Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(10)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(7)
Autor
Klisiński Janusz
(3)
Cewińska Joanna
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Hall Brendan
(1)
Kaczmarczyk Grzegorz
(1)
Misiołowski Robert
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szpakowski Mirosław K
(1)
Szymański Piotr A
(1)
Tomczewska Dorota
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Żurawska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Sport
(8)
Marketing
(5)
Innowacje
(2)
Kluby sportowe
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Sponsoring
(2)
Banki
(1)
Clipper Round the World
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Hall, Brendan
(1)
Kapitan jachtowy
(1)
Kultura chrześcijańska
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Muzyka religijna
(1)
Pedagogika
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Rejsy dookoła świata
(1)
Reklama
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Społeczna odpowiedzialność
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sztuka
(1)
Turystyka
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kulturą
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Żeglarstwo morskie
(1)
Żeglarze
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Zarządzanie marketingowe w sporcie; R.II Zachowanie konsumenta sportowego; R.III Rola badań marketingowych w sporcie; R.IV Segmentacja rynku sportowego; R.V Produkt sportowy; R.VI Marketingowa polityka cen w sporcie; R.VII Promocja sportu; R.VIII Miejsce / dystrybucja w sporcie; R.IX Nowoczesny marketing w sporcie; R. X Marketing nabywcy instytucjonalnego produktów sportowych; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w sporcie / Robert Misiołowski. - Warszawa : Promotor, 2005. - 79 s. ; 24 cm.
1.Formy komunikacji rynkowej, 2.Specyfika komunikacji marketingowej w sporcie, 3.Rynek mediów, 4.Sponsoring w sporcie - rynek w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 5)
1. Potencjał rynku usług sportowo-rekreacyjnych dla młodzieży, 2. Segmentacja odbiorców widowiska sportowego i jej wpływ na kształtowanie produktu marketingowego, 3. Marketingowe aspekty finansowania sportu i inwestycji sportowych przez podmioty rynku biznesowego w Polsce na tle strategii do roku 2015, 4. Witryna www jako narzędzie komunikacji klubu z otoczeniem na przykładzie klubów piłki nożnej, 5. Sponsorzy CKM "Włókniarz" podmiotami finansującymi kluby i wydarzenia sportowe poprzez współpracę o charakterze promocyjno-rekreacyjnym, 6. Kształtowanie relacji partnerskich z interesariuszami na przykładzie KKS Lech Poznań, 7. Turystyka sportowa: motywy wyjazdów a rdzeń produktu, 8. Marketing w turystyce sportowej w regionie częstochowskim,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 6)
Pozycja strategiczna klubów piłki nożnej Orange Ekstraklasy na Górnym Śląsku i w Zagłębiu; Elementy potencjalnego produktu turystycznego o specyfice sportowej na przykładzie wyjazdowych meczów piłki nożnej; Marketingowe aspekty sportu żużlowego na przykładzie "CKM Złomrex Włókniarz Częstochowa"; Zarządzanie publiczną infrastrukturą sportową na przykładzie Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sportu "Stadion Śląski" w Chorzowie; Wpływ propagowania nordic walking na rozwój produktu sportowo-rekreacyjnego; Promowanie sportu osób niepełnosprawnych przez Zrzeszenie Sportowe "Start" (1953-2008); Wybrane imprezy kultury fizycznej jako element rynku turystyki sportowej; Promowanie Szczyrku jako ośrodka turystyki sportowej; Tatrzańskie szlaki turystyczne jako produkt marketingowy; Doświadczenia regionu częstochowskiego w kształtowaniu produktu turystyki sportowej; Off-road jako sport ekstremalny i jego rozwój w ramach turystyki aktywnej w północnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - 268 s. : tab. ; 23 cm.
1. Rozwój współczesnego sportu - profesjonalizacja, komercjalizacja i globalizacja, 2. Koncepcja marketingu sportu i jego uwarunkowania, 3. Charkaterystyka rynku sportu, 4. Podmioty na rynku sportu, 5. Produkty sportu, 6. Dystrybucja i ceny produktów sportu, 7. Promocja organizacji sportowych, 8. Nowe media w maretingu organizacji sportowych, 9. Sponsoring sportu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 32)
1. Klub sportowy jako podmiot analizy teoretycznej, 2. Istota i przesłanki rozwoju marketingu w sporcie, 3. Marketingowe zorientowanie klubów sportowych - ocene dorobku literatury przedmiotu, 4. Determinanty i zakres marketingowego zorientowania klubów sportowych w Polsce, 5. Wdrażanie orientacji marektingowej w klubach sportowych - diagnoza stanu i proporcja modelu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Innowacje źródłem sukcesu przedsiębiorstwa – analiza krytyczna; Wybrane problemy innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Innowacje organizacyjne i marketingowe w małych firmach w województwie opolskim; Kilka uwag w sprawie uczciwości i odpowiedzialności firmy; Rynek szkolnictwa wyższego w Polsce w pogoni za innowacją; Innowacje pedagogiczne – potrzeba profilaktyki społecznej. Część II Dynamika i wybrane charakterystyki przemian innowacyjnych; Efektywne motywowanie pracowników determinantą innowacyjnego przedsiębiorstwa; Hybrydowe metody nowoczesnego motywowania do pracy; Optymizm jako kapitał psychologiczny pracownika. Część III Innowacje – wyzwanie dla marketingu; Stymulatory rozwoju innowacji marketingowych; Innowacje marketingowe a funkcjonowanie mikro- i małych przedsiębiorstw; Logistyczna obsługa klienta i integracja ECR i CRM jako przejawy innowacyjnego działania w łańcuchu dostaw; Partnering oraz system CRM jako narzędzia działań marketingowych w przedsiębiorstwie; Marketing sportowy i sponsoring jako obszar działań innowacyjnego konsultingu zarządzania; Zarządzanie marketingiem w sporcie – stosowanie innowacyjnych działań marketingowych w klubie fitness; Innowacyjność marketingu internetowego w branży szkoleniowo-doradczej. Część IV Marketing w mediach społecznościowych; Innowacyjność polityki informacyjnej a odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element innowacyjnego zarządzania firmą – wsparcie systemowe i europejskie; Innowacje inspirowane społeczną odpowiedzialnością i społeczna odpowiedzialność inspirowana innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MEiP 1(16) 2007. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2007. - 153 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 1(16) 2007)
1. Finanse publiczne w procesie dostosowania polskiej gospodarki do przyjęcia Euro; 2. Rola rynku kapitałowego w proinnowacyjnej alokacji kapitału w Polsce; 3. Reformy bankowe w krajach Europy Środkowej; 4. Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna - analiza porównawcza systemów zarządzania; 5. Istota i zakres marketingu sportu; 6. Raport o innowacyjności polskiej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Filozofia zarządzania organizacją z pierwiastkami pedagogiki, kultury i sztuki: Zarządzanie organizacją w kontekście zmiany; Refleksje nad bezmiarem – zarządzania organizacjami – i nie tylko; Myślę, więc jestem. Refleksje – niekoniecznie – zarządzaniu organizacjami; Nauka i wiedza wobec strategicznych wyzwań XXI wieku; Ewolucja zarządzania w subtelnie filozoficznym ujęciu. 2. Animacja kultury, edukacja, wychowanie: Kultura muzyczna w Kościele katolickim; Kierowanie zespołem muzycznym; Zarządzanie w przykościelnym zespole muzycznym; Wychowawcza i kulturotwórcza funkcja zespołów przykościelnych. 3. Geneza i konteksty młodzieżowej muzyki religijnej: Geneza piosenki religijnej; Rodzaje piosenek religijnych; Pojęcia i charakterystyka współczesnej kultury muzycznej chrześcijan; Relacje kulturowo-społeczne, funkcje i ideologia. 4. Środki masowego przekazu w przestrzeni publicznej: Media katolickie uznawane przez Kościół katolicki; Początki katolickich mass mediów; Promocja chrześcijańskiej kultury muzycznej; Wartości i edukacja kulturalna społeczności chrześcijańskiej; Rola rodziny w promowaniu kultury i wartości chrześcijańskich. 5. Badania własne. Zarządzanie karierą – determinanty edukacyjnych decyzji uczniów szkół średnich uwarunkowanych oddziaływaniem rodziny, środowiska oraz szkoły – z perspektywy doradcy zawodowego: Cel badań własnych; Rozdział 1: Rodzina a decyzje zawodowe absolwentów szkół średnich; Podstawowe terminy i pojęcia; Rola i znaczenie wychowania w rodzinie – w kontekście decyzji zawodowych; Rozdział 2: Doradztwo zawodowe; Rynek pracy a edukacja młodzieży szkolnej na poziomie średnim; Doradztwo zawodowe a w szkole średniej; Rozdział 3: Metodologia oraz badania własne; Metodologia badań; Ankieta oraz pytania badawcze; Charakterystyka próby badawczej; Wybór kierunku studiów wyższych; Czynniki oddziałujące na wybór kierunku studiów; Wnioski z badań własnych; Podsumowanie; Bibliografia; Streszczenie pracy badawczej. 6. Badania własne. Animacja kultury religijnej na przykładzie przykościelnych zespołów muzycznych w Archidiecezji Lubelskiej: Przedmiot i cel badań; Problemy i hipotezy badawcze; Główny problem badawczy; Hipoteza główna; Zmienne i wskaźniki; Obszar i grupa badawcza; Organizacja i przebieg badań; Rozdział 1: Zespoły śpiewające przy Kościele katolickim w Polsce; Organizacja i uwarunkowania; Pomoce dydaktyczne wykorzystywane przez zespoły przykościelne; Funkcjonowanie zespołów przykościelnych; Działalność zespołów przyparafialnych; Relacje duszpasterza z zespołem; Rozdział 2: Zakres realizacji zasad wykonywania śpiewów liturgicznych; Zespół przykościelny a liturgia; Repertuar zespołów przyparafialnych; Rozdział 3. Świadomość wspólnoty parafialnej i ludzi w Kościele na temat piosenki religijnej; Miejsce spotkania z piosenką religijną; Popularni wykonawcy piosenek religijnych; Rozpoznawalność stylu i gatunków muzyki religijnej wśród wiernych Kościoła katolickiego; Rozpoznawalność piosenki religijnej; Wnioski z przeprowadzonych badań; Obraz zebranego materiału muzycznego; Podsumowanie; Bibliografia; Załącznik do płyty CD; Noty biograficzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Team Spirit)
1. Dowództwo 2. Regaty 3. Inspiracja 4. Przygotowania 5. Team Spirit 6. Trening 7. Wreszcie płyniemy 8. Wyrok 9. Nastawienie 10. Wytrwałość 11. Niebezpieczeństwo 12. Zamknięcie pętli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

W książce zawarto analizę klubów sportowych nienastawionych na zysk z perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi. Ukazano w niej sposoby realizacji funkcji zarządzania zasobami ludzkimi w klubach sportowych działających w formie stowarzyszeń oraz problemy, z którymi owym podmiotom przychodzi się zmierzyć.
Na podstawie wyników badań jakościowych z perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi można stwierdzić, że istnieją bariery i szanse zarządzania zasobami ludzkimi w polskich klubach non profit.
Autorka ma nadzieję, że rozprawa spełnia także wymóg oryginalności. Otóż zaproponowane ujęcie stanowi jedno z nielicznych polskich opracowań poświęconych zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacjach sportowych, w tym – dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi w klubach sportowych non-profit w Polsce.
Publikacja ma charakter interdyscyplinarny, co wynika z wieloaspektowej natury sportu i specyfiki nauk u o zarządzaniu. Rozważania w niej ujęte mogą być inspiracją i punktem wyjścia dalszych, pogłębionych analiz.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej