Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(40)
Forma i typ
Książki
(40)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(29)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(31)
Autor
Stewart John
(3)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Smółka Paweł
(2)
Adler Ronald Brian
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Benien Karl
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Degen Ursula
(1)
Derks Lucas
(1)
Deutsch Morton
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Flores Suzana E
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Geller Tatiana
(1)
Golka Marian
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Griffin Em
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hansburg Freda
(1)
Herriger Catherine
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Kucharski Adam
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Leathers Dale G
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Luhmann Niklas
(1)
Majewska Małgorzata
(1)
Milczewska Danuta
(1)
Mink Joanna
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Munter Mary
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Paleczny Tadeusz
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Perchthaler Arleta
(1)
Piotrowska Dorota
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Proctor Russell F
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Rosenfeld Lawrence B
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Sajnóg Anita
(1)
Satir Virginia
(1)
Silberman Mel
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Stencel Marcin
(1)
Szcześniewski Michał
(1)
Thomson Peter
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Waśkiewicz Olena
(1)
Winkler Renata
(1)
Witkowski Tomasz
(1)
Łoziński Jerzy
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Temat
Stosunki interpersonalne
(39)
Komunikacja społeczna
(28)
Komunikacja niewerbalna
(7)
Język
(5)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Rodzina
(4)
Interakcje społeczne
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Negocjacje
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Rozmowa
(3)
Grupy społeczne
(2)
Internet
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Konflikt
(2)
Małżeństwo
(2)
Miłość
(2)
Perswazja
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Retoryka
(2)
Rodzeństwo
(2)
Rodzice
(2)
Spostrzeganie interpersonalne
(2)
Trening grupowy (psychol.)
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Akty mowy
(1)
Alkoholizm
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Dyskusja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Gesty
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Kadry
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kultura organizacji
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logika
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Mimika
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Oceny pracowników
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Polityka
(1)
Poradnictwo
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Pracoholizm
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Propadanda
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przywództwo
(1)
Psycholingwistyka
(1)
Psychologia
(1)
Psychoterapia
(1)
Płeć
(1)
Reklama
(1)
Samopoznanie
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stres
(1)
Słuchanie
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wartość
(1)
Wybory
(1)
Wywiady
(1)
Władza
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Relacje interpersonalne : proces porozumiewania się / Ronald B. Adler, Lawrence B. Rosenfeld, Russell F. Proctor II ; przekł. Grażyna Skoczylas. - Wyd. III zmienione (na podstawie XIII wydania oryginału). - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS , 2018. - XVIII, 413, [92] s. : il. kolor. ; 26 cm.
Zawiera: Część I. Podstawy porozumiewania się międzyosobowego: 1. Procesy międzyosobowe; 2. Kultura a porozumiewanie się międzyosobowe; 3. Porozumiewanie się międzyosobowe a „ja”; 4. Spostrzeganie innych. Część II. Tworzenie wiadomości i odpowiadanie na wiadomości: 5. Język; 6. Komunikacja niewerbalna; 7. Słuchanie. Odbieranie wiadomości i reagowanie; 8. Emocje. Część III: Aspekty relacji interpersonalnych: 9. Dynamika relacji interpersonalnych; 10. Porozumiewanie się w bliskich relacjach. Przyjaciele, rodzina i partnerzy w związkach uczuciowych; 11. Klimat porozumiewania się; 12. Radzenie sobie z konfliktami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Manipulacje skoncentrowane na samoocenie; Manipulacje wykorzystujące dysonans poznawczy; Manipulacje emocjami; Manipulacje poczuciem kontroli; Manipulacje oparte na wrodzonych automatyzmach; Manipulacjyne kontrowersje; Psychologia przeciwstawienia się manipulacjom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategia komunikacji; 2. Część pisemna: właściwa struktura; 3. Część pisemna: kwestie ogólne; 4. Część pisemna: kwestie szczegółowe; 5. Część ustna: struktura werbalna; 6. Część ustna: pomoce wizualne; 7. Część ustna: umiejętności niewrebalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Przygotowania: Koniec z blokadą myślową; Przewi duj i na nowo przeżywaj zdarzenia; Uświadom sobie wła sny potencjał; "Mała zrzęda"; Sygnały, sygnały; Stworzenie podstaw osiągnięcia sukcesu; Trzy rzeczy potrzebne do nawiązania swobodnej rozmowy; Dopomóż przypadkowi: miejsca inspiracją spotkań. Cz.II Praktyczny sposób opanowania sztuki konwersacji: Stwórz własny program ćwiczeń; Jak toczy się rozmowa?; O rozmawianu; Swoboda konwersacji w środowisku zawodo wym; Różnice między rozmową towarzyską w życiu prywatnym i w życiu zawodowym; Całościowy schemat komunikacyjny; Zapanuj nad swoimi obawami; Koniec z nieśmiałością; Łączenie różnych metod działania; Zamiast posłowia ostatnie ćwiczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna; o złożoności procesu komunikacji; o podstawowych błędach w komunikacji; o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikowanie interpersonalne / Włodzimierz Głodowski. - Wyd.2 zm. i rozsz. - Warszawa : "Wydaw. Hansa Communication", cop. 2001. - 255, [1] s. : fot. ; 24 cm.
Definicje i model komunikowania interpersonalnego; Główne cele komunikowania interpersonalnego; Rodzaje sytuacji komunikacyjnych; Podstawowe zasady komunikowania interpersonalnego; Słuchanie; Etyka w komunikowaniu interpersonalnym; Skuteczność w komunikowaniu interpersonalnym; Własne "ja" w komunikowaniu interpersonalnym; Odsłanianie się; Obawa i pewność siebie; Komunikowanie werbalne; Komunikowanie niewerbalne; Dlaczego związki interpersonalne rozwijają się?; Dynamika związku interpersonalnego; Atrakcyjność w komunikowaniu interpersonalnym; Władza w interpersonalnych związkach; Konflikt w związkach interpersonalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji; 2. Teoria komunikowania; 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie; 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem; 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna i innowacje zarządcze; 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji; 7. Audyt komunikacji wewnętrznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Społeczeństwo i jednostka : relacje osobowe i bezosobowe; Miłość jako symbolicznie uogólnione medium komunikacji; Ewolucja możliwości komunikacji; Ewolucja semantyki miłości; Swoboda miłości: od ideału do paradoksu; Namiętność: retoryka ekscesu i doświadczenie niestabilności; Od galanterii do przyjaźni; Kluczowa różnica: plaisir - amour; Miłość kontra rozum; Na drodze do indywidualizacji: fermenty wieku XVIII; Wprowadzenie seksualności; Odkrycie niekomunikowalności; Miłość i małżeństwo: ideologia reprodukcji; Co dalej? Problemy i alternatywy; Miłość jako system interpretacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Co to znaczy „utrzymywać mądre relacje”. Rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Jak dobrze radzisz sobie w kontaktach z innymi?. Umiejętność interpersonalna 1. Rozumieć innych. Umiejętność interpersonalna 2. Jasne wyrażanie się. Umiejętność interpersonalna 3. Dbanie o własne potrzeby. Umiejętność interpersonalna 4. Wymiana opinii. Umiejętność interpersonalna 5. Wywieranie wpływu. Umiejętność interpersonalna 6. Rozwiązywanie konfliktów. Umiejętność interpersonalna 7. Gracz zespołowy. Umiejętność interpersonalna 8. „Zmiana biegów”. Podsumowanie. Lektury polecane. Index. O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Dlaczego warto i należy zajmować się kompetencjami społecznymi: Kompetencje społeczne a sukces w pracy zawodowej; Nowa organizacja; Nowy kontrakt; Nowa kariera. Rozdział 2. Kompetencje społeczne jako talent i umiejętności interpersonalne: Społeczna natura człowieka; Dwa główne sposoby definiowania kompetencji społecznych; Talent interpersonalny; Kryteria oceny kompetencji społecznych; Kondycja interpersonalna i główne wyzwania interpersonalne; Kompetencje społeczne na mapie kompetencji zawodowych; Rozdział 3. Uwarunkowania kompetencji społecznych: Modele uwarunkowań kompetencji społecznych; Predyspozycje a kompetencje. Modele deficytów skuteczności interpersonalnej; Rola treningu społecznego w rozwoju kompetencji społecznych; Portfolio interpersonalne. Rozdział 4. Zasady pomiaru kompetencji społecznych: Pomiar kompetencji społecznych jako pomiar psychologiczny; Diagnoza, retrognoza i prognoza; Aspekty kompetencji społecznych i wybór narzędzi pomiaru; Strategie pomiaru; Definiowanie kompetencji; Zliczanie i interpretacja wyników. Rozdział 5. Pomiar predyspozycji do rozwoju kompetencji społecznych: Predyspozycje intelektualne. Inteligencja społeczna; Predyspozycje osobowościowe. Temperament; Rola testów psychometrycznych w pomiarze predyspozycji. Rozdział 6. Biodane jako predyktory skuteczności interpersonalnej: Inwentarze biograficzne; Strukturyzowane wywiady biograficzne i behawioralne. Rozdział 7. Pomiar znajomości strategii interpersonalnych: Wiedza społeczna i jej wpływ na skuteczność interpersonalną; Testy kompetencyjne (low-fidelity simulations); Wywiad sytuacyjny. Rozdział 8. Ocena zachowań społecznych i umiejętności podejmowania wyzwań interpersonalnych: Testy sytuacyjne; Obserwatorzy. Rozdział 9. Opinie otoczenia jako wskaźnik poziomu kompetencji społecznych: Referencje; Socjometria; Ocena wieloźródłowa. Rozdział 10. Metody pomiaru kompetencji społecznych – epilog. Rozdział 11. Zasady rozwoju kompetencji społecznych: Proces zmiany; Facylitowanie procesu zmiany; Nabywanie wprawy; Uczenie się dorosłych; Specyfika rozwoju kompetencji społecznych. Rozdział 12. Rola metod edukacyjnych w rozwoju kompetencji społecznych: Biblioterapia - wykorzystanie lektury do wspierania rozwoju kompetencji społecznych; Prelekcje - jak inspirować do doskonalenia kompetencji społecznych; E-learning - interpersonalne szkolenia elektroniczne. Rozdział 13. Trening umiejętności społecznych: Zasadnicze cele i modele treningu umiejętności społecznych; Rola metod aktywnych w treningu umiejętności społecznych; Dobre praktyki treningu umiejętności społecznych; Techniki odgrywania roli i modelowania zachowań; Praktyczne wskazówki pomocne przy projektowaniu programu treningu umiejętności społecznych (TUS); Podstawowe umiejętności społeczne jako punkt wyjścia rozwoju wysokiej skuteczności interpersonalnej; Specyficzne techniki treningu umiejętności społecznych; Transfer umiejętności społecznych; Ściągawka dla trenera. Rozdział 14. Coaching umiejętności interpersonalnych: Istota i style coachingu; Naturalny trening społeczny a rozwój umiejętności interpersonalnych; Coaching umiejętności interpersonalnych a naturalny trening społeczny; Coaching oparty na dowodach (evidence based coaching); Self-coaching i autotrenażer miękkich kompetencji; Peer coaching. Action learning; E-coaching - zdalne wspomaganie rozwoju kompetencji. Rozdział 15. Programy doskonalenia kompetencji społecznych – epilog. Bibliografia. Indeks. Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Dlaczego warto i należy zajmować się kompetencjami społecznymi?, 2. Kompetencje społeczne jako talent i umiejętności interpersonalne, 3. Uwarunkowania kompetencji społecznych, 4. Zasady pomiaru kompetencji społecznych, 5. Pomiar predyspozycji do rozwoju kompetencji społecznych, 6. Biodane jako predykatory skuteczności interpersonalnej, 7. Pomiar znajomości strategii interpersonalnych, 8. Ocena zachowań społecznych i umiejętności podejmowania wyzwań interpersonalnych, 9. Opinie otoczenia jako wskaźnik poziomu kompetencji społecznych, 10. Metody pomiaru kompetencji społecznych - epilog, 11. Zasady rozwoju kompetencji społecznych, 12. Rola metod edukacyjnych w rozwoju kompetencji społecznych, 13. Trening umiejętności społecznych, 14. Coaching umiejętności interpersonalnych, 15. Programy doskonalenia kompetencji społecznych - epilog
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie, 2.Spostrzeganie i ocenianie innych, 3.Porozumiewanie się, 4.Natura wzajemnych relacji, 5.Jednostka w grupie, 6.Proces wywierania wpływu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikowanie czy nie-komunikowanie?: Konteksty i podkonteksty komunikowania i nie-komunikowania; Ekrany w rozwoju komunikowania; Bariery i zakłócenia w komunikowaniu; Fazy i filtry w odbiorze przekazów; Problemy komunikowania międzykulturowego. 2. Społeczeństwo informacyjne czy (dez)informacyjne?: czym jest społeczeństwo informacyjne?; Wirtualność wirtualności; Manipulacja w społeczeństwie informacyjnym; Szanse demokratyzacji w społeczeństwie informacyjnym; Nierówności i niedostatki społeczeństwa informacyjnego; Zalew informacji a deficyt mądrości. 3. Przekaz czy przemyt?: Stereotypy w komunikowaniu i kulturze; Powab mitu. Mit o polityce i sztuce; Graffiti jako przejaw bezradności komunikacyjnej; Spektakle konsumpcji i biedy; Ufność i nieufność wobec zaufania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pragnienie sukcesu, 2. Komunikacja jako więź, 3. Cudowne uzdrowienia - Pani Mara i spółka, 4. Rytułały społeczne, 5. Rytułały w świecie biznesu, 6. Rytuały dnia powszechnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej