Form of Work
Książki
(202)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(136)
available
(120)
unavailable
(15)
unknown
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(137)
Czytelnia
(137)
Author
Kacmajor Magdalena
(7)
Wojciszke Bogdan
(5)
Berne Eric
(4)
Cialdini Robert
(4)
Eichelberger Wojciech
(4)
Izdebski Paweł
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Robbins Stephen P
(4)
Argyle Michael
(3)
Domachowski Waldemar
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Goffman Erving
(3)
Kacmajor Anna
(3)
Leary Mark
(3)
Penc Józef
(3)
Satir Virginia
(3)
Stephan Cookie W
(3)
Stephan Walter G
(3)
Stewart John
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Chakowski Maciej
(2)
Edelmann Robert J
(2)
Forward Susan
(2)
Frazier Donna
(2)
Grochola Katarzyna
(2)
Gros Urszula
(2)
Gut Jerzy
(2)
Haman Wojciech
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Kosek-Nita Bogumiła
(2)
Kot Sylwia
(2)
Mandal Eugenia
(2)
Muszyński Wojciech
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Raś Danuta
(2)
Sankowska Anna
(2)
Smółka Paweł
(2)
Warecki Marek
(2)
Warecki Wojciech
(2)
Wańtuchowicz Monika
(2)
Wiśniewski Andrzej
(2)
Adler Ronald Brian
(1)
Alberti Robert Emmons Michael
(1)
Augustyn Józef
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Bandler Richard
(1)
Baraniewicz Danuta
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Barnes Kim
(1)
Belbin Meredith
(1)
Belbin R. Meredith
(1)
Benien Karl
(1)
Benton Debra
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Biliński Witold
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Blanpain Roger
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bugdol Marek
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Carducci Bernardo
(1)
Carnegie Dale
(1)
Charles Sara C
(1)
Chmura-Rutkowska Iwona
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Covey Stephen R
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Czarnecki Kazimierz M
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
Datner-Śpiewak Helena
(1)
DeYoung Patricia A
(1)
Degen Ursula
(1)
Dereszowska Anna
(1)
Derks Lucas
(1)
Deutsch Morton
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Doherty Nora
(1)
Doliński Dariusz
(1)
Dziurdzikowska Renata
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Emmons Michael
(1)
Evatt Cris
(1)
Feld Bruce
(1)
Ferguson Jan
(1)
Flores Suzana E
(1)
Galata Stanisław
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gasz Adrian
(1)
Gaweł-Luty Elżbieta
(1)
Geller Tatiana
(1)
Giblin Leslie T
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Glasl Friedrich
(1)
Year
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(144)
1990 - 1999
(16)
Country
Poland
(202)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(203)
Subject
Stosunki interpersonalne
(181)
Psychologia społeczna
(33)
Komunikacja społeczna
(29)
Zarządzanie
(22)
Rodzina
(20)
Zachowanie
(15)
Konflikt
(14)
Praca
(14)
Manipulacja (psychol.)
(13)
Organizacja
(13)
Menedżerowie
(12)
Osobowość
(12)
Przedsiębiorstwo
(12)
Przywództwo
(12)
Interakcje społeczne
(11)
Kadry
(11)
Grupy społeczne
(10)
Miłość
(10)
Kobieta
(9)
Komunikacja niewerbalna
(9)
Organizacje
(9)
Perswazja
(9)
Praca zespołowa
(8)
Prześladowanie w miejscu pracy
(8)
Język
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Patologia społeczna
(7)
Postawy
(7)
Psychologia
(7)
Psychologia stosowana
(7)
Psychoterapia
(7)
Socjotechnika
(7)
Decyzje
(6)
Dziecko
(6)
Małżeństwo
(6)
Motywacja
(6)
Mężczyzna
(6)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Młodzież
(5)
Negocjacje
(5)
Samopoznanie
(5)
Świadomość społeczna
(5)
Asertywność
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Retoryka
(4)
Społeczeństwo
(4)
Internet
(3)
Konflikt społeczny
(3)
Nauczyciele
(3)
Pedagogika resocjalizacyjna
(3)
Publicystyka polska
(3)
Płeć
(3)
Rodzeństwo
(3)
Rozmowa
(3)
Samorealizacja
(3)
Socjologia
(3)
Spostrzeganie interpersonalne
(3)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(3)
Uprzedzenia
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Władza
(3)
Chorzy
(2)
Empatia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Konformizm
(2)
Kultura
(2)
Marginalizacja społeczna
(2)
Marketing
(2)
Mentoring
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Obyczaje towarzyskie
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Poradnictwo
(2)
Poznanie
(2)
Prawo pracy
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Przemoc
(2)
Przyjaźń
(2)
Reklama
(2)
Rodzice
(2)
Samoakceptacja
(2)
Samoobrona
(2)
Stres
(2)
Służba zdrowia
(2)
Trening grupowy (psychol.)
(2)
Uczucia
(2)
Wartość
(2)
Wrogość
(2)
Zachowanie prospołeczne
(2)
Zaufanie
(2)
Zawód
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Życie codzienne
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Administracja
(1)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Subject: time
1989-
(4)
2001-0
(3)
1945-
(1)
Genre/Form
Felieton polski
(1)
Literatura
(1)
Podręcznik
(1)
203 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-912865-6-8
Manipulacje skoncentrowane na samoocenie; Manipulacje wykorzystujące dysonans poznawczy; Manipulacje emocjami; Manipulacje poczuciem kontroli; Manipulacje oparte na wrodzonych automatyzmach; Manipulacjyne kontrowersje; Psychologia przeciwstawienia się manipulacjom.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Socjologiczna)
ISBN: 987-83-01-14682-6
Twarz: analiza rytualnych aspektów interakcji społecznej, Okazywanie szacunku i autoprezentacja, Zakłopotanie a organizacja społeczna, Zaangażowanie i wyobcowanie, Symptomy psychiatryczne a porządek publiczny, W poszukiwaniu akcji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Relacje interpersonalne : proces porozumiewania się / Ronald B. Adler, Lawrence B. Rosenfeld, Russell F. Proctor II ; przekł. Grażyna Skoczylas. - Wyd. III zmienione (na podstawie XIII wydania oryginału). - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS , 2018. - XVIII, 413, [92] s. : il. kolor. ; 26 cm.
ISBN: 978-83-8062-208-1
Zawiera: Część I. Podstawy porozumiewania się międzyosobowego: 1. Procesy międzyosobowe; 2. Kultura a porozumiewanie się międzyosobowe; 3. Porozumiewanie się międzyosobowe a „ja”; 4. Spostrzeganie innych. Część II. Tworzenie wiadomości i odpowiadanie na wiadomości: 5. Język; 6. Komunikacja niewerbalna; 7. Słuchanie. Odbieranie wiadomości i reagowanie; 8. Emocje. Część III: Aspekty relacji interpersonalnych: 9. Dynamika relacji interpersonalnych; 10. Porozumiewanie się w bliskich relacjach. Przyjaciele, rodzina i partnerzy w związkach uczuciowych; 11. Klimat porozumiewania się; 12. Radzenie sobie z konfliktami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia stosunków międzyludzkich / Michael Argyle, przeł. Waldemar Domachowski. - Wyd. 3. [dodruk] - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 363,[1] s. : rys., tab.,wykr. ; 21 cm.
ISBN: 83-01-12809-7
Zawiera: Motywacja społeczna; Twarz, spoglądanie i inne niewerbalne komunikaty; Komunikacja werbalna i konwersacja; Spostrzeganie innych; Wpływ osobowości i sytuacji na zachowania społeczne; Relacje między dwie- ma osobami; Grupy, organizacja, klasa i kultura; Samo- wyobrażenie i samoprezentacja; Zachowanie społeczne a zaburzenia psychiczne; Wybrane profesjonalne umieję- tności społeczne; Szkolenie umiejętności społecznych; Epilog.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (4 egz.)
Book
In basket
Psychologia stosunków międzyludzkich / Michael Argyle, przeł. Waldemar Domachowski. - Wyd. 3. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 363,[1] s. : rys., tab.,wykr. ; 21 cm.
ISBN: 83-01-12809-7
Zawiera: Motywacja społeczna; Twarz, spoglądanie i inne niewerbalne komunikaty; Komunikacja werbalna i konwersacja; Spostrzeganie innych; Wpływ osobowości i sytuacji na zachowania społeczne; Relacje między dwie- ma osobami; Grupy, organizacja, klasa i kultura; Samo- wyobrażenie i samoprezentacja; Zachowanie społeczne a zaburzenia psychiczne; Wybrane profesjonalne umieję- tności społeczne; Szkolenie umiejętności społecznych; Epilog.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia stosunków międzyludzkich / Michael Argyle.\, przeł. Waldemar Domachowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 363,[1] s. : rys., tab.,wykr. ; 21 cm.
ISBN: 83-01-12809-7
Zawiera: Motywacja społeczna; Twarz, spoglądanie i inne niewerbalne komunikaty; Komunikacja werbalna i konwersacja; Spostrzeganie innych; Wpływ osobowości i sytuacji na zachowania społeczne; Relacje między dwie- ma osobami; Grupy, organizacja, klasa i kultura; Samo- wyobrażenie i samoprezentacja; Zachowanie społeczne a zaburzenia psychiczne; Wybrane profesjonalne umieję- tności społeczne; Szkolenie umiejętności społecznych; Epilog.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (4 egz.)
No cover
Book
In basket
(Pary i Związki)
(pary i związki)
ISBN: 83-89574-56-X
I. Zrozumieć transakcję szantażu : 1. Diagnoza : szantaż emocjonalny, 2. Cztery oblicza szantażu, 3. Wszechobecna MGŁA, 4. Narzędzia pracy szantażysty, 5. Wewnętrzny świat szantażysty, 6. Trzeba dwojga, 7. Wpływ szantażu. II. Przełożyć wiedzę na czyny : 1. Zanim zaczniesz, 2. Czas na decyzję, 3. Strategia, 4. Przebić się przez MGŁĘ
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Emocje Rozum)
ISBN: 83-85416-91-9
Wstęp. Co to jest szantaż emocjonalny? Zagubieni we mgle; Zrozumieć sytuację; Do szantażu trzeba dwojga; Rola, jaką odgrywamy w emocjonalnym szantażu; Cena, jaką płacimy; Zrozumieć i przystąpić do działania; Nowy słownik wyborów, Cz. I. Zrozumieć transakcję szantażu, 1. Diagnoza: szantaż emocjonalny; 2. Cztery oblicza szantażu; 3. Wszechobecna mgła; 4. Narzędzia pracy szantażysty; 5. Wewnętrzny świat szantażysty; 6. Trzeba dwojga; 7. Wspływ szantażu; Cz. II Przełożyć wiedzę na czyny; Wstęp: Czas na zmianę; 8. Zanim zaczniesz 9. Czas na decyzje; 10. Strategia; 11. Przebić się przez mgłę; Epilog
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7489-789-1
Zawiera: Rozdział 1. Przemiany miłości. Trzy składniki miłości: Intymność, Namiętność, Zobowiązanie; Rozwój związku miłosnego: Zakochanie, Romantyczne początki, Związek kompletny, Związek przyjacielski, Związek pusty i jego rozpad. Rozdział 2. Zakochanie. Psychologia namiętności: Dlaczego namiętność?, Idealizacja partnera; Pobudzenie emocjonalne, Atrakcyjność fizyczna: Dopasowanie czy maksymalizacja atrakcyjności, Od czego zależy piękno twarzy, Od czego zależy piękno ciała; Namiętność a seks u kobiet i mężczyzn: Niezależność seksu i namiętności, Pragnienie seksualne kobiet i mężczyzn, Ekonomia seksu, Plastyczność seksu, Seks, ciało i śmierć. Rozdział 3. Romantyczne początki. Rozwój intymności: Budowanie zaufania, Wsparcie społeczne; Kogo wybieramy?: Biologiczne podstawy wyboru, Czego chcą mężczyźni, Czego chcą kobiety; Rola kultury. Rozdział 4. Związek kompletny. Przywiązanie : Zachowania wiążące, Style przywiązania; Współzależność: Współzależność skutków działań, Współzależność uczuć, Samospełniające się proroctwa; Empatia: Wczuwanie się w partnera – składniki empatii, Konsekwencje empatii; Chcieć a mieć: Teoria sprawiedliwości, Sprawiedliwość w związku dwojga ludzi, Naturalna śmierć namiętności. Rozdział 5. Związek przyjacielski. Dynamika satysfakcji ze związku: Fazy miłości, Fazy życia; Od czego zależy szczęście?: Cechy indywidualne, Warunki zewnętrzne, Zło jest silniejsze od dobra, Aktywności; Pułapki intymności: Aniołem być, czyli pułapka dobroczynności, Szczęścia się wyrzec, czyli pułapka obowiązku, Święty spokój, czyli pułapka bezkonfliktowości, Niezłomność zasad, czyli pułapka sprawiedliwości. Rozdział 6. Związek pusty. Zazdrość; Reakcje na niezadowolenie: Dialog, Lojalność, Zaniedbanie, Wyjście; Trwanie i wycofanie zobowiązania: Wyznaczniki zobowiązania, Interpretacje podtrzymujące zaangażowanie, Zachowania podtrzymujące zaangażowanie. Rozdział 7. Rozpad. Zdrada; Bariery: Poczucie winy, Dzieci, Naciski społeczne; Koniec; Różnorodność: Rodzaje miłości, Psychozabawa – jaka jest Twoja miłość?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Bakalavr. Akademičeskij kurs.)
ISBN: 978-5-534-00926-2
Zawiera: Раздел I. МИКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ЛИЧНОСТЬ И КОЛЛЕКТИВ: Глава 1. Человеческие отношения на работе как основа организационного поведения; Глава 2. Индивидуальное поведение в организации; Глава 3. Коммуникативное поведение в организации; Глава 4. Групповое поведение в организации; Глава 5. Лидерство в организации; Глава 6. Мотивация персонала. Раздел II. СТРУКТУРНЫЕ КОМПОНЕНТЫ ОРГАНИЗАЦИОННОГО ПОВЕДЕНИЯ: Глава 7. Организационный дизайн и проектирование организаций; Глава 8. Организационная культура и корпоративный патриотизм; Глава 9. Власть и властные отношения; Глава 10. Конфликты и их влияние на поведение человека в организации; Глава 11. Управление изменениями и нововведениями в организации. Раздел III. МАКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ОРГАНИЗАЦИЯ И ВНЕШНЕЕ ОКРУЖЕНИЕ: Глава 12. Поведение организации как целостной системы; Глава 13. Современные аспекты организационного поведения; Глава 14. Особенности организационного поведения в России; Глава 15. Организационное поведение в международном бизнесе
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-0113298-1
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-01-14513-7
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14513-7
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
(Zasady, Ćwiczenia, Materiały Autotreningowe)
ISBN: 83-86821-96-5
Cz.1 Wzory perswazji: Siła perswazji; Myślenie ukierunkowane na cel; Prawa perswazji; Techniki perswazji; Potęga komunikacji niewerbalnej; Informacja-jak ją uzyskać, jak wykorzystać; Style komunikowania się - "kodowanie" wiadomości; Siła wewnętrzna-jak stać się panem samego siebie i zdobyć władzę nad innymi; Szybkie nawiązywanie kontaktu; Doskonałe prezentacje przygotowane bez wysiłku; Zamykanie transakcji; Każdy wygrywa. Cz.2 Techniki perswazji dla zaawansowanych: Struktura perswazji; Mistrz Perswazji-cz.1; Mistrz perswazji-cz.2 Etyka; Pranie mózgu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7383-960-1
Zawiera: Rozdział 1. Do czego są potrzebne metapercepcja oraz poczucie transparentności własnej osoby?: Trafność metapercepcji; Funkcje metapercepcji; Pożądana metapercepcja; Iluzja transparentności; Konsekwencje zainteresowania społecznym odbiorem własnej osoby; Opis celów badawczych. Rozdział 2. Wpływ akceptacji i odrzucenia na metapercepcję cech wspólnotowych oraz sprawczych. Rola płci i samooceny jednostki: Metoda; Osoby badane; Procedura badania; Zastosowane narzędzia; Wyniki; Kobiety; Porównanie pozytywności metapercepcji kobiet o różnej samoocenie; Mężczyźni; Porównanie pozytywności metapercepcji mężczyzn o różnej samoocenie; Porównanie pozytywności metapercepcji kobiet i mężczyzn; Dyskusja; Perspektywa dalszych badań. Rozdział 3. Wpływ akceptacji i odrzucenia oraz ocen cech jednostki na samoocenę i przeżywane emocje: Metoda; Osoby badane; Procedura badania; Zastosowane narzędzia; Wyniki; Stabilność samooceny osób o różnej samoocenie; Stabilność emocji negatywnych u osób o różnej samoocenie; Stabilność emocji pozytywnych u osób o różnej samoocenie; Dyskusja. Rozdział 4. Poczucie transparentności zalet i wad u kobiet i mężczyzn w sytuacjach akceptacji oraz odrzucenia: Metoda; Osoby badane; Procedura badania; Zastosowane narzędzia; Wyniki; Poczucie transparentności zalet wspólnotowych; Wady wspólnotowe; Zalety sprawcze; Wady sprawcze; Różnice płciowe; Porównanie wielkości poczucia transparentności cech różnego rodzaju; Dyskusja. Rozdział 5. Wpływ informacji o transparentności własnych cech sprawczych i wspólnotowych na zadowolenie z relacji oraz percepcję partnera. Rola sposobu konstruowania Ja: Metoda; Procedura badania; Zastosowane narzędzia; Wyniki; Zadowolenie z kontaktu; Oceny cech partnera; Porównanie ocen cech wspólnotowych z oceną cech sprawczych partnera; Znaczenie sposobu konstruowania Ja dla zadowolenia z relacji; Znaczenie sposobu konstruowania Ja dla ocen cech partnera; Dyskusja. Rozdział 6. Wpływ informacji o poziomie transparentności własnej osoby na chełpliwość autoprezentacji kobiet i mężczyzn o różnej samoocenie: Metoda; Procedura badania; Wyniki; Porównanie autoprezentacji kobiet z autoprezentacją mężczyzn; Dyskusja. Rozdział 7. Rola metapercepcji w efektywności autoprezentacji osób o różnej samoocenie w warunkach aprobaty i dezaprobaty ze strony partnera: Metoda; Osoby badane; Procedura badania; Zastosowane narzędzia; Wyniki; Efektywność autoprezentacji; Pozytywność metapercepcji; Ocena spostrzeganej negatywności postawy partnera; Trafność ocen postaw partnera; Znaczenie metapercepcji dla efektywności autoprezentacji; Dyskusja. Rozdział 8. Pożądana metapercepcja i transparentność w małżeństwie oraz związkach koleżeńskich kobiet i mężczyzn o różnych orientacjach społecznych Ja: Problematyka badań: Badanie I. Związki małżeńskie; Osoby badane; Procedura badania; Zastosowane narzędzia; Wyniki; Korelaty i wyznaczniki pożądanej transparentności w zakresie cech wspólnotowych; Znaczenie samooceny cech wspólnotowych oraz orientacji HC dla różnic płciowych w poziomie pożądanej transparentności tych cech; Korelaty pożądanej transparentności w sferze sprawczej; Korelaty i wyznaczniki pożądanej obiektywnej metapercepcji w sferze wspólnotowej; Znaczenie samooceny cech wspólnotowych dla różnic płciowych w poziomie pożądanej obiektywnej metapercepcji tych cech; Korelaty pożądanej obiektywnej metapercepcji w sferze sprawczej; Znaczenie orientacji społecznych Ja dla różnic płciowych w poziomie pożądanej obiektywnej metapercepcji cech wspólnotowych w związkach małżeńskich; Korelaty i wyznaczniki zadowolenia z małżeństwa; Podsumowanie; Badanie II. Związki koleżeńskie; Osoby badane; Procedura badania; Metoda do pomiaru zadowolenia z relacji koleżeńskiej; Wyniki; Korelaty i wyznaczniki pożądanej transparentności w sferze wspólnotowej; Znaczenie samooceny cech wspólnotowych dla różnic płciowych w poziomie pożądanej transparentności tych cech; Korelaty i wyznaczniki pożądanej transparentności w sferze sprawczej; Korelaty i wyznaczniki pożądanej obiektywnej metapercepcji w sferze cech wspólnotowych; Znaczenie samooceny cech wspólnotowych dla różnic płciowych w poziomie pożądanej obiektywnej metapercepcji tych cech; Korelaty i wyznaczniki pożądanej obiektywnej metapercepcji w sferze cech sprawczych; Znaczenie orientacji społecznych Ja dla różnic płciowych w poziomie pożądanej obiektywnej metapercepcji cech; Korelaty i wyznaczniki zadowolenia z relacji koleżeńskiej; Podsumowanie; Dyskusja. Rozdział 9. Wpływ aktywizacji Ja niezależnego i Ja współzależnego oraz informacji zwrotnych na pożądaną metapercepcję oraz transparentność cech wspólnotowych i sprawczych w relacjach intymnych kobiet: Metoda: Osoby badane; Procedura badania i zastosowana manipulacja; Zastosowane narzędzia; Wyniki; Efektywność aktywizacji Ja; Wpływ aktywizacji Ja oraz informacji zwrotnych na obraz własnej osoby; Pożądana metapercepcja; Pożądana transparentność; Porównanie pożądanej obiektywnej metapercepcji z pożądaną transparentnością; Rola obrazu Ja dla pożądanej metapercepcji; Rola obrazu Ja dla pożądanej transparentności; Dyskusja; Ograniczenie wniosków z badań; Porównanie pożądanej transparentności i metapercepcji w związkach intymnych kobiet na początku znajomości oraz w relacjach długotrwałych. Rozdział 10. Zakończenie. Bibliografia. Aneksy. Indeks nazwisk.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-0229-6
Część Pierwsza: Odkrywanie tajemnic skutecznego przywództwa : 1. Zasady przewodzenia : postawa skutecznego przywództwa , 2. Konteksty przywództwa . Część druga : Opanowanie kontekstów przywództwa : 3. Organizacja sterowania odgórnie : to wcale nie jest takie proste , 4. Organizacja koleżeńska : przewodzenie równym sobie , 5. Organizacja w stanie kryzysu : jak przekształcić zagrożenia w możliwości , 6. Kiedy organizacje się zmieniają : transformacja kultury , 7. Organizacja przedsiębiorcza : dzielenie się wizją z innymi , 8. Organizacja akademicka : czego można się nauczyć z doświadczenia Wharton , 9. Kultury narodowe a kontekst : przywództwo w dobie globalizmu . Część trzecia : Spojrzenie na przywództwo w szerszej perspektywie : 10. Serce przywództwa : motywowanie pracowników , 11. Jak zebrać to wszystko w jedną całość .
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-660-3
1. Charakterystyka zaufania: Definicja zaufania; Źródła zaufania; Typologia zaufania; Zaufanie a moralność; Ekonomia zaufania- dlaczego zaufanie jest potrzebne organizacji?; Zaufanie w koncepcji kapitału intelektualnego; 2. Zarządzanie przez zaufanie w przedsiębiorstwie: Wytyczne do budowy zaufania; Rola lidera w zarządzaniu zachowaniem; Budowanie zaufania w zespole; Zarządzanie zaufaniem a zarządzanie wiedzą; Zarządzanie zaufaniem a zarządzanie w kryzysie; System odporności przedsiębiorstwa na defraudację i korupcję; 3. Zaufanie w otoczeniu przedsiębiorstwa: Strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Zaufanie w relacjach z partnerami biznesowymi; Zarządzanie lojalnością; Zarządzanie reputację; Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu; Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa; 4. Zastosowanie metodologii zarządzania zaufaniem: Diagnoza stanu zarządzania zaufaniem w polskich przedsiębiorstwach; Zespoły wirtualne; Przetargi online; E-commerce; Wirtualne walne zgromadzenie; Zarządzanie zaufaniem w organizacjach- studia przypadków
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-240-0921-3
1. Witamy w pozytywnie nieśmiałym życiu, 2. Nieśmiałość ciała, umysłu i Ja, 3. Z nieśmiałością przez życie, 4. Nieśmiałość na świecie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu , ISSN 0083-4254 ; nr 123)
ISBN: 83-232-1418-2
Zawiera: 1.Konflikt i jego miejsce w życiu człowieka: Wieloznaczność pojęcia konfliktu; Dynamika procesu konfliktowego; Konflikt w życiu społecznym; Konflikt jako przedmiot indywidualnego przeżywania; Dorośli i dzieci w sytuacjach konwiktu; Podsumowanie. 2.Konflikty pomiędzy dziećmi w ich sądach: Częstotliwość występowania oraz czas trwania konfliktów; Motywacyjne tło konfliktów międzydziecięcych; Sposoby zachowań preferowane przez dzieci w sytuacjach konfliktu; Agresja jako podstawowy przejaw konfliktów dziecięcych; Radzenie sobie dzieci w sytuacjach konfliktu; Podsumowanie. 3.WZORY ŻYCIA RODZINNEGO A KONFLIKTY WŚRÓD DZIECI: Wzory sytuacji konfliktu prezentowane przez rodziców a konflikty międzyrówieśnicze dzieci; Więzi uczuciowe w rodzinie w aspekcie konfliktów dziecięcych. 4.Reakcje dzieci na konflikt z rówieśnikami w ich interpretacjach: Konflikty interpersonalne dzieci a wzrost ich napięcia emocjonalnego; Przeżycia emocjonalne dzieci uwikłanych w konflikt z rówieśnikiem; Dezorganizujący wpływ konfliktów z rówieśnikami na zachowania dzieci; Zakres i rodzaj zmian w zachowaniach dzieci pod wpływem konfliktów z rówieśnikami; Podsumowanie. 5.Postrzeganie przez dzieci sytuacji rówieśnika w konflikcie z partnerem: Następstwa konfliktu z rówieśnikiem w sądach dzieci; Poglądy dzieci na możliwości zakończenia konfliktu; Sposób interpretacji przez dziecko przyczyn powstania konfliktu; Ocena możliwości wyjścia z konfliktu przez dziecko; Podsumowanie 6.Sytuacja konfliktu rówieśnika a jego pojęcie „ja” w oczach dzieci: Charakterystyka obrazu siebie w wyniku konfliktu; ocena siebie w związku z konfliktem; Postrzeganie siebie przez innych pod wpływem konfliktu; Podsumowanie. 7.Stosunki społeczne rówieśników pod wpływem konfliktu w sądach dzieci: Zabarwienie emocjonalne stosunków społecznych dziecka w związku z konfliktem; Cechy przypisywane przez dzieci rówieśnikom - uczestnikom konfliktu; Sytuacja konfliktu a pozycja społeczna dziecka; Dążenie dzieci do naprawy swoich stosunków z partnerem; Podsumowanie. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-85441-89-1
Rozwój osobisty, Sytuacyjno-kooperatywny styl kierowania, Analiza transakcyjna na co dzień, Kadra kierownicza z klasą; Rozwój zespołu, Funkcja i znaczenie zespołu w przedsiębiorstwie, Kontrola procesów zachodzących w grupie jako narzędzie kierowania, Rozwój zespołu, Systemy wczesnego ostrzegania przed problemami w grupie, Zwalczanie konfliktów na co dzień, Neurolingwistyczne programowanie w firmie, Rozwój organizacji. Nowa metoda kierowania przedsiębiorstwem, Czy zespól kierowniczy może się sam zreorganizować?, Analiza osób kluczowych środkiem prowadzącym do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again