Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(8)
Autor
Kozielski Robert
(3)
Brown Stanley H
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Durand Barbara
(1)
Girard Joe
(1)
Kumar V
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Olkiewicz Anna Maria
(1)
Patten Dave
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Płonka Michał
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sadkowski Wacław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Marketing
(5)
Sprzedaż
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Obsługa klienta
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Handel
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing partnerski
(2)
Gospodarka
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Targi i wystawy
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Wyd. 2 poszerzone. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2006. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa, R. V E-commerce, R.VI Studia przypadków - wskaźniki marketingowe w działaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ryzyko i niepewność w działaności handlowej, 2. Charakterystyka i ocena metod ograniczenia ryzyka finansowego w działaności handlowej w świetle teorii, 3. Instrumenty organiczania ryzyka w Polskiej i zagranicznej praktyce gospodarczej, 4. Koncepcja skutecznego organiczania ryzyka finansowego w działalności handlowej związanej ze sprzedażą, 5. Weryfikacja koncepcji ograniczania ryzyka finansowego w działalności handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego. - Wyd. 4 zm. - Warszwa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 604, [4] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1.Pomiar marketingu- filozofia, systemy i najważniejsze pytania; 2. Ocena marketingu na poziomie strategicznym; 3. Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów; 4. Komunikacja marketingowa; 5. E-commerce; 6. Studia przypadków- wskaźniki marketingowe w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.czym są techniki sprzedaży. 2.Porozumiewać się lepiej. 3.Ty jako sprzedawca. 4.działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta. 5.Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją. 6.Wyznacz sobie cel. 7.Zaczynamy rozmowę. 8.Mowa ciała. 9.Przygotuj rozpoznanie. 10.Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji. 11.Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby. 12.Przygotuj argumentację. 13.Twoja propozycja. 14.Argumentacja. 15. Mów. 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw. 17.Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady. 18.Obrona oceny. 19.Targowanie się. 20.Jak zakończyć sprawę. Zakończenie. W centrum skukcesu. Posłowie. Czy sprzedaż uzyska kiedyś w naszych krajach prawo obywatelstwa?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejścia do pomiaru wartości klienta: Istota i pomiar wartości klienta; Zastosowanie rachunku kosztów działań do oceny rentowności klientów; Metody ilościowe w badaniach klientów firmy; Wartość a rentowność klienta; Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty; Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym; Pomiar rentowności w działania marketingowe przedsiębiorstwa; 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie: Znaczenie informacji o kliencie; Modele zarządzania wiedzą o kliencie; Badanie wiarygodności klientów detalicznych; Satysfakcja i lojalność klienta- ujęcie modelowe i wyniki badań; Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług; 3. Tworzenie wartości dla klienta: Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa; Strategie innowacji w budowie kapitału klienta; Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością; Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych; Czas wolny jako źródło wartości dla klienta; Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw; Wartość dla klienta- nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym; 4. Społecznie odpowiedzialny marketing jako wartość dla klienta: Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta; Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem; Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej; 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji: Podwyższenie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów; Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu; Wartość dodana w marketingu relacji; Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta; Marka jako źródło wartości dla klienta; Władza i umiejętności klienta źródłem jego wartości; Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii; Wzrost i znaczenie wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu; Zarządzanie doświadczeniem klienta; Społeczności internetowe w budowie wartości klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
1. Wprowadzenie: "Klient nasz pan"; 2. Maksymalizacja zyskowości; 3. Wskaźniki wyboru klienta; 4. Zarządzanie zyskowością klientów; 5. Maksymalizacja zyskowości klientów; 6. Jednoczesne zarządzanie lojalnością i zyskownościa; 7. Optymalna alokacja zasobów pomiędzy strategie marketingowe i strategie komunikacji; 8. Kierowanie właściwych produktów do właściwych klientów we właściwym czasie; 9. Zapobieganie odpływowi klientów; 10. Zarządzanie klientami wielokanałowymi; 11. Powiązanie inwestycji w budowę marki z zyskownością klientów; 12. Pozyskiwanie klientów przynoszących zyski; 13. Zarządzanie referencjami klientów; 14. Trudności organizacyjne i wdrożeniowe; 15. Przyszłość dyscypliny zarządzania klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej