Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(6)
Autor
Kasztelan Ewa
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Malarewicz Agnieszka
(1)
Mika Iwona Beata
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Reklama
(5)
Reklama radiowa
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Znaki towarowe
(2)
Alkohol
(1)
Ceny
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dziecko
(1)
Energia elektryczna
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Gry hazardowe
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Leki
(1)
Loterie
(1)
Marketing
(1)
Monopol
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Podatek
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo finansowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama prasowa
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Swobodny przepływ kapitału
(1)
Tajemnica skarbowa
(1)
Telewizja
(1)
Tytoń
(1)
Wolne zawody
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Prawno-etyczne aspekty "reklamy dziecięcej": 1. Akty prawa międzynarodowego; regulacje prawne w innych państwach, 2. Granice prawne reklamy w Polsce, 3. Etyczne kanony reklamy. Cz.II "Reklama dziecięca" - aspekt praktyczny: 1. Nieletni jako odbiorcy reklamy, 2. Dzieci uczestnikami działań reklamowych, 3. "Reklamowanie" postaw i zachowań przez media - reklama bez reklamy. Cz.III Reklama dziecięca model postulowany: 1. Dziecko jako odbiorca kompleksowego przekazu medialnego, 2. Konieczne zmiany w podejściu prawnym i etycznym, 3. Rola działań pozainstytucjonalnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojecie reklamy. Cel i funkcje; Wolność słowa a komunikowanie w sferze gospodarczej; "Dobre obyczaje" jako przesłanka czynu nieuczciwej konkurencji; Reklama wprowadzająca w błąd; Reklama wykorzystująca uczucia (reklama nierzeczowa); Reklama ukryta; Reklama ingerująca w sferę prywatności (reklama uciążliwa); Reklama porównawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsument a reklama : studium cywilnoprawne / Agnieszka Malarewicz. - Stan prawny na 31.03.2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 557, [1] s. ; 21 cm.
(Monografie)
1. Cywilnoprawny charakter reklamy: Reklama jako oświadczenie woli; Reklama jako czynność prawna zmierzająca do zawarcia umowy cywilnoprawnej; Umowne prawo odstąpienia od umowy zawartej pod wpływem reklamy; Pojęcie konsumenta; 2. Zagrożenia dla konsumentów ze strony reklamy: Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji; 3. Ochrona konsumentów w związku z nadużyciami w reklamie: Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy w stosunku do konsumenta; Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy na podstawie przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Instrumenty ochrony konsumenta; Wybrane instytucjonalne środki ochrony konsumenta; 4. Ochrona konsumenta i reklama w prawie wspólnotowym oraz w wybranych systemach państw obcych: Środki regulacji reklamy i ochrony konsumenta; Problematyka reklamy i ochrony konsumenta w świetle prawa wybranych państw europejskich; Ochrona konsumenta w reklamie- wprowadzenie do regulacji prawnej USA; Gwarancje; Modelowy zbiór przepisów dotyczących komunikatów odnoszących się do usług prawniczych zawartych w reklamie w USA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 92)
Cz. I Pojęcie sponsoringu: 1. Historia sponsoringu, 2. Istota sponsoringu, 3. Rodzaje sponsoringu w radiu i telewizji. Cz. II Uregulowania sponsorowania w radiu i telewizji w prawie międzynarodowym oraz w prawie europejskim: 1. Sponsorowanie w prawie międzynarodowym, 2. Sponsorowanie w prawie wspólnotowym. Cz. III Sponsorowanie w radiu i telewizji w prawie polskim: 1. Sponsoring bezpośredni, 2. Informowanie o sponsorowaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System wymiany informacji skarbowej o podatnikach podatku VAT dla potrzeb handlu wewnątrzwspólnotowego na przykładzie polskich unormowań prawnoskarbowych, 2. Zasady wspólnotowego prawa zamówień publicznych, 3. Regulowanie cen usług łączności elektronicznej w prawie Unii europejskiej, 4. Reklama wprowadzająca w błąd w prawie wspólnotowym - uwagi de lege lata i de lege ferenda, 5. Znak towarowy w Unii Europejskiej - podstawowe zagadnienia, 6. Zasada swobodnego przepływu płatności w prawie Unii europejskiej, 7. Rozwój koncepcji społeczeństwa informacyjnego wobec ochrony praw obywateli społeczeństwa informacyjnego w prawie Unii Europejskiej, 8. Zmowa kartelowa a umowy know-how w świetle regulacji wspólnotowej, 9. Europejskie rady zakładowe - -nowa forma partycypacji pracowniczej w zarządzaniu na gruncie prawa polskiego, 10. Wspólnotowy system handlu emisjami w sektorze energii elektrycznej, 11. Nadużyqanie pozycji dominującej w sektorze usług pocztowych w świetle orzecznictwa ETS i Sądu Pierwszej Instancji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej