Form of Work
Książki
(109)
E-booki
(4)
IBUK Libra
(4)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(91)
available
(51)
Branch
Wypożyczalnia
(51)
Czytelnia
(91)
Author
Kall Jacek
(4)
Bralczyk Jerzy
(3)
Goćkowski Janusz
(3)
Szacki Jerzy
(3)
Bourdieu Pierre
(2)
Caples John
(2)
Chmaj Marek
(2)
Grabias Stanisław
(2)
Hahn Fred E
(2)
Hołyst Brunon (1930- )
(2)
Jasińska-Kania Aleksandra
(2)
Manterys Aleksander
(2)
Modrzewski Jerzy
(2)
Nijakowski Lech M
(2)
Pers Jolanta
(2)
Rycielski Piotr
(2)
Simmel Georg
(2)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(2)
Turner Jonathan H
(2)
Woronicka Grażyna
(2)
Ziółkowski Marek
(2)
Łukasiewicz Małgorzata
(2)
Żmigrodzki Marek
(2)
Andrzejewski Bolesław
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Babbie Earl
(1)
Barbaro Bogdan de
(1)
Barbaro Maria de
(1)
Batiuk Anna
(1)
Bauman Zygmunt
(1)
Beyer Peter
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Białyszewski Henryk
(1)
Bokajło Wiesław
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Bolechów Bartosz
(1)
Bolten Jürgen
(1)
Bondyra Krzysztof
(1)
Borowska Alina
(1)
Borowska Teresa
(1)
Borusowski Janusz
(1)
Briggs Asa
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Budzyna-Dawidowski Przemysław
(1)
Burke Peter
(1)
Burszta Wojciech J
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Chodynicka Anna Małgorzata
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Czaplińska-Muternilchowa Róża
(1)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(1)
Dahme Heinz-Jürgen
(1)
Dewey John
(1)
Dobieszewski Adolf
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Domagalska Sylwia
(1)
Drozdowski Rafał
(1)
Drożdżowicz Lucyna
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Durkheim Émile
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elliott Anthony
(1)
Feinberg Walter
(1)
Ferenz Krystyna
(1)
Finnis John
(1)
Flis Andrzej
(1)
Francuz Piotr
(1)
Frieske Kazimierz W
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Gebel Katarzyna W
(1)
Giza Teresa
(1)
Giza-Poleszczuk Anna
(1)
Gorman Benjamin L
(1)
Gramlewicz Barbara
(1)
Gramlewicz Marek
(1)
Górski Piotr
(1)
Hałas Elżbieta
(1)
Hofstede Geert
(1)
Hofstede Gert Jan
(1)
INTERACTIVE. Agencja Komunikacji Marketingowej
(1)
Jakubowski Wojciech
(1)
Janicki Janusz
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Januszek Henryk
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Judge Timothy A
(1)
Józefik Barbara
(1)
Kaczan Radosław
(1)
Kaczmarczyk Michał
(1)
Kaczmarek Bohdan
(1)
Kalinowski Romuald
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karp Janusz
(1)
Karpiuk Mirosław
(1)
Kieżun Witold
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(82)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(1)
1960 - 1969
(1)
Country
Poland
(112)
unknown (a)
(1)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(114)
Subject
Socjologia
(32)
Społeczeństwo
(18)
Polityka
(9)
Reklama
(9)
Kultura
(8)
Środki masowego przekazu
(8)
Globalizacja
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Organizacja
(7)
Państwo
(7)
Struktura społeczna
(7)
Szkolnictwo
(7)
Rodzina
(6)
Społeczeństwo obywatelskie
(6)
Dziecko
(5)
Grupy społeczne
(5)
Kształcenie
(5)
Praca
(5)
Prawo
(5)
Społeczności lokalne
(5)
Władza
(5)
Zmiana społeczna
(5)
Świadomość społeczna
(5)
Nauki społeczne
(4)
Przywództwo
(4)
Socjalizacja
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Strukturalizm
(4)
Wychowanie
(4)
Integracja społeczna
(3)
Kontrola społeczna (socjol.)
(3)
Korupcja
(3)
Ludzie starzy
(3)
Marginalizacja społeczna
(3)
Menedżerowie
(3)
Młodzież
(3)
Nauka
(3)
Patologia społeczna
(3)
Religia
(3)
Więź społeczna
(3)
Wykluczenie społeczne
(3)
Zarządzanie
(3)
Administracja
(2)
Antropologia społeczna
(2)
Bezrobocie
(2)
Demokracja
(2)
Filozofia
(2)
Funkcjonalizm (antropol.społ.)
(2)
Indywidualizm (filoz.)
(2)
Integracja europejska
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język polski
(2)
Konflikt
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kryminologia
(2)
Naród
(2)
Nauczanie
(2)
Opieka społeczna
(2)
Organizacje
(2)
Pedagogika resocjalizacyjna
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Pluralizm społeczny
(2)
Polityka międzynarodowa
(2)
Polityka społeczna
(2)
Polityka zagraniczna
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Prawa człowieka
(2)
Przestępczość
(2)
Przestępczość zorganizowana
(2)
Rola społeczna
(2)
Rosja
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Ruchy społeczne
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Siła robocza
(2)
Socjobiologia
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sprawiedliwość
(2)
Starość
(2)
Studenci
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Telewizja
(2)
Teoria gier
(2)
Teoria poznania
(2)
Teoria systemów
(2)
Terroryzm
(2)
Wartość
(2)
Więziennictwo
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
AIDS
(1)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Absolwenci szkół średnich
(1)
Agresywność
(1)
Alkohol
(1)
Antropologia wizualna
(1)
Bezdomność
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biblioterapia
(1)
Bourdieu, Pierre
(1)
Czas
(1)
Subject: time
1989-
(3)
1801-
(1)
1918-
(1)
Subject: place
Afryka
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Bałkańskie, kraje
(1)
Pedagogika
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Warszawa
(1)
Wielka Brytania
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
114 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7164-560-0
1. Socjologia jako dyscyplina naukowa, 2. Historia socjologii, 3. Kultura, 4. Regulacja społeczna, 5. Socjalizacja, 6. Zbiory, zbiorowości i grupy społeczne, 7. Ubóstwo i bezdomność, 8. Struktura społeczna, 9. Płeć w ujęciu socjologicznym, 10. Rodzina, 11. Społeczne problemy zdrowia, 12. Religia, 13. Zachowania zbiorowe, 14. Instytucje życia gospodarczego, 15. Państwo i naró, 16. Metody badań socjologicznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
1. Byt społeczny: Środowisko społeczne, Klasy, wiedza. 2. Społeczeństwo: Ekonomika; Polityka; Ideologia. 3. Grupa, organizacja, jednostka: Grupa; Organizacja; Jednostka. 4. Socjologia: Funkcje, Kierunki, Metody
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7298-405-0
Cz.I Wprowadzenie : 1. Historia teorii socjologicznej: początki, 2. Historia teorii socjologicznej: późniejsze lata. Cz.II Klasyczna teoria socjologiczna : 3. Auguste Comte, 4. Herbert Spencer, 5. Karol Marks, 6. Emile Durkheim, 7. Max Weber, 8. Georg Simmel, 9. Pierwsze kobiety w socjologii i klasyczna teoria socjologiczna 1830-1930, 10. Thorstein Veblen, 11. Karl Mannheim, 12. George Herbert Mead, 13. Alfred Schutz, 14. Talcott Parsons
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7417-347-6
1. Socjologia jako nauka, 2. Wybrane orienatacje socjologiczne, 3. Struktury społeczne, 4. Świadomość i kultura w społeczeństwie, 5. Socjologiczna koncepcja osobowości, 6. Zmiany i procesy społeczne, 7. Metody badań socjologii
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 0-19-502608-X
1. Introduction: The Field of Sociology; Sociological Research. 2. Social life: Social Interaction and Social Process; Values, Norm and Institutions; Social Systems and Society; Culture; Socialization; Sex Roles and Orintation by Margaret-Mary Franz; Deviance. 3. Social organization: Groups; Collective Behavior and Mass Communications; Bureaucracy; Polupation; Communities; Social Stratification; Minorities. 4. Social institutions: Family
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Socjologiczna)
ISBN: 83-01-14624-9
1. Teoria socjologiczna Pierre'a Bourdieu. Wstęp do wydania polskiego, Cz. I Podstawy teorii przemocy symbolicznej, Cz. II Utrzymanie porządku: 1.Kapitał kulturowy i komunikacja pedagogiczna, 2. Tradycja literacka i konserwacja społeczne, 3. Eliminacja i selekcja, 4. Uzależnienie przez uniezależnienie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7383-221-3
1. Wizje teorii socjologicznej. 2. Teorie zachowania i wymiany społecznej. 3. Teoria racjonalnego wyboru. 4. Socjobiologia i psychologia edukacyjna. 5. Strukturalizm lingwistyczny. 6. Interakcjonizm symboliczny i teorie interakcji. 7. Teorie systemu i funkcjonalizm. 8. Teorie konfliktu i teorie władzy. 9. Neoinstytucjonalizm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 26)
ISBN: 86-232-0978-2
Własność a świat współczesny i pozorna przeszłość, Stany a społeczeństwo obywatelskie i państwo, Socjologia i prawo o przedmiotach własności, Prawne i socjologiczne podmioty własności, Donacyjne pojmowanie własności, Mikrosocjologia i makrosocjologia zróżnicowania społecznego, Klasy, stany i partie w wyborach parlamentu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7383-221-3
10. Teoria strukturalistycznego konsruktywizmu i teoria strukturacji. 11. Teorie modernizacji i systemu światowego. 12. Neomarksizm i postmarksizm. 13. Socjologia fenomenologiczna. 14. Teoria działania komunikacyjnego systemu i świata przeżywanego. 15. Hermeneutyka i teoria dyskursu. 16. Socjologia historyczna. 17. Teorie tożsamości i różnicy. 18. Feminizm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7383-139-8
1. Teoria wyboru publicznego - homo economicus w sferze polityki. 2. Ewolucja sfery publicznej w gospodarce. 3. Teoria wyboru społecznego. 4. Ekonomiczna teoria demokracji Anthony'ego Downsa. 5. Ekonomika konstytucyjna - ekonomia polityczna ładu gospodarczego. 6. Ekonomiczna teoria władzy ustawodawczej i sądowniczej. 7. Podstawy ekonomicznej teorii biurokracji. 8. Dobra publiczne i dobra wspólne. 9. Analiza grup interesu. 10 Pogoń za rentą przy pomocy mechanizmów politycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7587-392-4
1. Szkoła wobec nowych potrzeb edukacyjnych: Międzykulturowość i wielokulturowość jako model edukacji otwartej na odmienność kulturową i interakcje; Stan umiejętności społecznych dzieci w polskich przedszkolach i szkołach podstawowych; Edukacja przez sztukę drogą do piękna doskonalącego człowieczeństwo; Przygotowanie współczesnej szkoły do kształcenia na odległość; Kształcenie na odległość wymagane komputerowo jako element procesu edukacji przyszłych pedagogów; Technologie edukacyjne w pracy pedagoga-terapeuty; 2. Rola szkoły w środowisku lokalnym: Szkoła a zmiany społeczności lokalnych; Szkoła w społeczności lokalnej. Studium przypadku; Podmiejska "szkoła przyszłości" widziana oczami społeczności szkolnej i lokalnej; Wychowanie ku zaangażowaniu społecznemu czy bierności społecznej; Oczekiwania pracodawcy wobec szkoły wyższej jako podmiotu kształtującego przyszłego pracownika; 3. Wybrane problemy edukacji we współczesnej szkole: Bariery edukacyjne dzieci i młodzieży z obszarów edukacyjnego ryzyka; Funkcjonowanie w szkole dzieci z poczuciem osamotnienia w rodzinie; Szkolne warunki integracji dzieci z poczuciem osamotnienia w rodzinie; Szkolne warunki integracji dzieci pełnosprawnych z niepełnosprawnymi; Znaczenie samorządu szkolnego w procesie kształtowania się postaw prospołecznych uczniów; Wychowanie do życia w rodzinie w opinii uczniów; Edukacja seksualna w polskiej i szwedzkiej szkole.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(WTS Współczesne Teorie Socjologiczne)
ISBN: 978-83-60490-45-7
Zawiera: Wprowadzenie. Zmiana paradygmatu w teorii systemów; R.1 System i funkcja; R.2 Sens; R.3 Podwójna kontyngencja; R.4 Komunikacja i działanie; R.5 System i środowiska; R.6 Interpretacja; R.7 Indywidualność systemów psychicznych; R.8 Struktura i czas; R.9 Sprzeczność i konflikt; R.10 Społeczeństwo i interakcja; R.11 Autoreferencja i racjonalność; R.12 Wnioski dla teorii poznania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-136-6
1. Socjologia jako nauka o społeczeństwie; 2. Jednostka a społeczeństwo; 3. Kontrola społeczna; 4. Kultura i jej rola w życiu społecznym; 5. Grupy i zbiorowości społeczne; 6. Analiza struktur społecznych. Wybrane przykłady; 7. Mniejszość etniczna, rasowa, narodowa w analizach socjologicznych; 8. Naród, nacjonalizm, stereotypy narodowe; 9. Struktura społeczna; 10. Podstawowe segmenty struktury społecznej w Polsce; 10. Konflikt społeczny; 11. Zmiana społeczna w perspektywie socjologicznej; 12. Modernizacja; 13. Ruchy społeczne jako czynnik zmiany; 14. Model ładu społecznego; 15. Polityka w życiu społeczeństw; 16. Instytucje ekonomiczne; 17. Organizacje formalne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15244-4
1. Idea,której czas nadszedł, 2. Tożsamość, 3. Grupy, 4. Organizacje, 5. Instytucje, 6. Kultura i społeczeństwo, 7. Nierówności, 8. Wolność a porządek, 9. Zmiana społeczna, 10. Perspektywa globalna, Niektóre spojrzenia na socjologię
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-86606-66-9
Zawiera: I GATUNEK: REKLAMA: tekst, komunikat, skuteczność; Język w kampanii reklamowej, Swoistość gatunkowa, Konwencja, forma, treść; II GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE; Racje i emocje, etyka i magia; III: REKLAMOWE ZABAWY W PRAWDĘ; IV: JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY; V: FUNKCJE I MANIPULACJE; VI: ODMIANY JĘZYKA VII SŁOWA: Jak działają słowa, Jakie słowa działają, Nowe słowa; VIII FRAZEOLOGIA; IX: GRAMATYKA REKLAMY; X: SKŁADNIA; XI: SLOGAN; XII TEKST; XII REKLAMA I KULTURA; XIV: SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (4 egz.)
Book
In basket
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd.2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. ; 24 cm.
ISBN: 83-89574-48-9
Zawiera: I GATUNEK: REKLAMA: tekst, komunikat, skuteczność; Język w kampanii reklamowej, Swoistość gatunkowa, Konwencja, forma, treść; II GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE; Racje i emocje, etyka i magia; III: REKLAMOWE ZABAWY W PRAWDĘ; IV: JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY; V: FUNKCJE I MANIPULACJE; VI: ODMIANY JĘZYKA VII SŁOWA: Jak działają słowa, Jakie słowa działają, Nowe słowa; VIII FRAZEOLOGIA; IX: GRAMATYKA REKLAMY; X: SKŁADNIA; XI: SLOGAN; XII TEKST; XII REKLAMA I KULTURA; XIV: SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - [b.m.w.] : cop. by Business Press, [b.r.w.]. - 198 s. ; 21 cm.
ISBN: 83-905106-1-8
Zawiera: I GATUNEK: REKLAMA: tekst, komunikat, skuteczność; Język w kampanii reklamowej, Swoistość gatunkowa, Konwencja, forma, treść; II GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE; Racje i emocje, etyka i magia; III: REKLAMOWE ZABAWY W PRAWDĘ; IV: JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY; V: FUNKCJE I MANIPULACJE; VI: ODMIANY JĘZYKA VII SŁOWA: Jak działają słowa, Jakie słowa działają, Nowe słowa; VIII FRAZEOLOGIA; IX: GRAMATYKA REKLAMY; X: SKŁADNIA; XI: SLOGAN; XII TEKST; XII REKLAMA I KULTURA; XIV: SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88597-36-1
Przedmowa; Nowa strategia reklamowa; Najważniejsza część reklamy; Nagłówki przyciągające największą liczbę czytelników; Dobre i złe metody pisania nagłówków Trzydzieści pięć sprawdzonych przepisów na nagłówki i wabiki dla reklamy bezpośredniej; Znalezienie właściwego środka oddziaływania; Reklama sprawdzona kontra reklama niesprawdzona; Jak zawrzeć entuzjazm w tekście reklamowym; Jak napisać pierwszy akapit; Dobre i złe metody pisania tekstów reklamowych; Dwadzieścia sposobów zwiększenia siły reklamy; Jak unikać niektórych problemów z pisaniem reklam; Trzydzieści dwa sposoby zwiększenia odzewu na nasze ogłoszenie reklamowe; Jak dotrzeć do masowego odbiorcy; Elementy graficzne i ilustracje, które przyciągają największą liczbę odbiorców; Jak uzyskać najlepszy efekt z małych ogłoszeń reklamowych; Dziesięć łamigłówek; Siedemnaście sposobów testowania reklam.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88597-36-1
Przedmowa; Nowa strategia reklamowa; Najważniejsza część reklamy; Nagłówki przyciągające największą liczbę czytelników; Dobre i złe metody pisania nagłówków Trzydzieści pięć sprawdzonych przepisów na nagłówki i wabiki dla reklamy bezpośredniej; Znalezienie właściwego środka oddziaływania; Reklama sprawdzona kontra reklama niesprawdzona; Jak zawrzeć entuzjazm w tekście reklamowym; Jak napisać pierwszy akapit; Dobre i złe metody pisania tekstów reklamowych; Dwadzieścia sposobów zwiększenia siły reklamy; Jak unikać niektórych problemów z pisaniem reklam; Trzydzieści dwa sposoby zwiększenia odzewu na nasze ogłoszenie reklamowe; Jak dotrzeć do masowego odbiorcy; Elementy graficzne i ilustracje, które przyciągają największą liczbę odbiorców; Jak uzyskać najlepszy efekt z małych ogłoszeń reklamowych; Dziesięć łamigłówek; Siedemnaście sposobów testowania reklam.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Socjologiczna)
ISBN: 978-83-01-16768-4
1.Funkcja podziału pracy: Metoda określania funkcji podziału pracy; Solidarność mechaniczna albo oparta na podobieństwie; Solidarność wynikająca z podziału pracy albo organiczna; Inny dowód na to, co podano uprzednio; Wzrastająca przewaga solidarności organicznej i jej konsekwencje; Wzrastająca przewaga solidarności organicznej i jej konsekwencje (ciąg dalszy); Solidarność organiczna i solidarność oparta na umowie; 2. Przyczyny i warunki: Wzrost podziału pracy i wzrost szczęścia; Przyczyny; Czynniki drugorzędne. Wzrastające nieokreślenie świadomości wspólnej i jego przyczyny; Czynniki drugorzędne (ciąg dalszy). Dziedziczność; 3. Formy anormalne: Anomiczny podział pracy; Podział pracy oparty na przymusie; Inna forma anormalna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again