Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(23)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(33)
Autor
Kożusznik Barbara
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Chakowski Maciej
(2)
Edelmann Robert J
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kot Sylwia
(2)
Banasik Przemysław
(1)
Baraniewicz Danuta
(1)
Belbin Meredith
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Biliński Witold
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Chmura-Rutkowska Iwona
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Flores Suzana E
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gaweł-Luty Elżbieta
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Goffman Erving
(1)
Gros Urszula
(1)
Hamer Hanna
(1)
Harkins Phil
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kupisiewicz Czesław
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Linde Boris von der
(1)
Luhmann Niklas
(1)
Majerek Bożena
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Milczewska Danuta
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Munter Mary
(1)
Muszyński Wojciech
(1)
Nowacki Zbigniew
(1)
Ostrouch Joanna
(1)
Paleczny Tadeusz
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Podgórski Ryszard Adam
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Siara Olga
(1)
Swift Phil
(1)
Szczepańska Mariola
(1)
Szcześniewski Michał
(1)
Urban Bronisław
(1)
Wajszczak Eugeniusz
(1)
Woroniecka Grażyna
(1)
Wrzesień Witold
(1)
Łoziński Jerzy
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(30)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Temat
Stosunki interpersonalne
(39)
Komunikacja społeczna
(7)
Zachowanie
(7)
Grupy społeczne
(6)
Organizacje
(6)
Konflikt
(5)
Młodzież
(5)
Interakcje społeczne
(4)
Miłość
(4)
Motywacja
(4)
Patologia społeczna
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Prześladowanie w miejscu pracy
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Kadry
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Menedżerowie
(3)
Mężczyzna
(3)
Negocjacje
(3)
Organizacja
(3)
Przywództwo
(3)
Płeć
(3)
Kobieta
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Postawy
(2)
Przemoc
(2)
Psychologia
(2)
Rodzina
(2)
Wartość
(2)
Wrogość
(2)
Zarządzanie
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Agresywność
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Godność ludzka
(1)
Integracja społeczna
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Konflikt pokoleń
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konformizm
(1)
Kryzys wieku średniego
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacji
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Media społecznościowe
(1)
Naród
(1)
Nauczanie
(1)
Negocjajce
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Ojcostwo
(1)
Osobowość
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Perswazja
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Polityka
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Porządek społeczny
(1)
Poznanie
(1)
Pracoholizm
(1)
Propadanda
(1)
Przestrzeń
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy - Europa - od 2005 r.
(1)
Przyjaźń
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Reklama
(1)
Retoryka
(1)
Samopoznanie
(1)
Samotność
(1)
Socjologia
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Stres
(1)
Struktura społeczna
(1)
Szkolnictwo
(1)
Służba więzienna
(1)
Tolerancja
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Więziennictwo
(1)
Więźniowie
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(2)
1945-
(1)
Gatunek
Literatura
(1)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Społeczeństwo i jednostka : relacje osobowe i bezosobowe; Miłość jako symbolicznie uogólnione medium komunikacji; Ewolucja możliwości komunikacji; Ewolucja semantyki miłości; Swoboda miłości: od ideału do paradoksu; Namiętność: retoryka ekscesu i doświadczenie niestabilności; Od galanterii do przyjaźni; Kluczowa różnica: plaisir - amour; Miłość kontra rozum; Na drodze do indywidualizacji: fermenty wieku XVIII; Wprowadzenie seksualności; Odkrycie niekomunikowalności; Miłość i małżeństwo: ideologia reprodukcji; Co dalej? Problemy i alternatywy; Miłość jako system interpretacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategia komunikacji; 2. Część pisemna: właściwa struktura; 3. Część pisemna: kwestie ogólne; 4. Część pisemna: kwestie szczegółowe; 5. Część ustna: struktura werbalna; 6. Część ustna: pomoce wizualne; 7. Część ustna: umiejętności niewrebalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak sobie radzić z niepowodzeniami?; 2. Jak potraktować nowego pracownika?; 3. Jak przetrwać w pracy do piątku; 4. Jak wyznaczać sobie cele?; 5. Dobry PR w pracy; 6. Pierwszy dzień w pracy; 7. Jak się obijać w pracy?; 8. Miłość w pracy; 9. Jak nie przynosić pracy do domu?; 10. Jak prosić o podwyżkę?; 11. Jak nie być niezastąpionym?; 12. Jak nie brać na siebie obowiązków innych?; 13. Co zrobić, gdy stracisz panowanie nad sobą?; 14. Jak się tłumaczyć?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.9
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stygmat społeczny / Elżbieta Czykwin. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 455 s. ; 22 cm.
1. Stygmtyzacja społeczna. Wprowadzenie, 2. Cechy stygmatu, 3. Wymiary stygmatyzacji, 4. Skutki stygmatyzacji dla Ja osoby, 5. Obrona Ja przed skutkami stygmatyzacji, 6. Stygmat a kultura masowa, 7. Stygmatyzacja jako ponaddyscyplinarana perspektywa badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2260)
Wprowadzenie; 1. Stereotypy związane z płcią i tożsamością płciową ;2. Stereotypy związane z płcią i ich psychiczna reprezentacja w "ja"; 3. Stereotypy związane z płcią a zdrowie; 4.Stereotypy związane z płcią a bliskie związki interpersonalne; 5. Stereotypy związane z płcią a praca zawodowa - autoprezentacja i ingracjacja; 6. Refleksje końcowe. Alternatywy wobec stereotypów związanych z płcią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 182/2000)
1. Klimat organizacyjny- jak powstaje i czym jest w przedsiębiorstwie; Pojęcie klimatu; Przypisywanie znaczenia zdarzeniom organizacyjnym; Koncepcja strukturalna formowania się klimatu; Koncepcja percepcyjna klimatu; Koncepcja interakcyjna klimatu; Koncepcja kulturowa klimatu; Klimat organizacyjny i poziom wykonania zadań. 2. Pracownik jako przedmiot oddziaływań przedsiębiorstwa: Restrukturyzacja i kierowanie zespołami pracowniczymi; Polityka kadrowa czy kreowanie człowieka twórczego; Gospodarowanie zasobami ludzkimi czy obsługiwanie pracowników. 3. Tworzenie układu społecznego organizacji: Adaptacja pracownika; Socjalizacja; Wsparcie społeczne i organizacyjne; Relacje przełożony-podwładny; Pomaganie w pracy; Zachowania obywatelskie. 4. Kształtowanie stosunków władzy w organizacji: Pojęcie władzy i jej badanie; Analiza transakcyjna jako metoda diagnozy i terapii; Pojęcie stosunków władzy; Stosunki wymuszonego podporządkowania i dominacji; Stosunki inicjacji i animacji; Stosunki współudziału we władzy. 5. Konflikt, komunikacja i negocjacje: Zachowania językowe i komunikacyjne; Negocjacje w zarządzaniu; Negocjacje i psychologia kierowania; Negocjacje kontynuacją kooperacji; Negocjacje jako działania intelektualne; Emocje negocjatorów; Motywacja wyboru strategii negocjacyjnej; Czynności komunikowania się - rozmowa; Cechy postaw negocjacyjnych kierowników i pracowników. 6. Zamiana, przystosowanie i uczenie się organizacji: Przystosowanie; Uczenie się organizacji; Zmiany adaptacyjne organizacji; Uczenie się pracy na nowym stanowisku;; Uczenie się pracy kierowniczej; Klimat uczenia się kierowania; Trzy metody badania uczenia się organizacji. 7. Badania własne- cechy organizacji, gotowość do zmian i klimat organizacyjny: Przedmiot badań własnych Metody badań; Próby badawcze; Charakterystyka badanej grupy A1; Charakterystyka badanej grupy B1; Podstawowe wyniki badań; Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania informacyjne i komunikacyjne; Podejmowanie decyzji; System motywowania; Warunki dokonywania zmian w przedsiębiorstwie; Ocena wyników działalności przedsiębiorstwa i jego miejsca na rynku; Zmienne demograficzne; Związki korelacyjne; Zmienne niezależne i zależne. Dodatek- Ćwiczenia kierownicze: Diagnoza wsparcia organizacyjnego; Interpretacja zachowania w sytuacjach trudnych; Kierownik w sytuacji pomocy; Kultura ustawicznego uczenia się; Postawy obronne w uczeniu się; Ocena wykorzystania czynników rozwojowych w pracy kierowniczej; Uczenie się kierowania w trakcie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Znaczenie ról zespołowych, 2. Zespół w krzyżowym ogniu pytań, 3. Zespół czy grupa?, 4. Zrozumieć rolę pracy, 5. Czym naprawdę jest różowa praca, 6. Formuły spotkań, 7. Co się stało z delegowaniem uprawnień?, 8. Nagrody i płace, 9. Wartość dodana do pracy, 10. Informacyjne sprzężenie zwrotne i praca w sieci, 11. Podejmowanie decyzji i dojrzały zespół, 12. Paradoks zarządzania, 13. Superorganizm - model organizacji pracy, 14. Od grup do supergrup, 15. Zróbmy krok we właściwym kierunku, 16. Węże i drabiny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nasza wyprawa do Indii: Podróż; Co powinienem robić?; Dyskusja o przywództwie; 2. Opowieści: Wznieść się wyżej; Osobista misja; Poszukiwanie; Ktoś to musiał zrobić; Bo to było słuszne; 3. Wnioski: Wnioski z podróży; "Po co być liderem?" - odpowiedź
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Wczoraj. 1. Rozwój nauk społecznych. Geneza i rozwój socjologii. 2. Początki nauki socjologii. 3. Koncepcje definicyjne socjologii. Część II: Dzisiaj. 4. Formy społeczne. 5. Godność człowieka. 6. Deprecjacja człowieka. 7. Konflikt społeczny. 8. Patologia społeczna. 9. Mobbing - terror psychiczny w miejscu pracy. 10. Manipulacja człowiekiem. 11. Rodzina jako naturalne środowisko człowieka. 12. Grupa społeczna. 13. Społeczeństwo. 14. Socjalizacja. 15. Komunikacja interpersonalna. 16. Pojęcie kultury w socjologii. 17. Naród. 18. Państwo. 19. Sposób rozumienia świata: ideologia. 20. Struktury społeczne. Część III: Jutro. 21. Komunikowanie w społeczeństwie informacyjnym. 22. Obywatel społeczeństwa informacyjnego. 23. Komunikacja interpersonalna w społeczeństwie informacyjnym. 24. Wiek XXI stuleciem alienacji człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I: Zachowania dewiacyjne współczesnej młodzieży. 1. Tendencje we współczesnej przestępczości młodzieży. 2. Główne interpretacje teoretyczne. Rozdział II: Temperamentalne uwarunkowania zróżnicowań zaburzeń w zachowaniu. 1. Biopsychiczne uwarunkowania zaburzeń w zachowaniu i niedostosowania społecznego. 2. Współczesne badania nad uwarunkowaniami biopsychicznymi. 3. Teoretyczne i operacyjne ujęcie zaburzeń w zachowaniu. 4. Zróżnicowania typologiczne zaburzeń: zachowania eksternalizacyjne i internalizacyjne. 5. Emocjonalność i kontrola wewnętrzna a typy zaburzeń. 6. Predyspozycje temperamentalne i wczesne oddziaływania rodzicielskie jako predyktory zaburzeń w zachowaniu. 7. Geneza zachowań agresywnych. 8. Empiryczna weryfikacja uwarunkowań zachowań agresywnych. Rozdział III: Grupowe uwarunkowania zjawisk dewiacyjnych. 1. Rola grupy rówieśniczej w etiologii zachowań dewiacyjnych. 2. Odrzucenie a wycofanie. Powiązania z problemami internalizacyjnymi. 3. Znęcanie się i wiktymizacja. 4. Negatywna socjalizacja w grupie rówieśniczej. 5. Procesy pośredniczące w oddziaływaniu czynników grupowych na indywidualne zachowania dewiacyjne. 6. Dewiacyjne grupy rówieśnicze a przestępczość. 7. Relacje w grupie rówieśniczej a przystosowanie społeczne w życiu dorosłym. 8. Zorganizowane grupy dewiacyjne w środowisku lokalnym. Rozdział IV: Odrzucenie dzieci z zaburzeniami w zachowaniu przez grupę rówieśniczą. 1. Reakcje rówieśników na przejawy zaburzeń w zachowaniu. 2. Zachowania agresywne i przemocowe jako efekt agresji wewnątrzrodzinnej i rówieśniczej. 3. Percepcja odrzucenia a rodzaje zaburzeń w zachowaniu. 4. Motywy zachowań agresywnych dzieci odrzuconych. 5. Agresja i odrzucenie przez grupę jako predyktory chronicznych zachowań dewiacyjnych. 6. Przyjaźń i przejawy agresji. 7. Samotność jako konsekwencja zaburzeń w zachowaniu i odrzucenia przez grupę rówieśniczą. Rozdział V: Pozytywny wpływ grupy rówieśniczej na readaptację dzieci agresywnych i odrzuconych. 1. Akceptacja w grupie rówieśniczej jako przeciwwaga negatywnych doświadczeń rodzinnych. 2. Grupa rówieśnicza jako wsparcie dla ofiar przemocy ze strony środowiska lokalnego. 3. Modyfikujący wpływ grupy rówieśniczej na skuteczność strategii adaptacyjnych stosowanych przez dzieci zaburzone w sytuacji stresu i wiktymizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 6)
R.1 Komunikowanie się wprost i nie wprost : 1.Dwa spo soby komunikowania się, 2.Konsekwencje komunikowania się wprost i nie wprost R.2 O atrakcyjności interpersonalnej : 1.Oblicza atra kcyjności, 2.Dlaczego chcemy być atrakcyjni, 3.Kiedy jesteśmy dla innych atrakcyjni?, 4.O niektórych sposo bach zwiękaszania atrakcyjności interpersonlanej. R.3 Poznawanie siebie : 1.Czy znamy samych siebie?, 2. Przyczyny, dla których samowiedza jest wiedzą znieksz tałconą i niepełną, 3.Źródła samowiedzy, 4.Rozwój samo wiedzy, 5.Dlaczego warto poznać siebie? R.4 Między poczuciem krzywdy a pracoholizmem : 1.Zarys problemu, 2.Psychologiczne uwarunkowania sukcesu, 3. Pracoholizm. R.5 Dlaczego w Polsce mamy tak niską frekwencję w wybo rach? : 1.Frekwencja wyboracza w Polsce na tle państw europejskich, 2.Co decyduje o niskiej frekwencji wybor czej, 3.Wyniki sondaży : zasięg niezadowolenia i wzglę dna deprywacja, 4.Frekwencja w wyborach 1991 r., 5. szczególny barometr, 6.Czy w Polsce kształtuje się nie partycypacyjna kultura polityczna?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Problematyka badań 1. Męskość jako kategoria kulturowo-społeczna 2. Procedura badawcza Cz. II Kryzys przełomu połowy życia u mężczyzn. 3. Kryzys połowy życia a zadania rozwojowe 4. Specyfika okresu pożegnania z młodością u mężczyzn Cz. III Między domem a pracą 5. Praca zawodowa 6. Czas wolny 7. Obowiązki domowe Cz. IV Relacje interpersonalne 8. Męska przyjaźń 9. Mąż/partner - związki z kobietami/małżeństwo 10. Ojciec- ojcostwo i relacje z dziećmi 11. Syn/zięć - relacje z rodzicami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyczyny i konsekwencje konfliktów interpersonalnych; Konfliktowy szef; Trudności w relacjach ze współpracownikami; Trudności w relacjach na płaszczyźnie zawodowej; Nękanie w miejscu pracy; Kiedy konflikty się utrzymują.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przyczyny i konsekwencje konfliktów interpersonalnych; Konfliktowy szef; Trudności w relacjach ze współpracownikami; Trudności w relacjach na płaszczyźnie zawodowej; Nękanie w miejscu pracy; Kiedy konflikty się utrzymują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kulturowe podłoże potrzeb i różnorodności sposobów ich zaspokajania, 2. Wzory kształtowania więzi grupowej i tożsamości kulturowej jednostek, 3. Profile kultury, 4. Postrzeganie innych i komunikacja międzykulturowa, 5. sSposoby definiowania innych, 6. Modele interpersonalnych stosunków międzykulturowych, 7. Wielokulturowość i pluralizm, 8. Komunikacja międzykulturowa w globalizującym się świecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów. - Gliwice : Helion, 2005. - 225, [6] s. ; 22 cm.
1. Zarządzanie różnicami; 2. Zespół, którego nie było; 3. Pogodzić skłócone zespoły; 4. Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami; 5. Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; 6. Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci-klienci?; 7. Pięć technik polubownego rozstrzygania sporów; 8. Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych, R.2 Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, R.3 Percepcja człowiek a w rozumieniu środowiska pracy, R.4 Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza, R.5 Motywacja w firmie, R.6 Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy, R.7 Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, R.8 Podejmowanie decyzji, R.9 Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, R.10 Koncepcje i działania kierownika i przywódcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Fenomen wpływu w organizacji, 2. Dylematy wpływu społecznego w relacjach interpersonalnych, 3. Wpływ grupy na jej członków w organizacji, 4. Wpływ przywódczy w organizacji, 5. Wpływ dobroczynny a nadużycia wpływu w organizacji, 6. Osłabianie wpływu a efektywność relacji społecznych w organizacji - problem deinfluentyzacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybitni przedstawiciele nauk o wychowaniu; 2. Dydaktyka i jej obrzeża; 3. O szkole, jej misji i funkcjonowaniu; 4. Idee i zalecenia reporterów edukacyjnych a reformowanie edukacji w praktyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stres zawodowy - grunt do rozwoju mobbingu, 2. Sposoby komunikacji interpersonalnej a typy zachowań, 3. Kontrolowanie emocji podczas rozmowy, 4. Zachowanie wobec czynnego lub biernego ataku ze strony przełożonego, 5. Na czym polega zjawisko mobbingu?, 6. Jakie koszty ponosi organizacja, 7. Wprowadzenie w prawną problematykę mobbingu, 8. Rozwiązania szczegółowe - mobbing, naruszenie dóbr osobistych, dyskryminacja ze strony podmiotu zatrudniającego, 9. Mobbing ze strony współpracowników, 10. Postępowanie przed sądem pracy, 11. Mobbing w prawie karnym oraz w prawie wykroczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej