Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(1)
Autor
Izdebski Mateusz
(2)
Jong Peter De
(2)
Kim Berg Insoo
(2)
Suchańska Anna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Rozmowa
(3)
Komunikacja społeczna
(2)
Psychoterapia
(2)
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia wobec współczesności. Podstawy psychologii)
Cz.I Wprowadzenie do problematyki rozmowy i obserwacji psychologicznej: 1. Ogólne zasady profesjonalnego postępowania diagnostycznego. Etyczny, merytoryczny i osobowościowy profesjonalizm diagnosty, 2. Rozmowa i obserwacja w procesie diagnozowania. Podstawy teoretyczne i problemy metodologiczne. Cz.II Rozmowa psychologiczna w praktyce diagnostycznej: 1. Interakcyjny charakter rozmowy diagnostycznej. Relacja i kontakt diagnostyczny, 2. Taktyka rozmowy. Podstawowe interwencje i formy zadawania pytań, 3. Jak wybrać optymalną formę rozmowy?, 4. Paradygmat a założenia, struktura i treść rozmowy diagnostycznej, 5. Planowanie tematyki rozmowy, 6. Rejestracja i interpretacja danych. Cz.II Obserwacja psychologiczna: 1. Obserwacja - przedmiot i teoretyczne ramy metody, 2. Wybór rodzaju i formy obserwacji, 3. Zachowanie niewerbalne jako źródło danych diagnostycznych, 4. Integrowanie i interpretacja danych obserwacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
1. Od rozwiązania problemów do budowania rozwiązań, 2. Budowanie rozwiązań:podstawy, 3. Umiejętności służące postawie niewiedzy, 4. Rozpoczynanie.Jak zwracać uwagę na to,czego chce klient, 5. Jak wzmacniać to,czego chce klient:pytanie o cud, 6. Poszukiwanie wyjątków:budowanie na mocnych stronach i sukcesach klienta, 7. Formułowanie informacji zwrotnych dla klientów, 8. Kolejne sesje:odkrywanie,wzmacnianie i mierzenie postępów klienta, 9. Wywiad z klientem niedobrowolnym:dzieci,diady i klienci niedobrowolni, 10. Prowadzenie wywiadu w sytuacji kryzysowej, 11. rezultaty, 12. Wartości zawodowe a ludzka różnorodność, 13. Praktyka w instytucji,grupie i środowisku, 14. Implikacje teoretyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej