Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Autor
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Francuz Piotr
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Reiher Robert H
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szlendak Tomasz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Telewizja
(3)
Dzieci
(1)
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing
(1)
Młodzież
(1)
Perswazja
(1)
Przemoc
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia mediów
(1)
Reklama
(1)
Zachowanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Umysł rodem z sawanny. Natura ludzka oczami psychologów ewolucyjnych. 2. Czy telewizja jest dla idiotów? O rzeczywistości uciśnionej przez hiperrzeczywistość, 3. Panieniki z okienka. Dlaczego ekran ocieka seksem?, 4. Mściciele, zębiska i ciemne moczary. Sensacja, thiller i horror jako kopalnia danych o człowieku, 5. Salwy śmiechu z pudełka. komedia, sitcom i inne rozweselacze, 6. Fabuła zlepiona z fajerwerków. Reguła punktu kulminacyjnego i scenariusz optymalny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 96)
1. Magia obrazu, 2. Perswazyjne oddziaływanie telewizji - możliwości obrony, 3. Mitologizowanie przemocy ekranowej, 4. Uwaga i rozumienie w odbiorze przekazu audiowizualnego przez dzieci, 5. Psychologiczne funkcje odbioru telewizji, 6. Torowanie intencji bohaterów wiadomości telewizyjnych: w kierunku rozumienia narracji, 7. Torowanie intencji bohaterów wiadomości telewizyjnych: efekty asymilacji i kontrastu, 8. Zapamiętanie treści telewizyjnych programów informacyjnych o zróżnicowanym nasyceniu emocjonalnym, 9. Poziom refundacji i rodzaj ekspozycji materiału audiowizualnego a rozpoznawanie informacji telewizyjnych, 10. Ocena programu telewizyjnego w zależności od miejsca logo stacji, 11. Wpływ źródła przekazu na odbiór i ocenę telewizyjnych programów informacyjnych, 12. Czego możemy nauczyć się o naszej pamięci na podstawie analizy rozpoznawania treści słownych i obrazowych umieszczonych w materiale audiowizualnym w pobliżu ciecia montażowego?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej