Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(7)
Autor
Dondziłło Grzegorz
(2)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Borowska Joanna
(1)
Dietl Jerzy. Większe zyski dzięki systemowi motywacji zorientowanemu na obronę marży (pol.)
(1)
Durand Barbara
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fox Jeffrey J
(1)
Greinert Agnieszka
(1)
Juszkis Agnieszka. Shopper marketingu: sposób na zwiększenie sprzedaży (pol.)
(1)
Konrath Jill
(1)
Koszewski Mirosław. Zaufanie: tajna broń sprzedawcy (pol.)
(1)
Lees Dan
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Patten Dave
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Salmon Michael
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Scheitlin Victor
(1)
Siemianowski Roch
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Thornely Nick
(1)
Wilpert Damian
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(11)
angielski
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(12)
Obsługa klienta
(5)
Marketing
(3)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Nieruchomości
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Sprzedaż
(1)
Targi i wystawy
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Specjalne opracowanie redakcyjne Harvard Business Review Polska idei zawartych w artykułach: 1. Zaufanie: tajna broń sprzedawcy / Mirosław Koszewski. 2. Shopper marketingu: sposób na zwiększenie sprzedaży / Agnieszka Juszkis, Justyna Pospychała. 3. Większe zyski dzięki systemowi motywacji zorientowanemu na obronę marży / Marek Dietl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Spójrz w głąb siebie: określ i przedstaw swoje atuty. 2. Wyznacz swoją drogę do sukcesu: postępuj zgodnie z planem, a osiągniesz zamierzony cel. 3. "Obierz cebulę": znajdź osobę, która będzie w stanie Ci pomóc. 4. Przedstaw właściwy obraz: zrób doskonałe wrażenie. 5. Dopracuj swój wizerunek: poznaj podstawowe zasady supernetworkingu. 6. Przyciśnij ich: nakłoń do złożenia obietnic i zobowiązań. 7. Nie wypadnij z gry: działaj konsekwentnie i utrzymuj kontakt. 8. Złóż raport mentorowi: sformalizuj proces i nie trać celu z oczu. 9. Stawiaj sobie wymagania: śledź postępy i mierz wyniki.10. Śmiało patrz w przyszłość: zbuduj sieć kontaktów na całe życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 20 list kontrolnych dotyczących orgaznizacji sprzedaży i optymalizacji jej wyników; Cz.2 20 list ko ntrolnych dotyczących prowadzenia sprzedaży oraz motyw owania i kontroli przcowników; Cz.3 29 list kontrolnyc h dotyczących sztuki negocjacji i obsługi klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Nieruchomości / Poltext)
1. Jak przygotować się do sprzedaży nieruchomości; 2. Etykieta pracy pośrednika w obrocie nieruchomościami; 3. Sukces w sprzedaży nieruchomości, czyli co decyduje o powodzeniu pośrednika?; 4. Sztuka komunikowania się z klientem w sprzedaży nieruchomości; 5. Psychologia sprzedaży nieruchomości; 6. Negocjacje w procesie sprzedaży nieruchomości; 7. Gry psychologiczne, czyli manipulacje i techniki w procesie sprzedaży; 8. Strategie wpływu społecznego; 9. Typy klienta w procesie sprzedaży nieruchomości i kody dostępu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Przedmowa; Wstęp. Ale przecież mam tylko 4 minuty; 1. Jak zarządzać czasem; kontrola rozpędu; 2. Jak się przedstawiać; sprzedaż w zajawkach; 3. Jak nawigować; unikanie bezów; 4. Jak zadawać pytania; budowanie zaufania, jedno pytania naraz; 5. Jak słuchać; pożegnanie z założeniami; 6. Jak osiągać powiązania: sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić; 7. Jak prezentować; kurtyna w górę; 8. Jak sobie radzić z zastrzeżeniami; dawać mi tu je!; 9. Jak finalizować: Złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania; 10. Jak tworzyć partnerstwo: świadoma współpraca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.czym są techniki sprzedaży. 2.Porozumiewać się lepiej. 3.Ty jako sprzedawca. 4.działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta. 5.Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją. 6.Wyznacz sobie cel. 7.Zaczynamy rozmowę. 8.Mowa ciała. 9.Przygotuj rozpoznanie. 10.Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji. 11.Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby. 12.Przygotuj argumentację. 13.Twoja propozycja. 14.Argumentacja. 15. Mów. 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw. 17.Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady. 18.Obrona oceny. 19.Targowanie się. 20.Jak zakończyć sprawę. Zakończenie. W centrum skukcesu. Posłowie. Czy sprzedaż uzyska kiedyś w naszych krajach prawo obywatelstwa?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Accept the challenge; 2. Build the foundation; 3. Launch the campaign; 4. Break through the barriers; 5. Advance the sale.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Kredo optymisty; Wstęp; Umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami (rola pierwszego wrażenia, kontakt wzrokowy, język dłoni i rąk, umiejętne przygotowanie się do spotkania z klientem); Budowanie potrzeb klienta (pytania otwarte, pytania zamknięte, aktywne słuchanie); Rozmowy telefoniczne (jak przygotować się do rozmowy telefonicznej, trening głosu, prawidłowe oddychanie); Poszukiwanie klientów (własna strona www, budowanie sieci kontaktów, aktywność w sieci i środowisku branżowym, udział w szkoleniach i konferencjach); Sposoby na stres; Motywacja (pozytywne myślenie, inwestycja w siebie, dobre zarządzanie czasem, cytaty motywacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. The Rainmaker's Credo; 2. Always Answer the Question, Why Should This Customer do business with Us; 3. Obey Marketing's First Commandment; 4. Customers Don't Care About Yoy; 5. Always Precall Plan Every Sales Call; 6. Fish Where the Big Fish Are; 7. Show Them the Money!; 8. Earthquakes Don't Count; 9. Killer Sales Question #1; 10. Take the Best Seat in a Restaurant; 11. Don't Drink Coffee on a Sales Call; 12. You're Not AT Lunch to Eat Lunch; 13. Never Wear a Pen in Your Shirt Pocket; 14. Killer Sales Question #2; 15. Rainmakers Turn Customer Objections into Customer Objectives; 16. Always Make a Mid-Job Next-Job Recommendation; 17. Treat Everybody You Meet as a Potential Client; 18. Heed the Biggest Buy Signal; 19. Killer Sals Question #3; 20. Always Return Every Call Every Day; 21. Learn the "Miles Per Gallon" of Selling; 22. Beware the Myth of Time and Territory Management; 23. Always taste the Wine Befora a Wine Tasting; 24. Dare to Be Dumb; 25. Always Do an Investment Return Analysis; 26. Never Forget Everybody Is Sombody's Somebody; 27. Always Be on High Receive; 28. Onionize; 29. If You Don't Care About the Answer, Don't Ask the Question; 30. Never Be in a Meeting; 31. Present for Show, Close for Dough; 32. Advice to a Baby-sitter; 33. Killer Sales Question#4; 34. Give and Get; 35. Sell on Friday Afternoons; 36. Break ihe Ice AT the End od the Sales Call; 37. Use the Point System Every Day; 38. A Shot on Goal Is Never a Bad Play; 39. Don't Make Cold Calls; 40. Show the Chain, Sell the First Link; 41. Don't Talk with Food in Your Mouth; 42. Killer Sales Questions #5; 43. Love Voice Mail; 44.Park in the Back; 45. Be the Best-Dresses Person You Will Meet Toay; 46. Why Breakfast Meetings Bring Rain; 47. Here's My Card; 48. Killer Sales Questions #6; 49. Ten Things to Do Today Get Business; 50. How to Recognize Rainmaker; The Rainmaker Extra: How to Dollarize; A Case Study: Mr. K.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej