Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Autor
Bernstein David
(1)
Ciszkowska Ewa
(1)
Guth David W
(1)
Kisielewski Andrzej
(1)
Marsh Charles
(1)
Poovey Short Bonnie
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Reklama
(3)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Plakat
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Sztuka
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nowa sztuka wobec nowej rzeczywistości: Reklama i ikonosfera miasta; Kubistyczne trompe l'esprit; Futuryzm i estetyka maszyny; Marcel Duchamp - "sztuka jest kwestią wyboru"; "Aby temu zwariowanemu światu wepchnąć do gęby jego własny wizerunek"; Okno wystawowe, manekiny i przedmioty. 2. Świat jako obraz modularny: Reklama i idea harmonii w działalności ugrupowania De Stijl; Bauhaus - poszukiwanie nowego sposobu życia; Obrazy ISOTYPE. 3. Rewolucja i sztuka: O nową ikonosferę, czyli sztuka w służbie rewolucji; Reklama środkiem agitacji; Nowy język form; Film jako element nowej formy; Reklama i awangarda w Polsce. 4. Stany Zjednoczone - awangarda, reklama i styling: Awangarda w Stanach Zjednoczonych; "Czy reklama może być dziedziną sztuki"; Reklama jako narzędzie edukacji; Styling; "Przemysł kulturowy". 5. Obrazy obrazów: Tradycja awangardy i amerykański przemysł reklamowy po wojnie; Independent Group i pop-art; "To nie jest hamburger, to jest dzieło sztuki". 6. Sztuka nowoczesna jako kultura popularna. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Sztuka a reklama, 3. Rozwój, 4. Reguły rządzące plakatem, 5. Twórcze wyzwanie, 6. Siła reklamy zewnętrznej, 7. Obrazy i słowa, 8. Marka a klient, 9. Nie tylko billboard, 10. Przyszłość, 11. Postscriptum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Introduction: How This Book Works Section 1. Strategic Writing: 1A. Introduction; 1B. The Importance of Good Writing; 1C. research, Planning and the Writing Process; 1D. Writing for the Web; 1E. Writing for Social Media; 1F. Broadcast/Podcast Writing; 1G. Strategic Design; 1H. Integrated Marketing Communications; 1I. Ethics and Strategic Writing; 1J. Diversity and Strategic Writing; 1K. Persuasion and Strategic Writing; 1L. The Law and Strategic Writing. Section 2. Strategic Writing in Public Relations: 2A. Introduction; 2B. Social Media in Public Relations; 2C. Microblogs and Status Updates; 2D. Blogs; 2E. Podcast; 2F. Websites; 2G. News Release Guidelines; 2H. Annoucement News Releases; 2I. Feature News Releases; 2J. Hybrid News Release; 2K. Social Media News Release; 2L. Media Advisories; 2M. Pitches; 2N. Video News Releases and Organizational Storytelling; 2O. Digital Newsrooms and Media Kits; 2P. Backgrounders; 2Q. Fact Sheets; 2R. Photo Opportunity Advisories; 2S. Newsletter and Magazine Stories; 2T. Annual Reports; 2U. Speeches. Section 3. Strategic Writing in Advertising: 3A. Introduction; 3B. Social Media in Advertising; 3C. Strategic Message Planners; 3D. Print Advertisements; 3E. Radio Advertisements; 3F. Television Advertisements; 3G. Web and Mobile Advertisements; 3H. Radio and TV Promotions; 3I. Radio and TV Public Service Annoucements. Section 4. Strategic in Sales and Marketing: 4A. Introduction; 4B. Social Media in Sales and Marketing; 4C. Content Marketing; 4D. Proposals and Marketing Communications Plans; 4E. Mobile Messages; 4F. Sales Letters and E-Blats; 4G. Fundraising Letters and E-Blasts; 4H. Brochures. Section 5. Strategic Writing in Business Communication: 5A. Introduction; 5B. Social Media in Business Communication; 5C. Business Correspondence; 5D. Good-News Correspondence; 5E. Bad-News Correspondence; 5F. Request Correspondence; 5G. Job-Request Correspondence; 5H. Resumes; 5I. Memoranda; 5J. Business Reports. Appendices: A. A Concise Guide to Punctuation; B. A Concise Guide to Grammar; C. A Concise Guide to Style; D. Tips for Oral Presentations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej