Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Czytelnia
(2)
Author
Panfil Marek
(2)
Szablewski Andrzej
(2)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Przedsiębiorstwo
(2)
Spółki kapitałowe
(2)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
2 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7561-133-5
1. Historia, standardy i techniki wyceny przedsiębiorstwa; 2. Wycena przedsiębiorstwa na podstawie bilansu według MSR/MSFF; 3. Kalkulacja kosztu kapitału; 4. Analiza fundamentalna przedsiębiorstwa; 5. Wycena przedsiębiorstwa na rynkach kapitałowych; 6. Wycena oczekiwań inwestorów; 7. Wycena ryzyka przedsiębiorstwa; 8. Wpływ ryzyka rynkowego na wycenę KGHM Polska Miedź SA; 9. Wpływ zmian na rynku ropy naftowej na wycenę przedsiębiorstw- przykład Exxon Mobil; 10. Wycena nieruchomości a wycena przedsiębiorstw w gospodarce; 12.Wycena przedsiębiorstwa metodą zdyskontowanych przepływów; 13. Wycena przedsiębiorstwa metodą zdyskontowanych dywidend; 14. Wycena przedsiębiorstwa metodą skorygowanej wartości bieżącej APV; 15. Wycena przedsiębiorstwa metodą zdyskontowanych zysków ekonomicznych EVA; 16. Wycena przedsiębiorstwa metodą porównawczą; 17. Wycena przedsiębiorstwa w modelu opcji rzeczywistych; 18. Wycena przedsiębiorstwa w transakcjach fuzji i przejęć; 19. Wycena spółki w procesie IPO; 20. Wycena zasobów niematerialnych; 21. Wycena klienta; 22. Wycena przedsiębiorstwa metodą DCF z wykorzystaniem rachunku rentowności klientów; 23. Wycena kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa; 24. Wycena klubu piłkarskiego na przykładzie Juventus Turyn.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88840-79-7
Część I: Perspektywa klienta. 1. Wprowadzenie do wyceny spółek.. 2. Kapitał klienta. 3. Wartość klienta. 4. Wartość relacji z klientami. 5. Rentowność klienta. 6. Kapitał informacyjny. 7. Kapitał intelektualny. 8. Informacja a wartość. 9. Wartości niematerialne i prawne. 10. Wartość marki. Część II: Perspektywa inwestora. 11. Wycena przedsiębiorstwa metodą DCF i EVA. 12. Metoda zdyskontowanych dywidend. 13. Metoda porównawcza. 14. Metoda opcji rzeczowych. 15. Wycena przedsięwzięć inwestycyjnych. 16. Wycena spółki przez fundusze wysokiego ryzyka. 17. Wycena a ryzyko. 18. Ryzyko bankructwa. 19. Credit-rating a wycena. Część III: Perspektywa rynku kapitałowego. 20. Efektywność rynku kapitałowego. 21. Rynki kapitałowe w ujęciu fraktalnym. 22. Wycena spółki przez rynki kapitałowe. 23. Inwestorzy indywidualni a wartość spółki. 24. Nowe technologie w relacjach inwestorskich. 25. Raportowanie wartości spółki dla inwestorów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again