 Koncentracja w gospodarce turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoria i metodyka turystyki / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : Difin, 2008. - 174 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1.Kultura uprawiania turystyki: Struktura uprawiania turystyki; Zakres i istota pojęcia "kultura uprawiania turystyki"; Treść pojęcia "kultura uprawiania turystyki"; Proces organizacji imprez turystycznych; Typologia i gradacja umiejętności turystów i organizatorów turystyki. 2. Konkretyzacja treści umiejętności stanowiących kulturę organizacji turystyki: Umiejętność fazy akwizycji; Umiejętności związane z przygotowaniami do imprezy turystycznej; Umiejętności turystów usprawniające przebieg imprezy turystycznej; Umiejętności pedagogiczne związane z fazą przygotowanie; Umiejętności organizacyjne związane z faza realizacji imprezy; Umiejętności pedagogiczne instruktorów związane z fazą realizacji imprezy; Umiejętności fazy zamknięcia imprezy turystycznej; Kultura organizacji turystyki i strategia jej opanowywania. 3. Składniki wiedzy o rzeczywistości turystycznej: Wiedza o uprawianiu turystyki; Wiedza o organizacjach turystyki; Wiedza o obsłudze i zarządzaniu turystyką. 4. Proces organizacji imprez turystycznych: Faza akwizycji; Faza p[przygotowania imprezy; Faza realizacji imprezy turystycznej; Organizacja zwiedzania i zabaw; Faza zamknięcia imprezy turystycznej; Skutki uczestniczenia w ruchu turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne Uniwersytetu Łodzkiego / Uniwersytet Łódzki)
1. Wstęp: Problem badawczy; Założenia i cele pracy; Przestrzeń turystyczna w badaniach naukowych i literaturze przedmiotu; 2. Przestrzeń turystyczna jako przedmiot badań naukowych: Przestrzeń turystyczna a przestrzeń geograficzna; Całościowe koncepcje przestrzeni turystycznej; Cząstkowe koncepcje przestrzeni turystycznej; Ewolucja badań nad przestrzenią turystyczna; 3. Istota przestrzeni turystycznej: Definicje przestrzeni turystycznej; Cechy przestrzeni turystycznej; Sposoby pojmowania przestrzeni turystycznej; Klasyfikacje i podziały ; Funkcje turystyczne w przestrzeni, funkcje przestrzeni turystycznej; 4. Etapy kontinuum przestrzeni turystycznej: Nowe i stare przestrzenie turystyczne; Cykl rozwoju przestrzeni turystycznej; 5. Człowiek w przestrzeni turystycznej: Role człowieka w przestrzeni turystycznej; "Aktorzy" przestrzeni turystycznej; 6. Determinanty rozwoju przestrzeni turystycznej: Klasyfikacja i charakterystyka determinant rozwoju przestrzeni turystycznej; Stymulatory rozwoju przestrzeni turystycznej; Bariery rozwoju przestrzeni turystycznej; 7. Przestrzeń turystyczna jako przestrzeń gościnna: Formuła recepcji przestrzeni turystycznej; Przestrzeń gościnna jako optymalny stan przestrzeni turystycznej; 8. Studia przypadków: Północna część krawędzi Wyżyny Łódzkiej; Sudety polskiej; Sudety polskie; Langwedocja- Rousillon; 9. Podsumowanie: Metodologia badań przestrzeni turystycznej; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Region - Polityka - Promocja / przewodniczący kolegium red. Zbigniew Ptasiewicz ; Akademia Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora. Wydział Turystyki i Rekreacji ; Nr 6)
1. Odnotowanie zjawiska; 2. Przyczyny zjawiska; 3. Sposób oceny i selekcji zabytków dziedzictwa przemysłowego (stosowane kryteria); 4. Uznane zabytki dziedzictwa technicznego; 5. Stan polskiego dziedzictwa technicznego; 6. Przykład sensownej, skutecznej działalności na rzecz ochrony dziedzictwa techniczno-przemysłowego: wrocławska Fundacja Otwartego Muzeum Techniki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Działalność gospodarcza z przedsiębiorstw turystycznych; 2. Znaczenie zarządzania finansami przedsiębiorstwa turystycznego; 3. Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie turystycznym; 4. Kapitały przedsiębiorstwa turystycznego oraz źródła ich finansowania; 5. Zarządzanie należnościami i zobowiązaniami handlowymi; 6. Efekty ekonomiczno-finansowe w przedsiębiorstwie turystycznym; 7. Podatki w przedsiębiorstwie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys historii turystyki w Polsce / Jerzy Gaj. - Warszawa : Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2003. - 261 s. : rys., tab., zdj. ; 23 cm.
Autor
Temat
R.1 Tradycje turystyczne w dawnej Polsce; R.2 U pod staw nowożytnej turystyki; R.3 Turystyka w Polsce w 20 - leciu międzywojennym i latach okupacji; R.4 Turystyka w Polsce Ludowej; R.6 Turystyka w III Rzeczypospolitej; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wiadomości ogólne: Turystyka ludzi niepełnosprawnych - wiadomości ogólne; Rekreacja osób niepełnosprawnych. Cz.II Turystyka osób z dysfunkcją narządu ruchu; Rekreacja ruchowa osób z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózku inwalidzkim; Turystyka i krajoznawstwo w środowisku ludzi niewidomych; Rekreacja ruchowa chorych o wyrównanej cukrzycy; Turystyka osób upośledzonych umysłowo; Rekreacja fizyczna osób z upośledzeniem umysłowym; Turystyka i krajoznawstwo w środowisku osób z uszkodzonym słuchem; Mozliwości uprawniania turystyki przez osoby z chorobami układu krążenia; Turystyka ludzi w starszym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
1.Proces foresightu w sektorze usług; 2. Foresight w sektorze usług turystycznych; 3. Współpraca sieciowa przedsiębiorstw w turystyce; 4. Kultura myślenia o przyszłości w przedsiębiorstwie turystycznym; 5. Elementy planowania strategicznego w firmach turystycznych; 6. Koncepcja oraz przebieg badań empirycznych; 7. Wyniki badań firm turystycznych Małopolski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka w naukach humanistycznych / red. nauk. Ryszard Winiarski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 177, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Turystyka jako zjawisko humanistyczne. 1. Filozofia turystyki; 2. Historia turystyki; 3. Antropologia turystyki; 4. Socjologia turystyki; 5. Psychologia turystyki; 6. Pedagogika turystyki; 7. Teologia turystyki ; 8. Semiotyka turystyki; 9. Metodologia badań w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Pojęcie i działy psychologii jako nauki - psychologia w rekreacji i turystyce; 2. Percepcja i orientacja w otoczeniu jako przejawy zachowania; 3. Zagadnienie osobowości; 4. Psychologiczne różnice indywidualne a praca i wypoczynek; 5. Potrzeby i ich zaspokajanie w pracy i wypoczynku; 6. Procesy motywacyjne a aktywność rekreacyjno-turystyczna; 7. Rekreacja i turystyka jako spoósb przeciwdziałania stresom
emocje i stres; 8. Zmęczenie pracą a wypoczynek; 9. Pychofizjologiczne skutki ruchowej aktywności rekrea cyjno-turystycznej; 10. Postawy i ich kształtowanie w rekreacji i turystyce; 11. Wybrane zagadnienia społe cznej psychologii rekreacji i turystyki; 12. Bariery i utrudnienia w podejmowaniu aktywności rekreacyjno - turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, zasady i instrumenty marketingu usług turysytcznych, 2. Zachowania konsumentów usług turystycznych, 3. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym, 4. Produkt turystyczny, 5. Cena jako instrument marketingu w turystyce, 6. Dystrybucja produktu turystycznego, 7. Promocja w turystyce, 8. E-marketing usług turystycznych, 9. Marketing regionu w turystyce, 10. Marketing usług agroturystycznych, 11. Marketing międzynarodowy usług turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej