Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(4)
Autor
Adamczyk Marta (1970- )
(1)
Bajer Ewa
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bulzak Andrzej
(1)
Chłopek Ryszard (1979- )
(1)
Cibor Ryszard
(1)
Cugowski Mikołaj
(1)
Dejko Karolina
(1)
Dembińska Aleksandra
(1)
Dobrenko Kamila
(1)
Dobrowolska Małgorzata
(1)
Grzesiuk Lidia (1942- )
(1)
Juroszek Weronika
(1)
Karoń Tomasz
(1)
Klonowska-Senderska Iwona
(1)
Korchut Aleksander
(1)
Korczyński Stanisław
(1)
Kornaszewska-Polak Monika (1972- )
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Krok Dariusz (1969- )
(1)
Leśniak Ewa
(1)
Lis Sabina
(1)
Majchrzak Łukasz
(1)
Oblińska Kornela
(1)
Rzepa Teresa (1952- )
(1)
Segeth Sylwia
(1)
Stelmach Sylwia
(1)
Szymańska Agnieszka
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Zalewska-Łunkiewicz Karolin
(1)
Żaba Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Satysfakcja zawodowa
(6)
Praca
(4)
Chorzy
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Empatia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jakość życia
(1)
Kobieta
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Nauczyciele
(1)
Odpowiedzialność społeczna*
(1)
Ojcowie i córki
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Policja
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracoholizm
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia pracy
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina
(1)
Rynek pracy
(1)
Samotne matki
(1)
Socjologia pracy
(1)
Socjologia rodziny
(1)
Wczucie (filozofia)
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zaufanie
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Praca źródłem satysfakcji zawodowej: Praca w systemie wartości człowieka; Rola pracy w rozwoju człowieka; Pojęcie satysfakcji, zadowolenia, niezadowolenia; Wyznaczniki satysfakcji zawodowej; Przyczyny i skutki niezadowolenia; Satysfakcja a motywacja. R. 2 Wzorce nauczycielskiej osobowości źródłem satysfakcji zawodowej pedagogów: Zawód nauczyciela na przestrzeni lat i w dobie współczesnych przemian edukacyjnych; Nauczyciel wobec wyzwań współczesności i przyszłości; Kompetencje współczesnego nauczyciela; Najbardziej pożądane właściwości i umiejętności sychopedagogiczne nauczycieli; Źródła niezadowolenia nauczycieli z pracy zawodowej w świetle badań nad stresem edukacyjnym; Satysfakcja zawodowa nauczycieli w doniesieniach naukowych. R. 3 Podstawy metodologiczne badań własnych: Przedmiot i cel badań; Problemy badawcze; Zmienne i ich wskaźniki; Metoda badań; Organizacja badań i charakterystyka badanych. R. 4 Wyniki badań własnych: Ogólny poziom satysfakcji zawodowej nauczycieli; Charakterystyka komponentów ogólnego poziomu satysfakcji zawodowej nauczycieli; Analiza czynników zapewniających satysfakcję nauczycieli z pracy edukacyjnej; Czynniki powodujące poczucie dyssatysfakcji z pracy pedagogicznej; Satysfakcja jako subiektywny stan zadowolenia; Satysfakcja z atmosfery i stosunków między ludzkich panujących w miejscu pracy; Zadowolenie z pracy pedagogicznej na tle szerszego kontekstu społecznego; Satysfakcja z pracy jako wartość. Podsumowanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo i jego otoczenia, 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, 3. Praca i zadowolenie w aspekcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, 4. Kształtowanie środowiska pracy, 5. Ocena jakości środowiska pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka podstawowych stanów emocjonalnych człowieka w ujęciu interdyscyplinarnym; 2. Problematyka empatii i aleksytymii w literaturze przedmiotu; 3. Rodzinna dysfunkcyjna- zachowania rodziców i ich wpływ na dramatyczne i traumatyczne przeżycia emocjonalne dzieci i młodzieży; 4. Środowisko pracy a inteligencja emocjonalna pracowników; 5. Etapy sukcesów zawodowych i porażek emocjonalnych pracowników- od pasji, poprzez pracoholizm do wypalenia zawodowego i utraty zdrowia; 6. Empatia a wypalenie zawodowe w działalności wolontariuszy, pielęgniarek, lekarzy i ratowników medycznych oraz pracowników socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Artykuły prelegentów: 1. Czy policjantki potrzebują wsparcia przełożonych? 2. Godne naśladowania; 3. Quo vadis, policjantko? 4. Policjantki a przełożeni; 5. Przywództwo – sztuka kształtowania siebie i innych; 6. Diagnozowanie kompetencji psychomotorycznych kobiet zatrudnianych w służbach odpowiedzialnych za bezpieczeństwo – na przykładzie Policji; 7. Kobiety w służbie z perspektywy międzynarodowej. Przegląd wybranych rozwiązań ułatwiających godzenie kariery zawodowej i życia rodzinnego; 8. Działalność prokobieca w służbach mundurowych; 9. Rozwój zawodowy kobiet w służbie cywilnej w Policji; 10. Udział kobiet w policyjnych misjach pokojowych; 11. Europol lubi kobiety; 12. Wizerunek kobiet polskiej Policji w mediach wewnętrznych i zewnętrznych; 13. Goście zagraniczni – fragmenty wystąpień. Część II. Zespół ds. strategii równych szans w policji: 1. Rola kobiet w kształtowaniu kultury organizacyjnej Policji; 2. Analiza aktów prawnych oraz wewnętrznych procedur policyjnych pod kątem istnienia regulacji dyskryminujących osoby ze względy na płeć; 3. Opracowanie w Policji ścieżek karier zawodowych uwzględniających płeć; 4. Opracowanie i wdrożenie w Policji środowiskowych narzędzi edukacyjnych dotyczących płci w znaczeniu społeczno-kulturowym; 5. Podsumowanie prac zespołu ds. współpracy międzynarodowej; 6. Opracowanie i wdrożenie w policji trwałego systemu diagnostycznego potrzeb i oczekiwań w zakresie równych szans i równego traktowania ze względu na płeć; 7. Przygotowanie i prowadzenie kampanii informacyjnych dotyczących równych szans i równego traktowania; 8. Dobre praktyki – plany i wyzwania podzespołu numer 5. Część III. Z prasy: Obrady w Sali Kolumnowej; Komisarz Stanisława Filipina Paleolog; Na szczycie; Oferta dla młodych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Zaufanie 1.1. Pojęcie zaufania 1.2. Typologia zaufania 1.3. Kształtowanie się zaufania 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Pojęcie przywództwa 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Rozdział 4. Praca zespołowa 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 4.2. Podstawowe typologie zespołów 4.3. Role w zespole 4.4. Organizacja pracy zespołowej 4.5. Praca zespołowa a efektywność 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 5.2. Typologia form zaangażowania 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Rozdział 6. Satysfakcja z pracy 6.1. Satysfakcja pracownika 6.2. Modele satysfakcji pracownika 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji 7.1. Kultura w organizacji 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej; Literatura; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania dobrego życia we współczesnej rodzinie: Jakość życia w kontekście niskiej dzietności; Wzór osobowy ojca w kształtowaniu tożsamości córki w okresie późnego dzieciństwa; Nadzieja i samoocena jako predyktatory radzenia sobie ze stresem u młodzieży szkół średnich; Poczucie jakości życia u młodzieży doświadczającej przemocy w rodzinie; Zagrożenia dobrostanu rodziny- rodzaje, formy i uwarunkowania przemocy domowej stosowanej przez kobiety- sprawczynie; (Nie)wystarczająco dobra matka. Analiza sytuacji pracujących kobiet będących matkami; Różnice w zakresie satysfakcji z życia kobiet będących matkami po leczeniu niepłodność a matkami adopcyjnymi; Styl radzenia sobie ze stresem z poziom satysfakcji małżeńskiej; 2. Dobrostan w zaburzeniach zdrowia psychicznego i fizycznego oraz możliwość terapii: O wstydliwych chorobach oraz reakcjach emocjonalnych wobec osób zarażających; Analiza związków między systemem przywiązania i rodzicielską zdolnością do mentalizacji a funkcjonowaniem psychospołecznym dziecka. Włączenie rodzica w proces terapii dziecka; Przywiązanie a zaburzenia w kształtowaniu się struktury osobowości u młodzieży- przyczyna i rozwiązanie; Relacja między pacjentem i psychoterapeutą a skuteczność psychoterapii. Wyniki badań kat amnestycznych; Internacja sądowo-psychiatryczna. Możliwość, nadzieja, perspektywy. Studium przypadku pacjenta z rozpoznaniem schizofrenii; 3. Opytmalne funkcjonowanie zawodowe- możliwości i ograniczenia: Twórcza przedsiębiorczość a poziom aspiracji w środowisku zawodowym; Satysfakcja z pracy jako pozytywne konsekwencja dobrego dopasowania do elastycznej formy zatrudnienia; Dobrostan psychiczny i poziom empatii u pielęgniarek i lekarzy; Bilans psychologiczny w pracy nauczyciela przedszkola; Czy pojęcie normy w psychologii stosowanej ma sens?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej