Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(49)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(49)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(27)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(42)
Autor
Bywalec Czesław
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(2)
Kusińska Alicja
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Słaby Teresa
(2)
Aldridge Alan
(1)
Ancyparowicz Grażyna
(1)
Barański Janusz
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Czerny Mirosława
(1)
Dant Tim
(1)
Deniszczuk Lucyna
(1)
Deszczyński Przemysław
(1)
Doszyń Mariusz
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Hozer Józef
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Kiełczewski Dariusz
(1)
Kowalski Andrzej
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kurowski Piotr
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Marody Mirosława
(1)
Mazurkiewicz Eugeniusz
(1)
Michaliszyn Beata
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Mielecka-Kubień Zofia
(1)
Mącik Dorota
(1)
Panek Tomasz
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pietrowicz Krzysztof
(1)
Ritzer George
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Sitkiewicz Karolina
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sowa Izabela
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Styrc Marta
(1)
Szlendak Tomasz
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Sztompka Piotr
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zielińska-Chmielewska Anna
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Śleboda Marta
(1)
Świecka Beata
(1)
Żakowski Maciej
(1)
Żebrowski Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(45)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Temat
Spożycie
(47)
Konsumenci (ekon.)
(17)
Gospodarstwo domowe
(10)
Globalizacja
(5)
Jakość życia
(5)
Budżety rodzinne
(4)
Artykuły konsumpcyjne
(3)
Ekorozwój
(3)
Gospodarka
(3)
Polska
(3)
Rynek
(3)
Społeczeństwo
(3)
Stopa życiowa
(3)
Banki
(2)
Banki internetowe
(2)
Dziecko
(2)
Nałóg
(2)
Organizacja
(2)
Postawy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Racjonalność
(2)
Reklama
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Upadłość
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Alkoholizm
(1)
Bezrobocie
(1)
Bogactwo
(1)
Budżet
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dochód
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumpcja
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura materialna
(1)
Leśnictwo
(1)
Ludność
(1)
Materializm
(1)
Miasta
(1)
Mieszkania
(1)
Migracje
(1)
Minimum socjalne
(1)
Moda
(1)
Młodzież
(1)
Napoje alkoholowe
(1)
Polityka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Praca
(1)
Prawa i obowiązki obywatelskie
(1)
Produkcja
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przemysł
(1)
Przestrzeń publiczna (urban.)
(1)
Przyczynowość
(1)
Płeć
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Religia
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rzemiosło
(1)
Siła robocza
(1)
Socjalizacja
(1)
Socjologia
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Spożcyie
(1)
Statystyka gospodarcza
(1)
Superkmarkety i hipermarkety
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczucia
(1)
Unia Europejska
(1)
Upadłość konsumencka
(1)
Urbanizacja
(1)
Usługi
(1)
Wieś
(1)
Więź społeczna
(1)
Wykształcenie
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny / Czesław Bywalec. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 296, [9] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Ekonomia / C.H.Beck)
Rozdział I. Terminologiczne i typologiczne problemy sfery konsumpcji. Rozdział 2. Gospodarstwo domowe jako główny podmiot sfery konsumpcji. Rozdział 3. Przesłanki i uwarunkowania konsumpcji. Rozdział 4. Funkcje konsumpcji oraz prawidłowości jej rozwoju. Rozdział 5. Konsumpcja w teorii ekonomii - ujęcie historyczne. Rozdział 6. Konsumpcja w XXI wieku - nowe zjawiska i wyzwania. Rozdział 7. Konsumpcja społeczeństwa polskiego na tle przemian gospodarczych i społecznych po 1989 roku. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsumpcja / Alan Aldridge ; przeł. Maciej Żakowski. - Warszawa : Sic! Wydawnictwo, 2006. - 204, [1] s. : rys. ; 21 cm.
(Key Concepts)
1.Konsumpcja jako pojęcie kluczowe. 2.Produkcja i konsumpcja. 3. Społeczeństwo konsumpcyjne: utopia czy dystopia? 4.Życie w społeczeństwie konsumpcyjnym. 5.Magdonaldyzacja i disneizacja. 6.Aktywizm konsumencki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przegląd nowych środków konsumpcji: Świat Disneya; Nowe środki konsumpcji; Świątynie konsumpcji; Przegląd świątyń konsumpcji; Inne środki konsumpcji; Podsumowanie. R.2 Rewolucja w sferze konsumpcji a zmiany społeczne: Dlaczego teraz; Ile konsumujemy; Jak konsumujemy; Jak konsumują inni; Podsumowanie. R.3 Teoria socjologiczna a nowe środki konsumpcji: Teoria Marksa a środki konsumpcji; Teoria Webera a racjonalizacja, magiczność i odmagicznienie; Ponowoczesna teoria socjologiczna a magiczność na nowo; Podsumowanie. R.4 Racjonalizacja, magiczność i odmagicznienie: Racjo nalizacja nowych środków konsumpcji; Związek racjonalizacji z odmagicznieniem; Racjonalizacja jako umagicznienie; Podsumowanie. R.5 Umagicznianie na nowo - spektakl jako feeria i symulacja: Sepktakl; Feeria; Tworzenie spektaklu za pomocą symulacji; Podsumowanie. R.6 Umagicznianie na nowo - tworzenie spektaklu za po mocą implozji, czasu i przestrzeni: Implozja; Czas i przestrzeń; Podsumowanie. R.7 Skutki społeczne i przyszłość nowych środków konsumpcji: Czy nowe środki konsumpcji są faktycznie nowe; Inne kwestie; Rasa, klasa, płeć a świątynie konsumpcji Magia odmagiczniona, czyli dokąd zmierzamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Skłonności w ekonomii, 2.Metody pomiaru skłonności, 3.Namiętności, zachowania, afekty, postawy i emocje w literaturze, 4.Definicje i rodzaje skłonności, 5.Empiryczna analiza wybranych skłonności, 6.Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsumpcja : eseje statystyczne / Teresa Słaby. - Warszawa : Difin, 2006. - 232 s. ; 22 cm.
1.Zarys problemów w badaniach konsumpcyjnych, 2.Konsumpcja w ujęciu bezpośrednim, 3.konsumpcja w ujęciu posrednim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Cywilizacyjne związki konsumpcji z produkcją, 2. Rola pracy i konsumpcji w powstawaniu nietrwałej konsumpcji w krajach kręgu kultury zachodniej, 3. Realne procesy konsumpcji a wzorzec trwałej konsumpcji, 4. Edukacja w kierunku trwałej konsumpcji, 5. Dostosowanie struktur do nowych potrzeb, w okresie zmiany wzorców konsumpcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Rozwój zrównoważony i trwały w teorii nauk o zarządzaniu: 1.1. Rozwój zrównoważony i trwały jako zasada i koncepcja zarządzania; 1.2. Kategorie współzależne i warunkujące rozwój zrównoważony i trwały. Rozdział 2. Świadomość i konsumpcja jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym: 2.1. Świadomość i konsumpcja przedmiotem zainteresowania marketingu; 2.2. Sieciowe powiązania w procesach kształtowania świadomości i decyzjach konsumenckich; 2.3. Znaczenie świadomości i konsumpcji dla zarządzania ładem zintegrowanym. Rozdział 3. Procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną: 3.1. Zastosowanie technologii w procesach kształtowania konsumpcji; 3.2. Marketing instrumentem kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej; 3.3. Wiedza i edukacja jako instrumenty kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. Rozdział 4. Konsumpcja odpowiedzialna nową jakością w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym: 4.1. Aspekty zarządzania konsumpcją odpowiedzialną; 4.2. Założenia operacyjne zarządzania konsumpcją odpowiedzialną w rozwoju zrównoważonym i trwałym; 4.3. Konstrukcja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. Rozdział 5. Implementacja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki: 5.1. Zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną w rozwiązaniach instytucjonalnych w Polsce; 5.2. Wykorzystanie programu kształcenia w procesie wdrażania modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną; 5.3. Sprawność i efektywność programu wdrożenia modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki 5.3.1. Założenia koncepcyjno-metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych; 5.3.2. Badanie zmian świadomości respondentów na temat kwestii związanych z konsumpcją odpowiedzialną; 5.3.3. Badanie zmian opinii ankietowanych na temat konsumpcji odpowiedzialnej. Podsumowanie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety 1. Załącznik 2. Kwestionariusz ankiety 2.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Terminologia i kalsyfikacja sfery konsumpcji, Determinanty konsumpcji, Funkcje konsumpcji i prawidłowości jej rozwoju, Nowe zjawiska i tendencje w sferze konsumpcji, Źródła informacji o konsumpcji, Pomiar i metody analizy konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Trwały i zrównoważony rozwój, 2.Konsumpcja w warunkach trwałego i zrównoważonego rozwoju, 3.Wpływ zmian w układzie podmiotowym konsumpcji na perspektywy trwałego i zrównoważonego rozwoju, 4.zmiany w układzie przedmiotowym konsumpcji a trwały i zrównoważony rozwój, 5.Struktura układu organizacyjnego konsumpcji a trwały i zrównoważony rozwój, 6.Perspektywy zrównoważenia konsumpcji w układzie przestrzennym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Skłonność do nieplanowanych zakupów w dotychczasowych badaniach; 2. Typologia zakupów nieplanowanych; 3. Typologia polskich konsumentów; 4. Zwyczaje konsumentów różniących się strukturą motywacji do kupowania nieplanowanego; 5. Charakterystyka osobowościowa konsumentów różniących się motywacją do zakupów nieplanowanych; 6. Polski konsument a badania zachodnie; 7. Patomechanizmy, diagnoza, wskazówki terapeutyczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Terminologia i typologia sfery konsumpcji, 2. Determinanty konsumpcji, 3. Konsumpcja w teorii ekonomii - rys historyczny, 4. Funkcjie i prawidłowości rozowju konsumpcji, 5. Współczesna konsumpcja - nowe zjawiska i tendencje, 6. Konsumpcja a gospodarka - problem społecznej efektywności rozwoju gospodarczego, 7. Konsumpcja społęczeństwa polskiego po 1989 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Czym jest globalizacja?; Obszary naznaczone wpływem globalizacji. R.1 Korzenie koncepcji globalizacyjnych: Teorie nowoczesności; Teorie ponowoczesności; Współczesność jako późna nowoczesność. R.2 Wybrane koncepcje globalizacji: Dwa rozumienia konsekwencji zjawiska globalizacji. R.3 Następstwa procesów globalizacyjnych: Pułapki globalizacji; Dobrodziejstwa globalizacji; Typy oddziaływań globalizacyjnych a przemiany zachodzące w Polsce. Zakończenie: Globalizacja jako fakt dokonany i ostatni etap rozwoju? Cz. II Dylemat drugi - konsumpcja: R.1 Rola konsumpcji w kapitalizmie i socjalizmie: Konsumpcja jako efekt rozwoju kapitalizmu; Reglamentowana konsumpcja realnego socjalizmu; Reifikacja i alienacja człowieka oraz fetyszyzm towarowy. R.2 Reifikacja człowieka: Zjawisko ostentacyjnej konsumpcji i próżnowania na pokaz; Zjawisko ukrytej konsumpcji oraz konsument jako aktor; Struktura habitusu. R.3 Fetyszyzacja towarowa: Wizja społeczeństwa konsumpcyjnego w perspektywie semiologicznej i postmodernistycznej; Koncepcja lokalizacji i transferu znaczeń; Postmodernistyczna koncepcja konsumenta. R.4 Alienacja człowieka: Koncepcja zhumanizowanej konsumpcji; Konsumpcja jako system komunikacji społecznej R.5 Konsumpcja jako element strukturyzacji. Zakończenie. O konsumpcji nieco inaczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sytuacja społeczno-gospodarcza Lityw, Łotwy, Polski i ukrainy na tle krajów Unii europejskiej, 2. Konsumenci jako uczestnicy procesów rynkowych i zmiana ich zachowań konsumpcyjnych, 3. Zmiany w konsumpcji dóbr i usług gospodarstw domowych w latach 2000-2005 i czynniki o tym decydujące, 4. Konsumenci na wybranych rynkach usług, 5. Polityka konsumencja Unii europejskiej a sytuacja konsumentów w wybrnaych krajach Europy Środkowo-Wschodniej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Rola dziecka w procesach kulturowych społeczeństwa konsumpcyjnego: 1. Infantylizacja kulturowa. Adolescencja dzieci oraz infantylizacja dorosłych, 2. Komercjalizacja dzieciństwa. Kosztorysowanie rodzicielstwa, Cz. II Rozrywki i zabawy dla dzieci - zagrożenia i korzyści: 1. Barbie wyrusza do poksonsumopcji (i nie ma przy sobie gotówki). Trening postaw konsumpcyjnych w magazynach ilustrowanych dla dzieci, 2. Nowe media a dzieci - dylemat rodziców?, 3. Gra w kupowanie, 4. Bohaterowanie medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci. Na przykładzie Boba Budowniczego i Marty oraz innych współczesnych bohaterów dziecięcych. Cz. III Socjalizacja dziewczynek i chłopców - w potrzasku kulturowych pułapek: 1. Dyskryminacja czy faworyzacja. Rzecz o chłopcach, 2. Ocalić Ofelię od anoreksji - analiza kulturowych przyczyn zaburzeń jedzenia wśród dziewczynek i dziewcząt, 3. No...spadaj okresie! "Wizerunek" menstruacji w czasopismach dla dziewczynek, Cz. IV Obraz dziecka w mediach: 1. Dziecko zwieńczeniem kariery. Wizerunki macierzyństwa sławnych kobiet na łamach wybranych pism kobiecych, 2. Konsumpcja i więzi rodzinne - sytuacja dziecka i rodzica w reklamie telewizyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne i prawnopolityczne aspekty koncepcji zrównoważonego rozwoju; 2. Koncepcja zrównoważonej konsumpcji; 3. Strategie zrównoważonej konsumpcji Unii Europejskiej; 4. Analiza i ocena strategii zrównoważonej konsumpcji w Wielkiej Brytanii i Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
R.I Podstawowe problemy terminologiczne i metodyczne badań konsumpcji w przekroju międzynarodowym; R.II Do bór metod badawczych; R.III Statystyczna analiza porównawcza wybranych krajów z punktu widzenia spożycia nie których artykułów żywnościowych, struktury wydatków konsumpcyjnych gospodarstw domowych oraz możliwości konsumpcyjnych w świetle efektywności czasu pracy. R.IV Analiza czynników i uwarunkowań zróżnicowania spożycia
dóbr i usług w badanych krajach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza makdonaldyzacji: Kontekst społeczny. Pojęcie makdonaldyzacji odpowiedzią na społeczne zapotrzebowanie; Idea racjonalizacji; Przegląd definicji; Pojęcia pokrewne; Obecność w polskojęzycznej debacie; 2. Treść makdonaldyzacji: Warunki rozwoju zjawiska makdonaldyzacji; Zasady organizacji barów szybkiej obsługi: Sprawność, Wymierność, Przewidywalność, Sterowność, Ekstrapolacja zasad organizacji barów szybkiej obsługi na inne dziedziny życia; Skala zjawiska; Warunki ekspansji; Prognozy na przyszłość; 3. Głos z tłumu: Funkcja oceniająca; Ocena ekonomizna; Ocena pozaekonomiczna; Funkcja ekspresyjna, emotywna; Pozytywna: zachwyt, radość z udziału w globalnej wiosce; Negatywna: sprzeciw, złość, strach wobec groźby utraty tożsamości; Funkcja preskryptywna: Wzór do naśladowania; Apel o zmianę kierunków rozowju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek młodych konsumentów / Anna Olejniczuk-Merta. - Warszawa : Difin, 2001. - 209 s. : tabl. ; 23 cm.
Kształtowanie się rynku młodych konsumentów, Ekonomiczne i społeczne warunki kształtowania rynku młodych konsumentów w Polsce w latach 90-tych, ZAchowania młodych konsumentów, Badania marketingowe na rynku młodych konsumentów, Kształtowanie podazy dóbr na rynku młodych konsumentów, Dystrybucja dóbr na rynku młodych konsumentów, Promocja na rynku młodych konsumentów, Nowe zjawiska i trendy na rynku młodych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2984)
I. Spojrzenia z oddali, Moda, wolność i kultura konsumpcji, Wykichana kultura. Wirusy, pandemie, mody, Rzeczy nasze pospolite, czyli co trzyma nas razem. O źródłach porządku społecznego w społeczeństwie mody, Moda i tożsamość-dylematy współczesnego człowieka w świecie konsumpcji, II. Mechanizmy, Unisex i ultrasi, Moda, wolność i polityka społeczna, O modzie i kulturze z drugiej ręki, Sprzętowa namiastka czyli o fotografii bez fotografii, Liminalność pośród mgły-o modzie na "refleksyjną duchowość".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Racjonalność organizacji i jej granice; Zygmunt Bauman: przyczynek do krytyki rozumu organizacyjnego; Społeczeństwo konsumpcyjne i jego problemy; Singiel, czyli utopia życia zorganizowanego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (5 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej