Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(4)
Autor
Boryczka Bożena
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Levy Jaime
(1)
Okoń Zbigniew
(1)
Owczarz Anna
(1)
Patel Alpesh B
(1)
Płatek Rafał
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Scott David Meerman
(1)
Tasner Michael
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Zawadzki Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Internet
(5)
Strony WWW
(5)
Marketing elektroniczny
(2)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Inwestycje
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Pajączek (informat.)
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Praca
(1)
Public relations
(1)
Public relations w internecie
(1)
User experience (UX)
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zatrudnienie
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak wykorzystać internet w poszukiwaniu pracy? / Anna Owczarz. - Gliwice : Helion, 2005. - 236, [2] s. : rys. ; 21 cm.
1. Praca w Polsce, 2. Praca poza granicami kraju, 3. Praca dla absolwenta i nie tylko, 4. Praca dla osób niepełnosprawnych, 5.Inne sposoby zdobywania pracy, 6. Praca u wybranego pracodawcy, 7. Internet skarbnicą informacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0; 2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?; 3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany; 4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek; 5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej; 6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo; 7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych; 8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych; 9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych; 10. Firmy ze świata Web 3.0; 11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów; 12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Pajączek: najlepszy polski edytor stron WWW / Rafał Płatek, Zbigniew Okoń. - Gliwice : HELION, 2000. - 360 s. : rys., tabele ; 23 cm + CD-ROM.
Wprowadzenie; Cz. I Szybki start: Zanim zaczniesz; Poznajemy warsztat pracy; Zabieramy się do pracy. Cz. II Pajączek na serio: Tworzenie nowego dokumentu; Edycja, czyli to co najlepsze; Tekst na WWW; Tabela i formularze; Rozszerzone wyszukiwanie i zamiana; Grafika, multimedia, Flash; Testujemy naszą stronę; Pajączek a sprawa polska; Zarządzanie rozbudowanymi serwisami; Publikowanie; Konfiguracja programu. Cz. III Pajączek dla zaawansowanych: Kompresja plików HTML; Import i eksport plików; Style; Języki skryptowe i Skryba; Java i ActiveX; CGI, PHP, ASP; SSI-Server Side Includes; Edy tor plików definicyjnych TDF. Dodatki: A-Opis menu głównego; B- Paski narzędzi; C-Skróty klawiszowe; D- Lista wykrywanych dodatkowych narzędzi; E- Jak zamówić Pajączka i Skrybę?; F- Przydatne zasoby sieciowe; G- Co na CD-ROM-ie?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Praktyczny przewodnik po Internecie dla bibliotekarzy / Bożena Boryczka. - Bydgoszcz ; Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2003. - 196 s. : rys. ; 21 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
1. Poznajemy Internet. 2. Zdobywamy, oceniamy i przetwarzamy informacje (bibliotekarskie zasoby Internetu). 3. Komunikujemy się. 4. Prezentujemy bibliotekę. 5. Wykorzystujemy zasoby Internetu w pracy z czytelnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inwestowanie w internecie / Alpesh B. Patel. - Warszawa : WIG PRESS, 2000. - 278 s. : rys. ; 24 cm.
1. Na początku: Szybki przewodnik; Dla początkujących i zaawansowanych; Sprzęt; Strażnicy bram do sieci- dostawcy usług internetowych; Oblicza internetowych przeglądarek; Potrzeba szybkości: wciskamy gaz do dechy; 2. Droga do zysków: Przygotowanie planów działania; Czego sobie życzysz. Czyli wybór rynku; Chleb powszedni inwestora: dane cenowe; Ciężka praca czyli analiza; Planowanie transakcji; Wykonanie transakcji; Oczy i uszy otwarte; Ogólna orientacja w sytuacji rynkowej oraz edukacja; Jak to wszystko działa w praktyce; 3. Plan ramowy: A teraz konkrety: plan ramowy; 4. Witryny: Witryny zawierające wszystkiego po trochu; Witryny poświęcone analizie technicznej; Maklerzy; Kontrakty terminowe i opcje; Giełdy; Sprzedawcy rekomendacji, czyli giełdowi guru i ich biuletyny; Czy możemy porozmawiać?- czyli grupy dyskusyjne; E-ziny; 5. Prawda jest tam: Podróże po sieci: wyszukiwarki; Według katalogu internetowe katalogi finansowe; Przewodnik wirtualnego mola książkowego; Zalecane lektury
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Opinie o książce; Wstęp: Kto powinien przeczytać tę książkę?; Dlaczego napisałam tę książkę?; Jak została uporządkowana treść tej książki?; Przybornik Strategii UX; Podziękowania; Rozdział 1. Strategia UX co to takiego?: Ewolucja pojęcia strategii UX; Rozdział 2. Cztery elementy składowe strategii UX: W jaki sposób stworzyłam swój model strategii UX?; Element składowy nr 1: strategia biznesowa; Element składowy nr 2: innowacja w zakresie wartości; Element składowy nr 3: zweryfikowane badania z udziałem użytkowników; Element składowy nr 4: zabójczy projekt UX; Podsumowanie; Rozdział 3. Weryfikacja propozycji wartości: Hitowa propozycja wartości; Propozycja wartości; Jeżeli nie chcesz bujać w obłokach; Podsumowanie; Rozdział 4. Badania na potrzeby analizy konkurencji: Nauka na własnych błędach; Obserwacja konkurencji i znajdowanie wartościowych pomysłów; Konkurencja i jej znaczenie; Badanie zebranych punktów danych o konkurencji; Podsumowanie; Rozdział 5. Analiza konkurencji: Hitowa propozycja wartości, część druga; Analiza co to takiego?; Cztery kroki analizy konkurencji; Czas zająć stanowisko; Podsumowanie; Rozdział 6. Innowacja w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym: Liczy się przede wszystkim czas, naprawdę!; Techniki dochodzenia do innowacji w zakresie wartości; Modele biznesowe a innowacja w zakresie wartości; Podsumowanie; Rozdział 7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów: Daj z siebie wszystko; Jak uzależniłam się od eksperymentów; Współczesna definicja eksperymentu; Szybkie prototypowanie na potrzeby weryfikacji propozycji wartości; Podsumowanie; Rozdział 8. Badania z udziałem użytkowników: Marzec 2020 roku: nie ulec obłędowi; Badania z udziałem użytkowników podstawy; Trzy główne etapy badań online z udziałem użytkownika; Podsumowanie; Rozdział 9. Projektowanie pod kątem konwersji: Lejek sprzedaży; Na tropie hakerów wzrostu; Prowadzenie eksperymentów ze stronami docelowymi; Podsumowanie; Rozdział 10. Na zakończenie; Dodatek. Źródła; O autorce; Kolofon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej