Form of Work
Książki
(53)
Status
only on-site
(39)
available
(28)
unavailable
(2)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(39)
Author
Kożusznik Barbara
(4)
Robbins Stephen P
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Chakowski Maciej
(2)
Edelmann Robert J
(2)
Goffman Erving
(2)
Gros Urszula
(2)
Kot Sylwia
(2)
Banasik Przemysław
(1)
Baraniewicz Danuta
(1)
Belbin Meredith
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Biliński Witold
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Chmura-Rutkowska Iwona
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
Datner-Śpiewak Helena
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Flores Suzana E
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gaweł-Luty Elżbieta
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Hamer Hanna
(1)
Harkins Phil
(1)
Hałas Elżbieta
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kamińska Aleksandra
(1)
Kijowski Dariusz R
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kraus Ewa
(1)
Kupisiewicz Czesław
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Linde Boris von der
(1)
Luhmann Niklas
(1)
Majerek Bożena
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Milczewska Danuta
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Munter Mary
(1)
Muszyński Wojciech
(1)
Nowacki Zbigniew
(1)
Ostrouch Joanna
(1)
Paleczny Tadeusz
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Penc Józef
(1)
Podgórski Ryszard Adam
(1)
Rostowska Teresa
(1)
Rostowski Jan
(1)
Rybicki Jacek
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Siara Olga
(1)
Sikora Jan
(1)
Suwaj Patrycja J
(1)
Sułek Mirosław
(1)
Swift Phil
(1)
Szacki Jerzy
(1)
Szczepańska Mariola
(1)
Szcześniewski Michał
(1)
Urban Bronisław
(1)
Wajszczak Eugeniusz
(1)
Wajszczyk Katarzyna
(1)
Walęcka-Matyja Katarzyna
(1)
Woroniecka Grażyna
(1)
Wrzesień Witold
(1)
Znaniecki Florian
(1)
Łoziński Jerzy
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Śpiewak Paweł
(1)
Year
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(53)
Language
Polish
(53)
Subject
Stosunki interpersonalne
(50)
Zachowanie
(10)
Organizacje
(9)
Grupy społeczne
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Konflikt
(6)
Praca
(6)
Interakcje społeczne
(5)
Kadry
(5)
Młodzież
(5)
Prześladowanie w miejscu pracy
(5)
Menedżerowie
(4)
Miłość
(4)
Motywacja
(4)
Organizacja
(4)
Patologia społeczna
(4)
Przywództwo
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Mężczyzna
(3)
Negocjacje
(3)
Płeć
(3)
Rodzina
(3)
Socjologia
(3)
Zarządzanie
(3)
Kobieta
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Osobowość
(2)
Postawy
(2)
Przemoc
(2)
Psychologia
(2)
Wartość
(2)
Wrogość
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Administracja
(1)
Agresywność
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Godność ludzka
(1)
Integracja społeczna
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Konflikt pokoleń
(1)
Konformizm
(1)
Korupcja
(1)
Kryzys wieku średniego
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacji
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metodologia
(1)
Naród
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjajce
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Ojcostwo
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Perswazja
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Porządek społeczny
(1)
Poznanie
(1)
Pracoholizm
(1)
Prognozy -- metody -- podręcznik
(1)
Propadanda
(1)
Przestrzeń
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy - Europa - od 2005 r.
(1)
Przyjaźń
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Psychologia -- metodologia
(1)
Reklama
(1)
Retoryka
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rola społeczna
(1)
Samopoznanie
(1)
Subject: time
1989-
(3)
2001-0
(3)
1945-
(1)
Genre/Form
Literatura
(1)
56 results Filter
Authority data
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7383-029-4
Społeczeństwo i jednostka : relacje osobowe i bezosobowe; Miłość jako symbolicznie uogólnione medium komunikacji; Ewolucja możliwości komunikacji; Ewolucja semantyki miłości; Swoboda miłości: od ideału do paradoksu; Namiętność: retoryka ekscesu i doświadczenie niestabilności; Od galanterii do przyjaźni; Kluczowa różnica: plaisir - amour; Miłość kontra rozum; Na drodze do indywidualizacji: fermenty wieku XVIII; Wprowadzenie seksualności; Odkrycie niekomunikowalności; Miłość i małżeństwo: ideologia reprodukcji; Co dalej? Problemy i alternatywy; Miłość jako system interpretacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7601-510-1
1. Strategia komunikacji; 2. Część pisemna: właściwa struktura; 3. Część pisemna: kwestie ogólne; 4. Część pisemna: kwestie szczegółowe; 5. Część ustna: struktura werbalna; 6. Część ustna: pomoce wizualne; 7. Część ustna: umiejętności niewrebalne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
(Biblioteka Socjologiczna)
ISBN: 978-83-01-16761-5
1. Zakres socjologii: Czym jest socjologia?; Pola badań socjologicznych; Humanistyczne a naturalistyczne podejście do pół socjologii; 2. Relacje społeczne: Studia nad relacjami społecznymi w społecznościach; Relacje matka-dziecko; Relacje braterskie; Relacje małżeńskie i erotyczne; Uprzejme relacje towarzyskie; Integracja relacji społecznych; Koncepcja roli społecznej; Osoby; Kręgi społeczne; Prawa osobiste; Funkcje osobiste; Role w społecznościach plemiennych; Role społeczne królów; Różnicowanie funkcjonalne ról religijnych; Różnicowanie ról wojowników; Ewolucja ról politycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7414-452-0
1. Jak sobie radzić z niepowodzeniami?; 2. Jak potraktować nowego pracownika?; 3. Jak przetrwać w pracy do piątku; 4. Jak wyznaczać sobie cele?; 5. Dobry PR w pracy; 6. Pierwszy dzień w pracy; 7. Jak się obijać w pracy?; 8. Miłość w pracy; 9. Jak nie przynosić pracy do domu?; 10. Jak prosić o podwyżkę?; 11. Jak nie być niezastąpionym?; 12. Jak nie brać na siebie obowiązków innych?; 13. Co zrobić, gdy stracisz panowanie nad sobą?; 14. Jak się tłumaczyć?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-918585-5-3
1. Mobbing- zaprzeczenie solidarności, 2. Czy to już mobbing?, 3. Mobbing- charakterystyka zjawiska, 4. Jak walczyć z dyskryminacją i nękaniem, 5. Czynniki utrudniające walkę z mobbingiem, 6. Raport z badań przeprowadzonych w 2002 r. w Polsce, 7. Gdzie możesz uzyskać pomoc?, 8. Rady praktyczne, 9. 14 rad dla mobbingowanego zamiast podsumowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Stygmat społeczny / Elżbieta Czykwin. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 455 s. ; 22 cm.
ISBN: 978-83-01-15089-1
1. Stygmtyzacja społeczna. Wprowadzenie, 2. Cechy stygmatu, 3. Wymiary stygmatyzacji, 4. Skutki stygmatyzacji dla Ja osoby, 5. Obrona Ja przed skutkami stygmatyzacji, 6. Stygmat a kultura masowa, 7. Stygmatyzacja jako ponaddyscyplinarana perspektywa badań
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2260)
ISBN: 83-226-1385-7
Wprowadzenie; 1. Stereotypy związane z płcią i tożsamością płciową ;2. Stereotypy związane z płcią i ich psychiczna reprezentacja w "ja"; 3. Stereotypy związane z płcią a zdrowie; 4.Stereotypy związane z płcią a bliskie związki interpersonalne; 5. Stereotypy związane z płcią a praca zawodowa - autoprezentacja i ingracjacja; 6. Refleksje końcowe. Alternatywy wobec stereotypów związanych z płcią.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 182/2000)
ISBN: 83-7291-001-4
1. Klimat organizacyjny- jak powstaje i czym jest w przedsiębiorstwie; Pojęcie klimatu; Przypisywanie znaczenia zdarzeniom organizacyjnym; Koncepcja strukturalna formowania się klimatu; Koncepcja percepcyjna klimatu; Koncepcja interakcyjna klimatu; Koncepcja kulturowa klimatu; Klimat organizacyjny i poziom wykonania zadań. 2. Pracownik jako przedmiot oddziaływań przedsiębiorstwa: Restrukturyzacja i kierowanie zespołami pracowniczymi; Polityka kadrowa czy kreowanie człowieka twórczego; Gospodarowanie zasobami ludzkimi czy obsługiwanie pracowników. 3. Tworzenie układu społecznego organizacji: Adaptacja pracownika; Socjalizacja; Wsparcie społeczne i organizacyjne; Relacje przełożony-podwładny; Pomaganie w pracy; Zachowania obywatelskie. 4. Kształtowanie stosunków władzy w organizacji: Pojęcie władzy i jej badanie; Analiza transakcyjna jako metoda diagnozy i terapii; Pojęcie stosunków władzy; Stosunki wymuszonego podporządkowania i dominacji; Stosunki inicjacji i animacji; Stosunki współudziału we władzy. 5. Konflikt, komunikacja i negocjacje: Zachowania językowe i komunikacyjne; Negocjacje w zarządzaniu; Negocjacje i psychologia kierowania; Negocjacje kontynuacją kooperacji; Negocjacje jako działania intelektualne; Emocje negocjatorów; Motywacja wyboru strategii negocjacyjnej; Czynności komunikowania się - rozmowa; Cechy postaw negocjacyjnych kierowników i pracowników. 6. Zamiana, przystosowanie i uczenie się organizacji: Przystosowanie; Uczenie się organizacji; Zmiany adaptacyjne organizacji; Uczenie się pracy na nowym stanowisku;; Uczenie się pracy kierowniczej; Klimat uczenia się kierowania; Trzy metody badania uczenia się organizacji. 7. Badania własne- cechy organizacji, gotowość do zmian i klimat organizacyjny: Przedmiot badań własnych Metody badań; Próby badawcze; Charakterystyka badanej grupy A1; Charakterystyka badanej grupy B1; Podstawowe wyniki badań; Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania informacyjne i komunikacyjne; Podejmowanie decyzji; System motywowania; Warunki dokonywania zmian w przedsiębiorstwie; Ocena wyników działalności przedsiębiorstwa i jego miejsca na rynku; Zmienne demograficzne; Związki korelacyjne; Zmienne niezależne i zależne. Dodatek- Ćwiczenia kierownicze: Diagnoza wsparcia organizacyjnego; Interpretacja zachowania w sytuacjach trudnych; Kierownik w sytuacji pomocy; Kultura ustawicznego uczenia się; Postawy obronne w uczeniu się; Ocena wykorzystania czynników rozwojowych w pracy kierowniczej; Uczenie się kierowania w trakcie pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-264-0189-3
1. Znaczenie ról zespołowych, 2. Zespół w krzyżowym ogniu pytań, 3. Zespół czy grupa?, 4. Zrozumieć rolę pracy, 5. Czym naprawdę jest różowa praca, 6. Formuły spotkań, 7. Co się stało z delegowaniem uprawnień?, 8. Nagrody i płace, 9. Wartość dodana do pracy, 10. Informacyjne sprzężenie zwrotne i praca w sieci, 11. Podejmowanie decyzji i dojrzały zespół, 12. Paradoks zarządzania, 13. Superorganizm - model organizacji pracy, 14. Od grup do supergrup, 15. Zróbmy krok we właściwym kierunku, 16. Węże i drabiny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 105/98)
ISBN: 83-87636-22-3
R.1 Charakterystyka konfliktu w zakładzie pracy: Pojęcie konfliktu; Źródła konfliktów; Funkcje konfliktów; Społeczna strefa konfliktów w zakładzie pracy. R.2 Konflikty w miejscu pracy: K. interpersonalne; K. międzygrupowe; K. organizacyjne; K. przetarg (k. negocjacyjny); K. innowacyjne; K. etyczne. R.3 Metody zarządzania konfliktami w miejscu pracy (zapobieganie, skuteczne rozwiązywanie i wydobywanie cech pozytywnych konfliktu): Tradycyjne metody zarządzania; nowoczesne metody zarządzania; Inne nowoczesne metody zarządzania konfliktem. R.4. Rola menedżera w zarządzaniu konfliktem w miejscu pracy: Etapy zarządzania konfliktem; Style zarządzania Praktyczne rady w zarządzaniu konfliktem; Znaczenie cech społeczno- zawodowych menedżera w rozwiązywaniu konfliktu; Zasady sukcesu menedżerskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-313-6
1. Nowe warunki działania biznesu , 2. Programowanie przyszłości biznesu , 3. Pracownicy jako kapitał organizacji , 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi , 5. Zachowania ludzi w organizacji , 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji , 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji , 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu , 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-728-0
1. Nasza wyprawa do Indii: Podróż; Co powinienem robić?; Dyskusja o przywództwie; 2. Opowieści: Wznieść się wyżej; Osobista misja; Poszukiwanie; Ktoś to musiał zrobić; Bo to było słuszne; 3. Wnioski: Wnioski z podróży; "Po co być liderem?" - odpowiedź
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89964-12-0
1.Nauka, podział nauk, praca naukowa, 2.Nauki społeczne, 3.Stosunki międzynarodwe i nauka o stosunkach międzynarodowych, 4.Rankingi i ratingi w badaniu stosunków międzynarodowych, 5.Modelowanie i pomiar w badanich stosunków międzynarodowych, 6.Metody i modele ideowe (heurystyczne) oraz quasioperacyjne, 7.Metody i modele operacyjne, 8.Zastosowanie syntetycznych miar potęgi w analizach strategicznych, 9.Prognozowanie na podstawie modeli. Symulacja i scenariusze, 10.Podejście i metody systemowe, 11.Metody socjopsychologiczne, 12.Etyczne aspekty badań stosunków międzynarodowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7308-825-2
Cz. I Problematyka badań 1. Męskość jako kategoria kulturowo-społeczna 2. Procedura badawcza Cz. II Kryzys przełomu połowy życia u mężczyzn. 3. Kryzys połowy życia a zadania rozwojowe 4. Specyfika okresu pożegnania z młodością u mężczyzn Cz. III Między domem a pracą 5. Praca zawodowa 6. Czas wolny 7. Obowiązki domowe Cz. IV Relacje interpersonalne 8. Męska przyjaźń 9. Mąż/partner - związki z kobietami/małżeństwo 10. Ojciec- ojcostwo i relacje z dziećmi 11. Syn/zięć - relacje z rodzicami
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87957-79-8
Przyczyny i konsekwencje konfliktów interpersonalnych; Konfliktowy szef; Trudności w relacjach ze współpracownikami; Trudności w relacjach na płaszczyźnie zawodowej; Nękanie w miejscu pracy; Kiedy konflikty się utrzymują.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (4 egz.)
No cover
Book
In basket
Przyczyny i konsekwencje konfliktów interpersonalnych; Konfliktowy szef; Trudności w relacjach ze współpracownikami; Trudności w relacjach na płaszczyźnie zawodowej; Nękanie w miejscu pracy; Kiedy konflikty się utrzymują.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-233-2343-3
1. Kulturowe podłoże potrzeb i różnorodności sposobów ich zaspokajania, 2. Wzory kształtowania więzi grupowej i tożsamości kulturowej jednostek, 3. Profile kultury, 4. Postrzeganie innych i komunikacja międzykulturowa, 5. sSposoby definiowania innych, 6. Modele interpersonalnych stosunków międzykulturowych, 7. Wielokulturowość i pluralizm, 8. Komunikacja międzykulturowa w globalizującym się świecie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again