Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(89)
Forma i typ
Książki
(89)
Dostępność
tylko na miejscu
(61)
dostępne
(50)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(53)
Czytelnia
(62)
Autor
Kacmajor Magdalena
(5)
Eichelberger Wojciech
(3)
Izdebski Paweł
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Stephan Cookie W
(3)
Stephan Walter G
(3)
Argyle Michael
(2)
Berne Eric
(2)
Domachowski Waldemar
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kacmajor Anna
(2)
Leary Mark
(2)
Satir Virginia
(2)
Smółka Paweł
(2)
Warecki Marek
(2)
Warecki Wojciech
(2)
Alberti Robert Emmons Michael
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Baraniewicz Danuta
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barnes Kim
(1)
Belbin Meredith
(1)
Belbin R. Meredith
(1)
Benien Karl
(1)
Benton Debra
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Biliński Witold
(1)
Blanpain Roger
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Carducci Bernardo
(1)
Carnegie Dale
(1)
Charles Sara C
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Covey Stephen R
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
DeYoung Patricia A
(1)
Derks Lucas
(1)
Deutsch Morton
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Doherty Nora
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Emmons Michael
(1)
Flores Suzana E
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gasz Adrian
(1)
Geller Tatiana
(1)
Giblin Leslie T
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Glasl Friedrich
(1)
Goleman Daniel
(1)
Golka Marian
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Gros Urszula
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hansburg Freda
(1)
Harkins Phil
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jasiński Tomasz J
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kalin Karl
(1)
Karbowski Miłosz
(1)
Kennedy Eugene
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kofta Mirosław
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowalewska Barbara
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kozak Jarosław
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kołacz Jakub
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Lewicka Agnieszka
(1)
Linde Boris von der
(1)
Maciej Adam Michalski
(1)
Majerek Bożena
(1)
Majewska Małgorzata
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Mika Stanisław
(1)
Milczewska Danuta
(1)
Mink Joanna
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Munter Mary
(1)
Muri Peter
(1)
Murzyn Andrzej
(1)
Muszyński Wojciech
(1)
Nowacki Zbigniew
(1)
Ochmańska Łucja
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(72)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(88)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(89)
Temat
Stosunki interpersonalne
(83)
Psychologia społeczna
(22)
Komunikacja społeczna
(14)
Zarządzanie
(11)
Grupy społeczne
(8)
Konflikt
(8)
Praca
(8)
Przywództwo
(8)
Rodzina
(8)
Zachowanie
(8)
Menedżerowie
(7)
Osobowość
(7)
Manipulacja (psychol.)
(6)
Organizacje
(6)
Postawy
(6)
Kadry
(5)
Miłość
(5)
Motywacja
(5)
Psychoterapia
(5)
Język
(4)
Kobieta
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Organizacja
(4)
Praca zespołowa
(4)
Psychologia
(4)
Samopoznanie
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Dziecko
(3)
Młodzież
(3)
Psychologia stosowana
(3)
Spostrzeganie interpersonalne
(3)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(3)
Uprzedzenia
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Władza
(3)
Asertywność
(2)
Empatia
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Internet
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Konformizm
(2)
Małżeństwo
(2)
Mężczyzna
(2)
Negocjacje
(2)
Oceny pracowników
(2)
Poradnictwo
(2)
Poznanie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Płeć
(2)
Retoryka
(2)
Rozmowa
(2)
Samoakceptacja
(2)
Samoobrona
(2)
Samorealizacja
(2)
Społeczeństwo
(2)
Stres
(2)
Trening grupowy (psychol.)
(2)
Zachowanie prospołeczne
(2)
Zawód
(2)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Alkoholizm
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Bhp
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko trudne
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka społeczna
(1)
Facebook
(1)
Integracja społeczna
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Intuicja
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacji
(1)
Lekarze
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mentoring
(1)
Mowa
(1)
Mózg
(1)
Nałóg
(1)
Negocjajce
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Nieśmiałość
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-0
(1)
Gatunek
Felieton polski
(1)
89 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Witamy w pozytywnie nieśmiałym życiu, 2. Nieśmiałość ciała, umysłu i Ja, 3. Z nieśmiałością przez życie, 4. Nieśmiałość na świecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Krótka historia ról w pracy; R.2 Tajemnica kwalifikacji; R.3 Narodziny języka ról pełnionych w zespole; R.4 Odpowiedzialność a dopasowanie; R.5 Spójne i nie spójne profile ról; R.6 Relacje międzyludzkie w miejscu pracy; R.7 Napięte relacje; R.8 Strategie kierowania sobą; R.9 Sztuka budowania zespołu; R.10 Przywódca samotny i przywódca-członek zespołu; R.11 Zarządzanie spuścizną; R.12 Przyszły kształt organizacji; Dodatek: Ustalanie wymogów pracy dotyczących ról pełnionych w zespole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Bliżej Sukcesu)
Poznaj 52 skuteczne i sprawdzone sposoby, aby wymazać rutynę ze swojego związku. Jesteście parą od lat. Mieszkacie razem. I popadliście w rutynę- kręcicie się w zamkniętym kółku "dom-praca-dom", rzadko ze sobą rozmawiacie, każde z Was ma swoje zajęcia, swoje obowiązki. Wasz związek pomału usycha. Jak temu zaradzić? Zainwestuj w swój związek. Zobaczysz, jak bardzo można ulepszyć relację z drugą osobą stosując proste pomysły zawarte w tej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Moderatora / red. Tomasz Witkowski)
1. Pranie mózgu, 2. Niepodważalne przekonania, 3. Warunkowanie, 4. Wpływ uczuć, 5. Zmiana postaw, 6. Hipnoza, 7. Zaskakujące nawrócenia, 8. Wywieranie wpływu przez profesjonalistów, 9. Opór wobec wpływu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Władza; 2. Władza i płeć; 3. Wpływ społeczny- władza- płeć; 4. Bliskie związki i wpływ społeczny; 5. Uroda- władza- manipulacja; 6. Seks- władza- manipulacja; 7. Małżeństwo- rodzina- władza- manipulacja, 8. Od oczarowania do wymuszenia- wybrane taktyki wpływy społecznego w bliskich związkach; 9. Refleksje końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia stosunków międzyludzkich / Michael Argyle, przeł. Waldemar Domachowski. - Wyd. 3. [dodruk] - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 363,[1] s. : rys., tab.,wykr. ; 21 cm.
Zawiera: Motywacja społeczna; Twarz, spoglądanie i inne niewerbalne komunikaty; Komunikacja werbalna i konwersacja; Spostrzeganie innych; Wpływ osobowości i sytuacji na zachowania społeczne; Relacje między dwie- ma osobami; Grupy, organizacja, klasa i kultura; Samo- wyobrażenie i samoprezentacja; Zachowanie społeczne a zaburzenia psychiczne; Wybrane profesjonalne umieję- tności społeczne; Szkolenie umiejętności społecznych; Epilog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia stosunków międzyludzkich / Michael Argyle, przeł. Waldemar Domachowski. - Wyd. 3. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 363,[1] s. : rys., tab.,wykr. ; 21 cm.
Zawiera: Motywacja społeczna; Twarz, spoglądanie i inne niewerbalne komunikaty; Komunikacja werbalna i konwersacja; Spostrzeganie innych; Wpływ osobowości i sytuacji na zachowania społeczne; Relacje między dwie- ma osobami; Grupy, organizacja, klasa i kultura; Samo- wyobrażenie i samoprezentacja; Zachowanie społeczne a zaburzenia psychiczne; Wybrane profesjonalne umieję- tności społeczne; Szkolenie umiejętności społecznych; Epilog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym są manipulacje?, 2. Manipulacje, z którymi możecie się spotkać, 3. Sposoby obrony przed manipulacjami, 4. Miraże, które potrafią zwodzić równie skutecznie, co manipulacje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Manipulacje skoncentrowane na samoocenie; Manipulacje wykorzystujące dysonans poznawczy; Manipulacje emocjami; Manipulacje poczuciem kontroli; Manipulacje oparte na wrodzonych automatyzmach; Manipulacjyne kontrowersje; Psychologia przeciwstawienia się manipulacjom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zaprogramowany dla łączenia, 2. Zerwane więzi, 3. Wychowanie natury, 4. Odmiany miłości, 5. Zdrowe związki, 6. Konsekwencje społeczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Dlaczego warto i należy zajmować się kompetencjami społecznymi: Kompetencje społeczne a sukces w pracy zawodowej; Nowa organizacja; Nowy kontrakt; Nowa kariera. Rozdział 2. Kompetencje społeczne jako talent i umiejętności interpersonalne: Społeczna natura człowieka; Dwa główne sposoby definiowania kompetencji społecznych; Talent interpersonalny; Kryteria oceny kompetencji społecznych; Kondycja interpersonalna i główne wyzwania interpersonalne; Kompetencje społeczne na mapie kompetencji zawodowych; Rozdział 3. Uwarunkowania kompetencji społecznych: Modele uwarunkowań kompetencji społecznych; Predyspozycje a kompetencje. Modele deficytów skuteczności interpersonalnej; Rola treningu społecznego w rozwoju kompetencji społecznych; Portfolio interpersonalne. Rozdział 4. Zasady pomiaru kompetencji społecznych: Pomiar kompetencji społecznych jako pomiar psychologiczny; Diagnoza, retrognoza i prognoza; Aspekty kompetencji społecznych i wybór narzędzi pomiaru; Strategie pomiaru; Definiowanie kompetencji; Zliczanie i interpretacja wyników. Rozdział 5. Pomiar predyspozycji do rozwoju kompetencji społecznych: Predyspozycje intelektualne. Inteligencja społeczna; Predyspozycje osobowościowe. Temperament; Rola testów psychometrycznych w pomiarze predyspozycji. Rozdział 6. Biodane jako predyktory skuteczności interpersonalnej: Inwentarze biograficzne; Strukturyzowane wywiady biograficzne i behawioralne. Rozdział 7. Pomiar znajomości strategii interpersonalnych: Wiedza społeczna i jej wpływ na skuteczność interpersonalną; Testy kompetencyjne (low-fidelity simulations); Wywiad sytuacyjny. Rozdział 8. Ocena zachowań społecznych i umiejętności podejmowania wyzwań interpersonalnych: Testy sytuacyjne; Obserwatorzy. Rozdział 9. Opinie otoczenia jako wskaźnik poziomu kompetencji społecznych: Referencje; Socjometria; Ocena wieloźródłowa. Rozdział 10. Metody pomiaru kompetencji społecznych – epilog. Rozdział 11. Zasady rozwoju kompetencji społecznych: Proces zmiany; Facylitowanie procesu zmiany; Nabywanie wprawy; Uczenie się dorosłych; Specyfika rozwoju kompetencji społecznych. Rozdział 12. Rola metod edukacyjnych w rozwoju kompetencji społecznych: Biblioterapia - wykorzystanie lektury do wspierania rozwoju kompetencji społecznych; Prelekcje - jak inspirować do doskonalenia kompetencji społecznych; E-learning - interpersonalne szkolenia elektroniczne. Rozdział 13. Trening umiejętności społecznych: Zasadnicze cele i modele treningu umiejętności społecznych; Rola metod aktywnych w treningu umiejętności społecznych; Dobre praktyki treningu umiejętności społecznych; Techniki odgrywania roli i modelowania zachowań; Praktyczne wskazówki pomocne przy projektowaniu programu treningu umiejętności społecznych (TUS); Podstawowe umiejętności społeczne jako punkt wyjścia rozwoju wysokiej skuteczności interpersonalnej; Specyficzne techniki treningu umiejętności społecznych; Transfer umiejętności społecznych; Ściągawka dla trenera. Rozdział 14. Coaching umiejętności interpersonalnych: Istota i style coachingu; Naturalny trening społeczny a rozwój umiejętności interpersonalnych; Coaching umiejętności interpersonalnych a naturalny trening społeczny; Coaching oparty na dowodach (evidence based coaching); Self-coaching i autotrenażer miękkich kompetencji; Peer coaching. Action learning; E-coaching - zdalne wspomaganie rozwoju kompetencji. Rozdział 15. Programy doskonalenia kompetencji społecznych – epilog. Bibliografia. Indeks. Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Dlaczego warto i należy zajmować się kompetencjami społecznymi?, 2. Kompetencje społeczne jako talent i umiejętności interpersonalne, 3. Uwarunkowania kompetencji społecznych, 4. Zasady pomiaru kompetencji społecznych, 5. Pomiar predyspozycji do rozwoju kompetencji społecznych, 6. Biodane jako predykatory skuteczności interpersonalnej, 7. Pomiar znajomości strategii interpersonalnych, 8. Ocena zachowań społecznych i umiejętności podejmowania wyzwań interpersonalnych, 9. Opinie otoczenia jako wskaźnik poziomu kompetencji społecznych, 10. Metody pomiaru kompetencji społecznych - epilog, 11. Zasady rozwoju kompetencji społecznych, 12. Rola metod edukacyjnych w rozwoju kompetencji społecznych, 13. Trening umiejętności społecznych, 14. Coaching umiejętności interpersonalnych, 15. Programy doskonalenia kompetencji społecznych - epilog
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój osobisty, Sytuacyjno-kooperatywny styl kierowania, Analiza transakcyjna na co dzień, Kadra kierownicza z klasą; Rozwój zespołu, Funkcja i znaczenie zespołu w przedsiębiorstwie, Kontrola procesów zachodzących w grupie jako narzędzie kierowania, Rozwój zespołu, Systemy wczesnego ostrzegania przed problemami w grupie, Zwalczanie konfliktów na co dzień, Neurolingwistyczne programowanie w firmie, Rozwój organizacji. Nowa metoda kierowania przedsiębiorstwem, Czy zespól kierowniczy może się sam zreorganizować?, Analiza osób kluczowych środkiem prowadzącym do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I : Jak żyć w zgodzie z ludzką naturą?: 1. Twój klucz do sukcesu i szczęści, 2. jak uzywać podstawowego sekretu do wywierania wpływu na ludzi, 3. W jaki sposób wykorzystywać swoje ukryte atuty. Część II. W jaki spsób kontrolować działania i postawy innych ludzi: 4. W jaki spsoób możesz kontrolowac działania i postawy innych osób, 5. W jaki sposób zrobic dobre pierwsze wrażenie na innych ludziach. Część III. Techniki zawierania i pielęgnowania przyjaźni: 6. Na czym polegają trzy sekrety dzięki którym uda ci się przyciągnąć do siebie ludzi, 7. W jaki sposób sprawić, aby druga osoba natychmiast poczyła przyjazne nastawienie. Część IV. W jaki sposób techniki skutecznego przemawiania pomogą Ci osiągnąć sukces: 8. W jaki sposób rozwinąć zdolność posługiwania sie słowami, 9. W jaki sposób wykorzystywać technikę, którą Sąd Najwyższy nazwal "białą magią", 10. Jak sprawić, aby inni szybko zaczęli postrzegac rzeczywistość w taki sposób jak ty. Część V. W jaki sposób skutecznie zarządzać ludźmi: 11. W jaki sposób pozyskać stuprocentową współpracę oraz zwiekszyc siłe umysłu, 12. W jaki sposób wykorzystać swoja cudowna moc w relacjach z innymi ludźmi: Dwie zasady obowiązujące przy stosowaniu pochwał, 13. W jaki sposób krytykować innych bez obrażania ich: Siedem zasad efektywnej krytyki. Część VI. Zeszyt zadań w relacjach międzyludzkich: 14. Prosty, skuteczny plan działań, ktory przyniesie Ci szczęście i sukces
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska)
1. Pomocy- konflikty!; 2. Ja jako źródło konfliktów społecznych; 3. W jaki sposób mogę pracować nad sobą w sytuacjach konfliktowych?; 4. Co prowadzi do konfliktów?; 5. Jak może dochodzić do pogłębiania się konfliktów?; 6. Co mogę zrobić gdy zauważę konflikty?; 7. Co mogę zrobić na poszczególnych etapach eskalacji konfliktu?; 8. Profesjonalna pomoc może dokonać więcej!; Samopoznanie i samopomoc w konflikatach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Wykazuj inicjatywę; R.2 Oczekuj akceptacji i dawaj ja innym; R.3 Zadawaj pytania i proś o oddanie przysługi; R.4 Przybieraj wyprostowaną postawę i uśmiechaj się; R.5 Bądź ludzki, miej poczucie humoru i osobiście się angażuj; R.6 Posłuchaj, co inni mają do powiedzenia; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey. - Wyd.2 popr. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2004. - 346, [10] s. : tab. ; 23 cm.
1. Skuteczność działania w życiu osobistym i w stosunkach międzyludzkich, 2. Rozwój menedżerski i organizacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Udanego życia z innymi możesz się nauczyć jak gry na gitarze. Wierzę, że ta książka pozwoli Ci być kimś wyjątkowym dla siebie samego i dla Twojego otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej