Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(35)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(35)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(19)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(23)
Autor
Krasuski Andrzej
(3)
Piątek Stanisław
(3)
Rogalski Maciej (1966- )
(3)
Strzyczkowski Kazimierz
(3)
Flejszar Radosław
(2)
Aleksander Marek
(1)
Barczak Andrzej (1946- )
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Brdulak Jacek
(1)
Bąbol Krzysztof
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Duckworth Michael
(1)
Fleszar Piotr
(1)
Galewska Ewa
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Henzel Halina
(1)
Hutyra Jacek
(1)
Jarmakiewicz Jacek
(1)
Kawka Inga
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Korzec Zdzisław
(1)
Kuliński Michał
(1)
Lent Bogdan
(1)
Lombard Didier
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Misiurewicz Jacek
(1)
Miłkowski Marcin
(1)
Nakoneczny Jacek
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Ratusińska Izabela
(1)
Ricca-McCarthy Tom
(1)
Rogala Elżbieta
(1)
Windekilde Iwona
(1)
Witkowska Janina
(1)
Wittig Andreas (1984- )
(1)
Wittig Michael (1987- )
(1)
Wrażeń Marian
(1)
Wysokińska Zofia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Temat
Telekomunikacja
(32)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Konkurencja
(6)
Poczta
(6)
Prawo gospodarcze
(6)
Dane osobowe
(5)
Energetyka
(5)
Informatyka
(5)
Zamówienia publiczne
(4)
Transmisja danych
(3)
Usługi
(3)
Monopol
(2)
Postępowanie cywilne
(2)
Prawo
(2)
Prawo telekomunikacyjne
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rynek
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Transport
(2)
Transport kolejowy
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Amazon Web Services
(1)
Antropologia mediów
(1)
Automatyzacja
(1)
Baza danych
(1)
Budownictwo
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Ethernet
(1)
Fałszerstwo dokumentów
(1)
Finanse
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Informacja
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Język angielski
(1)
Kolejnictwo
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Lotnictwo
(1)
Miasta
(1)
Multimedia
(1)
NetWare
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Optyka -- stosowanie -- telekomunikacja
(1)
Oszustwo
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Postęp
(1)
Praca biurowa
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo karne
(1)
Prawo karne gospodarcze
(1)
Projekty
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Przestępstwo przeciw mieniu
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Rolnictwo
(1)
Sieć cyfrowa z integracją usług
(1)
Sieć komputerowa lokalna
(1)
Sieć telekomunikacyjna
(1)
Systemy operacyjne sieciowe
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Techniki informatyczne
(1)
Telefon
(1)
Telekomunikacja -- automatyzacja
(1)
Terminologia
(1)
Transmisja danych -- podręcznik
(1)
Układy elektroniczne
(1)
Umowa
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Urządzenia telekomunikacyjne
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Łączność
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarys Prawa)
R.1 Przedmiot prawa telekomunikacyjnego; R.2 Źródła prawa telekomunikacyjnego; R.3 Krajowe władze regulacyjne; R.4 Przedsiębiorstwa telekomunikacyjne; R.5 Uprawnienia do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej; R.6 Dostęp do sieci i połączenia sieci; R.7 Świadczenie usług telekomunikacyjnych; R.8 Dystrybucja przekazów telewizyjnych i radiowych; R.9 Gospodarowanie ograniczonymi zasobami telekomunikacyjnymi; R.10 Ochrona danych osobowych i prywatności; R.11 Standaryzacja w telekomunikacji; R.12 Urządzenia radiowe i telekomunikacyjne urządzenia końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
1. Administracyjne prawo regulacji na przykładzie sektora telekomunikacyjnego, 2. Przyczyny regulacji rynku telekomunikacyjnego, 3. Rozwój wspólnotowego prawa telekomunikacyjnego, 4. Niezależność krajowych organów regulacyjnych w sektorze telekomunikacyjnym, 5. Kompetencje krajowych organów regulacyjnych do spraw telekomunikacji, 6. Współpraca krajowych organów regulacyjnych, Komisji oraz krajowych organów ochrony konkurencji w sprawach telekomunikacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Podstawowe pojęcia w telekomunikacji; 3. Model odniesienia RM OSI; 4. Systemy telekomunikacyjne; 5. Systemy teletransmisyjne; 6. Systemy telekomunikacyjne; 7. Cyfrowa sieć z integracją usług ISDN; 8. Systemy radiokomunikacyjne; 9. Charakterystyki sieci; 10. Teoria ruchu telekomunikacyjnego; 11. Synchronizacja sieci; 12. Sygnalizacja w sieciach; 13. Przepustowość kanału
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1.Wybrane zagadnienia z teorii marketingu usług:1.1.Wprowadzenie do teorii marketingu. 1.2.Pojęcie i cechy usług. 1.3.Koncepcje marketingu-mix w działalności usłygowej. 2.Charakterstyka rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce; 2.1.Istota rynku usług telekomunikacyjnych. 2.2.Aspekty organizacyjno-prawne funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce. 2.3.Usługi świadczone na rynku usług telekomunikacyjnych. 3.Marketingowa analiza rynku rynku usług telekomunikacyjnych: 3.1.Wstęp do teorii badań marketingowych. 3.2.Wybrane metody analizy otoczenia firm telekomunikacyjnych. 3.3.Firma telekomunikacyjna jako obszar badań marketingowych. 3.4.Analiza SWOT w badaniach rynku telekomuniakcyjnego. 4.Marketingowe instrumenty oddziaływania na rynku usług telekomunikacyjnych: 4.1.istota i formy strategii marketingowych. 4.2.Produkt - usługa telekomunikacyjna. 4.3.Cena usługi telekomunikacyjnej. 4.4.Dystrybucja usług telekomunikacyjnych. 4.5.Promocja usług telekomunikacyjnych w praktyce działalności operatorów: 4.5.1.Wprowadzenie do metod aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 4.5.2.Możliwości wykorzystania odziaływania psychologicznego na zachowanie nabywców. 4.5.3.Korzyści aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 5.Istota obsługi klienta w telekomunikacji: 5.1.Klienci jako podstawa funkcjonowania firm. 5.2.Poczynania służące do utrzymaniu klienta. 5.3.Nowoczesne metody budowania więzi i lojalności klientów na rynku telekomunikacyjnym. 5.4.Uwarunkowania wprowadzenia CRM w firmie telekomunikacyjnej. 5.5.Wdrażanie systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej. 5.6.Spojrzenie Deutsche Telekom na systemy CRM. 5.7.Skutki wdrażania systemów CRM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1.Dyrektywa jako podstawowe źródło wspólnotowego prawa telekomunikacyjnego, 2.Praktyka umplementacji dyrektyw telekomunikacyjnych w wybranych państwach członkowskich, 3.Sądowa i administracyjna kontrola przestrzegania postanowień dyrektyw telekomunikacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Antyminopolowe i Regulacyjne / Centrum Studiów Antymonopolowych i Regulacyjnych Wydziały Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego)
Część I: Rynki telekomunikacyjne podlegające regulacje. 1. Rynki dostępu do stacjonarnej sieci telefonicznej. 2. Rynki usług połączeń telefonicznych. 3. Rynki łączy dzierżawionych. 4. Rynki rozpoczynania i zakańczania połączeń oraz tranzytu w stacjonarnych sieciach telefonicznych. 5. Rynki dostępu do pętli lokalnej i usług dostępu szerokopasmowego. 6. Rynki telefonii ruchomej. 7. Hurtowy rynek transmisji programów radiowych i telewizyjnych. Część II: Problemy regulacji rynków telekomunikacyjnych. 1. Procedury regulacji rynków telekomunikacyjnych. 2. Konsolidacja wewnętrznego rynku w zakresie łączności elektronicznej - procedury wspólnotowe art. 7 dyrektywy ramowej. 3. Obena konkurencyjności rynków. 4. Dobór obowiązków, regulacyjnych na rynkach detaliznych. 6. Metody regulacji cen usług telekomuniacyjnych. 7. Stosowanie ofert ramowych praktyce regulacyjnej. 8. Efektywność regulacji rynków telekomuniacyjnych. 9. Perspektywy zmian systemu regulacji rynków telekomuniacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo telekomunikacyjne : komentarz / Stanisław Piątek. - Wyd.2. - Warszawa : C.H.Beck, 2005. - 1024 s. ; 20 cm.
(Krótkie Komentarze Becka)
Prawo telekomunikacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oxford Business English)
(Express Series)
1. Convergence in Telecoms and IT; 2. Mobility; 3. Software; 4. Networking; 5. Data centres and security; 6. Services; 7. Media; 8. Society.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakter prawny umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 2. Cechy umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 3. Strony umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 4. Forma umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 5. Treść umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 6. Sposoby zawierania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 7. Wykonanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 8. Rozstrzyganie sporów, 9. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 10. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w prawie wspólnotowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo telekomunikacyjne : komentarz / Andrzej Krasuski. - Stan prawny na 15.01.2005 r. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2005. - 607, [1] s. ; 24 cm.
Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. - prawo telekomunikacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo telekomunikacyjne : komentarz / Andrzej Krasuski. - Wyd.2 Stan prawny na 22.11.2007 r. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2008. - 597, [1] s. ; 24 cm.
Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. - prawo telekomunikacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie: 1975-1995 Trzy „Wielkie Wybuchy”; 1995-2004 Ku drugiemu życiu sieci; Użytkownik węzłem sieci; Pojawia się darmowość; „Mieszanie” łańcuchów wartości; W sercu drugiego życia sieci. 1. Było sobie pierwsze życie w sieci: Przeżytki pierwszego życia sieci; … i zaskakujące zwiastuny drugiego; 1975-1995 Przejście; „Wielki Wybuch” cyfryzacji; „Wielki Wybuch” internetu; „Wielki Wybuch” mobilności. 2. Drugie życie sieci: Okres płodowy: Postęp informatyczny: „proste jest piękne”; Niezbędnik internauty; Przepustowość w górę; … ceny w dół; Od dwuelementowego łańcucha wartości; … do łańcucha wartości wieloogniowego; Koegzystencja „starych” i „nowych”. 3. Sieci to my: Nowe zastosowania starych technologii; Pojawienie się „sieci społecznych”; Użytkownik węzłem sieci; Pokolenie Y; Dalej niż wyszukiwarka: rekomendacja, redundancja, reputacja. 4. Model "darmowości": Darmowość w telekomunikacji; Sieciowy model reklamowy; Reklama a sieci społeczne; Reklama a treści; Model reklamowy - co dalej? 5. Prorocze wrzenie: Konsolidacja poziomowa wewnątrz ogniw łańcucha wartości - operatorzy, dostawcy sprzętu; Konsolidacja „starych” i „nowych” wewnątrz ogniw łańcucha wartości; Intensyfikacja konsolidacji pionowej; U podstaw transformacji telekomunikacyjnego łańcucha wartości; Partnerstwo a R&D 2.0. 6. Perspektywy: ku sercu drugiego życia sieci: Wykładniczy rozwój łączności; Rozwój wideo i telewizji; Do granic możliwości; Imperatyw szerokopasmowości stacjonarnej i mobilnej; Centra danych i Cloud Computing; Wzrost wysokiej jakości; Żeby inwestor inwestował; Gdy obudzą się Europa i Azja; Ochrona prywatności; Co dalej z telekomunikacyjnym łańcuchem wartości?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Budowa artykułu hasłowego; Stosowane skróty; Część I: angielsko-polska; Część II polsko-angielska; Załączniki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak działa nowoczesne biuro. Organizacja i zadania biura: Co to jest biuro, Funkcje biura w procesie zarządzania firmą, Czy planować pracę biura?; Po co ci te wszystkie urządzenia? Technika komputerowa w nowo- czesnym biurze; Jakie programy? Oprogramowanie nowo- czesnego biura; Czy musisz być tam osobiście? Urządze- nia i usługi telekomunikacyjne w nowoczesnym biurze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 651 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmiany w prawie telekomunikacyjnym : komentarz / Maciej Rogalski. - Stan prawny na 1.05.2006 r. - Warszawa : Dom Wydawniczy ABC, 2006. - 283, [3] s. ; 21 cm.
1. Postanowienia ogólne, 2. Regulowanie rynku telekomunikacyjnego, 3. Ochrona użytkowników końcowych i usługa powszechna, 4. Gospodarowanie częstotliwościami i numeracją, 5. Cyfrowe transmisje radiofoniczne i telewizyjne, 6. Infrastruktura, urządzenia telekomunikacyjne i urządzenia radiowe, 7. Tajemnica telekomunikacyjna i ochrona danych użytkowników końcowych, 10. Administracja łączności i postępowanie kontrolne; 11. Przepisy karne i kary pieniężne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe informacje o sieciach komputerowych, 2. Architektura sieci lokalnych, 3.Transmisja danych, 4. Środki transmisji danych, 5. Sprzęt sieciowy, 6. Sieci bezprzewodowe, 7.Ethernet, 8. Projektowanie sieci komputerowych, 9. Lokalna sieć komputerowa oparta na systemie Netware 4.11, 10. Instalacja Netware 4.11, 11. Użytkowanie sieci komputerowej, 12. Drukowanie w sieci komputerowej, 13. Administracja sieci komputerowej, 14. Ochrona danych - bezpieczeństwo sieci komputerowej, 15. Model OSI, 16.Protokół TCP/IP
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie Osiągnięciem Celu, 2. Zarządzanie Organizacją, 3. Zarządzanie procesem Inwestycji, 4. Kontrola postępu, 5. Zarządzanie jakością, 6. Zarządzanie Rozwiązywaniem Problemów, 7. Zarządzanie Rozwiązaniami ryzyka, 8. Zarządzanie Procesem Zmian, 9. Zarządzanie integracją, 10. Zarządzanie Zasobem Wiadomości, 11. Zarządzanie Procesem Dokumentacji, 12. Ocena wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
R.I: Pojęcia podstawowe i instytucje prawa telekomunikacyjnego. 1. Prawo telekomunikacyjne. 2. Pojęcia podstawowe. 3. Instytucje prawa telekomunikacyjnego. R.II: Przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów. 1. Materialne fałszerstwo dokumentów. 2. Poświadczenie nieprawdy. 3. Wyłudzenie poświadczenia nieprawdy. 4. Posługiwanie się dokumentem potwierdzającym nieprawdę. 5. Zbycie dokumentu stwierdzającego tożsamość. 6. Posługiwanie się dokumentem stwierdzającym tożsamość lub prawa majątkowe innej osoby. 7. Zniszczenie, uszkodzenie, ukrycie lub usunięcie dokumentu. R.III: Przestępstwo kradzieży aparatu telefonicznego. 1. Przestępstwo kradzieży telefonu komórkowego. 2. Przestępstwo nadużycia telefonu stacjonarnego. 3. Uregulowania o charakterze prewencyjnym w zakresie przestępstwa kradzieży telefonu komórkowego. R.IV: Przestępstwo oszustwa. 1. Podmiot i strona podmiotowa. 2. Strona podmiotowa. R.V: Przepisy karne i kary pieniężne w ustawie - Prawo telekomunikacyjne. 1. Przepisy karne. 2. Kary pieniężne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. PIERWSZE KROKI. Rozdział 1. Czym jest platforma Amazon Web Services? 1.1. Czym jest chmura obliczeniowa? 1.2. Co da się zrobić na platformie AWS? 1.3. Jakie korzyści płyną z użycia platformy AWS? 1.4. Ile to kosztuje? 1.5. Porównanie z alternatywnymi rozwiązaniami. 1.6. Odkrywanie usług AWS. 1.7. Interakcja z platformą AWS. 1.8. Tworzenie konta AWS. 1.9. Tworzenie alarmu dotyczącego płatności w celu kontroli rachunków z platformy AWS. Podsumowanie. Rozdział 2. Prosty przykład: aplikacja WordPress w pięć minut. 2.1. Tworzenie infrastruktury. 2.2. Poznawanie infrastruktury. 2.3. Ile to kosztuje? 2.4. Usuwanie infrastruktury. Podsumowanie. CZĘŚĆ II. BUDOWANIE WIRTUALNEJ INFRASTRUKTURY KOMPUTERÓW I SIECI. Rozdział 3. Korzystanie z maszyn wirtualnych - usługa EC2. 3.1. Badanie maszyny wirtualnej. 3.2. Monitorowanie i debugowanie maszyny wirtualnej. 3.3. Wyłączanie maszyny wirtualnej. 3.4. Zmiana rozmiaru maszyny wirtualnej. 3.5. Uruchamianie maszyny wirtualnej w innym centrum danych. 3.6. Przydzielanie publicznego adresu IP. 3.7. Dodawanie do maszyny wirtualnej dodatkowego interfejsu sieciowego. 3.8. Optymalizowanie kosztów maszyn wirtualnych. Podsumowanie. Rozdział 4. Programowanie infrastruktury: wiersz poleceń, zestawy SDK i usługa CloudFormation. 4.1. Infrastruktura jako kod. 4.2. Korzystanie z interfejsu wiersza poleceń. 4.3. Programowanie przy użyciu zestawu SDK. 4.4. Uruchamianie maszyny wirtualnej przy użyciu strategii. Podsumowanie. Rozdział 5. Automatyzacja wdrażania: usługi CloudFormation, Elastic Beanstalk i OpsWorks. 5.1. Wdrażanie aplikacji w elastycznym środowisku chmury. 5.2. Porównanie narzędzi do wdrażania. 5.3. Tworzenie maszyny wirtualnej w usłudze AWS CloudFormation i uruchamianie podczas rozruchu skryptu wdrożeniowego. 5.4. Wdrażanie prostej aplikacji internetowej w usłudze AWS Elastic Beanstalk. 5.5. Wdrażanie aplikacji wielowarstwowej za pomocą usługi AWS OpsWorks Stacks. Podsumowanie. Rozdział 6. Bezpieczeństwo systemu: usługa IAM, grupy zabezpieczeń i sieci VPC. 6.1. Kto odpowiada za bezpieczeństwo? 6.2. Utrzymywanie aktualności oprogramowania. 6.3. Zabezpieczanie konta AWS. 6.4. Kontrola ruchu sieciowego przychodzącego do maszyny wirtualnej i z niej wychodzącego. 6.5. Tworzenie sieci prywatnej w chmurze: usługa Amazon Virtual Private Cloud (VPC). Podsumowanie. Rozdział 7. Automatyzacja zadań eksploatacyjnych dzięki usłudze Lambda. 7.1. Wykonywanie kodu w usłudze AWS Lambda. 7.2. Budowanie rozwiązania do kontroli kondycji witryny internetowej w usłudze AWS Lambda. 7.3. Automatyczne dodawanie tagu z właścicielem instancji EC2. 7.4. Co jeszcze można zrobić za pomocą usługi AWS Lambda? Podsumowanie. CZĘŚĆ III. PRZECHOWYWANIE DANYCH W CHMURZE. Rozdział 8. Przechowywanie obiektów: usługi S3 i Glacier 1. Czym jest magazyn obiektów? 8.2. Usługa Amazon S3. 8.3. Tworzenie kopii zapasowej danych w usłudze S3 za pomocą interfejsu CLI platformy AWS. 8.4. Archiwizacja obiektów w celu optymalizacji kosztów. 8.5. Magazynowanie obiektów w sposób programowy. 8.6. Użycie usługi S3 do hostingu statycznej strony WWW. 8.7. Dobre praktyki przy korzystaniu z usługi S3. Podsumowanie. Rozdział 9. Przechowywanie danych na dyskach twardych: usługa EBS i magazyn instancji. 9.1. Usługa EBS: trwały magazyn blokowy dołączany za pośrednictwem sieci. 9.2. Magazyn instancji: tymczasowy magazyn blokowy. Podsumowanie. Rozdział 10. Współdzielenie woluminów danych przez maszyny wirtualne: usługa EFS. 10.1. Tworzenie systemu plików. 10.2. Tworzenie punktu docelowego montowania. 10.3. Montowanie udziału EFS w instancjach EC2. 10.4. Współdzielenie plików przez różne instancje EC2. 10.5. Poprawianie wydajności. 10.6. Monitorowanie systemu plików. 10.7. Tworzenie kopii zapasowych danych. Podsumowanie. Rozdział 11. Korzystanie z usługi relacyjnych baz danych: RDS. 11.1. Uruchamianie bazy danych MySQL. 11.2. Importowanie danych do bazy. 11.3. Tworzenie kopii zapasowej bazy i przywracanie z niej danych. 11.4. Kontrola dostępu do bazy danych. 11.5. Opieranie się na bazach danych o wysokiej dostępności. 11.6. Poprawianie wydajności bazy danych. 11.7. Monitorowanie bazy danych. Podsumowanie. Rozdział 12. Buforowanie danych w pamięci: usługa Amazon ElastiCache. 12.1. Tworzenie klastra pamięci podręcznej. 12.2. Opcje wdrażania pamięci podręcznej. 12.3. Kontrola dostępu do pamięci podręcznej. 12.4. Instalacja przykładowej aplikacji Discourse za pomocą usługi CloudFormation. 12.5. Monitorowanie pamięci podręcznej. 12.6. Poprawianie wydajności pamięci podręcznej. Podsumowanie. Rozdział 13. Programowanie z użyciem usługi bazy danych NoSQL: DynamoDB. 13.1. Eksploatacja usługi DynamoDB. 13.2. Usługa DynamoDB dla programistów. 13.3. Programowanie aplikacji z listą zadań. 13.4. Tworzenie tabel. 13.5. Dodawanie danych. 13.6. Pobieranie danych. 13.7. Usuwanie danych. 13.8. Modyfikowanie danych. 13.9. Skalowanie wydajności. Podsumowanie. CZĘŚĆ IV. ARCHITEKTURA OPROGRAMOWANIA W CHMURZE AWS. Rozdział 14. Osiąganie wysokiej dostępności: strefy dostępności, skalowanie automatyczne i usługa CloudWatch. 14.1. Odzyskiwanie sprawności po awarii instancji EC2 dzięki usłudze CloudWatch. 14.2. Przywracanie sprawności po awarii całego centrum danych. 14.3. Analiza wymogów dotyczących przywracania po awarii. Podsumowanie. Rozdział 15. Odłączanie - usługi ELB i SQS. 15.1. Odłączanie synchroniczne za pomocą modułów równoważenia obciążenia. 15.2. Asynchroniczne odłączanie za pomocą kolejek komunikatów. Podsumowanie. Rozdział 16. Projektowanie pod kątem odporności na błędy. 16.1. Wykorzystanie nadmiarowych instancji EC2 w celu poprawy dostępności. 16.2. Uwagi dotyczące zapewnienia w kodzie odporności na błędy.16.3. Budowa odpornej na błędy aplikacji internetowej: Imagery. Podsumowanie. Rozdział 17. Skalowanie w górę i w dół: skalowanie automatyczne i usługa CloudWatch. 17.1. Zarządzanie dynamiczną pulą instancji EC2. 17.2. Wyzwalanie skalowania na podstawie wskaźników lub harmonogramów. 17.3. Odłączanie dynamicznej puli instancji EC2. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Społeczeństwo informacyjne: Społeczeństwo informacyjne - zmiany cywilizacyjne; Definicje społeczeństwa informacyjnego; Rola telekomunikacji w rozwoju społeczeństwa; Społeczeństwo informacyjne w rozwoju społeczeństw; Prawo komunikacji elektronicznej w budowie społeczeństwa informacyjnego. 2. Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego: Infrastruktura jako warunek rozwoju społeczeństwa informacyjnego; Rozwój infrastruktury przed liberalizacją; Dostęp do infrastruktury konkurentów; Cele regulacyjne - konkurencja usługowa a konkurencja infrastrukturalna; Problem duplikacji infrastruktury; Doktryna "drabiny inwestycyjnej"; Inwestycje w nową infrastrukturę - Sieci Następnej Generacji; Pewność regulacji prawnych; Różne potrzeby inwestycyjne państw członkowskich; Różne potrzeby inwestycyjne regionów; Rola sektorowych organów regulacyjnych; Polityka opłat koncesyjnych a inwestycje infrastrukturalne; Koncepcja podziału operatorów; Klauzule schyłkowe; Wakacje regulacyjne; Doktryna urządzeń kluczowych; Rola prawa ochrony konkurencji; Polityka regulacyjna na rzecz rozwoju infrastruktury - podsumowanie. 3. Konkluzje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej