Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Autor
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Benisz Henryk
(1)
Borowska Teresa
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Kunz Tomasz (1969- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Sens życia
(4)
Antropologia filozoficzna
(3)
Jakość życia
(2)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Filozofia
(1)
Filozofia życia
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Metafizyka
(1)
Mitologia
(1)
Miłość
(1)
Myślenie
(1)
Mądrość
(1)
Ontologia
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Przeznaczenie
(1)
Szczęście
(1)
Wartość
(1)
Wola
(1)
Zainteresowania zawodowe
(1)
Życie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Esej
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Platon, Erazm, Kierkegard i Lipiec o mądrości i miłości. 2. Schopenhauer o woli i mądrości życiowej. 3. Arystoteles, Kant, Hegel i Nietzche o myśleniu filozoficznym. 4. Schopenhauer o człowieku "metafizycznym" i Heideher o człowieku "ontologicznym". 5. Frankl o "pełnym" człowieku i sensie życia. 6. Eliade, van der Leeuw, Girard i inni o mitach w kulturze i quasi-kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ku komplementarnemu ujęciu losu człowieka. Pytania dla pedagogiki, 2. Następstwa ograniczeń losu współczesnego człowieka, 3. Kreowanie własnej egzystencji, 4. Konceptualizacja edukacyjnego modelu, 5. Funkcjonowanie wartości i wiązanie ich z dymensjami egzystencjalnymi w warunkach różnych ograniczeń losu, 6. Nastawienie "ku życiu" i "od życia". Poczucie sensu, 7. Przygotowanie człowieka do pokonywania ograniczeń losu w podstawowych instytucjach edukacyjnych, 8. Człowiek w sytuacji szczególnego ograniczania losu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot pedagogiki jako dziedziny nauki; 2. Istota i pojęcie aspiracji w kontekście sensu i jakości życia; 3. Aspiracje, jakość i sens życia w wybranych dyscyplinach naukowych; 4. Pedagogika społeczna wobec aspiracji, sensu i jakości życia; 5. Uwarunkowania aspiracji i jakości życia; 6. Poziom aspiracji jako czynnik mający wpływ na sens i jakość życia; 7. Perspektywy w rozważaniu aspiracji, sensu oraz jakości życia kobiet i mężczyzn; 8. Znaczenie rozważań aspiracji, jakości i sensu życia dla wzbogacenia pedagogiki społecznej; 9. Praca społeczno-wychowawcza nad kształtowaniem aspiracji, poczucia sensu i jakości życia człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej