Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(18)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(5)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Borkowski Igor
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Brylska Karolina
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bęben Robert
(1)
Chludziński Bartłomiej
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Król Piotr
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nass Clifford
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak Paweł A
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Patera Mateusz
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Płoska Renata
(1)
Reeves Byron
(1)
Sawisz Anna
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Thompson John B. (1951- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tomczyk Łukasz
(1)
Wojtkowiak Jerzy
(1)
Wrycza Stanisław
(1)
Wysocka Katarzyna
(1)
Wąsiński Arkadiusz
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Społeczeństwo informacyjne
(19)
Środki masowego przekazu
(14)
Komunikacja społeczna
(10)
Media społecznościowe
(7)
Internet
(4)
Autoprezentacja
(3)
Edukacja medialna
(3)
Kultura masowa
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Informacja
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Multimedia
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Polityka medialna
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Samokształcenie
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Web 2.0
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Anoreksja
(1)
Antropologia mediów
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Bulimia
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Decyzje
(1)
Demokracja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Historia
(1)
Informacja publiczna
(1)
Informatyka
(1)
Informatyzacja
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media mobilne
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Netykieta
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo do informacji
(1)
Prawo mediów
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia kultury
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Telewizja
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Teoria komunikacji i mediów
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wolność słowa
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Zachowanie
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Podręcznik
(7)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Przemiany społeczno-kulturowe u progu XXI wieku: Schyłek kultury modernistycznej i potrzeba przeobrażeń świadomości współczesnego człowieka; Tożsamość podmiotowa, wolność i twórcza aktywność a osobowość człowieka XXI wieku; Społeczeństwo „jutra” jako konglomerat kultur; Dialektyka jedności świata w różnicach. 2. Społeczeństwo informacyjne jako nowa jakość egzystencji: Media jako nośniki informacji; Osłabienie znaczenia tradycyjnych środków; Edukacyjny wymiar mediów; Rola mediów w uaktywnianiu nowych obszarów w świadomości człowieka; Przemiany w stycznościach społecznych jako skutek oddziaływania mediów – „społeczeństwo informacyjne”. 3. Pedagogika medialna: Instytucjonalizacja i profesjonalizacja w naukach pedagogicznych; Pedagogika medialna – nowa subdyscyplina pedagogiczna; Warsztat naukowy i praktyczny pedagogiki medialnej; Perspektywy rozwoju pedagogiki medialnej. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Utożsamianie przekazu medialnego z rzeczywistością; Maniery; osobowość; Media i emocje; Media i role spo- łeczne; Media a forma
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Komunikowanie i media, 2. Geneza mediów: utrwalanie i powielanie słowa, 3. Ewolucja i ekspansja mediów: początki cywilizacji medialnej, 4. Implozja i eksplozja mediów: platforma cyfrowa, 5. Mediatyzacja życia: na dobre i na złe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Społeczeństwo informacyjne a edukacja medialna, Technologia kształcenia edukacji medialnej i informatycznej, Kształtowanie umiejętności w zakresie technologii informacyjnej, Zastosowania technologii informacyjnej w procesie kształcenia, Edukacja na odległość, Technologia informacyjna w samokształceniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Media , ISSN 2082-8322 ; 3)
(Acta Universitatis Wratislaviensis , ISSN 0239-6661 ; No 3452)
1. Artykuły: Polski system medialny w globalnej przestrzeni nowych technologii; Techniki dziennikarskie jako narzędzie odkrywania, rekonstruowania i referowania historii. Współczesne relacje o Holocauście; Kondycja współczesnego polskiego reportażu; Nowe media- nowa komunikacja medialna; Naziemna telewizja cyfrowa- krok w stronę mediów XXI wieku; Funkcje mediów lokalnych w teorii i praktyce; Prasa korporacyjna w świetle narzędzi komunikowania wewnętrznego; Edukacja medialna poprzez edukację dziennikarską. Opis działań w ramach innowacji pedagogicznej "Edukacja medialna"; Wikileaks: pogromca mediów czy stare w nowym wydaniu? Czy warto rozmawiać? Nieoczywiste konsekwencje braku konsultacji społecznych w sprawie ACTA w świetle badań; Innowacyjne instrumenty odpowiedzialności mediów w wybranych europejskich systemach medialnych; Amerykański kościół elektroniczny i jego konteksty; 2. Appendix: Czy grozi nam upadek języka polskiego?; Kapuściński i Cesarz z perspektywy dziennikarskiej: metodologia i wykorzystanie gatunków; Podwójna miłość- o związku Agnieszki Osieckiej z Jeremim Przyborą i fascynacji poetki jego twórczością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Nauczanie na odległość - wyzwanie dla Uniwersytetu Gdańskiego; Dialog w kształceniu na odległość - jego znaczenie i struktura; Edukacja na odległość - moda czy szansa?; Edukacja na odległość metodyka i oprogramowanie; Media elektroniczne a edukacja nieformalna i pozainstytucjonalna dzieci i młodzieży; Current Trends in the Use of Technology for Improved teaching And Access to non - Traditional University Students in the United States; Od skryptu wprowadzającego do wirtualne go seminarium. Przegląd zastosowań telenauczania w dokształcaniu w Niemczech; Szwedzki model nauczania na odległość; Prospects for the study of macroeconomics by means of Distance learning; Internet jako wiodące narzędzie modelu Studiów na Odległość Politechniki Warszawskiej; Książki w Sieci; Nauczanie baz danych na odległość; Zdalne kształcenie administratorów sieci w Pomorskiej Akademii Regionalnej Cisco; Distance Education centre at Gdańsk University of Technology - International projects and courses on-line; Doświadczenia Youbg Digital Poland SA w dostarczaniu rozwiązań do edukacji na odległość; Platformy informatyczne w nauczaniu na odległość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne; 2. Środki i formy komunikowania; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy; 5. Aktualne tendencje; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Prywatyzacja dziennikarska jako element komunikacji marek medialnych za pośrednictwem aplikacji. Media społecznościowe przyszłości według studentów. Analiza i kreowania trendów. Chatboty jako nowy sposób komunikacji w Internecie. Ograniczenia badań aplikacji wobec batalii o prywatność. Analiza ewolucji interakcji człowiek-komputer. Aplikacje w dydaktyce. Szansę i zagrożenia. Mapa aplikacji w życiu studentów. Indeks nazwisk. Noty o autorach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
R.1 Komunikowanie a kontekst społeczny: Działanie, władza i komunikowanie; Wykorzystanie środków komunikowania; Cechy "komunikowania masowego"; Przeorganizowanie czasu i przestrzeni; Komunikowanie i przyswajanie przekazów w życiu codziennym. R.2 Media a rozwój nowoczesnych społeczeństw: Instytucjonalne rozmiary nowoczesnych społeczeństw; Komunikowanie, komodyfiakcja i nastanie ery druku; Rozwój handlu informacjami; Teoria sfery publicznej: ocena wstępna; Rozwój przemysłów medialnych: szkic. R.3 Powstanie interakcji pośredniej: Trzy typy interakcji; Społeczna organizacja pośredniej quasi-interakcji Działanie na dystans (1): oddziaływanie na odbiorcę w kontekście sprzężenia zwrotnego; Działanie na dystans (2): sprzężenie zwrotne w kontekście istniejącego dystansu. R.4 Transformacja widoczności: Prywatne i publiczne; Publiczność niezlokalizowana: początki medialnego upublicznienia; Zarządzanie widocznością medialną; Granice kontroli: gafy, skandale i inne źródła kłopotów. R.5 Globalizacja komunikowania: Pojawienie się globalnych sieci komunikowania; Współczesne wzory komunikowania globalnego: przegląd; Teoria imperializmu kulturowego: ponowna ocena; Globalne rozpowszechnianie i lokalne przyswajanie przekazów: w kierunku globalizacji mediów. R.6 Przemieszczanie tradycji: Charakter tradycji; Tradycja a media (1): burzenie tradycji?; Tradycja a media (2): tradycja oderwania od korzeni; Migrujące populacje, tradycje ludów koczowniczych: niektóre źródła konfliktu kulturowego. R.7 Własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie: Własne "ja" a projekcja symboliczna; Nieodwzajemniona bliskość na dystans; Zdobywanie doświadczeń i ich mediatyzacja; Nowe możliwości, nowa odpowiedzialność: życie w zmediatyzowanym świecie. R.8 Nowe oblicza upublicznienia: Upublicznienie ponad narodowe; Widoczność ponadlokalna; Ku odnowie demokratycznej polityki; Ku etyce odpowiedzialności globalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Osoba starsza w przestrzeni demograficznej, psychologicznej i edukacyjnej; 2. Transformacja życia codziennego osób w wieku senioralnym w kontekście społeczeństwa informacyjnego; 3. Uczenie się i nauczanie osób starszych w obszarze nowych mediów w świetle podstaw teoretycznych; 4. Edukator osób starszych a prowadzenie działań dydaktycznych w obszarze nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Problematyka ogólna: Wspólnota gospodarcza wkracza na pole polityki medialnej; Zakres działalności unii Europejskiej a dziedzinie mediów. Podstawy prawne i traktatowe; Lad medialny promowany przez instytucje unijne; Deficyt demokracji, komunikowania i integracji. Rola mediów w strategiach Unii Europejskiej; 2. Dziedziny polityki medialnej i działalności Unii Europejskiej w dziedzinie mediów: Unijne prawo medialne; Wspieranie rozwoju sektora audiowizualnego i europejskiej zawartości mediów elektronicznych; Komunikacja elektroniczna a budowa społeczeństwa informacyjnego; Media w polityce zewnętrznej Unii Europejskiej; 3. Wpływ przystąpienia do Unii Europejskiej na systemy medialne: Oddziaływanie Unii Europejskiej: różne oblicza europeizacji mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zasada jawności i obowiązki informacyjne administracji w społeczeństwie obywatelskim; 2. Udzielanie informacji publicznych na wniosek na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; 3. Wolność słowa, prawo do informacji a prawo hegemona; 4. Kultura jawności- Klauzula tajności. Dziennikarskie prawo do informacji a prawno karna ochrona tajemnicy państwowej. Zarys problematyki; 5. Informacja o przestępczości w środkach masowego przekazu; 6. Prawo do informacji jako podstawa skutecznego prawa do obrony- przypadek postępowania przed amerykańskimi komisjami wojskowymi oraz trybunałami weryfikacyjnymi wobec zatrzymanych w Guantanamo Bay, na Kubie; 7. Prawo rodziny do informacji o losie jej zaginionego członka- uwagi prawno międzynarodowe; 8. Ochrona praw podatnika w systemie międzynarodowej wymiany informacji podatkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Druk i jego konteksty. 3. Media i sfera publiczna we wczesnonowożytnej Europie. 4. Technologie i rewolucje. 5. Nowe procesy, nowe wzorce. 6. Informacja, edukacja, rozrywka. 7. Konwergencja mediów. 8. W cyberprzestrzeni i poza nią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Politologiczny : monografie)
1. Ewolucja Internetu a nowe media; 2. Ewolucja demokracji; 3. Demokracja 2.0; 4. Nowe media jako narzędzia polityki 2.0; 5. Sieciowa demokracja obywatelska jako fundament demokracji 2.0.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wpływ wysokich technologii na rozwój poznawczy dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym; Czy szkoła może być cyfrowa?; Interpersonalne, grupowe i społeczne relacje w nauczaniu na odległość; Nowe media a kształt wczesnej edukacji; Siecioholizm: opis zjawiska oraz jego uwarunkowania psychologiczne, socjokulturowe i technologiczne; Medialna wielozadaniowość (media multitasing) w świetle badań psychologicznych; „Wzmocniona? Rzeczywistość”. Ludzkie praktyki i doświadczenia w hybrydalnej rzeczywistości; Aktywny wymiar typografii; Usługi wybranych bibliotek akademickich wykorzystujących technologie IT oraz nowe narzędzia komunikacji jako formy zdobywania wiedzy i przetwarzania informacji; Ewolucja roli specjalisty w mediach Od paternalistycznego eksperta TV do komunikatywnego everymana w sieci; Kampanie społeczne w obronie praw zwierząt - typologia, kontekst medialny i teoretyczny; Człowiek XXI wieku i doświadczenie rzeczywistości odbite w kinie Puzzle films jako metafora współczesnego świata; Kulturowe aspekty odbioru filmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej