Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(62)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(59)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Czasopisma
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(47)
dostępne
(35)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(47)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Antczak Katarzyna
(1)
Antczak Katarzyna. Rola prowokacji w reklamie społecznej
(1)
Barański Michał
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernstein David
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciszkowska Ewa
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Filipiak Marian
(1)
Florek Magdalena
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gierula Marian
(1)
Glińska Ewa
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golka Marian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jagła Dominika
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Karpowicz Andrzej (1948- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Lupa Iwona
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Maliszewski Norbert
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Anna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Oskin Aleksander
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pers Jolanta
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Reiher Robert H
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Sareło Zbigniew
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(63)
Temat
Reklama
(46)
Środki masowego przekazu
(16)
Komunikacja społeczna
(15)
Public relations
(9)
Reklama internetowa
(8)
Marketing
(6)
Reklama społeczna
(6)
Marketing cyfrowy
(5)
Polityka
(5)
Promocja handlowa
(5)
Autoprezentacja
(4)
Dziennikarstwo
(4)
Etyka społeczna
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Media społecznościowe
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Komunikacja
(3)
Kultura masowa
(3)
Marketing polityczny
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Perswazja
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Prawo reklamy
(3)
Public relations w internecie
(3)
Socjologia
(3)
Socjotechnika
(3)
Controlling
(2)
Dzieci
(2)
Google Analytics
(2)
Internet
(2)
Język
(2)
Język polski
(2)
Kampania społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Negocjacje
(2)
Opinia publiczna
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Prawo autorskie
(2)
Promocja
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia mediów
(2)
Reklama polityczna
(2)
Rynek
(2)
Wolność słowa
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Aborcja
(1)
Alkoholizm
(1)
Autorskie prawa osobiste
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bioetyka
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Cenzura
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Etyka lekarska
(1)
Eutanazja
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google AdWords
(1)
Google Tag Manager
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Grupy społeczne
(1)
Homoseksualizm
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kara śmierci
(1)
Klonowanie
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korupcja
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing mobilny
(1)
Media publiczne
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Motywacja pracy
(1)
Młodzież
(1)
Narkomania
(1)
Nałóg
(1)
Netykieta
(1)
Niealimentacja
(1)
Nieruchomości
(1)
Obowiązek rejestracji dzienników i czasopism
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Rosja
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Podręcznik
(6)
Poradnik
(6)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Monografia
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(25)
Zarządzanie i marketing
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
63 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek i społeczeństwo / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; red. Elżbieta Piechorowska ; Tom 21)
1. Psychologiczne problemy społecznej reklamy, 2. "Marketing wartości społecznych" jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych, 3. Czy możliwy jest "marketing wartości społecznych", 4. Rola mediów, jako rynku przedstawiania cech gości, w przyciąganiu turystów, 5. Znaczenie doboru wartości w tworzeniu skutecznego przekazu reklamowego, 6. Moda jako instrument rozpowszechniania wartości?, 7. "Tytus Andronkus". Teatr, film czy widowisko z wartości?, 8. Przedsiębiorczość jako realizacja pożądanych wartości społecznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Reklama społeczna jako narzędzie marketingowe, 2. Odbiorca reklamy: homo automoticus czy homo economicus?, 3. Strategia konia trojańskiego w reklamie społecznej, 4. Strategia "centralnego ataku" w reklamie społecznej, 5. Marketing społecznie zaangażowany - altruizm czy "brudny interes"?, 6. Warsztat tworzenia reklam społecznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie jako proces : podstawowe pojęcia, 2. Aspekty oddziaływania mass mediów jako przedmiot badań interdyscyplinarnych, 3. Oddziaływanie środków masowego komunikowania - teorie i kierunki badań, 4. Modele procesu komunikowania, 5. Społeczne funkcje środków masowego komunikowania, 6. Antropologiczne przesłanki skuteczności perswazyjnej mediów, 7. Środki masowego komunikowania jako środowisko wychowawcze, 8. Strategie interpersonalnego komunikowania się w układach zorganizowanych, 9. Komunikacja międzykulturowa, 10. Uzależnienie medialne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Medicina Historica / red. nauk. Wanda Wojtkiewicz-Rok)
Część I: Komunikowanie wartości zdrowia w kulturze popularnej. 1. Komunikacja społeczna we współczesnej kulturze medialnej - promowanie wartości zdrowia w aspekcie edukacyjnym. 2. Życie i zdrowie we współczesnym systemie wartości. Część II: Powstanie i ewolucja kampanii społecznych. 1. Kształtowanie się idei kampanii społecznych. 2. Propagowanie wartości zdrowia w zagranicznych kampaniach społecznych po 1945 r. Część III: Podstawy tworzenia kampanii i działań prospołecznych w Polsce. 1. Działalność filantropijna i dobroczynność jako inspiracja akcji prospołecznych. 2. Polskie kampanie społeczne jako metoda wsparcia działań administracji. 3. Wartość zdrowia w kampaniach społecznych tworzonych przez organizacje non profit i firmy/przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama jako medium komunikacji masowej, 2. Obszary i mechanizmy percepcji rekalmy w wymiarze psychologicznym, 3. Teoria krytyczna i interakcjonizm symobliczny podstawą teoretyczną pracy, 4. Ukryte przesłania reklamy, 5. Badani uczniowie o reklamie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia w monografiach naukowych / red. Jan Strelau, Dariusz Doliński ; T. 11)
1. Procesy kategoryzacji i pamięci w konstruowaniu rzeczywistości; 2. Pojęciowa struktura reklamy; 3. Spójność pojęciowa a struktura i pamięć reklam; 4. Stabilność reklamy prasowej jako kategorii; 5. Pojęciowa struktura reklamy a spostrzeganie zysków i strat w świetle teorii perspektywy; 6. Sieci emocjonalne w kontrolowaniu procesów poznawczych w reklamie; ?. Rola reklamy we wstecznym kształtowaniu pamięci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest reklama społeczna?; Reklama "na stronie"; Historia reklamy społecznie użytecznej; Przemawianie do masowej wyobraźni - kiedyś i dziś; Andrzeja Pągowskiego twórczość w służbie ludzkości; Sprzątanie świata - Polska; Powstrzymać przemoc domową; Kampania odniosła sukces; Prowokacja pomogła kampanii; Kampanie społeczne Fundacji "Porozumienie bez barier"; Warto się zaangażować; Cause Related marketing - Marketing zaangażowany społecznie; Czysty zysk; Kino akcji społecznych w paśmie największej oglądalności; Wpływ badań na skuteczność społecznej kampanii reklamowej; Szlachetny precedens; Partnership for a Drug-Free America; Program ONDCP, czyli wiele dróg do jednego celu; Do skutecznej kampanii społecznej - krok po kroku; Polskie kampanie społeczne w latach 1997-2001; Zewnętrzna Galeria AMS. Sztuka w mieście
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Reklama jako element komunikacji marketingowej. Aspekt werbalny: Ogólne zagadnienia komunikacji marketingowej; Rola reklamy w komunikacji promocyjnej; Komunikat reklamowy; Ch-ka jęz. reklamy; Psychologia komunikacji. R.2 Slogan reklamowy - okrzyk wojenny firmy: Funkcje i cechy sloganu; O czym mówią slogany; pomocny slogan reklamowy; Językowe aspekty sloganu. R.3 Język sloganu, czyli jak skutecznie dotrzeć do od biorcy: Jak powstaje slogan?; Metody prezentacji sloganu; Slogan skuteczny; Slogan idealny. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 236 s. : 8 k il.kol. ; 24 cm.
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 234, [2] s., 8 k il. kol. ; 24 cm.
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Czym jest reklama?, 2. Istota i elementy procesu komunikacji, 3. Człowiek w reklamie, 4. Rola mediów w działaniach reklamowych, 5. Język reklamy, 6. Perswazja w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama społeczna - czym jest i jak się zmienia, 2. Polskie kampanie społeczne w latach 2002-2006, 3. Reklama społeczna w Polsce - podsumowanie ostatnich lat, 4. Między propagandą a reklamą, 5. Nietypowa reklama społeczna, 6. Wartość marki w reklamie społecznej Kampania "Dzieciństwo bez krzywdzenia" - edycja międzynarodowa, 7. PAH - pomoc bez granic, 8. Caritas - kampania opiekuna ubogich, 9. Dlaczego warto zainteresować się reklamą społeczną na poziomie lokalnym. Śląski program promocji trzeźwości, 10. Prasa lokalna i dzienniki regionalne - niedoceniony partner akcji społecznych, 11. Reklama społeczna. zagadnienia prawne, 12. Przygotowanie kampanii społecznej - krok po kroku, 13. Kampanie społeczne w agencjach reklamowych, 14. Badania marketingowe - droga do sukcesu społecznej kampanii reklamowej, 15. Społeczniku - badaj swoje kampanie! Znajomość i ocena wybranych kampanii społecznych z lat 2002 - 2006, 16. Reklama społeczna w czasach nieuwagi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Istota i mechanizm oddziaływania product place ment: Komunikacja marketingowa i jej instrumenty; Isto ta product placement; Mechanizm oddziaływania product placement. Cz.II Uwarunkowania wykorzystania product placement: Wpływ czynników ekonomicznych, społecznych i technolo gicznych na wykorzystanie product placement; Zalety i wady product placement jako instrumentu komunikacji marketingowej; Korzyści i ograniczenia dla producentów filmowych, telewizyjnych i teatralnych oraz stacji te lewizyjnych związane z product placement; Etyka a pro duct placement; Prawo a product placement. Cz.III Nośniki product placement i sposoby ich wykorzy stania: Rodzaje product placement; Product placement w filmach; Product placement w telewizji; Product place ment w innych nośnikach; Sposoby wykorzystania product placement; Zastosowanie product placement. Cz.IV Organizacja i skuteczność product placement: Organizacja i koszty działań związanych z product placement; Ocena skuteczności product placement.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu. O demontażu świadomości i świata przed stawionego; Człowiek w technologii. Benjamina szkic do portretu; Montaż i kultura atrakcji; Kultura medialna i wybór etyczny według Kierkegaarda; Postulaty odnowionej estetyki w kontekście antropologii i aksjologii; Kamp jako postawa estetyczna. O postmodernistycznych uwikłaniach; Telewizja jako sztuka postmodernistyczna; Pytania o estetykę obrazu cyfrowego; Pytania o postmodernistyczne kino; Znaczenia i wartości w reklamie. Analiza kulturologiczna; O samozwrotności tekstu reklamowego; Estetyka i anestetyka w reklamie społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Sztuka a reklama, 3. Rozwój, 4. Reguły rządzące plakatem, 5. Twórcze wyzwanie, 6. Siła reklamy zewnętrznej, 7. Obrazy i słowa, 8. Marka a klient, 9. Nie tylko billboard, 10. Przyszłość, 11. Postscriptum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały. Konferencje ; Nr 60)
Jezyk i psychologia, Jezyk orzeczeń i diagnozy psychologicznej, Język reklamy politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojecie reklamy. Cel i funkcje; Wolność słowa a komunikowanie w sferze gospodarczej; "Dobre obyczaje" jako przesłanka czynu nieuczciwej konkurencji; Reklama wprowadzająca w błąd; Reklama wykorzystująca uczucia (reklama nierzeczowa); Reklama ukryta; Reklama ingerująca w sferę prywatności (reklama uciążliwa); Reklama porównawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Reklama sprzeczna z prawem; Reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami; Reklama uchybiająca godności człowieka; Reklama wprowadzająca klienta w błąd; Reklama nierzeczowa; Reklama imitująca neutralną informację; Reklama ingerująca w prywatność klienta; Reklama porównawcza; Konsekwencje prawne reklamy nieuczciwej; Reklama zakazana przez etykę zawodową; Sponsorowanie - inna forma reklamy; Zasady etyczne agencji reklamowych; Uwaga na prawa autorskie; Ostrożnie z wizerunkami; telewizja i radiofonia publiczne; Zasady podatkowe dla reklamujących się; Zalecane lektury; Aneks - przepisy dotyczące reklamowania się i reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i prawo : poradnik / Wojciech Orżewski. - Warszawa : INICJAŁ, 1998. - 198 s. ; 20 cm.
(Biblioteka Wydawcy)
Zawiera: Wstęp; Rola reklamy; Prawo autorskie i reklama; Ochrona dóbr osobistych; Wykorzystywanie zbiorów danych; Znaki towarowe; Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji; Prawne uwarunkowania reklamy niektórych produktów; Reklama telewizyjna i radiowa; Reklama prasowa; Reklama zewnętrzna; Reklama bezpośrednia; Sponsoring; Współpraca z agencją reklamową; zasady etyczne reklamodawców; Podatki w reklamie; Cła i reklama.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sens społecznego komunikowani, 2. Z problematyki metafizycznej mass mediów, 3. Podstawowe zasady etyczne odnoszące się do nadawców, 4. Zasady dotyczące odbiorców, 5. Etyczne ocena reklamy, 6. Morlane aspekty Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej