Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(42)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(41)
E-booki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(31)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(31)
Autor
Kosikowski Cezary (1942- )
(5)
Begg David
(3)
Blicharz Rafał
(2)
Bossak Jan W
(2)
Dornbusch Rudiger
(2)
Duraj Jan
(2)
Fischer Stanley
(2)
Sajnóg Artur
(2)
Allaire Yvan
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anusz Jan
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Christopher Martin
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czechowska Iwona Dorota (1962- )
(1)
Dobrowolski Grzegorz
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Goik Magdalena
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grabowski Jan
(1)
Gronkiewicz Anna
(1)
Jaworski Bogdan
(1)
Kabaj Krzysztof
(1)
Kil Jan (1991- )
(1)
Kiszluk Krzysztof
(1)
Koczur Sebastian
(1)
Konieczny Marcin
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Krauze Katarzyna
(1)
Kubas Ewa
(1)
Kuczkowska Ewelina
(1)
Kwaśniak Aleksander (1983- )
(1)
Majchrowska Elżbieta
(1)
Majer Anna
(1)
Marciniak Łukasz T
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(1)
Miłkowski Tomasz (1970- )
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Ogiegło Leszek
(1)
Pawełczyk Mirosław
(1)
Pałasz Lech
(1)
Peck Helen
(1)
Piasecki Stanisław
(1)
Popiołek Wojciech
(1)
Przeklasa Dorota
(1)
Przeklasa Paweł
(1)
Próchniak Joanna
(1)
Radło Mariusz-Jan
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Ryć Kazimierz
(1)
Sadkowska Joanna
(1)
Sagan-Martko Marta
(1)
Skrzypczak Zofia
(1)
Sobczak Karol
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szpunar Maciej (1971- )
(1)
Szydło Marek (1977- )
(1)
Szyszkowski Artur
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Trias de Bes Mingot Fernando (1967- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Zadworna Sylwia
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zborowska Władysława
(1)
Ławicki Jacek Stanisław
(1)
Łozińska-Piekarska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Konkurencja
(34)
Rynek
(14)
Gospodarka
(12)
Przedsiębiorstwo
(11)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Prawo gospodarcze
(7)
Rynek pracy
(7)
Mikroekonomia
(6)
Marketing
(5)
Rynek (ekonomia)
(5)
Rynek finansowy
(5)
Produkcja
(4)
Ekonomia
(3)
Globalizacja
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Innowacje
(3)
Konsumenci
(3)
Monopol
(3)
Podatek
(3)
Popyt
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Własność przemysłowa
(3)
Zamówienia publiczne
(3)
Banki
(2)
Bogactwo
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Pieniądz
(2)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polska
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Prywatyzacja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Restytucja dóbr kultury
(2)
Siła robocza
(2)
Sędziowie
(2)
Towary
(2)
Unia Europejska
(2)
Upadłość
(2)
Adopcja
(1)
Adres e-mail
(1)
Akcjonariusze
(1)
Antyterroryzm
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
Biegli sądowi
(1)
Branża TSL
(1)
Budżet państwa
(1)
Catalyst (rynek obligacji)
(1)
Ceny
(1)
Cło
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Dumping
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Elektroniczne dostarczanie dokumentów
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Faktoring
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Francja
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Gospodarowanie nieruchomościami
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grafologia
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Hodowcy psów
(1)
Instytut Rozwoju i Języka Polskiego im. Świętego Maksymiliana Marii Kolbego
(1)
Integracja europejska
(1)
Interwencjonizm
(1)
Irlandia
(1)
Japonia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Język polski
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Koszty
(1)
Kradzież dóbr kultury
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwesta
(1)
Liberalizm gospodarczy
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Małżeństwo
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Wielka Brytania
(2)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Grecja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Obwód ługański (Ukraina)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Podręcznik
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Marketing internetowy i proces tworzenia marki internetowej, 2.Zasady osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku, 3.Segmentacja jako metoda identyfikacji szans rynkowych, 4.Proces tworzenia marki internetowej, 5.Promocja nowej marki na rynku internetowym, 6.Podtrzymywanie i wzmacanianie jakosci marki w oparciu o interaktywną naturę internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I. Niektóre pojęcia i założenia: 1. O zależności popytu od ceny wyrobu; 2. Koszt i opłacalność produkcji; 3. Uwagi o klasyfikacji modeli; R. II. Działalność firmy miejscowej: 1. Modele elementarne; 2. Modele podstawowe; R. III. Działalność lokalne firmy wśród klientów rozproszonych: 1. Działalność przy równomiernym przestrzennym rozmieszczeniu klientów; 2. Złożony model z kosztami transportu wyrobów; R. IV. Optymalizacja działalności firmy globalnej: 1. Modele firmy przy stałej gęstości powierzchniowej potencjalnych klientów; 2. Model podstawowy firmy globalnej ze zmienną gęstością klientów; 3. Optymalizacja sieciowa firmy globalnej, działającej na wielu rynkach; R. V. Obrona posiadanego udziału w rynku: Strategie obrony posiadanego udziału
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Wpływ innowacyjności na rozwój gospodarczy (Świat)
Europa, Polska) : 1.Rola innowacyjności w budowaniu p rzewagi konkurencyjnej, 2.Pozytywne i negatywne konsek wencje zagranicznych inwestycji bezpośrednich, 3.Czy innowacje mają wpływ na dynamikę gospodarki? Polskie doświadczenia w okresie transformacji, 4.Międzynarodo wa dyfuzja innowacji-podejście marketingowe, 5.Perspe ktywy wzrostu innowacyjności w krajach posocjalisty cznych, 6.Wpływ innowacyjności połączeń komunikacyjnyc h na poziom rozwoju regionów, 7.Zdolność innowacyjna p olskiej gospodarki; pozycja w świecie i regionie. R.II Innowacyjność a konkurencyjność przedsiębiorstwa : 1.Finansowanie działalności innowacyjnej małych i se rednich przedsiebiorstw ze środków publicznych, 2.Uwa runkowania i finasowanie działalności innowacyjnej ma łych i srednich przedsiębiorstw, 3.Straterie innowcyj ności w cyklu życia produktu źródłem przwagi konkuren cyjnej, 4.Ryzyko operacyjne i finasowe w strategii dzi ałania nowo powstającego przedsiębiorstwa innowacyjne go, 5.Źródła finansowania działalności innowacyjnej pr zedsiębiorstw w świetle badań ankietowych, 6.Innowacja
wartości jako koncepcja strategii firmy, 7.Instrumen ty wzrostu innowacyjności małych i srednich przedsiębi orstw, 8.Innowacje w strategiach komunikacji rynkowej
(na przykładzie branźy tytoniowej), 9.Wybrane determi nanty rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw na przykł adzie podsektora energetyki cieplnej, 10.Innowacyjność
jako warunek funkcjonowania klastrów.Porównawcze stud ium przypadków, 11.Innowacyje w małych firmach działaj ących jako daelerzy znanych marek. R.III Zarządzanie wiedzą.Innowacyjność a kreatywność człowieka : 1.Psychologiczne bariery innowacyjności.Ze wnętrzne czynniki hamujące krytyczne i twórcze postawy
pracowników, 2.Zarządzanie wiedzą w procesie innowacj i produktu na przykładzie firmy SANRise, 3.Innowacje a
zarządzanie wiedzą o kliencie, 4.Profesjonalizm w zar ządzaniu.Kształtowanie się kultury menedżerskiej w Pol sce, 5.Potencjał absorbcji obcej technologii w gospoda rce polskiej, 6.Kultura odpowiedzialności a kształtowa nie proinnowacyjnych postaw.Implikacje dla potrzeb zar ządzania zmianami procesów gospodarczych, 7.Systemy za rządzania wiedzą czynnikiem wzrostu innowacyjności prz edsiębiorstw, 8.Teoria systemów złozonych a innowacyj ność w zarządzaniu, 9.Rozwój pracowników i organizacyj ne uczenie się w świetle badań emiprycznych, 10.Współ zależność między różnorodnością kulturową a zdolnością
do generowania wiedzy i innowacyjnością przedsiębio rstw międzynarodowych, 11.Wpływ zarządzania wiedzą i i nnowacją w organizacji badawczej, 12.Zarządzanie wiedz ą i innowacją w organizacji badawczej, 13.Poszukiwanie
kulturowych korzeni innowacyjności w świetle międzyna rodowych baań wzorów klutur organizacyjnych, 14.Innowa cyjność w przedsiebiorstwach opartych na wiedzy. R.IV Zarządzanie łańcuchem dostaw-czynniki innowacyjno ści : 1.Sieć dostaw a strategia firmy, 2.Innowacyjność
przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego, 3.Innowacyjność jako źródło poprawy konkurencyjności p rzedsiębiorstw lotniczych, 4.Konkurencyjność przedsięb iorstw sprywatyzowanych ze szczególnym uwzględnieniem logistyki, 5.Innowacje w zarządzaniu dystrybucją jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstwa, 6.E-sourcing
jako metoda usprawnienia przebiegu procesu zaopatrze niowego przedsiębiorstwa, 7.Od innowacji w sferze zaku pów do zintegrowanych sieci dostaw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konkurencyjność i polityka konkurencyjności UE: Między narodowa konkurencyjność i wzrost gospodarczy; Konkurencyjność a poziom rozwoju gospodarczego; Strategia Lizbońska jako polityka poprawy konkurencyjności UE. Polska i inny kandydaci - podstawowe wyzwania: Pozycja gospodarcza kandydatów- wyzwania konwergencji; Zasoby ludzkie; Zasoby kapitału; Postęp technologiczny i innowacje; Instytucje, regulacje i zaangażowanie państw w gospodarkę. Konwergencja i Strategia Lizbońska w poszerzonej Unii: Punkt wyjścia; Podstawy konwergencji - teoria i praktyka; Wyzwania konwergencji a Strategia Lizbońska; Konkluzje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura korporacyjna - aspekt jakościowy, 2. Determinanty konkurencyjności rynkowej, 3. Analiza i ocena kultury korporacyjnej, 4. Analiza pozycji konkurencyjnej oraz zależności między kulturą a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalna konkurencja / Artur Nowak-Far. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 286 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Definicja, rodzaje i metodologia innowacji; Środowisko międzynarodowe a źródła innowacji; Strategiczny aspekt innowacji międzynarodowych; Główne bodźce i ograniczenia w zakresie innowacji międzynarodowych; Strategiczna zmiana i rozwój organizacyjny a innowacje międzynarodowe; Kontrola innowacji w skali międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedsiębiorstwo a tworzenie wartości ekonomicznej; Dynamika kosztów: ekonomiczne i technologiczne impera- tywy firmy; Dynamika rynków i konkurencji; Dynamika strategiczna: systemy strategiczne i strategie rynkowe Dynamika społeczna i psychologiczna organizacji; Zarządzanie ryzykiem i niepewnością. Metoda technokra- tyczna, polityczna i strukturalna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Przesłanki i podstawy doktrynalne regulacji prawnej zachowań państwa wobec gospodarki; Charakterystyka publicznego prawa gospodarczego; Podmioty bierne publicznego prawa gospodarczego; Podmioty czynne publicznego prawa gospodarczego; Regulacja prawna makroekonomicznych zachowań państwa wobec gospodarki; Regulacja prawna stosunku państwa do działalności gospodarczej; Regulacja prawna stosunku państwa do publicznej działalności gospodarczej; Państwowa ochrona prawna konkurencji; Państwowa ochrona prawna rynku krajowego w stosunkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Przesłanki i podstawy doktrynalne regulacji prawnej zachowań państwa wobec gospodarki; Charakterystyka publicznego prawa gospodarczego; Podmioty bierne publicznego prawa gospodarczego; Podmioty czynne publicznego prawa gospodarczego; Regulacja prawna makroekonomicznych zachowań państwa wobec gospodarki; Regulacja prawna stosunku państwa do działalności gospodarczej; Regulacja prawna stosunku państwa do publicznej działalności gospodarczej; Państwowa ochrona prawna konkurencji; Państwowa ochrona prawna rynku krajowego w stosunkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Państwo a gospodarka; 2. Charakterystyka publicznego prawa gospodarczego; 3. Regulacja prawna organizacji wykonywania funkcji państwa wobec gospodarki; 4. Regulacja prawna wykonywania funkcji państwa wobec gospodarki; 5. Przedsiębiorcy; 6. Regulacja prawna stosunku państwa do działalności gospodarczej; 7. Regulacja prawna stosunku państwa do publicznej działalności gospodarczej; 8. Państwowa ochrona prawna konkurencji; 9. Państwowa ochrona prawna rynku krajowego w stosunkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Państwo i gospodarka; 2. Charakterystyka publicznego prawa gospodarczego; 3. Regulacja prawna organizacji wykonywania funkcji państwa wobec gospodarki; 4. Regulacja prawna wykonywania funkcji państwa wobec gospodarki; 5. Przedsiębiorcy; 6. Regulacja prawna stosunku państwa do działalności gospodarczej; 7. Regulacja prawna stosunku państwa do publicznej działalności gospodarczej; 8. Państwowa ochrona prawna konkurencji; 9. Państwowa ochrona prawna rynku krajowego w stosunkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Sektor bankowy i ubezpieczeniowy jako uczestnik rynku finansowego : 1. Rynek finansowy i jego struktura, 2. Sektor bankowy i ubezpieczeniowy na tle przeobrażeń systemowych, 3. Analiza porównawcza sektora bankowego i ubezpieczeniowego, cechy wspólne i różnice. II. Funkcjonowanie sektora bankowego i ubezpieczeniowego w warunkach konkurencji : 1. Specyfika konkurencji, 2. Transformacja roli sektora bankowego konsekwencją procesów konkurencji, 3. Konkurencja w sektorze ubezpieczeniowym, 4. Preferencje i oczekiwania klientów jako szanse i zagrożenia dla usług bankowo-ubezpieczeniowych. III. Przesłanki i formy integracji bankowo-ubezpieczeniowej : 1. Istota integracji miedzy sektorem bankowym i ubezpieczeniowym, 2. Społeczno-ekonomiczne czynniki sprawcze związków bankowo-ubezpieczeniowych, 3. Korzyści i niedogodności wynikające z integracji bankowo-ubezpieczeniowej, 4.Formy związków bankowo-ubezpieczeniowych, IV. Integracja bankowo-ubezpieczeniowa w praktyce : 1. Powiązania banków i firm ubezpieczeniowych w krajach Unii Europejskiej, 2. Współpraca bankowo-ubezpieczeniowa w warunkach polskich, 3. Konsekwencje dla banków wynikające z reformy emerytalnej, 4. Rola sektora ubezpieczeniowego w realizacji usług bankowych. V. Kształtowanie integracji bankowo-ubezpieczeniowej w Polsce : 1. Ilościowy i jakościowy charakter integracji bankowo-ubezpieczeniowej w Polsce w świetle badań ankietowych, próba oceny, 2.Budowa schematów integracji banków i podmiotów ubezpieczeniowych w Polsce, 3.Opracowanie schematów integracji banków i podmiotów ubezpieczeniowych w kontekście integracji Polski z Unią Europejską
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Nowy rynek, 2.Budowanie relacjami z klientem, 3.Tworzenie wartości dla klienta, 4.Konkurencja oparta na czasie, 5.Łańcuchy dostaw zorientowane na popyt, 6.Zarządzanie logistyką marketingową, 7.Obsługa klienta globalnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Ewolucja rynków i dynamika konkurencji; R.2 Silne i słabe strony tradycyjnego myślenia marketingowego; R.3 Innowacje powstałe przy założeniu niezmienności rynku: tradycyjny sposób tworzenia innowacji; R.4 Innowacje powstałe poza danym rynkiem: alternatywny sposób tworzenia informacji; R.5 Marketing lateralny jako potrzebne dopełnienie marketingu pionowego; R.6 Proces marketingu lateralnego; R.7 Marketing lateralny na poziomie rynku; R.8 Marketing lateralny na poziomie produktu; R.9 Marketing lateralny na poziomie cen, dystrybucji i promocji; R.10 Wdrażanie marketingu lateralnego. Załącznik: Przypomnienie podstaw marketingu lateralne go.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy efektywności marketingu, 2. Efektywność marketingu-mix, 3. Wpływ orientacji rynkowej na efektywność marketingu, 4. Wpływ pozyskiwania i utrzymywania nabywców na efektywność marketingu, 5. Wpływ zjawiska niepewności na efektywność marketingu, 6. Wpływ przepływów informacji na efektywność marketingu, 7. Wpływ zasobów i umiejętności na efektywność marketingu, 8. Wpływ konkurentów na efektywność marketingu, 9. Wpływ dostawców i pośredników na efektywność marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Stowarzyszenie Naukowe Instytut Gospodarki i Rynku ; 3)
1.Rynek - jego pojęcie i istota, 2.Podstawowe rodzaje i elementy rynku, 3.Zakres i segmenty rynku, 4.Rola i funkcjonowanie rynku, 5.Podmiot i przedmiot rynku, 6.Miejsce rynku w gospodarce i mechanizmy jego funkcjonowania, 7.Procesy negocjacyjne i konkurencyjne, 8.Strategie i instrumenty konkurencji, 9.Funkcje i formy intensywności konkurencji, 10.Intensywność konkurencji, 11.Monopol w funkcjonowaniu rynku, 12.Marketing rynkowy, 13.Marka oraz opakowanie i oznakowanie produktu na rynku, 14.Popyt na dobra i usługi, 15.Podaż dóbr i usług na rynku, 16.Równowaga rynkowa, 17.Interwencjonizm państwa na rynku, 18.Ceny w analizie gospodarki rynkowej, 19.Funkcje pieniądza i inflacja, 20.Podstawy analizy rynku, 21.Analiza rynku, 22.Obrót towarowy, 23.Przebiegi towarowe na rynku, 24.Normalizacja towarów, 25.Rynki giełdowe, 26.Rynki terminowe, 27.Promocja oraz reklama, 28.Rynek wobec integracji z unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym, 2.Zachowania konsumenckie na rynku, 3.Partnering w warunkach rosnącej kaonkurencji rynkowej, 4.Długookresowa strategia rozowju partneringu w firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konkurencja / red. Zdzisław Brodecki. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2004. - 623 s. : tab. ; 23 cm.
(Acquis communautaire)
Cz. I Zrozumieć Unię Europejską: Podstawowe założenia teorii konkurencji; Konkurencja na jednolitym rynku; Traktat Akcesyjny - ogólna ocena. Cz. II Porządek prawny Unii Europejskiej: Zagadnienia ogólne; Traktat; Prawo antymonopolowe; Prawo pomocy publicznej dla przedsiębiorców; Zamówienia publiczne; Małe i średnie przedsiębiorstwa; Rolnictwo i rybołówstwo; Współpraca międzynarodowa w zakresie reguł konkurencji. Cz. III Porządek prawny Rzeczypospolitej Polskiej: Zbliżanie przepisów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej do acquis communautaire; Traktat Akcesyjny - rozwiązania przejściowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do ekonomii 2. Funkcjonowanie rynku 3. Elastyczność popytu i podaży 4. Konsument jako podmiot rynku 5. Przedsiębiorstwo jako podmiot rynku 6. Rynek konkurencji doskonałej 7. Rynek monopolu pełnego 8. Rynek konkurencji niedoskonałej 9. Rynki czynników produkcji 10. Sprawność systemu rynkowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie: 1. Ekonomia a polityka, 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, 3. Popyt, podaż i rynek. Cz.II Mikroekonomia pozytywna: 4. Elastyczność popytu i podaży, 5. Decyzje konsumenta, 6. Decyzje o podaży - wprowadzenie, 7. Koszty a wielkość podaży, 8. Konkurencja doskonała i czysty monopol, 9. Struktura rynku i konkurencja niedoskonała, 10. Rynek pracy, 11. Różne rodzaje pracy, 12 .Rynki czynników produkcji i podział dochodu, 13. Ryzyko i informacja, 14. Gospodarka oparta na informacji. Cz.III Ekonomia dobrobytu: 15. Ekonomia dobrobytu, 16. Wydatki i dochody publiczne, 17. Polityka przemysłowa i polityka ochrony konkurencji, 18. Czy warto sprywatyzować monopol naturalny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej