Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(4)
Autor
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Spyra Zbigniew
(2)
Jeznach Maria
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Przedsiębiorstwo
(5)
Logistyka gospodarcza
(4)
Marketing
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Ceny
(2)
Handel
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Logistyka
(2)
Sieć handlowa
(2)
Marketing strategiczny
(1)
Opakowania
(1)
Produkt*
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Znaki towarowe
(1)
Żywność
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : zagadnienia podstawowe / Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski. - Warszawa : PLACET, 2006. - 221, [2] s. : il., tab. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo - nabywca - rynek - marketing. 2. Zachowania nabywców. 3. Informacyjne podstawy strategii marketingowych. 4. Proces kształtowania strategii makretingowej w przedsiębiorstwie. 5. Produkt. 6. Dystrybucja. 7. Cena. 8. Promocja. 9. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i przedmiot logistyki, 2. Rola logistyki w kształtowaniu ekonomiki przedsiębiorstwa, 3. Makroekonomiczne uwarunkowania procesów logistycznych w przedsiębiorstwie, 4. Infrastruktura procesów logistycznych, 5. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie, 6. Procesy magazynowania, manipulacji i transportu wewnętrznego w przedsiębiorstwie, 7. Sterowanie procesami zakupu, 8. Logistyka procesów produkcji, 9. Logistyka procesów dystrybucji, 10. Sterowanie zapasami w proceach logistycznych, 11. Koszty logistyczne, 12. Analiza ekonomiczna procesów logistycznych, 13. Podstawowe tendencje rozwojowe logistyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota i przedmiot logistyki; Makroekonomiczne uwarunkowania procesów logistycznych w przedsiębiorstwie; Infrastruktura procesów logistycznych; Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie Logistyka procesów zaopatrzenia; Logistyka procesów produkcji; Logistyka procesów dystrybucji; Sterowanie zapasami w procesach logistycznych; Koszty logistyczne Podstawowe tendencje rozwojowe logistyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota i przedmiot logistyki; Makroekonomiczne uwarunkowania procesów logistycznych w przedsiębiorstwie; Infrastruktura procesów logistycznych; Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie Logistyka procesów zaopatrzenia; Logistyka procesów produkcji; Logistyka procesów dystrybucji; Sterowanie zapasami w procesach logistycznych; Koszty logistyczne Podstawowe tendencje rozwojowe logistyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i przedmiot logistyki, 2. Rola logistyki w kształtowaniu ekonomiki przedsiębiorstwa, 3. Makroekonomiczne uwarunkowania procesów logistycznych w przedsiębiorstwie, 4. Infrastruktura procesów logistycznych, 5. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie, 6. Procesy magazynowania, manipulacji i transportu wewnętrznego w przedsiębiorstwie, 7. Sterowanie procesami zakupu, 8. Logistyka procesów produkcji, 9. Logistyka procesów dystrybucji, 10. Sterowanie zapasami w proceach logistycznych, 11. Koszty logistyczne, 12. Analiza ekonomiczna procesów logistycznych, 13. Podstawowe tendencje rozwojowe logistyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej