Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(9)
Autor
Garpiel Rafał
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Mosiołek-Kołasińska Katarzyna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Szpila Grzegorz
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Zgółka Tadeusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Reklama
(8)
Komunikacja społeczna
(4)
Public relations
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Polityka
(3)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing polityczny
(2)
Negocjacje
(2)
Perswazja
(2)
Retoryka
(2)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Globalizacja
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Promocja
(1)
Propadanda
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Społeczeństwo otwarte
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stylizacja językowa
(1)
Walka informacyjna
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Perswazja - jak ją widzą, jak ją piszą, 2. Socjologiczne zaplecze języka perswazji publicznej, 3. Potoczne emocje w perswazji, 4. Perswazja językowa - prolegomena historyczne, 5. Perswazja w nauczaniu Kościoła katolickiego, 6. Perswazja w tekstach reklamowych - wprowadzenie do dyskusji, 7. Perswazja w tekstach reklamowych - spojrzenie językoznawcy, 8. Perswazja w tekstach reklamowych - spojrzenie psychologa, 9. Tekst i obraz w reklamie prasowej, 10. Perswazja w tekstach politycznych - wprowadzenie do dyskusji, 11. Perswazja w tekstach politycznych - spojrzenie politologa, 12. Perswazja w tekstach politycznych - spojrzenie socjologa, 13. Funkcja perswazyjna w polskiej poezji lat dziewięćdziesiątych, 14. Edukacyjna wartość perswazji, 15. Perswazja w słownikach, 16. Perswazja w języku prawnym i prawniczym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CzęśćI:Sesja plenarna konferencji. Prolog nowego etapu komunikacji społecznej; Ukryta reklama. Wybrane zagadnienia prawne; Dostosowywanie przepisów prawa polskiego z zakresu czynów nieuczciwej konkurencji do prawa Unii Europejskiej; "Czyste informacjie". adania MillwardBrown SMG/KRC; Międzynarodowe doświadczenia z zakresu przejrzystości mediów; Kampania "Czyste informacje"; Część II: Dyskusje i polemiki. Panel pierwszy: Media wobec problemu nieuczciwych działań komunikacyjnych w Polsce. Omówienie i przebieg dyskusji panelowej; Tabloidyzacja mediów; Dziennikarskie grzeszki; Jak rozliczać "czwartą władzę"? Panel drugi: PR jako źródło "czystej informacji" dla mediów. Omówienie dyskusji panelowej; Uwagi i wątpliwości moderatora panelu; Ukrytą reklamę należy zwalczać; Informacja jest mieszana z reklamą. Panel trzeci: Advertoriale i inne formy promocji i reklamy. Omówienie dyskusji panelowej; O wizerunku reklamy; Treści reklamowe w programach telewizyjnych; Prawnik jako magik; Szukanie nowych miejsc na reklamę. Panel czwarty: Wydawcy a reklama i PR w świetle dyskusji o nieuczciwych działaniach komunikacyjnych w Polsce. Omówienie dyskusji panelowej; Wydawcy są przedsiębiorcami w medialnym biznesie. Aneks: Ukryta reklama - wybrane aspekty prawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neuronauka od błąkania się do optymalizacji. Rozmowa; Z wewnątrz: Komunikacja zintegrowana - szanse i bariery; Media między PR a marketingiem. Przypadek szczególny: advertorial; Nie tylko wielka piątka, czyli ambitne media i marketing szeptany jako alternatywne formy komunikacji; Nowoczesne technologie jako podstawa budowania skutecznych działań marketingowych; Komunikacja mobilna w służbie masowej indywidualizacji. Z zewnątrz: Wirtualna konsumpcja, czyli jak sprzedawać nie sprzedając; Marketing polityczny: wizerunek czy przesłanie; Język a kształtowanie (obrazu) świata. Jak możliwe jest działanie słowami? Przykład reklamy; Czym dźwignąć handel, który nie istnieje? O reklamie w poezji; Rozdroże, czyli umiejętności wyboru
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations w sytuacjach kryzysowych: Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations; Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit; Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego; Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości; Uwarunkowania działań public relations w sytuacji kryzysowej organizacji politycznej; Wizerunek organizacji jako płaszczyzna zarządzania antykryzysowego; Wybrane aspekty zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości w Radomiu; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w sytuacjach kryzysowych; Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; Efektywna komunikacja w zarządzaniu kryzysami i problemami. Przykłady zastosowań instrumentów Public Relations (easy study): Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów"; Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu; Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO; Public relations Urzędu Miasta Poznania; Public relations w bankach - główne cechy i zadania; Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie spółki giełdowej; Kreowanie wizerunku poety w mediach; Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów Sp. z o.o.; Public relations jako czynnik konkurencyjności szkół wyższych; Sytuacja kryzysowa w lokalnym banku - studium przypadku; Skuteczna komunikacja antykryzysowa firmy na przykładzie Netii Holding SA; Prewencja antykryzysowa na przykładzie wdrożenia telefonicznej obsługi klienta Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego. Komunikaty: Negocjacje jako narzędzie PR-rowca w rozwiązywaniu konfliktów; Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych; Twórcze rozwiązywanie problemów organizacji; Kreowanie wizerunku w działaniach promocyjnych przedsiębiorstwa; Czy mamy kryzys w edukacji public relations w Polsce? Problem standaryzacji; Znaczenie wizerunku polski w kontekście członkostwa w Unii Europejskiej; Public relations - znajomość istoty przedmiotu wśród studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu; Wpływ systemów CRM na zewnętrzny wizerunek przedsiębiorstwa; Psycholog w dziale public relations; Czynniki lojalności klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń; Działania public relations w warunkach ukraińskiego rynku ubezpieczeniowego; Rola tożsamości organizacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw działających na polskim rynku w świetle wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Część I: Manipulacja a media. Wizerunki medialne: uproszczenie, mijanie się z prawdą czy manipulacja? Dlaczego ulegamy manipulacji? Człowiek w świecie mediów. Tożsamość jako towar; Informacja a manipulacja - o pewnych pozapsychologicznych aspektach manipulacji informacją; Symbole przemocy. "Gorące" narzędzia medialnej manipulacji; Rytuał oglądania. Jak stajemy się telewidzami? Komunikacja bez manipulacji? O nieistnieniu dziennikarstwa obiektywnego; Manipulacja obrazem. Część II: Społeczno-polityczny kontekst manipulacji w mediach. Pluszak i bulterier. Rzecz o manipulacji, mediach i polityce; Globalonia - światowy rynek bredni; Manipulacja we wzorcu osobowym obywatela. Relacje prasowe po stu dniach rządu Marcinkiewicza - jako przykład manipulacji politycznej; Czego uczy lokalna prasa bezpłatna? (na przykładzie wybranych płockich tytułów); Propaganda. Między manipulacją a poznaniem; Manipulacja polityczna w polskojęzycznym Internecie na przykładzie popularnych portali. Część III: Pedagogiczne odniesienia do manipulacji w mediach. Sposoby i zakres manipulacji w mediach a profilaktyka edukacyjna; Kształcenie pedagogów i nauczycieli @ media; Manipulacja w propagandzie szeptanej a wychowanie; Przekaz medialny jako problem pedagogiczny; Manipulacja jako treść kształcenia studentów pedagogiki; Modele ojcowskie w serialu telewizyjnym "M jak miłość" - kontekst pedagogiczny; Zrozumienie - tarczą przed manipulacją. Część IV: Edukacja a manipulacja. Szkoła i media. Dwa oblicza manipulacji; Komunikacja, manipulacja, edukacja; Wychowanie i manipulacja w mediach - podobieństwa i różnice w ujęciu psychologicznym; Manipulacja a oświata i wychowanie w poglądach Gustawa Le Bon; Funkcje środków masowego przekazu w edukacji i obszary manipulacji medialnej; O manipulacji w mediach na podstawie uwag studentów; Rozumowanie matematyczne ucznia a kształtowanie jego odporności na manipulację poprzez media. Część V: Manipulacja w cyberprzestrzeni. Manipulacja w sieci; Edukacyjne aspekty manipulacji w cyberprzestrzeni; Tożsamość w sieci; Bezimienny odbiorca zasobów internetowych - ujęcie dydaktyczne; Narkotyki w Internecie - dzieło Boga czy dziecko szatana? Część VI: Dziecko w sieci manipulacji. Obraz dziecka w reklamach telewizyjnych - jako narzędzie manipulacji medialnej; Reklama telewizyjna w życiu uczniów kończących edukację wczesnoszkolną; Aspekty odbioru reklamy telewizyjnej przez dzieci w młodszym wieku szkolnym; Dziecko w obliczu mediów. Wybrane aspekty; Rodzina a oddziaływanie Internetu na psychikę dzieci i młodzieży w świetle dotychczasowych badań; Podręcznik - książka pomocnicza w wychowaniu przedszkolnym - manipulacja czy świadomy wybór nauczyciela? Część VII: Problemy edukacji medialnej a manipulacja. Wartość rzetelnej informacji naukowej w edukacji akademickiej; Edukacja matematyczna a proces kształtowania kompetencji medialnych w społeczeństwie wiedzy; Badanie przydatności prezentacji multimedialnej w procesie kształcenia informatyczno-medialnego; Środowisko zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej wobec wprowadzania komputerowego wspomagania procesu kształcenia; Świat wartości osób w wieku emerytalnym a wpływ mediów; Komunikaty medialne oswajające z niepełnosprawnością. Część VIII: Przekaz podprogowy w mediach. Dylematy z przekazem podprogowym; Przekaz podprogowy w procesie wychowania - dylematy; Propozycje zastosowania częstotliwości podprogowych w nauczaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja ; 17)
I. Zagadnienia ogólne: Konsiliencja, czyli o porozumieniu między naukami w trzecim tysiącleciu; Nazywanie emocji u młodych dorosłych użytkowników języka; Ikoniczność w gramatyce generatywnej; Minimalizm a polska terminologia językoznawcza; Struktura językowa narracyjnych gier fabularnych; Językowa i wizualna reprezentacja stereotypu (rekonesans badawczy); Porażka komunikacyjna i jej pragmatyczne uwarunkowania. II. Odmiany i rejestry języka: Odmiany polszczyzny, typy tekstów, rodzaje komunikacji: Rozmowa studentów - komunikat ekspresji i rytuału; O socjolekcie "komórkowców" (na przykładzie wariantów wyrażenia puścić komuś sygnał); Paralele zmian kolokacji w stylu publicystycznym i struktury potocznego obrazu świata; Wpływ reklamy na językowe zachowania dzieci i młodzieży; Analiza dyskursu CB radio: profesjolekt kierowców TIR-ów. Studium pilotażowe; O kilku strategiach dyskursowych w rozmowie handlowej; Funkcja języka W w języku sportu - próba analizy; Interakcyjność elektronicznych gatunków mowy: przykład internetowego dyskursu naukowego; Charakterystyka genologiczna i stylistyczna ulotki medycznej; Gatunkowa odrębność konsultacji lekarskiej w świetle wybranych nurtów genologii lingwistycznej; Język "komputerowców". Zagadnienia leksykalne: Nieścisłości w polskich słownikach obcych; Nowe wyrazy w języku najstarszych mieszkańców wsi południowo-wschodniej Rzeszowszczyzny; Formy apelatywne we współczesnym języku polskim; aktualne problemy z feminizacją nazewnictwa w języku polskim. Język prasy, telewizji i reklamy: Wartościowanie ksiązki w programie telewizyjnym "Książki z górnej półki"; Informacja i komentarz - dwa sposoby konceptualizowania wydarzeń w wiadomościach telewizyjnych; Reklamie czasopism w czasopismach; Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnego; Obraz jako element argumentacyjnej - kilka uwag na temat funkcji warstwy wizualnej przekazów reklamowych; Informacja czy argumentacja? Wpływ kultury na styl reklamy; Współdziałanie słowa i obrazu w prasie tabloidowej. Ujęcie semiotyczne; Najczęstsze przykłady normy językowej w prasie. Język polityki: Poselska gra na słowa - analiza perswazji w dyskursie sejmowym; Kreowanie wizerunku przeciwnika politycznego w rozmowie publicznej; Kampania wyborcza to wojna - o metaforach w tekstach prasowych w czasie kampanii wyborczej 2005; Językowa charakterystyka politycznych wypowiedzi Jana Marii Rokity
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Państwo i Społeczeństwo / Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego ; red. nacz. Andrzej Kapiszewski ; R.5, Nr 2 (2005))
Polityka i informacja w dobie globalizacji; Oportunizm i społeczeństwo otwarte; Relewancja i redundancja w tekstach o treści politycznej; Polskie media w czasach "Solidarności"; Cyceroński ideał kampanii politycznej (ze współczesnej perspektywy); Metody i techniki pozyskiwania i przetwarzania informacji medialnej na potrzeby białego wywiadu; Wizerunek polityczny - tworzenie, oddziaływanie, skuteczność. Analiza na podstawie współczesnej sceny politycznej; Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich; Obraz polskiej polityki na łamach prasy austriackiej; Spiegelowski wizerunek polskiej polityki; III czy IV Rzeczpospolita - spór o Polskę na łamach prasy opiniotwórczej; Lustracja w publicystyce polskich konserwatystów; Wizerunek kobiety aktywnej politycznie; Państwo a gospodarka w koncepcjach programowych głównych ugrupowań politycznych RP; Naród a społeczeństwo obywatelskie - konflikt czy zgodne współistnienie?; Siła "czwartej władzy": mit czy rzeczywistość; Miejsce tradycyjnych wartości rodzinnych w reklamie telewizyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Marketing wyborczy: Manipulacja – wpływ czy perswazja?; Typy i style przywództwa w polskiej komunikacji politycznej; Rola PR w kształtowaniu wizerunku politycznego. Doświadczenia krajów Wspólnoty Niepodległych Państw; Kształtowanie wizerunku partii politycznych i polityków – podstawowe zadania public relations w polityce; Media jako element gry politycznej w kreowaniu wizerunku. II. Public relations, reklama, lobbing: Etyka public relations i reklamy jako etyka komunikacji; Granice wolności słowa w prawie polskim i orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka; Public relations. Świadomość oraz znaczenie działań z punktu widzenia menedżerów i organizacji; Zarządzanie relacjami z klientem w kontekście komunikacji marketingowej; Jak to się je, czyli wstęp do teorii lobbingu; Jak zmierzyć efekty komunikacji marketingowej?; Między reklama a public relations; Public relations jako funkcja zarządzania w polskich przedsiębiorstwach w warunkach rozwoju technologii informacyjnej. III. Marketing w globalnym rynku: Czy promocja marketingowa prowadzi do dyfuzji kultury?; Język demokracji: o uzasadnieniu przez konsensus w etyce biznesu i etyce polityki; Stosowanie marketingu w dychotomicznych warunkach rynkowych; Problemy wykorzystania promocji marketingowej w warunkach działań na skalę globalną; Komunikacja marketingowa a sukces rynkowy firmy w dobie globalizacji; Pisma polonijne jako narzędzie komunikacji na rynku londyńskim; Kreowanie wizerunku kraju – szansa czy pobożne życzenie?; Kształtowanie wizerunku w społeczeństwie konsumpcyjnym; Kulturowy proces „Due Diligence” warunkiem sukcesu międzynarodowych korporacji; Konsumenci wszystkich krajów łączcie się. Reklama narzędziem globalizacji. IV. Dialog czy manipulacja?: Od 3 M do #R, czyli od mediów masowych, marketingu, manipulacji do relacji, rynku i rozmowy; Merchandising – narzędzie komunikacji marketingowej czy manipulacja? Marketing inwazyjny. Czy kreowanie nowych potrzeb jest społecznie odpowiedzialne?; Świat wartości przedstawiony w reklamie – analiza zawartości reklam prasowych z 2004 r.; Informacja w przekazie reklamowym; Fikcja i manipulacja w przekazie reklamowym; Rozumienie przekazu, przyczyny nieporozumień a anatomia informacji; Dziecko jako odbiorca przekazu marketingowego. V. Narzędzia komunikacji marketingowej: Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa w Internecie – nadzieje a rzeczywistość; Wybrane techniki wywierania wpływu na klienta i ich wykorzystanie w sprzedaży osobistej; Serwis internetowy banku jako kanał komunikacji marketingowej; Targi jako narzędzie komunikacji marketingowej w opinii wystawców; Targi i wystawy jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa jako instrument marketingu usług edukacyjnych; Konsumpcja usług kulturalnych na przykładzie teatru; Czy polskie muzea mogą nadal funkcjonować w oderwaniu od potrzeb publiczności?; Komunikacja nieformalna jako determinanta decyzji nabywców usług bankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania perswazji, 2. Mity, obrazy symbole jako narzędzia perswazji, 3. Strategie i techniki perswazyjne, 4. Media i polityka w kontekście komunikowania perswazyjnego, 5. Reklama jak przestrzeń komunikacji perswazyjnej, 6. Socjologiczne aspekty perswazji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej