Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(26)
Autor
Kożusznik Barbara
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Ehrlich Andrzej
(2)
Warecki Marek
(2)
Warecki Wojciech
(2)
Barge J. Kevin
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Deutsch Morton
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Goffman Erving
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Gros Urszula
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kalin Karl
(1)
Kargul Józef
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kucharski Adam
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Leathers Dale G
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Muri Peter
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Ogonek Krzysztof
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Podgórski Ryszard Adam
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Rusinek Michał
(1)
Sankowska Anna
(1)
Siara Olga
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Stencel Marcin
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wilson Paul
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woroniecka Grażyna
(1)
Wren Kevin
(1)
Załazińska Aneta
(1)
Żelazik-Rebmann Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Stosunki interpersonalne
(31)
Manipulacja (psychol.)
(9)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Organizacja
(6)
Organizacje
(6)
Zachowanie
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Praca
(5)
Przywództwo
(5)
Grupy społeczne
(4)
Menedżerowie
(4)
Negocjacje
(4)
Zarządzanie
(4)
Język
(3)
Kadry
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Retoryka
(3)
Internet
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Konformizm
(2)
Motywacja
(2)
Perswazja
(2)
Postawy
(2)
Rodzina
(2)
Samoobrona
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zawód
(2)
Autoprezentacja
(1)
Bhp
(1)
Chorzy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dyskusja
(1)
Gesty
(1)
Godność ludzka
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logika
(1)
Marketing
(1)
Mimika
(1)
Miłość
(1)
Naród
(1)
Nauczyciele
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Osobowość
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Porządek społeczny
(1)
Poznanie
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przestrzeń
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przymus
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Płeć
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Stres
(1)
Służba zdrowia
(1)
Wywiady
(1)
Władza
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zaufanie
(1)
Zmianowość pracy
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rozwój osobisty, Sytuacyjno-kooperatywny styl kierowania, Analiza transakcyjna na co dzień, Kadra kierownicza z klasą; Rozwój zespołu, Funkcja i znaczenie zespołu w przedsiębiorstwie, Kontrola procesów zachodzących w grupie jako narzędzie kierowania, Rozwój zespołu, Systemy wczesnego ostrzegania przed problemami w grupie, Zwalczanie konfliktów na co dzień, Neurolingwistyczne programowanie w firmie, Rozwój organizacji. Nowa metoda kierowania przedsiębiorstwem, Czy zespól kierowniczy może się sam zreorganizować?, Analiza osób kluczowych środkiem prowadzącym do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Rzut oka na świat socjotechniki: Z czego wynika wartość tej książki; Socjotechnika - przegląd zagadnienia; Podsumowanie. 2. Gromadzenie informacji: Gromadzenie informacji; Źródła gromadzonych informacji; Tworzenie modelu komunikacji; Zalety modeli komunikacji. 3. Wywoływanie: Na czym polega wywoływani?; Cele wywoływania; Jak opanować technikę wywoływania?; Podsumowanie. 4. Wchodzenie w rolę, czyli jak zostać kimkolwiek: Na czym polega wchodzenie w rolę?; Zasady wchodzenia w rolę oraz etapy planowania roli; przykłady skutecznego wchodzenia w rolę; Podsumowanie. 5. Sztuczki socjotechniczne - psychologiczne zasady stosowane w socjotechnice: Tryby myślenia; Mikroekspresje; Programowanie neurolingwistyczne (NLP); Rozmowa i przesłuchanie; Sprawne budowanie wspólnej płaszczyzny porozumienia; Przepełnienie bufora u człowieka; Podsumowanie. 6. Wywieranie wpływu, czyli siła perswazji: Pięć podstaw wywierania wpływu; Taktyki wywierania wpływu; Ramowanie, czyli zmiana rzeczywistości; Manipulacja, czyli kontrolowanie ofiary; Manipulacja w socjotechnice; Podsumowanie. 7. Narzędzia socjotechnika: Narzędzia fizyczne; Internetowe narzędzia gromadzenia informacji; Podsumowanie. 8. Analiza przypadków. Socjotechnika rozłożona na czynniki pierwsze: Przypadek Mitnicka nr 1. Atak na wydział komunikacji; Przypadek Mitnicka nr 2. Atak na system ubezpieczeń społecznych; Przypadek Hadnagy’ego nr 1. Nadmiernie pewny siebie dyrektor generalny; Przypadek Hadnagy’ego nr 2. Skandal w parku rozrywki; Tany przypadek nr 1. Misja nie tak do końca niewykonalna; Tajny przypadek nr 2. Socjotechniczny atak na hakera; Dlaczego warto analizować przypadki; Podsumowanie. 9. Zapobieganie atakom socjotechnicznym i ograniczanie ich skutków: Doskonalenie umiejętności rozpoznawania ataku socjotechnicznego; Tworzenie programu podnoszenia świadomości osobistych zagrożeń; Uświadamianie ludziom wartości informacji, które mogą zachęcić pozyskać socjotechnicy; Aktualizacja oprogramowania; Praca nad scenariuszami; Wyciąganie wniosków z audytów socjotechnicznych; Uwagi końcowe; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Relacje jako kluczowy element kapitału niematerialnego organizacji: 1.1. Kapitał niematerialny organizacji; 1.2. Relacje w ujęciu psychospołecznym, organizacyjnym i ekonomicznym; 1.3. Koncepcja kapitału relacyjnego; 1.4. Wartość kapitału relacyjnego – próby pomiaru. 2. Zarządzanie relacjami z klientami: 2.1. Istota zarządzania relacjami z klientami; 2.2. Narzędzia zarządzania relacjami z klientami; 2.3. Pomiar kapitału relacyjnego klienta; 2.4. Obsługa klienta podstawą zarządzania relacjami z klientami; 3. Wewnętrzny kapitał relacyjny organizacji – zarządzanie relacjami z pracownikami: 3.1. Koncepcja zarządzania relacjami z pracownikami; 3.2. Zarządzanie zaangażowaniem jako element zarządzania relacjami z pracownikami; 3.3. Kulturowe uwarunkowania budowania wewnętrznego kapitału relacyjnego; 3.4. Zarządzanie relacjami z pracownikami w organizacji będącej w kryzysie; 3.5. Relacje wymagają zaufania i autentyczności. Etyczny kontekst relacji z pracownikami; 3.6. Praktyka zarządzania relacjami z pracownikami – przyczynek empiryczny: 3.6.1. Źródła trudności w zarządzaniu relacjami z pracownikami w ocenie menadżerów z sektora przedsiębiorstw; 3.6.2. Urzędnicza kadra kierownicza o zarządzaniu relacjami z pracownikami – analiza wyników badania jakościowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie projektem, 2. Kierownik zespołu projektowego, 3. Budowanie zespołu projektowego, 4. Funkcjonowanie zespołu projektowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych, R.2 Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, R.3 Percepcja człowiek a w rozumieniu środowiska pracy, R.4 Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza, R.5 Motywacja w firmie, R.6 Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy, R.7 Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, R.8 Podejmowanie decyzji, R.9 Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, R.10 Koncepcje i działania kierownika i przywódcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym są manipulacje?, 2. Manipulacje, z którymi możecie się spotkać, 3. Sposoby obrony przed manipulacjami, 4. Miraże, które potrafią zwodzić równie skutecznie, co manipulacje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
1. Jednostka jako moduł; 2. Terytoria Ja; 3. Wymiany podtrzymujące; 4. Wymiany naprawcze; 5. Oznaki więzi; 6. Pozory normalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do zachowań w organizacji, Podstawy zachowania jednostki, Osobowość i emocje, najważniejsze teorie motywacji, Motywacja: od koncepcji do zastosowań, Indywidualne podejmowanie decyzji, Grupy w organizacji, Podstawy zachowań grupowych, Charakterystyka zespołów roboczych, Komunikacja, Przywództwo i budowanie zaufania, Władza a polityka, Konflikt i negocjacje, System organizacyjny, Podstawy struktury organizacyjnej, Technologia i projektowanie pracy, Systemy ocen i wynagrodzeń, Kultura organizacji, Zmiana i rozwój organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (12 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie, 2.Spostrzeganie i ocenianie innych, 3.Porozumiewanie się, 4.Natura wzajemnych relacji, 5.Jednostka w grupie, 6.Proces wywierania wpływu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści wydania drugiego: Cz. I Prolog: Wprowadzenie do zachowań w organizacji. Cz. II Jednostka w organizacji: Podstawy zachowań indywidualnych; Osobowość i emocje; Podstawowe koncepcje motywacji; Motywacja - od koncepcji do zastosowań; Indywidualne podejmowanie decyzji. Cz. III Grupy w organizacji: Podstawy zachowań grupowych, Zespoły robocze; Komunikacja; Przywództwo i budowanie zaufania; Władza i politykowanie; Konflikt i negocjacje. Cz. IV System organizacyjny: Podstawy struktury organizacyjnej; Technologia i projektowanie pracy; Zasady i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Zmiana i doskonalenie organizacji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kto mówi ? 2. Kto słucha ? 3. Co nas łączy ? 4. Jak to się układa ? 5. Jak to się klei ? 6. Co przekonuje ? 7. W jakim stylu ?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do psychologii. Psychologia społeczna / red. Wiesław Łukaszewski)
1.Posłuszeństwo, .Konformizm, 3.Zachowania niezależne, 4.Zachowania zbiorowe, 5.Przywództwo, 6.Pomoce naukowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Retoryka dominacji / Jacek Wasilewski. - Warszawa : TRIO Wydawnictwo, 2006. - 507, [1] s. : il. ; 24 cm.
Wprowadzenie: 1.Pojęcie dominacji. Poziom przedwerbalny: 2.Biologiczna geneza dominacji. 3.Dominacja w wymiarze niewerbalnym. 4.Dominacja poprzez łamanie tabu. 5.Podstawy mechanizmu dominacji: założenia metodologiczne. Poziom języka: 6.Językowe wyznaczniki dominacji.7.Rola nadawcy i odbiorcy a aspekt informacyjny i relacyjny komunikatów. Poziom ról społecznych: 8.Dominacyjne role społeczne. 9.Agon, czyli walka o dominację. Poziom dyskursu publicznego: 10.Dominacyjne gatunki mówienia. 11.Dominacja w dyskursie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zachowań w organizacji. 2. Osobowość i wartości. 3. Postrzeganie i indywidualne podejmowanie decyzji. 4. Postawy w pracy. 5. Koncepcje motywacji. 6. Motywacja: od koncepcji do zastosowań. 7. Emocje i nastroje. 8. Podstawy zachowań. 9. Zespoły robocze. 10. Komunikacja. 11. Przywództwo. 12. Władza i politykowanie. 13. Konflikt i negocjacje. 14. Podstawy struktury organizacyjnej. 15. Kultura organizacji. 16. Zmiana w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna etykieta pracy / Lidia Jabłonowska, Grzegorz Myśliwiec. - Wyd.2 poszerz. i zaktual. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2006. - 169, [1] s. : rys. ; 24 cm.
1. Kultura zachowań w firmie. 2. Rozmowy służbowe i korespondencja. 3. Wygląd w życiu codziennym i w sytuacjach oficjalnych. 4. Spotkania towarzyskie wspierające biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 269, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej