Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(150)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(146)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje fachowe
(22)
Czasopisma
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(117)
dostępne
(80)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(82)
Czytelnia
(117)
Autor
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(6)
Kautsch Marcin
(4)
Ryć Kazimierz
(4)
Włodarczyk Cezary (1946- )
(4)
Baran Beata
(3)
Borski Maciej (1975- )
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Dobska Monika
(3)
Fleszer Dorota (1971- )
(3)
Gurdek Magdalena (1977- )
(3)
Głowacka Maria Danuta
(3)
Muszalski Wojciech (1929-2022)
(3)
Nojszewska Ewelina
(3)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Skrzypczak Zofia
(3)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(3)
Bach-Golecka Dobrochna
(2)
Bosek Leszek
(2)
Dercz Maciej (1963- )
(2)
Hady Joanna
(2)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(2)
Kalisz Anna
(2)
Lewandowska Hanna
(2)
Lewandowski Roman
(2)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(2)
Lityński Adam (1940- )
(2)
Majewski Kamil
(2)
Mojs Ewa
(2)
Nawrot Oktawian
(2)
Nowotarska-Romaniak Beata
(2)
Orczyk Józef
(2)
Paszkowska Małgorzata
(2)
Pałka Katarzyna
(2)
Pokora Andrzej
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Rozmus Dariusz (1961- )
(2)
Safjan Marek (1949- )
(2)
Sobas Magdalena
(2)
Sobczak Alicja
(2)
Sroka Tomasz
(2)
Stahl Małgorzata (1946- )
(2)
Stankiewicz Rafał
(2)
Stępniewski Jan
(2)
Suchecka Jadwiga (1948- )
(2)
Suska Magdalena
(2)
Tymowska Katarzyna
(2)
Urbaniak Monika
(2)
Walkowiak Ryszard
(2)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(2)
Zdanowska Joanna
(2)
Zimna Tamara
(2)
Abel Olsen Jan
(1)
Augustyniak Monika
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Baka Krzysztof
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożenna (1946-2022)
(1)
Barcik Jacek
(1)
Barczak-Oplustil Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bańkowska Agnieszka
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Białkowska Paula
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borysowski Jan
(1)
Brodniak Włodzimierz A
(1)
Bromber Piotr
(1)
Bujny Jędrzej
(1)
Buliński Leszek
(1)
Bączyk-Rozwadowska Kinga (1975- )
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciechorski Jan
(1)
Cieciura Marek
(1)
Ciżkowicz Piotr
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czech Marcin
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czernicka Aneta
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czupryna Antonii
(1)
Dercz Maciej
(1)
Devlin Nancy
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Dolan Paul (1968- )
(1)
Drozdek Adam
(1)
Drozdowska Urszula
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Durlik Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(86)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(150)
Język
polski
(150)
Temat
Służba zdrowia
(135)
Zdrowie publiczne
(47)
Zarządzanie służbą zdrowia
(18)
Szpitale
(14)
Zarządzanie jakością
(14)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(13)
Chorzy
(12)
Marketing
(8)
Samorząd terytorialny
(8)
Opieka społeczna
(7)
Prawa pacjenta
(7)
Promocja zdrowia
(7)
Prawo pracy
(6)
Ubezpieczenia chorobowe
(6)
Ubezpieczenia społeczne
(6)
BHP
(5)
Etyka lekarska
(5)
Jakość usług
(5)
Kadry
(5)
Lekarze a pacjenci
(5)
Medycyna
(5)
Prawo do ochrony zdrowia
(5)
Świadczenia społeczne
(5)
Bezrobocie
(4)
Leczenie
(4)
Polityka społeczna
(4)
Polityka zdrowotna
(4)
Ubóstwo
(4)
Zarządzanie
(4)
Administracja
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Choroby
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Innowacje
(3)
Obywatelstwo
(3)
Patologia społeczna
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
Prawa człowieka
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo cywilne
(3)
Prawo lokalowe
(3)
Prawo socjalne
(3)
Płaca
(3)
Reforma służby zdrowia
(3)
Rynek pracy
(3)
Szkolnictwo
(3)
Umowa
(3)
Usługi
(3)
Usługi prozdrowotne
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Banki
(2)
Bioetyka
(2)
Budownictwo
(2)
Budżet
(2)
Ból
(2)
Choroby psychiczne
(2)
Ciąża
(2)
Controlling
(2)
Czas pracy
(2)
Ekonomika zdrowia
(2)
Emerytura
(2)
Finanse publiczne
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Jakość
(2)
Jakość życia
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Leki
(2)
Ludzie starzy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Medycyna pracy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Opieka długoterminowa
(2)
Oświata
(2)
Pielęgniarstwo
(2)
Planowanie przestrzenne
(2)
Poród
(2)
Praca
(2)
Prawo administracyjne
(2)
Prawo do sądu
(2)
Prawo krajowe a prawo Unii Europejskiej
(2)
Prawo medyczne
(2)
Prawo ochrony zdrowia
(2)
Prawo ochrony środowiska
(2)
Prawo państwowe
(2)
Prywatyzacja
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Psychologia
(2)
Psychoterapia
(2)
Renty
(2)
Rodzina
(2)
Sektor publiczny
(2)
Strajki
(2)
Stres
(2)
Służba zdrowia niepubliczna
(2)
Służby mundurowe
(2)
Technologia
(2)
Transplantacja
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Temat: czas
2001-
(26)
1989-2000
(12)
1989-
(10)
1901-2000
(6)
2001-0
(3)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Bibliografia s. 262-281 i przy rozdz. Indeksy
(1)
Temat: miejsce
Polska
(47)
Kraje Unii Europejskiej
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Wielka Brytania
(3)
Europa
(2)
Kanada
(2)
Niemcy
(2)
Afryka Zachodnia
(1)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Chiny
(1)
Cypr
(1)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Holandia
(1)
Japonia
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Tadżykistan
(1)
Węgry
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(16)
Praca zbiorowa
(16)
Podręcznik
(14)
Monografia
(11)
Materiały konferencyjne
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo prawnicze
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Sprawozdanie
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(47)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(23)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(16)
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
151 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauki o Zdrowiu / Uniwersytet Jagielloński)
Cz.I Otoczenie organizacji opieki zdrowotnej: Zadania menadżera; Zdrowie i opieka zdrowotna - zagadnienia uniwersalne i przypadki szczególne; Rola regulacji prawnych w procesie zarządzania zakładami opieki zdrowotnej; Zarys kontraktowania usług zdrowotnych. Cz.II Wyznaczanie kierunku: Cele organizacji opieki zdrowotnej; Samotny jeździec; Zarządzanie strategiczne; Strategia szpitala; Marketing usług zdrowotnych; Sprzedaż usług zdrowotnych; Planowanie przedsięwzięć (bussiness planning). Cz.III Zarządzanie zasobami: Podstawy zarządzania finansami; Budżetować czy nie budżetować?; Zarządzanie zasobami ludzkimi; To była miłość od pierwszego wejrzenia; Zarządzanie urządzeniami i aparaturą medyczną; Zarządzanie nieruchomościami i infrastrukturą techniczną; Czy kupować tomograf? Cz.IV W kierunku doskonałości: Zarządzanie jakością; Problemy z dostępnością; W kierunku poprawy efektywności; Się zdąży. Cz.V Załączniki: Przykładowy plan przedsięwzięć (biznesplan); Kontrola marketingowa: melodia przyszłości; Narzędzie poprawy jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie ochroną zdrowia)
1. Wizerunek ochrony zdrowia - wymiar makroekonomiczny. 2.Wizerunek placówek medycznych - wymiar mikroekonomiczny. 3.Kształtowanie wizerunku placówek medycznych a marketing relacji. 4.Instrumenty kształtowania wizerunku placówek ochrony zdrowia. Jakość a wizerunek placówki medycznej. Wizerunek placówki medycznej - aspekt praktyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Istota marketingu usług zdrowotnych, System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia, Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych, Segmentacja rynku usług zdrowotnych, Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Zakład opieki zdrowotnej w systemie zdrowotnym w Polsce; 2. Relacje SPZOZ i organu założycielskiego; 3. Samodzielność organizacyjna SPZOZ; 4. Relacje SPZOZ z pacjentem; 5. Samodzielność majątkowa SPZOZ; 6. Relacje SPZOZ z podmiotem finansującym świadczenia zdrowotne ze środków publicznych; 7. Samodzielność finansowa SPZOZ; 8. Prywatyzacja samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Organizacja i zarządzanie. Organizacja i zarządzanie; Modele systemów opieki zdrowotnej na świecie; Dualne otoczenie organizacji opieki zdrowotnej; Organizacje opieki zdrowotnej; Specyfika zarządzania zakładem opieki zdrowotnej; Źródła finansowania zakładów opieki zdrowotnej i metody zakupu świadczeń zdrowotnych. część II: Określanie położenia organizacji. Elementy otoczenia organizacji; Narzędzia do określania położenia organizacji. Część III: Realizacja wizji organizacji; Wizja organizacji; Tworzenie i wdrażanie strategii organizacji; Biznesplan; Podstawy marketingu usług zdrowotnych. Częśc IV: Zasoby organizacji. Podstawy zarządzania finansami; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Urządzenia i aparatura medyczna; Nieruchomości i infrastruktura techniczna instytucji ochrony zdrowia; Outsourcing jako alternatywa dla klasycznego podejścia do zarządzania zasobami organizacji. Część V: Jakość w ochronie zdrowia. Jakość i zarządzanie jakością; Narzędzia poprawy jakości; Jakość certyfikowana. Część VI: Wymiary efektywności zarządzania. Narzędzia zarządzania i poprawy efektywności funkcjonowania organizacji ochrony zdrowia. część VII: Wyzwania stojące przed systemem opieki zdrowotnej w Polsce. Zmiany na rynku świadczeniodawców i świadczeń zdrowotnychn w Polsce; Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej; Wpływ procesów globalizacji na systemy ochrony zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizja przyszłości. Cz.I Przegląd współczesnych instrumentów zarządzania: Zarządzanie strategiczne; Zarządzanie trwałym rozwojem; Trwały rozwój a jakość życia; Zarządzanie jakością; Zarządzanie projektami; Zarządzanie rozwojem terytorialnym; Zarządzanie wiedzą; Zarządzanie innowacjami. Cz.II Organizacja systemów ochrony zdrowia: Wprowadzenie; Rozwiązania organizacyjne w krajach "piętnastki". Cz.III System ochrony zdrowia w Polsce w dobie reformy Wprowadzenie powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego; Program restrukturyzacji w ochronie zdrowia w roku 2000 i perspektywy działań w latach następnych; Ch-ka programów restrukturyzacji w województwach; Wyniki realizacji programu restrukturyzacji zakładów opieki zdrowotnej w latach 1999-2000; Zintegrowane ratownictwo medyczne; Organizacja zakładów opiekuńczo-leczniczych; Ustrój ochrony zdrowia; Ustawy uzupełniające; Przekształcenia w lecznictwie uzdrowiskowym. Cz.IV Przyszłość systemu ochrony zdrowia: Polityka Unii Europejskiej w ochronie zdrowia; Budowanie rynku usług medycznych; Partnerstwo publiczno-prywatne; Rejestr Usług Medycznych; Regionalna polityka zdrowotna; Nowa Ekonomia w ochronie zdrowia. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 572)
1. Systemy wczesnego ostrzegania w zarządzaniu strategicznym; 2. Operacyjne systemy wczesnego ostrzegania w warunkach zagrożenia działalności przedsiębiorstwa; 3. Systemy wczesnego ostrzegania w obszarze działań strategicznych; 4. Zintegrowany system wczesnego ostrzegania - założenia koncepcji; 5. Zastosowanie zintegrowanego systemu ostrzegania w zakładach opieki zdrowotnej na przykładzie szpitala.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Rynkowe i środowiskowe uwarunkowania strategicznego zarządzania zakładami opieki zdrowotnej: 1. Zakład opieki zdrowotnej jako samodzielny podmiot na wyłaniającym się rynku usług medycznych, 2. Rynek usług medycznych i jego otoczenie, 3. Wybrane koncepcje i metody zarządzania strategicznego. Cz.II Ekonomiczne i finansowe podstawy zarządzania w sferze opieki zdrowotnej: 4. Ekonomiczne aspekty zarządzania opieką zdrowotną, 5. Zarzadzanie gospodarką finanswą zakłądów opeiki zdrowotnej. Cz.III Istota i kierunki restrukturyzacji zakąłdu opieki zdrowotnej: 6. Teoria i praktyka restrukturyzacji ochrony zdrowia w Polsce, 7. Restrukturyzacja opieki zdrowotnej w wymiarze regionalnym i loklanym. Cz.IV Współczesne koncepcje zintegrowanego zarządzania zakładami opieki zdrowotnej: 8. Wprowadzenie do marketingowego zarządzania organizacją świadczącą usługi medyczne, 9. Marketingowa interpretacja jakości w usługach medycznych, 10. wykorzystanie strategii projakościowej w zarządzaniu zakłądem opieki zdrowotnej, 11. Zarządzanie wiedzą w zakładach opieki zdrowotnej. Cz.V Kluczowa rola personelu w zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej: 12. Geneza i teoretyczne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi, 13. Dobór personelu medycznego, 14. Motywowanie personelu i zarządzanie kompetencjami w zakładzie opieki zdrowotnej, 15. Podnoszenie kwalifikacji i samorozwój personleu medycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy funkcjonowania opieki zdrowotnej, 1.1. Kategorie pojęciowe opieki zdrowotnej, 1.2. Mechanizm rynkowy a specyfika opieki zdrowotnej, 1.3. Mechanizmy ingerencji państwa w opiece zdrowotnej, 2. Przesłanki urynkowienia opieki zdrowotnej, 2.1. Pojęcie urynkowienia opieki zdrowotnej, 2.2. Sektorowe przesłanki urynkowienia, 2.3. Pozasektoroweprzesłanki urynkowienia, 2.4. Doświadczenia Polski z rynkiem wewnetrznym w opiece zdrowotnej, 3. Koncepcja marketingu relacji w opiece zdrowotnej, 3.1. Paradygmat marketingu relacji w opiece zdrowotnej, 3.2. Wartośc relacji pacjent-usługowca, 3.3. Specyfika wymiany w opiece zdrowotnej, 3.4. Zaufanie i zaangażowanie w relacji usługowca-pacjent, 4. Elementy rynkowe po stronie podaży opieki zdrowotnej, 4.1. Obszary i mechanizmy konkurencji w opiece zdrowotnej, 4.2. Dylematy konkurencji publicznej, 4.3. Metody finansowania usłuh\g zdrowotnych i ich konsekwencje, 4.4. Decentralizacja uprawnień w opiece zdrowotnej, 4.5. Świadczenie usług zdrowotnych przez podmioty sektora niepublicznego, 5. Elementy rynkowe po stronie popytu na opiekę zdrowotną, 5.1. Swoboda wyboru usługodawcy przez pacjentów, 5.2. Współpłacenie pacjentów za usługi opieki zdrowotnej, 6. Narzędzia marketingu w opiece zdrowotnej, 6.1. Struktura usługi zdrowotnej jako produktu, 6.2. Tworzenie oferty usługowej. 6.3. Cena jako instrument marketingu, 6.4. Komunikacja marketingowa w relacji z pacjentami, 7. Obsługa pacjentów i ocena wartości relacji w opiece zdrowotnej, 7.1. Obsługa pacjentów, 7.2. Ocena wartości relacji pacjent-usługowca, 7.3. Wartośc relacji z perspektywy pacjenta, 7.4. Wartośc relacji z perspektywy usługodawcy, 8. Kierunki doskonalenia systemu opieki zdrowotnej w Polsce, 8.1. Nowa rola władz publicznych i koncepcja stewarda, 8.2. Etyczne i ekonomiczne aspekty podejmowania wyborów w opiece zdrowotnej, 8.3. Stymulowanie efektywności usługodawców opieki zdrowotnej, 8.4. Bodżce elektywnościowe kierowane do pacjentów, 8.5. przyszłośc marketingu w opiece zdrowotnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Istota marketingu usług zdrowotnych, System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia, Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych, Segmentacja rynku usług zdrowotnych Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja doskonaląca się. 2. Konteksty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie pracy. 3. Kompetencje zawodowe a kompetencje osobiste. 4. Współczesne tendencje w motywowaniu do pracy. 5. Jakość w systemie opieki zdrowotnej. 6. Odpowiedzialność za jakość działań w zakładzie opieki zdrowotnej. 7. Budowanie projektów podnoszących jakość działań. 8. Zakład opieki zdrowotnej podstawowym ogniwem systemu. Aspekty organizacyjno-ekonomiczne. 9. Identyfikowanie misji i celów działań w zakładzie opieki zdrowotnej. 10. Czynniki obciążające w pracy w ochronie zdrowia. 11. Wymierne versus niewymierne źródła satysfakcji z pracy. 12. Szpital jako miejsce pracy. 13. Źródła i mierniki satysfakcji pacjenta. 14. Teoretyczne aspekty analizy zatrudnienia. 15. Formy zatrudnienia w zakładach opieki zdrowotnej. 16. Rekrutacja i selekcja pracowników. 17. Planowanie ścieżki rozwoju zawodowego. 18. Analiza błędów procesu zarządzania kadrami. 19. Oceny pracownicze. 20. Wypalenie zawodowe jako czynnik zmieniający efektywność pracownika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Placówka zdrowotna i jej rynkowe otoczenie; 2. Działania marketingowe prywatnych zakładów opieki zdrowotnej; 3. Finansowanie strategii marketingowych zakładów opieki zdrowotnej; 4. Finansowanie działań marketingowych kapitałami własnymi; 5. Obce źródła finansowania działania zakładów opieki zdrowotnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Rachunkowość jako źródło informacji potrzebnych do zarządzania zakładem opieki zdrowotnej. 1. Rola rachunkowości w zakładzie opieki zdrowotnej. 2. Elementy polityki rachunkowości w zakładzie opieki zdrowotnej. 3. Wycena aktywów i pasywów zakładu opieki zdrowotnej i jej skutki księgowe. 4. Zasady pomiaru kosztów i przychodów oraz ustalania wyniku finansowego zakładu opieki zdrowotnej. 5. Sprawozdawczość finansowa i audyt zewnętrzny w zakładzie opieki zdrowotnej. 6. Zasady interpretacji sprawozdania finansowego zakładu opieki zdrowotnej. Część II: Wzorcowy plan kont z komentarzem dla zakładów opieki zdrowotnej (publicznych i niepublicznych). Zespół 0 - aktywa trwałe. Zespół 1 - środki pieniężne i rachunki bankowe. Zespół 3 - materiały i towary. Zespół 4 - koszty według rodzajów i ich rozliczanie. Zespół 5 - koszty według typów działalności i ich rozliczanie. Zespół 6 - produkty i rozliczenia międzyokresowe. Zespół 7 - przychody i koszty związane z ich osiągnięcia. Zespół 8 - Fundusze (kapitały) własne, fundusze specjalne, rezerwy i wynik finansowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Humanistyczny kontekst pracy lekarza i pielęgniarki w zakładzie opieki zdrowotnej. 1. Psychologiczne koncepcje człowieka. Ewolucja koncepcji organizacji w kierunku organizacji usługowej.. 2. Etyczno-filozoficzne i psychologiczne aspekty pracy lekarza i pielęgniarki. Część II: Nowa strategia zarządzania zasobami ludzkimi w służbach publicznych, w szczególności w systemie opieki zdrowotnej. 3. Zarządzanie zakładami opieki zdrowotnej jako organizacją służb publicznych. 4. Zarządzenie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. Planowanie pracy i zarządzanie personelem. 5. Kierunki zmian w przewodzeniu ludźmi - propozycje dla zakładów opieki zdrowotnej. Część III: Instrumenty i aplikacyjne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. 6. Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy w zawodach medycznych. 7. Motywowanie do pracy w zespole pracowniczym w zakładach opieki zdrowotnej. Troska o utrzymanie kompetentnych pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : Difin, 2010. - 175, [1] s. : rys. , tab. , wykr. ; 23 cm.
I. Marketing usługi zdrowotnej: 1. Usługa zdrowotna jako produkt marketingowy; 2. Marketingowe badania rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; 3. Segmentacja rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; II. Marketing produktu leczniczego: 1. Rynek farmaceutyczny- charakterystyka; 2. Kompozycja marketingu-mix produktu leczniczego; Strategie marketingowe na rynku farmaceutycznym; 3. Marketing społeczny w kształtowaniu postaw zdrowotnych na przykładzie dzieci i młodzieży: 1. Marketing społeczny- pojęcia podstawowe; 2. Reklamowa kampania społeczna jako istotny element marketingu społecznego; 3. Postawy zdrowotne dzieci i młodzieży; 4. Rola marketingu społecznego w tworzeniu programów zdrowotnych dla dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Planowanie finansowe w zakładach opieki zdrowotnej / Magdalena Jaworzyńska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 155, [1] s. : rs., tab., wykr. ; 24 cm.
1. System opieki zdrowotnej w Polsce; 2. Planowanie finansowe w zakładach opieki zdrowotnej; 3. Narzędzia planowania finansowego; 4. Wykorzystanie planowania finansowego w zakładach opieki zdrowotnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. wybrane zagadnienia z zakresu strategii zakłądu opieki zdrowotnej, 2. System finansowania świadczeń zdrowotnych w intensywnej terapii, 3. Rachunek koztów w zarządzaniu zakładaem opeiki zdrowotnej, 4. Budżetowanie jako narzędzie zarządzania szpitalem, 5. Współczesne tendencje rozwojowe liczenia kosztów szpitala, 6. Farmaekonomiczne możliwości racjonalizacji kosztów szpitala
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy)
Streszczenie; Wprowadzenie; Prywatne firmy opieki zdrowotnej i różne znaczenia słowa prywatyzacja; Instytucje w opiece zdrowotnej; Czynniki sprzyjające rozwojowi popytu na świadczenia prywatnych firm opieki zdrowotnej (Brak zainteresowania powrotami; Nowe rozstania; Strategie innowacyjności; Strategie rozwoju poddostawcy; Kooperacja z firmami dobrowolnych ubezpieczeń; Wygranie gry o umowę z kasą chorych); Czynniki warunkujące rozwój prywatnych instytucjonalnych nabywców świadczeń; Uprawnienia własnościowe w opiece zdrowotnej i uzasadnienia ich zmiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie jakości w usługach zdrowotnych, 2. Podstawy zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Koszty zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej