Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Bednarczyk-Płachta Agnieszka
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Kaźmierczyk Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(2)
Administracja publiczna
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Konto -- podręcznik akademicki
(1)
Kształcenie ustawiczne -- kraje Unii Europejskiej
(1)
Nauczanie -- efektywność -- szkoły wyższe -- kraje Unii Europejskiej
(1)
Polityka oświatowa
(1)
Szkolnictwo wyższe -- finanse -- Wielka Brytania
(1)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 515)
1. Edukacja a gospodarka i oszczędności prywatne, 2. Podstawowe założenia koncepcji edukacyjnych kont osobistych: prymat innowacyjności brytyjskiej, 3. Omówienie wyników raportu badawczego DfES dotyczącego oceny działania brytyjskiego systemu EKO, 4. Eksperymentalny program EKO w Pensylwanii (USA)-1999 r., 5. Projekt EKO dla pracowników instytucji rządu federalnego w USA (1999-2001), 6. Projekt wprowadzenia EKO w Szwecji: raport komisarza rządu szwedzkiego z grudnia 2000 r., 7. Koncepcja edukacyjnych kont osobistych w świetle opinii polskich "interesariuszy" EKO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Rozdział 1. Szkoły wyższe w systemie nauki i szkolnictwa wyższego w Polsce: Zadania państwa w zakresie nauki i szkolnictwa wyższego; Status szkół wyższych a pojęcie podmiotu administracji. Rozdział 2. Status szkół wyższych i finansowanie działalności naukowo-dydaktycznej w porządkach prawnych wybranych krajów: Szkolnictwo wyższe w Niemczech: Podmioty prawa publicznego a status szkół wyższych w Niemczech; Finasowanie szkolnictwa wyższego w Niemczech. Szkolnictwo wyższe we Francji: Status szkół wyższych we Francji jako podmiotów prawa publicznego; Finasowanie szkolnictwa wyższego we Francji. Szkolnictwo wyższe w Anglii: Struktura szkolnictwa wyższego w Anglii; Finasowanie szkolnictwa wyższego w Anglii. Szkolnictwo wyższe w Stanach Zjednoczonych: Struktura szkolnictwa wyższego w USA i status prawny szkół wyższych; Finansowanie szkolnictwa wyższego w USA. Rozdział 3: Porównanie cech szkoły wyższej i innych podmiotów zbiorowych prawa polskiego: Szkołą wyższa a podmiot typu fundacyjnego; Szkoła wyższa a korporacje zawodowe; Szkoła wyższa a przedsiębiorstwo użyteczności publicznej. Rozdział 4. Podstawowe determinanty sytuacji prawnej publicznych i niepublicznych szkół wyższych: Szkoły wyższe w świetle Konstytucji RP i umów międzynarodowych; Tworzenie i kwalifikacja szkół wyższych oraz kompetencje założyciela jako elementy różnicujące sytuację prawną uczelni; Problem określenia relacji prawnych między szkołą wyższą a destynatariuszami usług świadczonych przez szkołę. Rozdział 5. Sytuacja publicznych i niepublicznych szkół wyższych w świetle norm o finansowaniu działalności naukowej i dydaktycznej: Podstawowe założenia systemu finasowania działalności szkół wyższych; Przyznawanie środków publicznych na działalność naukową; Przyznawanie środków publicznych na działalność dydaktyczną: Finasowanie szkół wyższych ze środków budżetowych; Finansowanie szkół wyższych ze środków samorządów terytorialnych; Finansowanie szkół wyższych wyznaniowych z budżetu państwa. Finasowanie działalności naukowo-dydaktycznej ze środków własnych uczelni: Pozyskiwanie środków finansowych z opłat destynatariuszy; Inne źródła pozyskiwania przez szkoły środków finansowych na swoją działalność. Rozdział 5. Środki ochrony interesów jednostki i interesu publicznego a działalność szkół wyższych: Kontrola i nadzór nad wykonywaniem zadań publicznych; Relacje między podmiotami nadzorowanymi i nadzorującymi; Środki kontroli i nadzoru ministra nad działalnością szkół wyższych: Klasyfikacja środków kontrolnych i nadzorczych oraz ich funkcje; Środki nadzorcze i kontrolne stosowane w ramach nadzoru fachowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej