Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(59)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(59)
Publikacje naukowe
(20)
Publikacje fachowe
(5)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
tylko na miejscu
(37)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(37)
Autor
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Doroba Anita
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Bar Gabriela
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernoff Josh
(1)
Białecki Marcin
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Magdalena
(1)
Borek Marcin
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Bratkowski Stefan (1934-2021)
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bęben Robert
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Depa Jakub
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Foryś Iwona
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gros Urszula
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Gądecki Jacek (1979- )
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Kobylarek Aleksander (1968- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Koszel Bogdan (1954- )
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lamik Wojciech
(1)
Li Charlene
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Malujada Rafał
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazurkiewicz Stefan
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(61)
Temat
Społeczeństwo informacyjne
(13)
Zarządzanie
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Komunikacja społeczna
(6)
Media społecznościowe
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Marketing
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Organizacja
(5)
Socjologia
(5)
Społeczeństwo
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Internet
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Psychologia pracy
(4)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Autoprezentacja
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing polityczny
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informatyzacja
(2)
Innowacje
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kariera
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Menedżerowie
(2)
Metody badawcze
(2)
Mobbing
(2)
Polityka
(2)
Polityka miejska
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przywództwo
(2)
Reklama
(2)
Reklama społeczna
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Rynek pracy
(2)
Siła robocza
(2)
Socjologia miasta
(2)
Socjologia organizacji
(2)
Socjologia pracy
(2)
Społeczeństwo otwarte
(2)
Sukces
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
UrbanLab Gdynia
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blog
(1)
Czas pracy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czynności procesowe
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
E-sądy
(1)
E-zdrowie
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Image
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyka
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jakość życia
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1989-2000
(6)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(13)
Praca zbiorowa
(12)
Monografia
(10)
Podręcznik
(8)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(38)
Zarządzanie i marketing
(37)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
61 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Trendy: Nadchodzi Marketing 3.0; Model przyszłości dla Marketingu 3.0; 2. Strategia: Przekonanie do misji konsumentów; Przekonanie do wartości pracowników; Przekonanie do wartości partnerów z kanału dystrybucyjnego; Przekonanie do wizji udziałowców; 3. Zastosowanie: Transformacja społeczno-kulturowa; Tworzenie przedsiębiorców na rynkach wschodzących; Dążenie do ochrony środowiska; Poskładanie wszystkiego w całość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zrozumieć wzbierający nurt: Dlaczego nurt wzbiera? Dlaczego właśnie teraz?; Dżiu-dżitsu a technologie wzbierającego nurtu; Profil społecznotechnograficzy; 2. Wykorzystać wzbierający nurt; Strategie wykorzystania zjawiska wzbierającego nurtu; Komunikowanie się ze wzbierającym nurtem; Inspirowanie wzbierającego nurtu; Wspomaganie członków wzbierającego nurtu we wzajemnym udzielaniu sobie wsparcia; Angażowanie wzbierającego nurtu; 3. Wzbierający nurt- zmiany: Kontakt ze wzbierającym nurtem i jego wpływ na oblicze twojej firmy; Wzbierający nurt wewnątrz twojej firmy; Przyszłość wzbierającego nurtu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 17/2004)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny 1. Modele finansowania przedsiębiorstw, 2. Ocena procesów logistycznych w relacji koszt-efekt (dobór narzędzi), 3. Marketing społeczny-istota i determinanty, 4. Konkurencyjność polskiej gospodarki w ocenie zagranicznych ośrodków badawczych, 5. Analiza struktury źródeł finansowania MSP w Polsce, 6. Sieci neuronowe w zarządzaniu informacją, 7. System bankowy w Rosji, 8. Tendencje w teorii i praktyce języków informacyjno-wyszukiwawczych, 9. Zarządzanie w procesie zmian (na podstawie doświadczeń w zarządzaniu Biblioteką Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej), 10. Układ księgozbioru podręcznego w WSE-I, 11. Strony internetowe ekonomiczne-pomoc zasadnicza czy marginalna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dylematy tożsamości społecznej i organizacyjnej, 2. Pomiędzy tożsamością a tożsamością organizacyjną, 3. Organizacja i jej komponenty tożsamości, 4. Podążając za organizacją - dryfującą łodzią pragnień, 5. Puszka Pandory ujawnia swoje organizacyjne oblicze, 6. Wchodząc do organizacji, jak do jaskini Platona, 6. Quum advocatus diaboli w organizacji, 8. W organizacji-behawioralnym bagnie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : Difin, 2007. - 320 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego. 2. Transakcje w elektronicznym biznesie. 3. Marketing w sieci. 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej. 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznych w wybranych sektorach w Polsce. 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest mobbing?; 2. Mobbing w polskim środowisku pracy; 3. Indywidualne, organizacyjne i społeczne konsekwencje mobbingu; 4. Przyczyny mobbingu w pracy; 5. Ocena ryzyka mobbingu w organizacji- Kwestionariusz do oceny ryzyka mobbingu (ORM).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I Informacja we współczesnym świecie: Definicja informacji; Rodzaje informacji; Ch-ka informacji; Źródła i sposoby pozyskiwania informacji; Zakłócenia przekazu informacji. R. II Zarządzanie informacją: Istota zarządzania informacją; Klasyfikacje funkcji zarządzania informacją; Pozyskiwanie informacji w procesie zarządzania informacją; Technologia w zarządzaniu informacją. R. III Zarządzanie informacją w organizacjach zhierarchizowanych: organizacja zhierarchizowana; Typy organizacji zhierarchizowanych. R. IV Systemy informacyjne w zarządzaniu informacją: Systemy informacyjne zarządzania; Rodzaje systemów informacyjnych; Bazy danych i hurtownie danych. R. V Bezpieczeństwo systemów informacyjnych i informacji: Zarządzanie bezpieczeństwem informacji; Zagrożenia bezpieczeństwa informacji. R. VI Jakość informacji: Ch-ka jakości; Ewolucja podejścia do zarządzania jakością; Narzędzia TQM. R. VII Zarządzanie jakością informacji: Jakość jako element strategii konkurencyjności; Koszty jakości; Metody pomiaru i kontroli jakości. R. VIII Ocena jakości informacji w organizacji zhierarchizowanej na przykładzie banku: Ocena jakości informacji w opinii klientów (odbiorców informacji); Ocena jakości informacji według jej dostawców; Wnioski i podsumowania. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Argumenty przemawiające za tworzeniem powiązań: 1. Czego ludzie potrzebują? 2. Jak reagują organizacje. Cz. II. Argumenty przemawiające za przywództwem przez integrację: 3. Jak muszą postępować przywódcy?, 4. W jaki sposób przywódcy mogą odnieść sukces. Cz. III: Dźwignie przywództwa przez integrację: 5. W jaki sposób budować więzi poprzez zaufanie, 6. W jaki sposób budować zaangażowanie poprzez nadanie znaczenia, 7. Jak utrzymać efektywność poprzez dialog. Cz. IV. Rozwijanie umiejętności przywództwa przez integrację
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pomiar w naukach społecznych. Słowo wstępne, 2. Problemy pomiaru w socjologii polityki, 3. Pomiar cech ukrytych w badaniach społecznych, 4. Stabilność opinii konsumentów w badaniach marketingowych. Możliwości i ograniczenia, 5. O pewnych problemach oceny błędów pomiaru, 6. O braku odporności współczynnika korelacji liniowej na błędy pierwotnych informacji, 7 .Rzetelność metod pozyskiwania i generowania informacji binarnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Partycypacja obywatelska w miastach: Nowe formy partycypacji obywatelskiej w miastach- doświadczenia niemiecki; Budżet partycypacyjny- doświadczenia największych polskich miast; Możliwość wykorzystania inicjatywy lokalnej w procesie współrządzenia w jednostkach terytorialnych; Działania lobbingowe- doświadczenia Lublina; Pierwsze samorządowe wysłuchanie publiczne- doświadczenia Katowic; Lubelski wymiar partycypacji; Przejawy partycypacji społecznej w procesie zarządzania strategicznego- doświadczenia wybranych miast Lubelszczyzny; Konsultacje społeczne- doświadczenia miasta stołecznego Warszawy; Wpływ rezultatów konsultacji społecznych na kształt instrumentarium marketingowego samorządów- doświadczenia Częstochowy; 2. Marketing terytorialny w miastach: Wybrane narzędzia marketingu terytorialnego- doświadczenia Zamościa; Kreowanie wizerunku miasta- doświadczenia Opola Lubleskiego; Promocja i kampania wizerunkowa- doświadczenia Rzeszowa w latach 2009-2013; Media społecznościowe w procesie promocji miast w Sudetach Zachodnich; Obywatel jako konsument na rynku miejsc; Turystyka miejska- szansa rozwoju regionów?; 3. Zróżnicowanie społeczne miast: Favele i turystyka ubóstwa w Rio de Janeiro w przededniu Mundialu i Olimpiady; Miasta migracyjne- problemy i perspektywy; "My" i "oni" w Warszawie- zróżnicowanie metropolitarnej społeczności w świadomości mieszkańców; Status miasta i jego wpływ na rozwój demograficzny- doświadczenia Zielonej Góry; Językowe historie miast- próba teorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. STATYSTYKA OPISOWA: 1. PODSTAWOWE POJĘCIA STATYSTYKI; 2. PODSTAWOWE METODY OPISU: TABELE I GRAFIKA; 2.1. Opis tabelaryczny; 2.2. Opis graficzny; 3. MIARY POZIOMU WARTOŚCI CECHY; 3.1. Średnia arytmetyczna; 3.2. Średnia harmoniczna; 3.3. Średnia geometryczna; 3.4. Dominanta; 3.5. Mediana; 3.6. Miary pozycyjne wyższych rzędów; 4. MIARY ZRÓŻNICOWANIA WARTOŚCI CECHY: 4.1. Wariancja; 4.2. Odchylenie standardowe; 4.3. Odchylenie przeciętne; 4.4. Rozstęp; 4.5. Odchylenie ćwiartkowe; 4.6. Współczynnik zmienności; 4.7. Stosunkowe odchylenie ćwiartkowe; 4.8. Zmienne standaryzowane; 4.9. Momenty; 5. MIARY ASYMETRII; 5.1. Rodzaje asymetrii; 5.2. Współczynnik asymetrii; 5.3. Współczynnik skośności; 5.4. Pozycyjna miara asymetrii; 5.5. Wykres ramkowy; 6. MIARY KONCENTRACJI I RÓWNOMIERNOŚCI; 6.1. Kurtoza; 6.2. Krzywa Lorenza i współczynnik Giniego; 7. ANALIZA WSPÓŁZALEŻNOŚCI ZJAWISK; 7.1. Związek stochastyczny; 7.2. Opis tabelaryczny; 7.3. Współczynnik zbieżności Pearsona; 7.4. Współczynnik zbieżności x2 Cramera; 7.5. Współczynnik korelacji; 7.6. Stosunek korelacyjny; 7.7. Regresja według najmniejszych kwadratów; 7.8. Regresja dla wielu zmiennych x; 7.9. Regresja nieliniowa; 8. PROCEDURA BADANIA STATYSTYCZNEGO; 8.1. Etapy badania statystycznego; CZĘŚĆ II. PODSTAWY STATYSTYKI MATEMATYCZNEJ; 9. ZMIENNA LOSOWA; 9.1. Zmienne losowe skokowe; 9.2. Zmienne losowe ciągle; 10. PARAMETRY ROZKŁADÓW ZMIENNYCH LOSOWYCH; 10.1. Wartość oczekiwana zmiennej losowej; 10.2. Wariancja zmiennej losowej; 10.3. Momenty zmiennych losowych; 10.4. Parametry pozycyjne rozkładu zmiennej losowej; 11. ZMIENNE DWUWYMIAROWE I ICH PARAMETRY; 11.1. Dwuwymiarowa zmienna skokowa; 11.2. Zmienna dwuwymiarowa ciągła; 11.3. Parametry zmiennych dwuwymiarowych; 12. ROZKŁADY ZMIENNYCH SKOKOWYCH; 12.1. Rozkład dwupunktowy; 12.2. Rozkład dwumianowy; 12.3. Rozkład wielomianowy; 12.4. Rozkład geometryczny; 12.5. Rozkład Poissona; 13. ROZKŁADY ZMIENNYCH CIĄGŁYCH; 13.1. Rozkład jednostajny; 13.2. Rozkład normalny; 13.3. Rozkład wykładniczy; 13.4. Rozkład logarytmiczno-normalny; 13.5. Inne rozkłady; 14. WŁASNOŚCI ROZKŁADÓW GRANICZNYCH; 14.1. Twierdzenie graniczne Lindeberga-Levy‘ego; 14.2. Centralne twierdzenie rachunku prawdopodobieństwa; 14.3. Twierdzenia graniczne de Moivre‘a-Laplacc‘a; 14.4. Prawa wielkich liczb.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest reklama społeczna?; Reklama "na stronie"; Historia reklamy społecznie użytecznej; Przemawianie do masowej wyobraźni - kiedyś i dziś; Andrzeja Pągowskiego twórczość w służbie ludzkości; Sprzątanie świata - Polska; Powstrzymać przemoc domową; Kampania odniosła sukces; Prowokacja pomogła kampanii; Kampanie społeczne Fundacji "Porozumienie bez barier"; Warto się zaangażować; Cause Related marketing - Marketing zaangażowany społecznie; Czysty zysk; Kino akcji społecznych w paśmie największej oglądalności; Wpływ badań na skuteczność społecznej kampanii reklamowej; Szlachetny precedens; Partnership for a Drug-Free America; Program ONDCP, czyli wiele dróg do jednego celu; Do skutecznej kampanii społecznej - krok po kroku; Polskie kampanie społeczne w latach 1997-2001; Zewnętrzna Galeria AMS. Sztuka w mieście
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Ewolucja paradygmatów zarządzania Rozdział 2. Zwinne przedsiębiorstwo 2.1. Geneza i determinanty zwinności 2.2. Definicja zwinności 2.3. Przekaźniki zwinności Rozdział 3. Ryzyko psychospołeczne związane z pracą 3.1. Istota ryzyka psychospołecznego 3.2. Charakterystyka psychospołecznych czynników ryzyka 3.3. Konsekwencje zagrożeń psychospołecznych w środowisku pracy Rozdział 4. Badania nad psychospołecznymi konsekwencjami zwinności w obszarze logistyki 4.1. Założenia metodologiczne 4.2. Obiekt badań: wybór, uzasadnienie, charakterystyka 4.3. Problematyka ryzyka zawodowego na przykładzie przedsiębiorstw z branży Transport i magazynowanie 4.4. Metodyka identyfikacji i oceny zagrożeń zawodowych o charakterze psychospołecznym Rozdział 5. Model psychospołecznych konsekwencji zwinnego zarządzania w obszarze logistyki; Podsumowanie; Bibliografia; Wykaz tabel i rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Co kształtuje kulturę? : 1. Czynniki kulturotwórcze, 2 .Wizerunek organizacji, 3. Kierownicy emocjonali i racjonalni. Cz.II W czym kultura się przejawia? : 1. Komuniakcja społęczna, 2. Rutynizacja zachowań, 3. Typ motywacji. Cz.III Stosunek do innych kultur : 1. Rywalizacja kulturowa, 2. Izolacja kulturowa, 3. Współpraca kulturowa, 4. Adaptacja kulturowa, Cz.V Stosunek do własnych odmieńców : 1. Kultura w procesie zmiany, 2. Kultury pluralistyczne, 3. Kultury stabilne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internet we współczesnym świecie; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni; 3. E-usługi publicznej (e-administracja; e-zdrowie; e-edukacja); 4. E-usugi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel; e-turystyka; e-kultura); 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia); 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mobbing- zaprzeczenie solidarności, 2. Czy to już mobbing?, 3. Mobbing- charakterystyka zjawiska, 4. Jak walczyć z dyskryminacją i nękaniem, 5. Czynniki utrudniające walkę z mobbingiem, 6. Raport z badań przeprowadzonych w 2002 r. w Polsce, 7. Gdzie możesz uzyskać pomoc?, 8. Rady praktyczne, 9. 14 rad dla mobbingowanego zamiast podsumowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy networkingu. 1. Czym jest networking i dlaczego jest ważny. 2. Gdzie i jak tworzyć sieci kontaktów. Część II: Zasady skutecznego networkingu. 3. Jak się zorganizować - nie pomijaj tego rozdziału! 4. Rozwijanie twojej sieci kontaktów. 5. Kompletowanie zestawu narzędzi autoreklamowych. 6. Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych. Część III: Trzy rodzaje spotkań networkingowych. 7. Misje rozpoznawcze: networking a podejmowanie decyzji. 8. Sesje poświęcone strategii: networking a osiąganie celów. 9. Spotkanie rekomendacyjne: networking a rozwijanie działalności. Część IV: Omijanie przeszkód. 10. Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi i przetrwać kłopotliwe sytuacje. 11. Networking dla introwertyków: 25 wskazówek, jak bezboleśnie tworzyć sieć kontaktów.12. Nigdy nie jest za wcześnie by rozpocząć: 25 wskazówek dla studentów. Część V: Aby networking sprawdzał się w życiu. 13. Zrobić coś dla innych: sztuka rewanżu. 14. Twój plan działania: klucz do sukcesu w networkingu. 15. Jak osiągnąć trwały sukces w networkingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Praca i zarządzanie zasobami ludzkimi w społeczeństwie informacyjnym: 1. Zatrudnianie i rynki pracy w warunkach społeczeństwa informacyjnego, 2. Skutki rozwoju gospodarki opartej na technologiach informacyjnych, 3. Funkcjonowanie pracownika w wirtualnych warunkach gospodarowania, 4. Telepraca i zespoły wirtualne, 5. Funkcja personalna w przedsiębiorstwach. Cz. II Rynek pracy a zarządzanie zasobami ludzkimi: 6. Presja demograficzna na rynek pracy i gospodarkę, 7. Globalizacja a rynek pracy, 8. Restrukturyzacja gospodarki a polityka rynku pracy, 9. Zmiany zakresu pojęcia " praca" a zatrudnienie, 10. W kierunku indywydualizacji stosunków pracy, 11. Związki między strategiami personalnymi, 12. Makroekonomiczne stosunki nadzatrudnienia w rolnictwie polskim. Cz. III Wiedza i uczenie się w organizacji: 13. Od szkolenia do organizacyjnego uczenia się; 14. Instytucjonalne uwarunkowania kształcenia ustawicznego; 15. Zintegrowane uczenie się organizacji a zarządzanie zasobami ludzkimi; 16. Wiedza jako instrument kariery w organizacji nowego typu; 17. Platforma Wiedzy narzędziem marketingu holistycznego; 18. Kompetencje menedżerskie w dobie globalizacji (kontekst terminologiczno-metodyczny); 19. Profil kwalifikacyjny euromenedżera; 20. Wiedza ukryta kierowników – podstawy teoretyczne i diagnoza; 21. Rozwój kompetencji pracowników bezpośredniego kontaktu w bankach. Cz. IV Strategie i metody zarządzania zasobami ludzkimi: 22. Krótkowzroczność zarządzania zasobami ludzkimi; 23. Logistyka personalna – wybrane aspekty kosztowe; 24. Dysfunkcje w sferze doboru kadry kierowniczej; 25. Kształtowanie podmiotowego charakteru ocen pracowniczych; 26. System ocen przedsiębiorstwa i jego powiązanie z wynagradzaniem; 27. Kierunki zmian w sferze wynagrodzeń w przedsiębiorstwach polskich w okresie przemian systemowych; 28. Zarządzanie karierą w polskich przedsiębiorstwach a charakterystyka „nowego” pracownika – wyniki badań; 29. Wysokość kosztów pracy w Polsce oraz w krajach należących i kandydujących do Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej