Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Autor
Antczak Zbigniew
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Czekirda Anna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dymyt Małgorzata
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Holecki Tomasz
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kluska-Nowicka Małgorzata
(1)
Koczuba-Sobieraj Magdalena
(1)
Losa-Jonczyk Anna
(1)
Mielcarz Paweł
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Sankowska Anna
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szydełko Magdalena
(1)
Tutko Marta
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wyciślik Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Rynek pracy
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie uczelnią wyższą- uwarunkowania, modele, instrumenty: Finansowanie szkolnictwa wyższego w obszarze dydaktyki- dylematy i wyzwania; Standardy i wskazówki dotyczące wewnętrznego zapewniania jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym; Uwarunkowania wdrażania systemu zarządzania jakością w szkole wyższej; 2. Uczelnie a środowisko społeczne. W stronę nowoczesnego modelu komunikacji z otoczeniem: Społeczna odpowiedzialność uczelni; Zaufanie w szkole wyższej; Rola mediów akademickich w public relations szkół wyższych. Ujęcie funkcjonalne; Wpływ organizacji absolwenckich na kształtowanie wizerunku szkół wyższych; Internacjonalizacja strategii wizerunkowej- nowe wyzwania dla polskich uczelni; USP szkoły wyższej; Marka uczelni w opinii jej interesariuszy na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej; 3. Otoczenie wewnętrzne uczelni- struktura, zasoby, relacje: Budowa kapitału intelektualnego i społecznego w szkole wyższej; W kierunku praktycznego wykorzystania koncepcji kapitału intelektualnego- wyzwania dla szkół wyższych w Polsce; Rola komunikacji w funkcjonowaniu szkoły wyższej medycznej; Wybrane przykłady błędów językowych w pracach naukowych, raportach z badań oraz pracach dyplomowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przewaga konkurencyjna; R.2 Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej; R.3 Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.4 Problematyka pomiaru kapitału intelektualnego w literaturze przedmiotu; R.5 Podstawowy model pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.6 Dodatkowe kryteria pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw w wybranych sektorach; R.7 Znaczenie kapitału intelektualnego dla uczelni wyższych. Analiza rankingów szkół wyższych; R.8 Kryteria pomiaru kapitału intelektualnego wyższych uczelni o profilu ekonomicznym w Polsce wynikające z uwarunkowań sektorowych; R.9 Pomiar kapitału intelektualnego Szkoły Głównej Handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wpływ gospodarki opartej na wiedzy na rozwój przedsiębiorstw: Organizacja wirtualna jako nowoczesna forma modelu biznesowego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy i globalizacji; Zarządzanie wiedzą w małych i średnich przedsiębiorstwach; Czy wiedza jest elementem kapitału przedsiębiorstwa i wyznacznikiem jego wartości?; Wiedza jako zasób strategiczny w zarządzaniu przedsiębiorstwem; The diffusion of knowledge management practises in turkish private sector (tps): a literature review; Knowledge and management wn Enterprise; Reengineering źródłem innowacji w przedsiębiorstwie; 2.Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach. Problematyka oceny zasobów niematerialnych małych i średnich przedsiębiorstw - badania własne; Wykorzystanie elementów zarządzanie wiedzą w hotelarstwie; Zarządzanie wiedzą w firmach branży motoryzacyjnej - badania własne; Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem przemysłowym na przykładzie odlewni żeliwa; Zarządzanie wiedzą a jakość procesów w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw branży odlewniczej; Zarządzanie wiedzą a doskonalenie jakości; Competitive inteligence - part of knowledge management or new marketing; cooperative management of Small and Medium Enterprises; Zarządzanie wiedzą - kluczowe zagadnienia dla rozwoju organizacji; 3. Edukacja, wiedza, zmiany postaw ludzi w organizacjach; Wiedza - strategiczny zasób organizacji a rozwój kadr menedżerskich; W trosce o edukację. Polityka lokalnego rynku pracy wobec zagrożenia wykluczeniem społecznym na przykładzie Bielska-Białej; Przemiany systemu szkolnictwa wyższego w dobie zarządzanie wiedzą; System edukacji i szkoleń wobec zarządzania wiedzą w organizacji; Znaczenie internal relations w zarządzaniu przedsiębiorstwem opartym na wiedzy (zarys problematyki); Integracja emocjonalna warunkiem funkcjonowania biblioteki jako organizacji opartej na wiedzy; Zasoby i wiedza w organizacji w perspektywie zagrożeń korupcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej