Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Czytelnia
(4)
Autor
Figiel Szczepan
(2)
Kozłowski Wojciech
(2)
Pilarski Stanisław
(2)
Nestorowicz Renata
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Rolnictwo
(3)
Rynek
(3)
Agrobiznes
(1)
Marketing
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi ekologiczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i funkcjonowanie systemu agrobiznesu: Koncepcja agrobiznesu; Struktura systemu agrobiznesu; Przesłanki funkcjonowania i rozwoju agrobiznesu. 2. Łańcuch marketingowy w agrobiznesie: Pojęcie i funkcje łańcucha marketingowego; Integracja w obrębie łańcucha marketingowego; Sprawność łańcucha marketingowego. 3. Mechanizm rynkowy w agrobiznesie: Pojęcie rynku; Popyt i podaż; Elastyczność cenowa popytu i podaży; Równowaga rynkowa; Samoregulacja i stabilność rynku. 4. Efektywność funkcjonowania rynku: Pojęcie i uwarunkowania efektywnego rynku; Infrastruktura rynku żywnościowego; Informacja rynkowa; Interwencjonizm rządowy. 5. Ryzyko rynkowe w agrobiznesie: Źródła i metody ograniczania ryzyka rynkowego; Handlowe metody ograniczania ryzyka rynkowego; Giełdy towarowe transakcji terminowych; Prognozowanie cen rolnych. 6. Podstawy strategii marketingowej firmy: Rola i miejsce marketingu w firmie; Strategia marketingowa na tle strategii firmy; Ocena i kształtowanie pozycji rynkowej firmy; Przewaga konkurencyjna; Separacja rynkowa produktu; Mieszanka marketingowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postępowanie konsumenta na rynku: Istota postępowania konsumenta na rynku; Uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku; Model postępowania konsumenta na rynku. 2. Informacja rynkowa i badania marketingowe: Środowisko rynkowe firmy; System informacji rynkowej; Zakres badań marketingowych; Procedura badań marketingowych. 3. Ukierunkowanie działań firmy na segmenty rynkowe: Rozumienie rynku w kategoriach potrzeb; Segmentacja rynku; Wybór rynku docelowego; Umiejscawianie produktu. 4. Produkt: Marketingowa koncepcja produktu; Marka i opakowanie; Zarządzanie asortymentem produktów; Wprowadzanie i rozwój nowego produktu. 5. Cena: Znaczenie ceny w mieszance marketingowej; Czynniki wpływające na decyzje cenowe; Metody ustalania cen; Polityka cenowa wprowadzania nowego produktu na rynek. 6. Promocja: Miejsce promocji w mieszance marketingowej; Reklama i aktywizacja sprzedaży; Relacje publiczne i sprzedaż osobista; Opracowanie programu promocji. 7. Dystrybucja: Miejsce dystrybucji w mieszance marketingowej; Typy kanałów dystrybucji i uwarunkowania ich wyboru; Pośrednicy w kanale dystrybucji; Intensywność dystrybucji produktów; Logistyka dystrybucji. 8. Plan marketingowy: Proces planowania marketingowego; Struktura planu marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Podstawy agrobiznesu; R.2 Rynek żywności jako element rozwoju agrobiznesu; R.3 Otoczenie agrobiznesu; R.4 Zorganizowane i niezorganizowane rynki rolne; R.5 Integracja w agrobiznesie. Wspólna Polityka Rolna UE; R.6 Marketing w agrobiznesie; R.7 Strategie firm w agrobiznesie; R.8 Specyfika strategii branżowych w agrobiznesie; R.9 Zarządzanie jakością w agrobiznesie; R.10 Rolnictwo intensywne i rolnictwo ekologiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrównoważony rozwój a orientacja marketingowa na rynku żywnościowych produktów ekologicznych; 2. Rolnictwo ekologiczne jako obszar działań marketingowych; 3. Zachowania nabywców i segmentacja rynku żywności ekologicznej; 4. Badania marketingowe jako podstawa działań rynkowych; 5. Żywnościowy produkt ekologiczny i cena jako elementy marketingu miksu; 6. Procesy dystrybucji na rynku żywnościowych produktów ekologicznych; 7. Komunikacja marketingowa na rynku żywności ekologicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej