Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(3)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(22)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(25)
Autor
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(6)
Kożuch Barbara (1950- )
(5)
Kozioł Leszek
(2)
Zalewski Alojzy
(2)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Drobniak Adam
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Flajszok Iwona
(1)
Gałach Adam
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Gołuchowskie Jerzy
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gruchelski Marek
(1)
Hausner Jerzy (1949- )
(1)
Hawrysz Liliana
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jaxa Dębicka Anetta
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kantyka Jan
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Kostur Anna
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kulesza Michał (1948-2013)
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lee Nancy (1945- )
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Michna Anna
(1)
Męczyńska Anna
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Raczkowski Konrad
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sokołowski Jerzy
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Sześciło Dawid (1985- )
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Wójcik Radosław
(1)
Zelek Leszek
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Zrałek Maria (1948- )
(1)
Żabiński Arkadiusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Sektor publiczny
(30)
Zarządzanie publiczne
(15)
Samorząd terytorialny
(6)
Administracja
(5)
Administracja publiczna
(5)
Zarządzanie jakością
(4)
Budżety terenowe
(3)
Polityka społeczna
(3)
Sektor prywatny
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Finanse publiczne
(2)
Gospodarka komunalna
(2)
Innowacje
(2)
Kadry
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Opieka społeczna
(2)
Samorząd gminny
(2)
Usługi publiczne
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Informacje niejawne
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Metodologia
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nowe Zarządzanie Publiczne
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka
(1)
Polityka makroekonomiczna
(1)
Polityka płacowa
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Płaca
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor państwowy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wycena nieruchomości
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie oświatą
(1)
Zarządzanie partycypacyjne
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zaufanie
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(5)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Opracowanie
(8)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(17)
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
33 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: Wstęp; Cel pracy i pytania badawcze; 2. Wzorce zarządzania, instytucje i kultura: Transfer wzorców zarządzania; Teoria instytucji; Instytucje i kultura organizacji; 3. Wzorce zarządzania w sektorze publicznym i w mediach publicznych: Wzorce zarządzania w sektorze publicznym- Nowe Zarządzanie Publiczne; Wzorce zarządzania w mediach publicznych; 4. Władza i polityka w organizacji: Władza; Polityka w organizacji; Podsumowanie; 5. Transfer wzorca zarządzania i polityka- studium przypadku: Metoda i model analizy; Kontekst funkcjonowania badanej organizacji; Regularność zachowań aktorów; Transfer wzorca zarządzania- założenia, przebieg i rezultaty; 6. Wnioski: Instytucje, polityka i transfer wzorców zarządzania; Taktyki polityczne; Zmian w upolitycznionej organizacji; Metody studiowania procesów wewnątrzorganizacyjnych; Dalsze badania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie publiczne : teoria i praktyka / Konrad Raczkowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2015. - 283, [6] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Państwo jako szczególna organizacja społeczeństwa; 2. Planowanie i podejmowanie decyzji w zarządzaniu publicznym; 3. Organizacja państwa z perspektywy instytucjonalno-systemowej; 4. Kierowanie i przewodzenie w organizacjach publicznych; 5. Kontrola i jej funkcja regulacyjna w zarządzaniu publicznym; 6. Praktyka rządzenia i zarządzania publicznego w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne / Fundacja Współczesne Zarządzanie)
I. Pojęcie i istota zarządzania publicznego: Od administrowania do zarządzania publicznego; Zmiany w otoczeniu organizacji publicznych; Modele zarządzania publicznego; Zakres zarządzania publicznego. II. Organizacje publiczne i ich cechy: Pojęcie organizacji publicznych; Publiczność jako cecha organizacji; Podmioty zarządzania publicznego. III. Interakcje organizacji publicznych z otoczeniem: Zmiany organizacyjne- wymóg współczesności; Organizacja publiczna i jej środowisko. Charakter interakcji; Partnerstwo jako imperatyw organizacji publicznych. IV. Strategiczne myślenie i działanie w organizacjach publicznych: Planowanie i zarządzanie strategiczne; Zarządzanie zmianą strategiczną; Typologie strategii organizacji publicznych. V. Menedżerowie organizacji publicznych: Menedżer publiczny. Istota i zakres pojęcia; Menedżer publiczny jako agent zmiany organizacyjnej; Ch-ka menedżerów organizacji publicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354, 351/345 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne / Fundacja Współczesne Zarządzanie)
I. Zarządzania publiczne - wyzwania europejskie: 1. Polska administracja publiczna w drodze do Unii Europejskiej. II. Podstawy teoretyczne zarządzania w sektorze publicznym: 1. Zarządzanie strategiczne w organizacjach publicznych, 2. Zarządzanie wiedzą w organizacjach publicznych, 3. Nowe zarządzanie publiczne: perspektywa rachunkowości, 4. Marketing miejscowości i gmin jako instrument rozwoju, 5. Nowoczesne koncepcje zarządzania organizacjami publicznymi. III. Zadania władz publicznych i ich realizacja: 1. Tworzenie Regionalnych Systemów Innowacji jako zadanie władz publicznych, 2. Wybrane elementy organizacji i zarządzania urzędu marszałkowskiego, 3. Dług publiczny państwa i samorządów w świetle procedur ostrożnościowych i sanacyjnych, 4. Budżet jak instrument zarządzania gminą, 5. Rola gminy w stymulowaniu rozwoju przedsiębiorczości, 6. Formy przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego w gminach, 7. System informacyjny jako determinant sprawnej realizacji funkcji kontroli w organizacji publicznej, 8. Władze lokalne w zarządzaniu konfliktami przestrzennymi na tle środowiskowym. IV. Zarządzanie organizacjami publicznymi. Wybrane problemy; 1. Stan kultury w organizacjach publicznych, 2. Relacje pomiędzy płatnikiem i właścicielem w zarządzaniu publicznymi zakładami opieki zdrowotnej, 3. Narzędzia budowy strategii zarządzania zmianą w sferze jednostek ochrony zdrowia, 4. Wybrane aspekty zmian w organizacjach publicznych, 5. Kreowanie zachowań kadry kierowniczej organizacji publicznych poprzez system ocen pracowników, 6. Adaptacja pracowników w organizacji publicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Ustalenie porządkujące strukturę ideologiczną zarządzania publicznego. 1. Poszukiwania istoty zarządzania publicznego. 2. Przedsiębiorczość sektora publicznego i jej uwarunkowania. 3. Pomiar efektywności organizacji świadczącej usługi publiczne. 4. Przesłanki wykorzystania technologii wiedzy w zarządzaniu publicznym. Część II: Kierunki zmian koncepcji zarządzania publicznego. 1. Władza i podejmowanie decyzji w sektorze publicznym. 2. Państwo jako podmiot zarządzania publicznego. 3. Decentralizacja jako przesłanka konieczna dla rozwoju koncepcji i praktyki zarządzania publicznego. 4. Zarządzanie środkami publicznymi. 5. Zarządzanie strategiczne w sektorze publicznym. 6. Przywództwo w organizacjach publicznych.7. Kierunki doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach publicznych. 8. Zmiana i organizacyjne uczenie się w organizacji publiczne. Część III: Praktyczne zastosowania nowoczesnej koncepcji zarządzania w sektorze publicznym - wybrane przykłady. 1. Partnerstwo publiczno-prywatne jako narzędzie zarządzania publicznego. 2. Planowanie i realizacja projektu publicznego. 3. Wykorzystanie narzędzi ICT w zarządzaniu publicznym (na przykładzie administracji publicznej).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polityka administracyjna i zarządzanie publiczne / Michał Kulesza, Dawid Sześciło. - Stan prawny na 30.10.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2013. - 173, [3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Między polityką administracyjną i zarządzaniem publicznym; 2. Polityka publiczna: instrumenty, aktorzy, poziomy (skale) i proces tworzenia; 3. W punkcie wyjścia: administracja w modelu biurokratycznym; 4. Pierwsza fala reform zarządzania publicznego: założenia teoretyczne koncepcji nowego zarządzania publicznego; 5. Nowe zarządzanie publiczne w praktyce: techniki menedżerskie w administracji publicznej; 6. Nowe zarządzanie publiczne w praktyce: urynkowienie świadczenia usług; 7. Druga fala reform zarządzania publicznego: od nowego zarządzania publicznego do governance; 8. Powrót do źródeł? Administracja neoweberowska; 10. Obraz zarządzania publicznego w Polsce: teraźniejszość i przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Polityka Bezpieczeństwa Informacji, 3. Polityka bezpieczeństwa dla systemów teleinformatycznych, 4. Ochrona danych elektronicznych w biurze i urzędzie, 5. Wytwarzanie dokumentów przy użyciu systemu informatycznego i ich elektroniczna wizja, 6. Wprowadzanie treści dokumentów papierowych do systemu informatycznego, 7. Poczta elektroniczna, 8. Przetwarzanie danych osobowych w systemie informatycznym, 9. Podpis elektroniczny, 10. Audyt zarządzania projektem informatycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój społeczeństwa informacyjnego a przemiany struktur i procesów administracji publicznej. Doskonalenie procesu zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej. Podnoszenie efektywności procesu zarządzania SP ZOZ w oparciu o system Strategicznej Karty Wyników. Pozycja prawna menedżera we współczesnym przedsiębiorstwie. Funkcja personalna w urzędach samorządu terytorialnego oraz przesłanki zmian w jej realizacji. Zarządzanie jakością a prakseologia. Lokalny samorząd terytorialny a instytucjonalizacja polityki rozwoju podregionów. Zmiany organizacyjne jako czynnik wzrostu konkurencyjności firmy na przykładzie MPEC Tarnów. Zdolność adaptacji jako podstawowy atrybut nowoczesnej organizacji. Zarządzanie organizacją z uwzględnieniem roli interesariuszy. Proces planowania negocjacji gospodarczych. Problemy nadzoru korporacyjnego w przedsiębiorstwach komunalnych. Wyzwania w procesach przekształceń strukturalno-własnościowych mienia komunalnego we współczesnym samorządzie gminnym. Rola i miejsce kapitału ludzkiego w zarządzaniu strategicznym. Aspekty zrównoważonego rozwoju turystyki i rekreacji w regionie Tarnowa. Zarządzanie komunalnym zasobem nieruchomości mieszkaniowych. Wspieranie sektora prywatnego przez sektor publiczny (analiza przypadku). Bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Koncepcja organizacji uczącej się oparta na benchmarkingu na przykładzie Urzędu Miasta Poznania. Metodyczne aspekty budowy strategii konkurowania czasem w przedsiębiorstwie. Istota i źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Zastosowanie teorii interesariuszy w rachunkowości zarządczej. Organizacja procesów informacyjnych dla potrzeb zarządzania firmą. Region a rozwój przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy. Sektor telekomunikacyjny w rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Diagnoza potencjału kwalifikacyjnego pracowników banku. Kultura organizacyjna współczesnej organizacji. Dostosowanie polskiego sektora energii elektrycznej do specyfiki konkurencji w Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Procesy reform w administracji publicznej, 2. Pojęcie i istota zarządzania publicznego, 3. Organizacje publiczne i ich cechy, 4. Zmiany w organizacjach publicznych, 5. Decydowanie w zarządzaniu publicznym, 6. Publiczne zarządzanie strategiczne, 7. Administratorzy i menedżerowie w organizacjach publicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania polityki społecznej państwa i samorządu terytorialnego; 2. Regionalne i lokalne aspekty rozwoju społecznego; 3. Diagnozowanie socjalne na szczeblu lokalnym na przykładzie środowiska radomskiego- od diagnozy ku strategii; 4. Gospodarka budżetowa jednostek samorządu terytorialnego; 5. Polityka edukacyjna samorządu terytorialnego; 6. Instytucje rynku pracy wspierające samorząd terytorialny w zakresie kreowania lokalnego i regionalnego rynku pracy; 7. Polityka mieszkaniowa samorządu terytorialnego; 8. Ochrona zdrowia w działaniach samorządu terytorialnego; 9. Pomoc społeczna jako zadanie samorządu terytorialnego; 10. Zadania samorządu terytorialnego na rzecz pełnej integracji osób niepełnosprawnych; 11. Polityka kulturalna; 12. Organizacje pozarządowe- partner samorządu, teoria, praktyka, przyszłość; 13. Elektroniczny wymiar usług publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Kryzys panstwa demokratycznego w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych XX wieku jako bodziec zmian w sektorze publicznym - przesłanki i konsekwencje, 2. kierunki zmian w zarządzaniu publicznym, 3. Od adminsitrowania do zarządzania, 4. Reformy w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne : Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ISSN 2083-8611 ; 199)
Chmura obliczeniowa a wzrost efektywności systemów informatycznych na przykładzie środków pomocy społecznej; Inteligentne systemy sterujące sygnalizacją jako element zarządzania komunikacją miejską; Ontologiczna reprezentacja wiedzy finansowej w systemie wspomagania decyzji; Ustalanie celów i zadań za pomocą narzędzi menedżerskich online- wyniki obserwacji; Bezpieczeństwo przetwarzania danych w technologii Cloud computing w administracji publicznej; Weryfikacja prawa pacjenta do świadczeń medycznych finansowanych ze środków publicznych; Elektroniczna weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców (Ewuś). Nowe narzędzie zarządzania informacją w ochronie zdrowia; Przedziałowe sterowniki rozmyte w zarządzaniu informacją a zanieczyszczeniach powietrza; Wykorzystanie chatterbota w promocji specjalności; Informatyzacja opieki stacjonarnej w systemie ochrony zdrowia na przykładzie warszawskich szpitali publicznych; łączona logika epistemiczna i deontyczna w modelowaniu procesów biznesowych; Ocena przydatności internetowych narzędzi wspomagających system opieki zdrowotnej; Pięć dyscyplin uczenia się negocjacji w organizacji; E-learning w organizacjach wojskowych: doświadczenia sojusznicze i wnioski dla sił zbrojnych RP; Świadomość społecznej odpowiedzialności wśród pracowników wydziału informatyki i komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach- wyniki badań; Formalizacja temporalna tekstów o charakterze regulaminowym- na przykładzie regulaminu studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach; Systemy klasy Business Intelligence w jednostkach sektora publicznego- wstępne studium badań; Rola nowych mediów w propagowaniu idei społecznej odpowiedzialności biznesu; Dokumentacja medyczna 3D; Wspomaganie decyzji w zarządzaniu podmiotem leczniczym; Wykorzystanie narzędzi ICT w zarządzaniu podmiotem leczniczym na przykładzie procesu rozliczania świadczeń zdrowotnych z narodowym funduszem zdrowia; Strategia Zdrowia województwa łódzkiego. Projekt Richard; Wykorzystanie technologii komunikacyjnych przez osoby z dysfunkcjami narządów wzroku i słuchu; Nowoczesne podejście do zarządzania personelem medycznym w publicznych zakładach opieki zdrowotnej- analiza regionalna; Wydatki na ochronę zdrowia podczas światowego kryzysu gospodarczego; Trudności we współpracy uczelni z biznesem w zakresie komercjalizacji wiedzy w świetle badań naukowych; Wielokrotne przyspieszenie działania aplikacji poprzez zastosowanie technologii nierelacyjnych baz danych; Pozyskiwanie wiedzy z relacyjnych baz danych: wielopodmiotowe podsumowanie lingwistyczne; System zarządzania ryzykiem jako źródło wiedzy o zagrożeniach w organizacjach publicznych w Polsce; Wartościowanie wiedzy o ścieżkach nawigacji użytkowników portali internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Wstęp; 1. Specyfika zarządzania systemem pomocy społecznej: 1.1. Geneza systemu pomocy społecznej; 1.2. Pojęcie i zakres pomocy społecznej; 1.3. Identyfikacja struktury pomocy społecznej w Polsce; 1.4. Systemy pomocy społecznej w wybranych państwach Unii Europejskiej; 1.5. Problemy i wyzwania zarządzania jednostkami pomocy społecznej; 1.6. Idea menedżerskiego zarządzania pomocą społeczną; 1.7. Dobre praktyki w zakresie zarządzania jednostkami pomocy społecznej w wybranych państwach Unii Europejskiej. 2. New Public Management jako koncepcja menedżerskiego zarządzania w sektorze publicznym: 2.1. Ewolucja zarządzania w sektorze publicznym; 2.2. Geneza i rozwój nowego zarządzania publicznego; 2.3. Założenia nowego zarządzania publicznego; 2.4. Klasyfikacja instrumentów nowego zarządzania publicznego; 2.5. Wdrażanie reform nowego zarządzania publicznego w wybranych państwach; 2.6. Nowe zarządzanie publiczne w Polsce. 3. Diagnoza zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej: 3.1. Metody badawcze w zakresie diagnozy zarządzania jednostkami pomocy społecznej; 3.2. Założenia metodyczne badań kooperatywnych; 3.3. Metodyka badań własnych; 3.4. Przebieg procesy badawczego; 3.5. Zastosowanie metody statystyczne i weryfikacja hipotez; 3.6. Porównawcza analiza wyników badań dla OPS i PCPR. 4. Koncepcja menedżerskiego zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej w aspekcie badań empirycznych: 4.1. Status instytucjonalny jednostek pomocy społecznej; 4.2. Świadczenia i usługi społeczne; 4.3. System organizacyjny jednostek pomocy społecznej; 4.4. Menedżer pomocy społecznej; 4.5. Zarządzanie wynikami w jednostkach pomocy społecznej; 4.6. Ocena możliwości wdrożenia koncepcji; 4.7. Przebieg procesy wdrożenia koncepcji; 4.8. Spodziewane korzyści wdrożenia koncepcji. Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Natura i uwarunkowania współpracy podejmowanej przez organizacje dostarczające usługi społeczne; 2. Partnerstwo publiczno-społeczne jako forma zorganizowanego działania opartego na współpracy między organizacjami z różnych sektorów; 3. Metodyczne podstawy projektowanych badań partnerstwa publiczno-społecznego - studium przypadku; 4. Identyfikacja praktyk zarządczych w badanym partnerstwie publiczno-społecznym; 5. Aktorzy organizacyjni w partnerstwach publiczno-społecznych i treści powiązania między nimi- omówienie wyników badań empirycznych; 6. Podążanie ku architekturze współpracy jako logice zarządzania w partnerstwie publiczno-społecznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. Globalne i instytucjonalne uwarunkowania współistnienia sektora publicznego i prywatnego: Nowa rola państwa w świecie globalnej finansjalizacji; Sektory własności a równowaga instytucjonalna; Efektywność i konkurencyjność instytucji publicznych w świetle nowej filozofii zarządzania; Wpływ wydatków publicznych na inwestycje sektora prywatnego; Adaptacja podejścia zasobowego w teorii zarządzania publicznego; Robotnicze wizje gospodarki dobrze urządzonej w okresie przełomu ustrojowego i pierwszej dekadzie transformacji w Polsce; Struktura własności w polskim sektorze przedsiębiorstw; Źródła danych do podejmowania decyzji a zarządzanie jakością. CZĘŚĆ II. Doświadczenia międzynarodowe współistnienia sektora publicznego i prywatnego: Relacje sektorowe – doświadczenia wschodnioazjatyckie - w warunkach przyspieszonego rozwoju gospodarczego; Możliwości wykorzystania dla potrzeb polskiej gospodarki doświadczeń z procesów industrializacji Korei Południowej, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy sektora publicznego i prywatnego; Usługi pożytku publicznego – doświadczenia europejskie. CZĘŚĆ III. Zagadnienia społeczne w relacjach sektora publicznego i prywatnego: Uwarunkowania funkcjonowania modeli biznesu w przedsiębiorstwach społecznych; Rola zaufania w koprodukcji usług społecznych; Partycypacja pracownicza jako instrument kształtowania kapitału ludzkiego przedsiębiorstw; Zastosowanie nowatorskich instrumentów partycypacji społecznej w zarządzaniu publicznym; Zasady określania wynagrodzenia z tytułu służebności przesyłu w praktyce orzeczniczej. CZĘŚĆ IV. Partnerstwo w relacjach sektora publicznego i prywatnego: Między PPP a prywatyzacją. Ustawowe granice partnerstwa publiczno-prywatnego; Efektywne wdrożenie partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce; Aspekty prawne i ekonomiczne; Publiczne i prywatne koszty leczenia chorób na przykładzie chorób przewlekłych. CZĘŚĆ V. Finanse publiczne i ich skutki makroekonomiczne: Biflacja. Zderzenie się publicznego i prywatnego sektora gospodarki; Rządowa procedura budżetowa a jej „oddziaływanie” na gospodarkę; Zagadnienia prawne; Luka podatkowa w Polsce w podatku VAT w latach 2005-2016 a podjęte działania zaradcze; Niska emisja to przede wszystkim problem finansowy. CZĘŚĆ VI. Problemy rozwoju regionalnego i lokalnego: Przestrzeń publiczna – dobro publiczne, wspólne czy społeczne? Modele współpracy w gospodarowaniu przestrzenią miast; Społeczno-ekonomiczne i prawne przesłanki stymulowania rozwoju lokalnego; Regionalne aspekty interwencjonizmu proinnowacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie jednostek oświatowych; 2. Proces decyzyjny; 3. Metoda racjonalizacji podejmowania decyzji w jednostkach oświatowych; 4. Sytuacja decyzyjna dyrektora jednostki oświatowej- studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
R. I Technologia wiedzy: Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym; Zarządzanie wiedzą w systemie ochrony zdrowia - wykorzystanie technologii informacyjnych; Sieci Outsourcingowe w przedsiębiorstwach hotelarskich Dolnego Śląska; Stan i perspektywy wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w marketingu terytorialnym; Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem narzędzi Oracle; Możliwości zastosowania metod inteligentnych na potrzeby tworzenia mechanizmów rekomendacji w e-administracji; Możliwości zastosowania metod inteligentnych na potrzeby tworzenia mechanizmów rekomendacji w e-administracji; Wykorzystanie technologii RFID w sektorze medycznym; Zastosowanie pryncypiów architektury korporacyjnej w organizacjach publicznych; R. II Rozwój usług elektronicznych w zarządzaniu publicznym: Stadium rozwoju systemów e-administracji w Polsce; Rozwój usług e-government w Polsce; Knowledge dissemination through virtual communities; Problematyka świadczeń e-usług publicznych z wykorzystaniem interoperacyjnych rozwiązań na poziomie regionalnym - prezentacja rozwiązania terregov; Implementacja zdarzeń życiowych obywateli na podstawie produktów OfficeObjects®; Efekt skali a efekt usług publicznych; R. III Analiza i modelowanie procesów w zarządzaniu publicznym: Procesowa orientacja organizacji publicznych; Monitorowanie i prognozowanie zjawisk zdrowotnych jako element wspomagający zarządzanie jednostkami samorządów terytorialnych; Model zarządzania przepływem informacji urzędzie miasta; Determinanty aktywnego zarządzania finansami w gminach wiejskich w świetle badań; Rola budżetowania w procesie zarządzania zakładem opieki zdrowotnej; Pozyskiwanie, wykorzystanie i ochrona informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w ochronie zdrowia; Problemy wdrażania rozwiązań controllingowych w sektorze służby zdrowia; Metody doskonalenia kwalifikacji kadr kierowniczych; Doskonalenie zasobów informatycznych w jednostkach administracji skarbowej; R. IV Zarządzanie wiedzą w organizacjach publicznych. Uwarunkowania praktycznej realizacji informatyzacji zarządzania wiedzą w organizacjach publicznych: wiedza o krytycznych czynnikach sukcesu jako istotny element poprawy efektywności przedsięwzięć informatycznych w sferze zarządzania publicznego; Zarządzanie siecią placówek służby zdrowia; Informatyczne uwarunkowania realizacji strategii inteligentnego wspomagania biznesu; New forms or organizations in the knowledge economy. The koncept of a fleki organization; Knowledge management In logistics; Społęczna odpowiedzialność szkoły wyższej; Grupy niejawne w wirtualnym otoczeniu organizacji; Model semantyczny interpretacji norm ISO serii 9000 w procesie przejścia od systemu zarządzania jakością do systemu zarządzania wiedzą. Na przykładzie organizacji wytwarzającej oprogramowanie; Standaryzacja informacji o zdrowiu - podstawa do zarządzania wiedzą; Rozwój sektora prywatnego w systemie opieki zdrowotnej; R. V Rozwiązania praktyczne w zarządzaniu publicznym: Ekonomika kosztów świadczeń zdrowotnych w systemie OSOZ; Internetowy wizerunek gmin województwa śląskiego; Wykorzystanie podejścia lean six sigma do usprawniania procesów usługowych; Wspomaganie informatyczne procesu monitorowania warunków udzielania świadczeń w jednostkach służby zdrowia; XBRL jako standard opisu sprawozdań finansowych na przykładzie projektu dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów; Zarządzanie indywidualna dokumentacją medyczną w zakładach opieki zdrowotnej; Elektroniczna kartoteka pacjenta w kontekście zarządzania wiedzą o zdrowiu; Internetowa gra decyzyjna "E-musiuc Businnes Game" w kształtowaniu umiejętności menedżerskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Usługi i ich jakośc; 2. Niematerialne czynniki konstytuujące system zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego; 3. Wdrażanie systemu zarządzania jakością w sektorze publicznym. Analiza empiryczna; 4. Niematerialne czynniki konstytuujące system zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego. Analiza empiryczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Koncepcje i teorie zarządzania publicznego; 1. Kapitał społeczny a sprawność sfery publicznej, 2. Specyficzne cechy organizacji publicznej, 3. Nauka administracji, zarządzanie publiczne w paradygmat rządzenia publicznego, 4. Stare i nowe koncepcje zarządzania publicznego w strukturach samorządu terytorialnego, 5. Model zarządzania terytorialnego. Cz. II Zarządzanie publiczne w świetle badań empirycznych: 6. Innowacyjność w samorządzie terytorialnym, 7. Monitoring publicznych usług kultury w systemie analiz samorządowych, 8. Doświadczenia urzędów administracji publicznej we wprowadzaniu nowoczesnych metod zarządzania, 9. Istota zarządzania jakością, wydajnością i działalnością operacyjną organizacji publicznej, 10. Potrzeby pacjenta wyznacznikiem zarządzania jakością w placówkach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Cz.I Rola marketingu w sektorze publicznym: 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli, 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia. Cz.II Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym: 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług, 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających, 5. Optymializaja kanałów dystyrbucji, 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki, 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresatów, 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększenie jego zadowolenia, 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny, 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne. Cz.II Zarządzanie procesem marketingu: 11. Zbieranie od obywateli danych, pogladów i informacji zwrotnych, 12. Monitorowanie i ocena wyników, 13. Opracowanie aktrakcyjnego planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej