Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Chorzy
(1)
Empatia
(1)
Lekarze
(1)
Marketing
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Syndrom wypalenia zawodowego: Pojęcie wypalenia zawodowego; Uwarunkowania i mechanizmy wypalenia zawodowego; Narzędzia pomiaru wypalenia zawodowego; Wypalenie zawodowe u lekarzy i pielęgniarek; Zapobieganie wypaleniu zawodowemu w ujęciu wielowymiarowym. Pojęcie empatii w świetle różnych koncepcji: Geneza empatii; Psychologiczne poglądy dotyczące empatii; Mechanizmy rozwoju empatii; Empatia w kontakcie z pacjentem i w pomaganiu; empatia u lekarzy i pielęgniarek wobec cierpienia; Syndrom wypalenia zawodowego a empatia. Problematyka badań. Organizacja badań. Wyniki badan. Dyskusja i podsumowanie wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej