Form of Work
Książki
(57)
Czasopisma
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(50)
available
(30)
unavailable
(2)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(51)
Author
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(10)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(8)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(8)
Dietl Jerzy
(4)
Sapijaszka Zofia
(3)
Białoszewski Dariusz
(2)
Bielecki Piotr
(2)
Dobrakowski Paweł
(2)
Grabowska Tatiana
(2)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(2)
Hallada Marek
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Kaliszewska Małgorzata
(2)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Korabiewska Izabela
(2)
Kryk Gabriela
(2)
Lewandowska Monika
(2)
Morańska Danuta (1963- )
(2)
Przewoźnik Sylwia
(2)
Sobieszczyk Maria
(2)
Stasiak Makary K
(2)
Urbańska Magda
(2)
Wojciechowska Katarzyna
(2)
Zenderowski Radosław
(2)
Łabuz-Roszak Beata
(2)
Łuszczuk Władysława
(2)
Świerk Małgorzata
(2)
Aszkiełowicz Aleksandra
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baraniak Barbara
(1)
Baranowska Aneta Sylwia
(1)
Barańska Magdalena
(1)
Bartoszewicz Małgorzata
(1)
Bereźnicki Franciszek
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Borowska Alina
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Brycka Elżbieta
(1)
Christoph Monika
(1)
Chrzan Edward
(1)
Chymuk Mariia
(1)
Colonna-Kasjan Daniela
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Dawidziuk Stanisław
(1)
Derda Olga
(1)
Duc Nguyen
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dykcik Władysław
(1)
Dziewulak Dobromir (1958- )
(1)
Furman Joanna
(1)
Gasparski Wojciech
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gołek Bartłomiej
(1)
Grusiewicz Mirosław
(1)
Gulińska Hanna
(1)
Guzik Paweł
(1)
Górniewicz Józef
(1)
Górnikiewicz Jacek Zbigniew
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Huczek Marian
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jakubowicz-Bryx Anna
(1)
Januszewska Edyta
(1)
Jedlewska Barbara
(1)
Jung Elżbieta
(1)
Juříková Jana
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaczor Stanisław
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kaźmierczyk Andrzej
(1)
Kempińska Katarzyna
(1)
Klimczak Dariusz Piotr
(1)
Klimiuk Ewa
(1)
Kluba Jolanta
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kocór Maria
(1)
Kogut Wiesława
(1)
Kojs Wojciech
(1)
Kopel Anna
(1)
Kopsztejn Maria
(1)
Koszczyc Tadeusz
(1)
Kowalczyk Weronika
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisła
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kowalska Ewa
(1)
Kozdrowicz Ewa
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kozłowska Irena
(1)
Krajewska Anna
(1)
Krakowski Krzysztof
(1)
Kraska Marcin
(1)
Kulej Wiktoria
(1)
Year
2020 - 2022
(3)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(36)
Country
Poland
(62)
Language
Polish
(61)
English
(1)
Subject
Szkolnictwo wyższe
(47)
Nauczanie
(20)
Kształcenie
(12)
Nauczanie na odległość
(10)
Pedagogika
(9)
Nauczyciele
(8)
Studenci
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Absolwenci szkół wyższych
(3)
Edukacja medialna
(3)
Internet
(3)
Nauki ekonomiczne
(3)
Polska
(3)
Wychowanie
(3)
Wychowanie fizyczne
(3)
Agresywność
(2)
Akademia Sztuki Wojennej
(2)
Deklaracja bolońska (1999)
(2)
Etyka biznesu
(2)
Innowacje
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Kultura fizyczna
(2)
Menedżerowie
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Pedagodzy
(2)
Prace dyplomowe
(2)
Programy nauczania
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Samokształcenie
(2)
Siła robocza
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Szkolnictwo
(2)
Wychowanie do wartości
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Administracja
(1)
Adopcja
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Altruizm
(1)
Animaloterapia
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Arteterapia
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Cele życiowe
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dogoterapia
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Ekologia
(1)
Ekorozwój
(1)
Emergentyzm
(1)
Epidemie
(1)
Erasmus (program)
(1)
Felinoterapia
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Good Behavior Game
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gry i zabawy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hipoterapia
(1)
Holelarstwo
(1)
Informatyka
(1)
Jakość
(1)
Język
(1)
Język a kultura
(1)
Kadry
(1)
Kara (psychol.)
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Konto -- podręcznik akademicki
(1)
Kształcenie podyplomowe
(1)
Kształcenie ustawiczne -- kraje Unii Europejskiej
(1)
Kultura
(1)
Leonardo da Vinci (program)
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Mediatorzy szkolni
(1)
Metodologia
(1)
Miasta
(1)
Subject: time
1989-
(8)
2001-0
(2)
1901-
(1)
Subject: place
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Irlandia
(1)
Litwa
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
62 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-556-5
R.I : 1.Kirunki działań projakościowych na uczelni wyższej, 2.Edukacja menedżerska w wybrnaych krajach rozwiniętych, 3.Kształcenie zorientowane na studenta - sceptycznie o metaforze "student klinetem", 4.Ocena jakości kształcenia na studiach podyplomowych na przykładzie Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu, 5.Studia dwustopniowe na kierunku zarządzanie i marketing - zarys proponowanej koncepcji. R.II : 6.Programy nauczania na kierunku zarządzanie i marketing, 7.Oceny przydatkońsi i atrakcyjności przedmiotów nauczania, 8.Samoocena badanych pod względem przygotowania do zawodu przez studia, 9.Kontakty z otoczeniem gospodarczym w trakcie studiów (według opinii badanych), 10.Motywacje i satysfakcje z ukończenia studiów, 11.Uzyskane efekty studiów na kierunku zarządzanie i marketing według opinii dyplomatów, 12.Nauczyciele akademiccy w opinii studentów, 13.Ocena wiedzy studentów - informowanie, motywowanie czy wypłata?, 14.Nieuczciwe praktyki związane z pisaniem i obroną pracy magisterskiej, 15.Jakość administracyjnej obsługi studentów na badanym wydziale uczelni według ich opinii
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / pod red. Marian Duczmal ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)
ISBN: 978-83-88980-48-0
1. Standardy kształcenia zawodowego w polskim systemie szkolnictwa wyższego, 2. Funkcje i kompetencje zawodowe nauczycieli wobec zadań edukacji, 3. Człowieczeństwo najwyższą wartością - uniwersalnie pożądaną, 4. Posłannictwo społeczności akademickiej, 5. Refleksje na temat pracy jako działalności doskonalącej człowieka, 6. Problem "progu dydaktycznego" pomiędzy szkołą średnią i wyższą oraz możliwości jego niwelowania przez nauczycieli akademickich, 7. Motywy kształcenia się osób dorosłych studiujących w trybie niestacjonarnym, 8. Byc czy mieć - próba nowego spojrzenia na psychologiczne aspekty kształcenia się ludzi dorosłych, 9. Wiedza psychologiczna w procesie edukacji akademickiej, 10. Obraz uczelni niepublicznych w wybranej prasie ogólnopolskiej, 11. materialne, organizacyjne i osobowe aspekty misji szkoły wyższej, 12. Szanse edukacyjne młodzieży w niepublicznych szkołach wyższych, 13. Efektywność ksztalcenia młodziezy akademickiej, 14. Technologia informacyjna w edukacji studentów pedagogiki Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 15. warsztaty aktywizującą formą pracy ze studentami, 16. Warsztaty jako alternatywna forma nauczania studentów kierunków pedagogicznych, 17. Rola biblioteki w procesie dydaktycznym i badawczym uczelni wyższej, 18. Autoreklama a oferta pracy w zawodzie pedagoga, 19. Kształcenie studentów na specjalności pedagogika resocjalizacyjna w świetle procesu bolońskiego, 20. Przygotowanie nauczycieli do pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, 21. Kształtowanie sie modelu edukacji pracowników socjalnych na poziomie akademickim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Book
In basket
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 14)
ISBN: 83-233-1750-X
Cz.1 Oczekiwania. Cz.2 Oferty uczelni. Cz.3 Oferty bibliotek. 1. Konferencja Instytutu INIB UJ 2002: organizator dr hab. Maria Kocójowa /Uniwersytet Jagielloński. 2. Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa UJ
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 002 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7695-008-2
1. Zasady tworzenia Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego; 2. Zapewnienie jakości kształcenia w szkole wyższej; 3. Problemy tworzenia i realizacji standardów jakości kształcenia w szkole wyższej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Projektowanie programów studiów- potrzeby i profile; 2. Jakość i problemy zapewnienia jakości; 3. Planowanie programu studiów zintegrowanego z mobilnością; 4. Efekty kształcenia; 5. Definicja modułów; 6. Opracowywanie podstaw programowych- podejście praktyczne; 7. Wdrażanie programów studiów zintegrowanych z mobilnością.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-910763-7-7
Cz.I Media a uczelnie : 1.Rola mediów w kształtowaniu wizerunku nauki i jakości ksztaćłenia, 2.Edukacja w medialnym stereotypie, 3.Debata publiczna a tworzenie polityki wobec szkół wyższych, 3.Unia Europejska a promocjha i oferta edukacyjna polskich uczelni. Cz.II Znaczenie srodków masowego przekazu dla promocji uczelni : 1.system komunikacji marketingowej szkoły wyższej, 2.Reklama prasowa szkół wyższych, 3.Relacje szkoła wyższa-media a kształtowanie pozytywnego wizerunku uczelni, 4.Rola informacji w środkach masowej komunikacji w kształtowaniu jakości nauczania w szkołach wyższych, 5.PR - promocja państwowej i prywatnej uczelni ekonomicznej (na przykładzie Akademii Ekonomicznej i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu), 6.Znaczenie środków masowego przekazu w promowaniu powstającej uczelni na przyładzie Wyższej Szkoły Biznesu-National-Louis University w Nowym Sączu. CZ.III Rankingi uczelni w środkach masowego przekazu : 1.Ranking jako element systemu informacji o szkołach wyższych, 2.Biznes a (i) etyka. Promowanie uczelni i kierunków studiów za posrednictwem środków masowego przekazu, 3.Rankingi szkół wyższych na świecie - na przykłądzie USA, Wielkiej Brytanii i Japonii. CZ.IV Wykorzystywanie współczesnej technologoo informatycznej w zarządzaniu uczelnią oraz jej promocji : 1.Systemy teleinformatyczne środkiem kreowania wizerunku uczelni wyższych, 2.Internet na uczelni, 3.Witryna www jak wizytówka uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, 4.Rola interentu w koształtowaniu wizerunku społecznego uczelni. CZ.V Wykorzystanie współczesnej technologii informatycznej w nauczaniu na odległość : 1.Studia wyższe na odległość, 2.Dedytkowane oprogramowanie wykorzystywane w kształceniu na odległość, 3.Internetowe systemy zdalnego nauczania a problem bezpieczeństwa , 4.O wykorzystywanych możliwościach zastosowania narzędzi interentowych w nauczaniu na odległość, 5.Realizacja studiów wspomaganych interentowo w Wyższej Szkole Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-567-0
1. Pojęcie i zakres społecznej odpowiedzialności uczelni w badaniach jakościowych; 2. Opinie interesariuszy na temat społecznej odpowiedzialności uczelni w badaniach ilościowych; 3. Społeczna odpowiedzialność uczelni w opinii zarządzających szkołami wyższymi w świecie. Badania ilościowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Edukacja Jutra)
ISBN: 978-83-61991-97-7
1. Polityka edukacyjna jutra: Wyzwania i zadania polskiej edukacji w latach 2012-2025; Kultura polityczna ludności determinantą modernizacji pragmatyki sytemu edukacyjnego; Kompetencje społeczne, kulturowe i emocjonalne w Krajowych Ramach Kwalifikacji- istota i efekty kształcenia; Edukacja formalna i nieformalna- pomiędzy symetrią a dominacją; 2. Jakość kształcenia w szkole wyższej: Ku poprawie jakości uniwersyteckiej edukacji; Aksjologiczne aspekty poprawy jakości studiów pedagogicznych; Kompetencje dydaktyczne nauczycieli akademickich a jakość kształcenia w perspektywie KRK; Aktywność i samodzielność studentów w ocenie uczestników procesu kształcenia- wyniki badań; 3. Jakość kształcenia i związane z nią przeszkody: Uczeń zdolny w aspekcie kapitału indywidualnego i społecznego; Uniwersytet dziecięcy w rozwoju kapitału ludzkiego i społecznego; Uczeń zdolny a szkolne i pozaszkolne przestrzenie edukacyjne; Batalia o poprawę jakości kształcenia; 4. Kreatywność i estetyka w edukacji jutra: Wychowanie do piekna- niedoceniony (zapomniany) obszar szkolnej edukacji; Kreatywność jako istotna kategoria aksjologiczna we współczesnej edukacji; Edukacja kreatywna jako wyzwanie dla współczesnej polskiej koncepcji edukacji; Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju; 5. Aksjologiczne i teologiczne problemy edukacji jutra: Odpowiedzialność i podmiotowość w procesie edukacyjnym współczesnej młodzieży- implikacje zmian kulturowych; Aktywność samowychowawcza kandydatów do zawodu nauczyciela; Fenomen zainteresowań studentów pedagogiki studiowaniem oraz przyszłą pracą zawodową.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12256-0
O etyce biznesu; Bizens i jego etos; Zarządzanie i jego etos; Zastosowania i refleksje etyczne; Etyka biznesu jako przedmiot nauczania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87885-61-4
Cz.1 Logika (forma treści) : aby praca magisterska była treściwa i uporządkowana, Cz.2 Technika (forma tekstu) : aby praca była estetyczna, Cz.3 Obrona pracy magisterskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8102-097-8
Zawiera: Cz. I. TREŚĆ - PODSTAWOWE WYMOGI FORMALNE: 1. Czym jest praca magisterska?; 2. Temat i tytuł pracy; 3. Struktura i plan pracy – podstawowe wymogi metodologiczne; 4. Zasady konstruowania „Wstępu"; 5. Zasady konstruowania „Zakończenia"; Układ rozdziału; 7. Styl pracy; Cz. II. ESTETYKA TEKSTU PRACY MAGISTERSKIEJ: 1. Układ pracy i tekstu; 2. Prezentacje graficzne; 3. Skróty i symbole; 4. Cytaty i sposoby cytowania; 5. Przypisy; 6. „Bibliografia”; 7. „Aneks” (Załączniki); 8. „Streszczenie”; 9. Korekta pracy. Cz. III. JAK SKUTECZNIE PISAĆ PRACĘ?: 1. Od czego zacząć?; 2. Jak dotrzeć do odpowiednich źródeł i opracowań?; 3. Co zrobić z zebranymi materiałami? Jak pisać?; Cz. IV. OBRONA PRACY MAGISTERSKIEJ: 1. Przed obroną pracy; 2. W czasie obrony pracy i po niej; Cz. V. PLAGIAT. ISTOTA - RODZAJE – SKUTKI: 1. Co to jest plagiat; 2. Co stanowi przedmiot ochrony ze strony prawa autorskiego; 3. Jakie są rodzaje plagiatu; 4. Jakie są konsekwencje popełnienia plagiatu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 378 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-599-4
1. Modele i systemy szkolnictwa wyższego w państwach europejskich; 2. Instytucjonalne mechanizmy zapewniania jakości; 3. Wpływ instytucjonalnych mechanizmów zapewnienia jakości na autonomię szkół wyższych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-7526-173-8
Cz. I Idee. Szkoły. Ludzie. Drogi do zarządzania zasobami ludzkimi: 1.Rozwój ekonomiki i ekonomi pracy, 2. Rodowód zzl w Polsce, 3. Zzl w środowisku gdańskim - rys historyczny, 4. Zarys historii zzl w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, 5. Od ekonomiki pracy do zzl w środowisku krakowskim, 6. Zzl w ośrodkach akademickich lublina, 7. Rodowód i współczesność zzl w akademickiej Łodzi, 8. Zzl w Wielkopolsce -przeszłość i teraźniejszość, 9. Przeszłość i teraźniejszość zzl w grodzie Kopernika, 10. Tradycje kreowania zzl w warszawskim środowisku naukowym, 11. Przebieg procesu poszerzania obszaru badawczego zzl, 12. O roli komitetów Polskiej Akademii Nauk w rozwoju zzl, 13. Zzl w działalności Komitetu Nauk o Pracy i Polityce Społecznej PAN, 14. Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w rozwoju wiedzy z zakresu zzl. Cz. II Praktyka zarządzania zasobami ludzkimi dziś: 15. Praktyka zzl w polskich przedsiębiorstwach, 16. Diagnoza zzl - badania 2006, 17. Zzl a konkurencyjność małych i średnich firm, 18. Poziom kompetencji polskich menedżerów personalnych - analiza na podstawie badań empirycznych. Cz. III Tożsamość zarządzania zasobami ludzkimi: 19. W sprawie tożsamości zzl, 20. Kontrowersje wokół naukowej tożsamości zzl, Cz. IV Spojrzenie w przyszłość: 21. Tendencje rozwoju funkcji personalnej w organizacjach w Polsce, 22. Wokół strategicznych problemów i kierunków rozwoju zzl, 23. Tendencje w niszy zzl
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 183.)
ISBN: 978-83-232-2513-3
1.Kształcenie osób z niepełno sprawnościami na poziomie wyższym: Złożone uwarunkowania, realia, perspektywy zwiększania dostępności i pozytywnej oceny jakości studiów wyższych osób z niepełnosprawnością (przegląd literatury i syntetyczne refleksje); Kształcenie integracyjne na poziomie wyższym w kontekście podmiotowości studenta z niepełnosprawnością; Kształcenie akademickie a niepełnosprawność. Doświadczenia w pracy ze studentami; Student z niepełnosprawnością w świetle homo economicus; Szkoła wyższa w trosce o społeczną integrację osób z niepełnosprawnością; 2. Edukacja i pomoc dla studentów z niepełnosprawnością: Wybrane problemy edukacji na poziomie wyższym osób niewidomych, z resztkami wzroku oraz niedowidzących; Akademicka Biblioteka Cyfrowa nową jakością w dostępie do literatury fachowej dla studentów z dysfunkcją narządu wzroku; Tłumaczenia języka migowego na uczelni wyższej; Kształcenie studentów nie(do)słyszących- problemy i postulaty; Lektorat języka angielskiego dla studentów z zaburzeniami analizatora słuchowego; Student z wadą słuchu w Akademii pedagogiki Specjalnej- wybrane problemy; Doświadczenia Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach w zakresie kształcenia studentów niepełnosprawnych; Pomoc studentom z niepełnosprawnością- z perspektywy Biura do spraw Osób Niepełnosprawnych UAM w Poznaniu; 3. Student z niepełnosprawnością w środowisku akademickim: Emancypacyjna aktywność podmiotowa niesłyszących studentek; Style radzenia sobie ze stresem studentów niepełnosprawnych; Znaczenie samodzielnej działalności w środowisku akademickim studentów z niepełnosprawnością; Interakcje społeczne osób z dysfunkcją wzroku w środowisku akademickim; Niepełnosprawność i studia (?)- doświadczenia własne; Deklarowane postawy studentów wobec ich niepełnosprawnych kolegów; Socjologiczny obraz społeczności studentów niepełnosprawnych- wybrane problemu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89190-42-7
1.Wartości uniwersytetu w społeczeństwie uczącym się, 2.Proces i wyniki ksztaćłenia uniwersyteckiego, 3.Uczestnicy procesu ksztaćłenia uniwrsyteckiego, 4.Jakość ksztaćłenia uniwersyteckiego - podstawy teoretyczne i pojęcie, 5.Uwarunkowania jakości ksztaćłenia w uniwersytecie, 6.Ewaluacja efektów ksztaćłenia i akredytacja, 7.Doskonalenie procesu dydaktycznego i podnoszenie jakości ksztaćłenia uniwersyteckiego - propozycja
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Book
In basket
Meandry e-leraningu / Grażyna Penkowska. - Warszawa : Difin, 2010. - 172, [4] s. : rys. tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-281-8
1. Rozwój e-edukacji w Polsce i na świecie: Krótka historia rozwoju kształcenia na odległość; E-edukacja nowoczesną odmianą kształcenia zdalnego; E-learning wirtualnym środowiskiem uczenia się ; 2. Różne spojrzenia na e-edukacje: Definicje e-lerningu; Czynniki sprzyjające i opóźniające rozwój edukacji zdalnej w szkołach wyższych; Kształcenie zdalne a misja uniwersytetu; 3. Teoretyczny kontekst e-edukacji: Pedagogiczna perspektywa kształcenia online; Rola komunikowania się w e-lerningu; Standardy kształcenia zdalnego; 4. Modele e-edukacji w szkołach wyższych: Modele kształcenia zdalnego w zależności od technologii; Model e-lerningu; Jakość kursów e-lerningowych; Motywacja w e-lerningu; Model agregowany; 5. E-lerning akademicki- badania własne: Wprowadzenie kształcenia zdalnego w szkole wyższej; Prowadzenie zajęć zdalnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki)
ISBN: 978-83-7850-173-2
Zawiera: Część I. Koncepcje i codzienna rzeczywistość uniwersytetu: 1. Autonomia w kolorze sepii w inkrustowanej ramie KRK. O procedurach i treściach zmiany w edukacji akademickiej: 1.2. O autonomii i reformowaniu edukacji akademickiej; 1.3. Proces boloński – ile nadziei na autonomię, a ile ułudy i gorsetu biurokracji; 1.4. Kompetencje społeczne w strukturze efektów kształcenia. 2. Urządzanie uniwersytetu: 2.2. Władza – urządzanie – liberalizm; 2.3. Urządzenia władzy i urządzenie edukacyjne; 2.4. Charakterystyka urządzenia edukacyjnego; 2.5. Uniwersytet jako element urządzenia edukacyjnego; 2.6. Uniwersytet jako proces komunikacji urządzeń. 3. Neoliberalna restrukturyzacja fabryki edukacyjnej: 3.2. Byt rzucony w post-coś; 3.3. Fordyzm i neoliberalizm; 3.4. Uniwersytet jako homo sacri?; 3.5. Grodzenie wiedzy; 3.6. Pedagogika długu; 3.7. Neoliberalna restrukturyzacja; 3.8. Podwspólność i terroryzm. 4. Osiąganie konsensusu interesariuszy edukacji akademickiej. O społecznej misji uniwersytetu: 4.2. Państwo jako główny gracz; 4.3. Rynek pracy wobec rynku usług edukacyjnych; 4.4. Projekcje wyobrażeń u ludzi uniwersytetu. 5. Uniwersytet – przedsiębiorstwo produkcyjno-usługowe, student-klient supermarketu? Czyli szkolnictwo wyższe w procesie zmian: 5.2. Uniwersytet na rynku i wobec rynku ; 5.3. Uniwersytet jako przedsiębiorstwo; 5.4. Typologia Klientów uniwersytetu jako supermarketu. 6. Od Deklaracji bolońskiej do monitoringu losów absolwentów uczelni wyższych. Wyzwania i zagrożenia dla edukacji oraz rynku pracy: 6.2. Od Deklaracji bolońskiej do monitoringu losu absolwentów; 6.3. Gra edukacyjna. Część II. Studenci: podmiot czy nieznośna ciężkość uniwersytetu? 7. Studia doktoranckie: kształcenie elit społeczeństwa wiedzy czy moratorium? 7.2. Badania doktorantów 2011; 7.3. Elitarność studiów doktorancki; 7.4. Elitarność studiów doktoranckich w opiniach ich uczestników. 8. Problemy młodej polskiej nauki według członków kół naukowych: 8.2. Wewnętrzne problemy kół naukowych; 8.3. Zewnętrzne problemy kół naukowych; 8.4. Kompetencje akademickie; 8.5. Kompetencje pozaakademickie; 8.6. Różnice między działalnością w kole naukowym a zwykłymi studiami. 9. Grupy studenckie – czy i jaka wspólnota? 9.2. Jaka grupa? Prezentacja wyników; 9.3. Jaka wspólnota? Próba podsumowania. 10. Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej – fragment raportu z badań z komentarzem: 10.2. Czym jest syndrom konsumpcyjny i jak można go badać?; 10.3. Orientacje konsumpcyjne, czyli co i w jakim stopniu konsumują studenci?; 10.4. Orientacja konsumpcyjna studentów a uniwersytet; 10.5. Czy uniwersytet sprzyja przekształceniu studenta w konsumenta? 11. Pokolenie Obok? Jak to jest z zaangażowaniem obywatelskim studentów: 11.2. Pokolenie ACTAwistów? 11.3. Student – obywatel zaangażowany? 11.4. Wspólnota 2.0; 11.5. W stronę demokracji deliberatywnej czy jednak Obok? 12. Młodzież akademicka. Aktualność Bourdieu’owskiej dystynkcji: 12.2. Dystynkcja inteligencji; 12.3. Młodzież akademicka – nowa inteligencja?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again