Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(23)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(29)
Autor
Albin Krzysztof
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Kall Jacek
(2)
Albigowski Marek
(1)
Barry Pete
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Brady Regina
(1)
Brock Timothy C
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Forrest Edward
(1)
Gogołek Włodziemierz
(1)
Green Melanie C
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Heath Robert
(1)
Hermanowski Marcin
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jones John Philip
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kubaczewska Wiesława
(1)
Kubuj Dariusz
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lane Ronald W
(1)
Loewe Iwona
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mizerski Richard
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Przylipiak Mirosław
(1)
Russell Thomas J
(1)
Sagan Adam
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tadeusz Walczak
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Święch Andrzej
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(31)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Reklama
(22)
Marketing
(9)
Public relations
(7)
Internet
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Marketing elektroniczny
(4)
Reklama internetowa
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Firma (nazwa)
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marka*
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Sponsoring
(3)
Targi i wystawy
(3)
Znaki towarowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing polityczny
(2)
Polityka
(2)
Prawo autorskie
(2)
Promocja handlowa
(2)
Radiofonia
(2)
Rynek
(2)
Ankieta
(1)
Banki
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Gospodarka
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencja
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Merchandising
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opinia publiczna
(1)
Perswazja
(1)
Perswzja
(1)
Plakat
(1)
Polska
(1)
Promocja
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprzedaż
(1)
Strony WWW
(1)
Telewizja
(1)
Usługi
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Środki masowego przekazu -- technologia
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Podstawowe narzędzia; 2. Strategia; 3. Druk; 4. Kampania; 5. Tagline; 6. Tworzenie strategii i pomysłów; 7. TV; 8. Ambient; 9. Interaktywność; 10. Tekst reklamowy; 11. Radio; 12. Komunikacja zintegrowana; 13. Realizacja; 14. Prezentacja i sprzedaż własnej pracy; 15. Portfolio studenta; 16. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama, przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa ; Wrocław : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 254, [1] s. : fot., 16 kart tabl. ; 24 cm.
Reklama - proces komunikacji i kreacji postaw, Reklama jako element marketingu, Komunikacja - formuła klasyczna, Reklama jako forma komunikacji, Komunikat reklamowy, Obraz produktu, Perswazja, kampania reklamowa; Wybrane elementy konstrukcji komunikatu reklamowego, Obraz, Tekst, Slogan, Kampania reklamowa, 12 kampanii reklamowych, Reklama o reklamie, Wybrane problemy badań reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama - proces komunikacji i kreacji postaw, Reklama jako element marketingu, Komunikacja - formuła klasyczna, Reklama jako forma komunikacji, Komunikat reklamowy, Obraz produktu, Perswazja, kampania reklamowa; Wybrane elementy konstrukcji komunikatu reklamowego, Obraz, Tekst, Slogan, Kampania reklamowa, 12 kampanii reklamowych, Reklama o reklamie, Wybrane problemy badań reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : według Ottona Kleppnera / Thomas J. Russell, Ronald W. Lane. - Warszawa : FELBERG SJA, 2000. - 818 s. : fot., il. kolor. ; 26 cm.
Znaczenie reklamy; Reklama rys historyczny; Funkcje reklamy; Planowanie i reklama; Spirala reklamy i pla- nowanie marki; Marketing ukierunkowany; Zarządzanie reklamą; Agencja reklamowa, usługi medialne i inne; Działania marketingowe i reklamowe reklamodawców; Me- dia; Podstawowe strategie medialne; Telewizja; Radio; Prasa; Czasopisma; Reklama zewnętrzna; Reklama z re- akcją bezpośrednią i reklama wysyłkowa; Promocja sprzedaży; Tworzenie reklam; Jak powstaje reklama; Koncepcja całości: słowa i obrazy; Sztuka drukarska; Reklama telewizyjna; Reklama radiowa; Znaki handlowe i opakowania; Pełna kampania reklamowa; Świat wokół reklamy; Reklama w działalności detalicznej; Reklama międzynarodowa; Prawne i inne ograniczenia działalno- ści reklamowej; Gospodarcze i społeczne konsekwencje reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Dziedzictwo Krugmana, 3. Z perspektywy świata reklamy, 4. Dylematy konsumenta, 5. Jak przetwarzamy wiedzę o markach?, 6. Jak przechowujemy wiedze o markach?, 7. Natura pamięci ukrytej, 8. Uczenie się - aktywne a ukryte, 9. Uwaga, kreatywność i filtry percepcyjne, 10. Model płytkiego przetwarzania, 11. Siedem zwycięskich marek - studia przypadków, 12. Implikacje dla badań reklamy i marki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp Cz. I Rynki i reklama: 2. Proces reklamowy, 3. Burzliwe otchłanie marketingu, 4. Rozwój marki. W przeszłości i obecnie, 5. Penetracja, lojalność wobec marki i premia penetracyjna, 6. Reklama przypominająca i konsument, 7. Czy reklama nadal jest sztuką pozyskiwania klientów?, 8. Reklama ukierunkowana na ekspansję. Cz. II Badania podejmowane przed rozpoczęciem kampanii reklamowej: 9. Badania rynku. Dlaczego mamy być ostrożni,10. Podobanie się. Dlaczego reklama, która bardziej się podoba, przyczynia się do zwiększania sprzedaży?, 11. Badania jakościowe w reklamie, 12. Mapy percepcyjne, 13. Aktywność EEG a odbiór mediów, 14. Preferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15. Ilościowe badania pretestowe reklamy telewizyjnej, 16. Robocza a ostateczna wersja przekazu reklamowego, 17. Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18. Kupowanie, Starcg i STAS. Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz. III badania następstw kampanii reklamowej: 19. Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20. Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21 badania ciągłe, 22. Reklama telewizyjna. Pomiar efektów krótko- długofalowych, 23. Czy reklamy zdobywające nagrody wspomagają sprzedaż, 24.Metoda danych z jednego źródła, 25. Czy STAS jest jednolita miara la wszystkich rodzajów nabywców? Cz. IV Oczekiwane i nieoczekiwane skutki reklamy: 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna?, 27. Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały w rynku w okresie recesji, 28. Marża a cena. Skutki reklamowania marki przez producenta, 29. Efekty makroekonomiczne. Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży.
się podoba,przyczynia się do zwiększania sprzedaży, 11.Badania jakościowe w reklamie, 12.Mapy percepcyjne,
13.Aktywność EEG a odbiór mediów, 14.Perferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15.Ilościowe badani a pretestowe reklamy telewizyjnej, 16.Robocza a ostate czna wersja przkazu reklamowego, 17.Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18.Kupowanie, Starch i STAS.Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz.III Badania następstw kampanii rekalmowej : 19.Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20.Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21.Badania ciągłe, 22.Reklama telewizyjna.Pomiar efektów krótko i długofalowych, 23.Czy reklamy zd obywające nagrody wspomagają sprzedaż?, 24.Metoda dany ch z jednego źródła, 25.Czy STAS jest jednolitą miarą dla wszystkich rodzajów nabywców?. Cz.IV Oczekiwane i nieoczekiewane skutki reklamy : 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna, 27.Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały
w rynku w okresie recesji, 28.Marża a cena.Skutki rek lamowania marki producenta, 29.Efekty makroekonomiczne .Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Silna marka z punktu widzenia nabywcy, 2.Techniki pomiaru świadmości marki, 3.Techniki pomiaru wizerunku marki - badania jakościowe, 4.Techniki pomiaru wizerunku marki -- badania ilościowe, 5.Pomiar efektów behawioralnych, 6.Wprowadzenie marki na rynek, 7.Zarządzanie portfelem marek, 8.Reklama jako instrument wspierający wizerunek marki, 9.Finansowe aspekty wartosci amrki, 10.Wykorzystanie marek przez sieci hipermarketów i supermarketów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w działalności banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, 2006. - 208 s. ; 24 cm.
I. Istota marketingu bankowego. II. Instrumenty marketingu. III. Segmentacja klientów. IV. Badania marketingowe. V. Subtelna sztuka reklamy. VI. Elementy kształtujące wizerunek banku. VII. Relacja bank - klient w budowaniu trwałych więzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Radio- źródło informacji i "teatr wyobraźni": Radio jako środek komunikacji; Radio w Polsce; Przyszłość radia; Codzienne życie radia; 2. Reklama w radiu: Radio jako medium reklamowe; Reklama radiowa; 3. Etyka i prawo w radiu: Etyka dziennikarska; Najważniejsze regulacje prawne w dziedzinie mediów; Prawne uregulowania reklamy radiowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Outdoor z perspektywy historii - burzliwe początki przeobrażenia i niełatwe regulacje, 2. Perspektywa marketingowa - outdoor a segmentacja i targetowanie, 3. Perspektywa media planera - jak się bada outdoor i co badania mówią o nim, 4. Perspektywa kreacji - czy outdoor to fajne medium, 5. Perspektywa przyszłości - outdoor a zintegrowana komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako instrument komunikowania rynkowego, Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych, Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Šmid. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 317, [3] s. ; 24 cm.
1. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych: Egzystencjalizm; Fenomenologia; Strukturalizm; Psychoanaliza; Psychologia głębi; Intuicjonizm; Logicyzm; Relatywizm; Symboliczny interakcjonizm; Amerykanizm; Ogólne aspekty komunikowania. 2. Szczegółowe aspekty komunikowania jako procesu społecznego: Lingwistyczny kontekst komunikacji biznesowej; Kulturowy kontekst komunikacji biznesowej; Literacki kontekst komunikacji biznesowej; Dialogiczny kontekst komunikacji biznesowej; Biznesowy kontekst komunikowania. 3. Mit, iluzja i slogan w kulturze, biznesie i komunikacji społecznej: Mit i metafora w komunikacji biznesowej; Iluzja i przesąd w komunikacji biznesowej; Hasło i slogan w komunikacji biznesowej; Kulturowe i biznesowe środowisko języka reklamy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 248 s. : rys., tabl. ; 20 cm.
R.1 Marka a przewaga konkurencyjna: Pojęcie marki; Kapitał marki; Udział składników kapitału marki w two rzeniu wartości; Udział marki w tworzeniu przewagi kon kurencyjnej. R.2 Budowa kapitału marki: Elementy składowe procesu budowy kapitału marki; Rola reklamy w budowie kapitału marki; Wybór idnetyfikatorów marki; Zwiększenie postrzeganej jakości; Tworzenie skojarzeń pożądanych dla marki; Pozyskiwanie i utrzymywanie lojalnych klien tów. R.3 Finansowe i marketingowe miary kapitału marki: Wycena marki; Marketingowe miary składników kapitału marki. R.4 Strategie zarządzania markami: Zmiany w otoczeniu wpływające na sposób zarządzania markami; Strategia od mładzania marki; Strategie wyjścia marki z rynku; Stra tegia rozszerzania marki; Strategie zarządzania marka mi na rynkach międzynarodowych; Strategie licencjonowa nia i franchisingu marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz.I Marketing w erze interkatywnej: R.1 Media w relacji 1:1 w przyszłości interaktywnej; R.2 Orientacja na klienta w erze interaktywnej; R.3 Strategie i taktyki zorientowane na klienta; R.4 Wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing; R.5 Marketing w Internecie; R.6 Reklama interaktywna; R.7 Marketing bezpośredni XXI wieku. Cz.II Wykorzystanie medió w erze interaktywnej: R.8 Public relations w Internecie; R.9 Opracowywanie teksótw reklamowych dla mediów interaktywnych; R.10 Kioski interaktywne na rynku detalicznym; R.11 Nowe narzędzia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem dysków; R.12 Komputeryzacja procesu sprzedaży; R.13 Telefon interaktywny jako narzędzie promocji; R.14 Telewizja interaktywna; R.15 Reklama w Internecie. Cz.III Badania marketingowe: R.16 Efektywność mediów interaktywnych; R.17 Wskaźniki oglądalności witryn WWW; R.18 Badania zachowań konsumentów online oraz nowa rola agencji reklamowych; R.19 Marketingowe bazy danych a interaktywne sieci informacyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces; 2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku; 3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie; 4. E-wizerunek w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego. - Wyd. 4 zm. - Warszwa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 604, [4] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1.Pomiar marketingu- filozofia, systemy i najważniejsze pytania; 2. Ocena marketingu na poziomie strategicznym; 3. Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów; 4. Komunikacja marketingowa; 5. E-commerce; 6. Studia przypadków- wskaźniki marketingowe w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marka istnieje wyłacznie w umysłach klientów, 2.Budowanie marki to nie "etykietowanie" - silne marki czymś się wyróżniają, 3.Tożsamość definiuje, "czym" i "jaka" jest marka, 4.Identyfikatory marki odróżniają ją od konkurencji, 5.Elementy wsparcia marki - na czym i jak się oprzeć?, 6.Cykl życia marki inny niż cykl życia produktu, 7.Komunikacaja marketingowa marki informuje i zachęca, 8.Rozciągać markę, by zwiększyć jej siłę, 9.Jak walczyć z markami handlowymi?, 10.Czy polska fimra może stworzyć prawdziwie europejską markę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Metodologia etyki gospodarczej i zawodowej, 2. Relacja firma - organy władzy, 3. Relacja pracownik - firma, 4. Relacja pracownik - przełożony, 5. Relacja firma - klient, 6. Relacja firma - otoczenie, 7. Relacje między partnerami -etyka konfliktu i negocjacji, 8. Relacja mistrz - uczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej