Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(1)
Autor
Airey David
(1)
Anderson Gail (1962- )
(1)
Heller Steven (1950- )
(1)
Kalwat Wojciech
(1)
Kopczyński Michał
(1)
Malinowski Jerzy Jarosław
(1)
Mastrogiacomo Stefano
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Papadakos Trish
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Smith Alan (1982- )
(1)
Trojanowska Monika
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Logotypy
(2)
Dwudziestolecie międzywojenne (1918-1939)
(1)
Gospodarka
(1)
Hortiterapia
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Ogrody sensoryczne
(1)
Ogrody terapeutyczne
(1)
Parki i ogrody
(1)
Państwo
(1)
Piktogram
(1)
Praca zespołowa
(1)
Programy graficzne
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Projektowanie komunikacji wizualnej
(1)
Społeczeństwo
(1)
Sztuka ogrodowa
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zaufanie
(1)
Znaki graficzne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; CZĘŚĆ I ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI: Rozdział 1. Jesteśmy otoczeni; Rozdział 2. Chodzi o to, co chcesz przekazać: Oryginalny produkt tylko z tym podpisem; Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy; Na oczach milionów; Tylko za zgodą królowej; Symbole nie znają granic; Projektowanie wizerunku jako element języka; O znaczeniu wizerunku marki raz jeszcze; Rozdział 3. Elementy kultowych projektów: Nie komplikuj; Trafność; Czerpanie z tradycji; Wyjątkowość; Logo powinno zapadać w pamięć; Małe jest piękne; Skoncentruj się na jednym aspekcie; Siedem składników Twojego popisowego dania; Pamiętaj, że zasady są po to, aby je łamać; CZĘŚĆ II PROCES PROJEKTOWANIA: Rozdział 4. Podstawy: Pozbądź się tremy; Wszystko zależy od wytycznych projektu; Gromadzenie informacji wstępnych; Informacje szczegółowe; Słów kilka na temat decydentów; Daj klientowi czas na odpowiedź...; ...dbaj jednak o to, aby dialog przebiegał zgodnie z zasadami; Czas na zadanie domowe; Opracowywanie wytycznych projektu; Misja i cele kluczem do sukcesu; Badania terenowe na ratunek; Wcielanie w życie szczegółów ustalonych z klientem; Wybór przymiotników zaproponowanych przez klienta; Rozdział 5. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem: Argumenty przemawiające za rebrandingiem; Byle nie przedobrzyć; Odpowiedź znajdziesz często w wywiadzie zogniskowanym; Od wizerunku korporacyjnego do wizerunku bliskiego; A może wystarczy poprawić to i owo?; Łączenie elementów; Nie zapomnij o manierach; Rozdział 6. Wycena projektu: Najpierw porozmawiaj, potem podaj cenę; Rozdział 7. Od ołówka do PDF-a: Mapy myślowe; Szkicownik - rzecz absolutnie niezbędna; Dziesiąte przykazanie; Definiowanie ubezpieczeń; Międzynarodowy komunikat; Raz szybciej, raz wolniej; Zbyt wiele pomysłów; Czerń i biel przed kolorem; Znaczenie kontekstu; Pióro mocniejsze od myszy; Rozdział 8. Sztuka prowadzenia rozmów: Kontaktuj się z decydentami; Zasada nr 1: współpracuj z osobą kontaktową; Zasada nr 2: unikaj pośrednictwa i mediacji; Zasada nr 3: przejmij kontrolę; Zasada nr 4: utrzymuj zaangażowanie komitetu; Nie zapomnij mniej obiecać, a potem przekroczyć oczekiwania; Zapomnij o swoim ego; CZĘŚĆ III NAPRZÓD: Rozdział 9. Utrzymywanie motywacji: Nigdy nie przestawaj się uczyć; Wyprzedzaj innych o cztery lata; Zrób coś ważnego; Odejdź od komputera; Twórz dla siebie; Stwórz coś nowego; Pamiętaj o początkach; Znajdź w sobie nieukojone pragnienie; Nie przepracowuj się; Nie ustawaj w zadawaniu pytań; Wstań z łóżka prawą nogą i pozostań na niej; Znajdź płaszczyznę porozumienia; Gdy zbliża się termin; Myśl lateralnie; Lepiej się komunikuj; Kontroluj swoje oczekiwania; Nigdy nie przestawaj projektować; Bądź szczęśliwy; Nie wszyscy mają tyle szczęścia; Rozdział 10. Odpowiedzi na Twoje pytania: Problemy z oryginalnością pomysłów; Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt; Prawo do korzystania z logo; Problemy komunikacyjne; Jak sfinalizować transakcję; Klienci zagraniczni; Ile koncepcji?; Rodzina i przyjaciele; Poprawianie projektów; Ramy czasowe projektów; Badanie konkurentów klienta; Najgorszy projekt, najgorszy klient; Co jest czyje?; Kontrolowanie ilości pracy; Rozdział 11. 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo: 1. Zadawaj klientom pytania 2. Myśl jasno 3. Przygotuj się na niespodziewane okoliczności 4. Logo nie musi informować o tym, czym zajmuje się firma 5. Symbol nie jest niezbędnym elementem logo 6. Jeden element zapadający w pamięć 7. Nie zapominaj o szkicowniku 8. Trendy zostaw przedstawicielom świata mody 9. Sięgaj po banały 10. Pracuj w czerni i bieli 11. Pamiętaj o trafności 12. Uważaj na koszty druku 13. Bądź konsekwentny 14. Dopasuj czcionkę do symbolu 15. Stosuj podpisy 16. Przedstaw wersję jednokolorową 17. Zwracaj uwagę na kontrast 18. Testuj wiele różnych rozmiarów 19. Odwróć kolorystykę 20. Odwróć projekt do góry nogami 21. Ważny jest materiał 22. Zastanów się nad rejestracją logo jako znaku towarowego 23. Nie obawiaj się błędów 24. Zachowaj elastyczność 25. Logo to nie marka 26. Pamiętaj, że projektowanie to proces dwukierunkowy 27. Zróżnicowanie to podstawa 28. Świadomość kulturowa 29. Wspomagaj rozpoznawalność 30. Przedstaw kontekst 31. Spraw, by inni się uśmiechali Rozdział 12. Logo to nie wszystko: Pyszne marzenie; Przyczyna i skutek; Diabeł tkwi w szczegółach; Szczęścia nie kupisz, ale kupisz herbatę; Pod powierzchnią wody; Dodatek A Polecana lektura; INDEKS. Szukasz czegoś?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Parki i ogrody terapeutyczne / Monika Trojanowska. - Wyd. 1 - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2022. - 230, [4] s. : fot., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Część I. Terapeutyczne właściwości krajobrazu 1. Terapeutyczne krajobrazy a miejsca codziennej rekreacji 2. Wielkość parku 3. Przegląd najważniejszych teorii i wyników badań 3.1. Teorie dotyczące umożliwiania regeneracji psychicznej i fizycznej 3.2. Teorie dotyczące sprzyjania kontaktom społecznym Piramida możliwości nawiązywania kontaktów społecznych 3.3. Teorie dotyczące wspierania aktywności fizycznej Część II. Wzorzec parku o właściwościach terapeutycznych 1. Program funkcjonalny parku 1.1. Umożliwianie regeneracji psychicznej i fizycznej 1.2. Sprzyjanie kontaktom społecznym 1.3. Wspieranie aktywności fizycznej 1.4. Zaspokojenie podstawowych potrzeb użytkowników 2. Struktura funkcjonalno-przestrzenna 2.1. Kształtowanie przestrzeni parku w zależności od kompozycji urbanistycznej miasta 2.2. Różnorodność architektoniczna otoczenia 3. KSZTAŁTOWANIE PRZESTRZENI WEWNĘTRZNYCH I FORMY ARCHITEKTONICZNEJ 3.1. Optymalny stopień skomplikowania kompozycji 3.2. Naturalna nawierzchnia 3.3. Elementy przykuwające uwagę 3.4. Rola wody w parku 3.5. Projektowanie oddziaływania sensorycznego 4. TWORZENIE MIEJSCA 4.1. Dzieła sztuki w parku 4.2. Zabytki w parku 4.3. Związki miejsca z historią 4.4. Ogrody tematyczne 4.5. Możliwość personalizacji przestrzeni parku 4.6. Animacja przestrzeni parku 5. Uwzględnienie wymogów zrównoważonego rozwoju 5.1. Włączenie w system przyrodniczy miasta 5.2. Parki nowej (drugiej) generacji 5.3. Ochrona bioróżnorodności 5.4. Ochrona zasobów wody pitnej 5.5. Metabolizm miejski 5.6. Wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii 6. WZORZEC ZESTAWIENIE ATRYBUTÓW PARKU O WŁAŚCIWOŚCIACH TERAPEUTYCZNYCH 6.1. Przygotowanie wzorca 6.2. Zastosowanie wzorca Część III. Przykład praktycznego zastosowania wzorca. Ocena terapeutycznych właściwości krajobrazu w parku miejskim 1. PARK KILOŃSKI W GDYNI-CHYLONI 1.1. Charakterystyka ogólna 1.2. Ocena według wzorca 1.3. Podsumowanie 1.4. Wskazówki i wnioski Część IV. Ogrody terapeutyczne 1. Ogrody terapeutyczne ogólne i specjalistyczne 1.1. Przykłady specjalistycznych ogrodów terapeutycznych 1.2. Zasady projektowania ogrodów terapeutycznych 2. Ogrody terapeutyczne domów opieki długoterminowej 2.1. Ogród terapeutyczny Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Nasielsku 2.2. Ogród terapeutyczny Domu Pomocy Społecznej Smrek w Rabce-Zdroju 2.3. Ogród terapeutyczny LEHPAD Robert Doisneau w Paryżu 2.4. Ogród terapeutyczny Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. Księdza Jerzego Popiełuszki w Toruniu 3. Ogrody terapeutyczne szpitali 3.1. Ogród Ziarno Życia (Jardin Grain de Vie) Instytutu Piotra i Marii Curie w Paryżu 3.2. Ogród terapeutyczny 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką we Wrocławiu 3.3. Ogrody terapeutyczne Szpitala Specjalistycznego im. dr. Józefa Babińskiego w Krakowie (Kobierzynie) 4. Ogrody sensoryczne i tematyczne 4.1. Park do Nauki Orientacji Przestrzennej Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla dzieci niewidomych i niedowidzących w Owińskach 4.2. Ogród Biblijny i ścieżka sensoryczna na terenie Zespołu Placówek Caritas w Proszowicach stanowiących oddział Diecezjalnej Caritas Kieleckiej 4.3. Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema w Krakowie; Bibliografia; Źródła dodatkowe; Indeks nazw wybranych ogrodów i parków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Zawiera: Przedmowa; Siedmioro wielkich myślicieli będących źródłem inspiracji dla tej książki; Poznaj serię Strategyzer; Podstawy. Dlaczego zespoły osiągają słabe wyniki i jak je poprawić; 1. Odkryj mapę synchronizacji zespołu. Co to jest i w jaki sposób działa? 1.1. Rozpoczęcie pracy: cztery filary mapy synchronizacji zespołu 1.2. Planowanie podziału zadań za pomocą mapy synchronizacji zespołu (tryb planowania) 1.3. Utrzymywanie członków zespołu na właściwej ścieżce (tryb oceny) 2. Wykorzystaj mapę w praktyce. Jak korzystać z mapy synchronizacji zespołu? 2.1. Mapa synchronizacji zespołu na spotkaniach 2.2. Mapa synchronizacji zespołu w ramach projektów 2.3. Mapa synchronizacji zespołu dla dopasowania organizacyjnego 3. Zaufanie wśród członków zespołu. Cztery narzędzia do tworzenia atmosfery pełnej zaufania i zwiększonego bezpieczeństwa psychologicznego 3.1. Kontrakt zespołowy 3.2. Formularz ustalania faktów 3.3. Karta szacunku 3.4. Przewodnik bezprzemocowego wyrażania potrzeb 4. Głębsza analiza. Odkryj podstawy naukowe będące inspiracją dla opisanych narzędzi oraz książki 4.1. Wzajemne zrozumienie i wspólna płaszczyzna 4.2. Zaufanie i bezpieczeństwo psychologiczne 4.3. Typy relacji 4.4. Twarz i grzeczność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Oblicza Niepodległej / pod redakcją Wojciecha Kalwata i Michała Kopczyńskiego. - Warszawa : Muzeum Historii Polski , 2018. - 299 s. : faksymilia, fotografie, portrety ; 20 cm.
(Wokół Niepodległej ; t. 1)
Zawiera: 1. Robert Kostro – Wstęp; 2. Andrzej Chwalba – Bilans zamknięcia, bilans otwarcia; 3. Paweł Skibiński – Dlaczego Polacy odzyskali niepodległość?; 4. Włodzimierz Mędrzecki – Oblicza II Rzeczypospolitej; 5. Andrzej Chojnowski – Nie tylko Polacy; 6. Jan Kęsik – Armia a społeczeństwo w II RP 1921-1939; 7. Adam Lityński – Kodyfikacja prawa II Rzeczypospolitej; 8. Cecylia Leszczyńska – Rzeczpospolita w latach 1918-1939 – gospodarka i zagadnienia walutowe; 9. Janusz Żarnowski – Szklane domy; 10. Katarzyna Nowakowska-Sito – Dwie dekady sztuki 1918-1939.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 930.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Idea + tożsamość = logo; Nadaj literom osobowość: AEG; Braun; Mediolańskie Metro; PTT; IBM; AC/DC; Leica; Metropolitan Museum of Art.; V&A; The Cooper Union; eBay; GERO Health; Help Remedies; Headline Publishing; Virto; Wien Modern; Restaurant du Cercle de la Voile de Neuchâtel; Stwórz zapadający w pamięć monogram; Crane & Co.; Obama; Volvo; Riot; Stwórz symbol z przesłaniem: Windows; Qatar; CVS Health; 23andMe; Przekształć tożsamość: BP; NASA; LEGO; L’Eau d’Issey Isseya Miyakego; Żydowski Festiwal Filmowy; Stwórz mnemonik: Campari; Le Diplomate; JackRabbit; Duquesa Suites; Zilustruj mądrze i dowcipnie: Dubonnet; Brooklyn Children’s Museum; Art UK; Art Works; Music Together; Amazon; ASME; Edition Unik; Ichibuns; Oslo City Bike; Dołącz tajemne znaki: Solidarność; FedEx; Igrzyska Olimpijskie Meksyk 1968; Telemundo; Nourish; PJATK; Słowniczek; Bibliografia; Indeks; Podziękowania; Ilustracje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej