Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(65)
Forma i typ
Książki
(65)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(41)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(54)
Autor
Tworzydło Dariusz
(5)
Wojcik Krystyna
(4)
Armstrong Gary
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Davis Anthony
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Murdoch Anna
(2)
Soliński Tomasz
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Augustyn Anna
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bland Michael
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Derelkowska Anna
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Flis Jarosław
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
German Kathleen
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Green Andy
(1)
Gregory Anne
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hope Ewa
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Jeziński Marek
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Martela Ina
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Monroe Alan H
(1)
Musz Anna
(1)
Niedziółka Dariusz A
(1)
Ociepka Beata
(1)
Oliver Sandra
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pluta Ewa
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szocki Józef
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Theaker Alison
(1)
Walczak Anna
(1)
Wragg David
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(64)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(64)
rosyjski
(1)
Temat
Public relations
(61)
Środki masowego przekazu
(13)
Komunikacja społeczna
(11)
Reklama
(10)
Marketing
(9)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Sponsoring
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Internet
(4)
Opinia publiczna
(4)
Promocja handlowa
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Dziennikarze
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Kryzys
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Organizacja
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations w internecie
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Targi i wystawy
(3)
Banki
(2)
Ceny
(2)
Handel
(2)
Instytucje użyteczności publicznej
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Socjotechnika
(2)
Towary
(2)
Administracja
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki internetowe
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Czasopisma
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gazety
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Product placement
(1)
Promocja
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Słownictwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telewizja
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(20)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Językoznawstwo
(1)
65 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations - co to jest?, Public- skąd to się wzięło?, Public rlations- jak to się robi?, Public relations- czy to się opłaca?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; 2. Przygotowanie działań public relations; 3. Przyjęcie strategii działań public relations; 4. Tworzenie programu public relations; 5. Techniki tworzenia tożsamości firmy; Media relations- techniki współpracy z prasa; 7. Zasady udzielania wywiadu prasowego; 8. Internet public relations; 9. Wydawnictwa firmowe; 10. Imprezy firmowe; 11. Sponsoring i lobbing; 12. Techniki komunikacji wewnętrznej; 13. Relacje inwestorskie; 14. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Więcej niż PR: strategia public relations w kontekście zarządzania, 2. Miejsce public relations w organizacji, 3. Wizerunek w "społeczeństwie sław": strategia public relations jako komunikacja zintegrowana, 4. Pracownicy jako ambasadorzy firmy: strategia public relations w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Poza schematem "klient nasz pan" strategia public relations w kontekście marketingu, 6. Czas, talent i kreatywność: strategia public relations w kontekście multimedialnym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Public relations - zagadnienia poznawcze. Współczesny kryzys wizerunku. Kulturowe uwarunkowania public relations - wybrane aspekty. Paradygmaty public relations - wiedza, komunikowanie się czy wizerunek. O nieprawdziwości informacji. Uwagi o czarnym PR w świetle arty. 14. Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dziennikarstwo a public relations. Cechy wspólne i różnice na przykładzie czasopism o zdrowiu. Idealny PR-menedżer. Oczekiwania dziennikarzy wobec przedstawicieli branży public relations w świetle badań empirycznych. Członkostwo w Unii Europejskiej a public relations polskiej administracji podatkowej. Konstytucyjne podstawy prawa prasowego i wolności wypowiedzi. Domniemanie niewinności a informacja prasowa o wyroku zapadłym w procesie karnym. Komunikacja czy manipulacja? Partyzancki lobbying i wątpliwe praktyki public relations w Polsce. Manipulacje przy "czwartej władzy". Razem czy osobno? Wstęp do porównania niektórych aspektów etyki dziennikarskiej oraz etyki public relations w świetle wybranych kodeksów etyki zawodowej. Wolność słowa a prawnokarna ochrona dobrego imienia osób i podmiotów zbiorowych. Wpływ wizerunku kraju pochodzenia produktu na decyzje zakupu polskich konsumentów. Etyka a public relations - poszukiwanie tożsamości i budowanie wizerunku. Public relations a integracja Polski z Unią Europejską. Portret polskiego środowiska specjalistów PR, czyli kobiety są z promocji a mężczyźni z zarządów. II: Samorządy i państwo. Znaczenie wizerunku w procesie kreowania przewagi konkurencyjnej Wrocławia. Rzecznik prasowy instytucji samorządowych. Wskazówki praktyczne. Public relations a działalność jednostek samorządu terytorialnego. Podstawy prawne public relations w samorządzie terytorialnym. Portal "Wirtualna stolica" jako narzędzie dialogu z mieszkańcami. Wykorzystanie Internetu w procesie komunikacji społecznej (mieszkańcy a gmina). Wybory parlamentarne - PR, ordynacja i samorząd. Public relations w gminach jako podmiotach non profit - obszary adaptacji instrumentów. Rola public relations w kształtowaniu wizerunku państw. Zasoby public relations "pomarańczowej rewolucji" na Ukrainie. Komunikowanie perswazyjne w polityce. Problem efektywności. Istota public relations w polityce. Informacja jako strategiczny zasób społeczeństwa. Medialny wizerunek współczesnego terroryzmu. PR w samorządzie. Drzwi szeroko otwarte. Shrek jako promocja liberalizmu? III: Uczelnie wyższe i edukacja. Działalność public relations szkoły wyższej w opinii studentów Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Promocja i kształtowanie wizerunku jednostek akademickich. Jaki znak twój? Historia tożsamości wizualnej Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Analiza działań wyższych uczelni w Polsce w zakresie Internet public relations. Szkoła on-line - wizerunek szkoły w Internecie. Czynniki determinujące wizerunek uczelni wśród studentów. Wizerunek biblioteki uniwersyteckiej w mediach w okresie zmian. Biuro Karier w kształtowaniu wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie. e-learning jako czynnik budowania wizerunku szkoły wyższej. Edukacyjne public relations: efektywność działań. Media relations w procesie kształtowania wizerunku uczelni wyższych. Komunikowanie wewnętrzne w uczelniach wyższych na przykładzie Wydziału Ekonomiczno-Rolniczego SGGW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex)
I. Wizerunek: 1. O potrzebie wizerunku i jego elementach; 2. Reputacja podmiotów sfery publicznej i opinia o nich; 3. Tożsamość podmiotów sfery publicznej; 4. Elementy wizerunku mające znaczenie dla identyfikacji podmiotów sfery publicznej; 5. Podmioty biorące udział w kształtowaniu wizerunku organów i instytucji sfery publicznej; 6. Kształtowanie się wizerunku podmiotów sfery publicznej i zarządzanie nim; 7. Internet jako medium wizerunkowe; II. Komunikacja: 1. Uwarunkowania komunikacyjne w public relations podmiotów sfery publicznej; 2. Narzędzia komunikacyjne public relations w administracji publicznej; 3. Komunikacja z adresatami działań i społeczeństwem; 4. Wydarzenia; 5. Komunikacjaw public relations instytucji Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wstęp do public relations; R.2 Funkcje public relations; R.3 Instrumenty public relations; R.4 Kampania public relations; R.5 Etyka i zawód public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Promocja i public relations w działalności marketingowej, 2. Public relations jako instrument marketingowy w nowoczesnym przedsiębiorstwie, 3. Public relations - praktyczne zastosowanie, 4. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Public relations a komunikacja, marketing i reklama polityczna, 2. Public relations a czarny PR i propaganda, 3. Wizerunek a wizerunek medialny, 4. Rynek medialny w Polsce, 5. Public relations a dziennikarstwo, 6. Warsztat pracy specjalisty PR, 7. Prasowe narzędzia specjalisty PR, 8. Publikacje firmowe, 9. Wydarzenia medialne, 10. Etykieta w kontaktach public relations, 11. Współpraca z mediami elektronicznymi, 12. Interent a public relations, 13. Pomiar efektów public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota public relations, 2. Cel public relations, 3. W organizacji, 4. Poza organizacją, 5. Komunikacja, 6. Badania, planowanie i ocena, 7. Klienci, 8. Marketing, 9. Sprawy publiczne, 10. Relacje ze społecznością lokalną, 11. Media, 12. Globalne public relations, 13. Profesja public relations, 14. Przyszłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media - kontekst: 1. Historia środków masowego przekazu w skrócie. 2. Właściciele mediów. 3. Prawo prasowe. 4. Etyka i prywatność. 5. Nadawanie w Wielkiej Brytanii. 6. Nowe technologie w mediach. 7. Po co to wszystko? Ewaluacja mediów. II. Kontakty z prasą: 8. Gazety i czasopisma. 9. Dobre relacje z prasą środkiem do osiągnięcia celu. 10. Wiadomości, artykuły i inne. 11. Pisanie tekstów dla prasy. 12. Rozmowy z prasą. 13.Lista kontrolna skutecznych relacji z prasą. III. Kontakty z radiem i telewizją: 14. znaczenie wystąpień publicznych w radiu i telewizji. 15. Grunt to dobre przygotowanie i trening. 16. Jak osiągnąć sukces w wywiadzie telewizyjnym. 17. Ostateczne dostrojenie - radzenie sobie z różnymi typami wywiadów. 18. Wszystko o wywiadzie radiowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Wizerunek (image) polityka- teoria i praktyka: Wizerunek- próby zdefiniowania; Badania rynku; Wypracowanie własnego stylu; Przyswajanie ograniczone; Wizerunek jako produkt; W cieniu lidera; Rola mediów; Elementy sukcesu; Elementy porażki; Kształtowanie wizerunku w Polsce. R.II Public relations w sytuacjach kryzysowych: Czym są kryzysy; Zarządzanie sytuacją kryzysową; Współpraca z mediami w sytuacjach kryzysowych- komunikacja kryzy sowa; Prawo i etyka a sytuacje kryzysowe; Zakończenie. R.III Public relations jako forma komunikowania w gminie: Cele polityki informacyjnej w gminie; Instrumenty polityki informacyjnej; Rola mediów; Public relations jako forma komunikowania w administracji publicznej; Studium przypadku- Głogów. R.IV Public relations na rzecz Drezna: Wprowadzenie; Podstawy prawne; Struktura oraz organizacja Biura Prasowego i Public Relations; Współpraca z mediami jako główne zadanie Działu Informacji Wewnętrznej; Dział Public Relations; Spotkania ponad podziałami- Dział Współpracy z Zagranicą; Podsumowanie. R.V Radio w relacjach samorządu terytorialnego z media mi: Radio jako środek przekazu; Radio a społeczności lokalne; Radio lokalne- warunki rozwoju; Polski rynek radiofonii koncesjonowanej w ostatnim pełnym roku wykonywania pierwszych koncesji; Radio społeczne- szansa dla samodzielnych rozgłośni lokalnych; Radio formatowe R.VI Public relations w kasach chorych: Współpraca z mediami; Wydawnictwa kas chorych; Komunikowanie wewnętrzne a budowanie wizerunku kas chorych; Organizacja imprez.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tożsamość organizacji - podstawa realizowanych PR, Program public relations - teoria i praktyka, Public ralations w Polsce i na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. - Warszawa : Studio EMKA, 2002. - 393,[1] s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Teoria, Istota i funkcje PR, Klasyfikacja definicji PR, Wizerunek jako przedmiot oddziaływania, PR a marketing, Praktyka, Tworzenie strategii PR, Komunikowanie w PR, PR wewnętrzne, Kontakty z mass mediami, Corporate identity, Wydawnictwa, Organizacja imprez, Mecenat i sponsoring, Lobbing, Kreowanie wizerunku osób, Organizacja public ralations, Perspektywy Tendencje światowe, Przyszłość PR w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i podstawowe poglądy na reputację firmy, 2. Tworzenie wizerunku i reputacji firmy, 3. Zarządzanie reputacją firmy, 4. Marketing reputacji firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Strategia: 1. Kroki budowania strategii, 2. Cele i odbiorcy komunikowania, 3. Zrozumienie odbiorców, 4. Opracowanie przekazu, 5. Ramy działania, 6. Wybór form przekazu. Cz. II Taktyka: 1. Kontakt z dziennikarzem, 2. Komunikat prasowy, 3. Sprostowanie, 4. Program telewizyjny, 5. Konferencja prasowa, 6. Obecność w mediach, 7. Impreza masowa, 8. Aktywność odbiorców, 9. Impreza oficjalna. Cz. III Pola bitew: 1. Pola komunikowania, 2. Sytuacje kryzysowe, 3. Role rzecznika prasowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przestrzeń porządku instytucjonalnego, 2. In fascinatio nugacitatis, 3. W kierunku harmonii - antynomii porządku instytucjonalnego, 4. A wizerunek budujemy na miarę "naszego New Age"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sekrety public relations / Wojciech Furman. - Wyd. 2 zm. - Rzeszów : Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie, 2002. - 132, [4] s. : rys., tabl. ; 23 cm.
Wstęp: Dlaczego warto przeczytać tę książkę?; Czym są public relations?; Plan działań public relations; Komunikat dla mediów; Jak rozmawiać z dziennikarzami?; Etyka i skuteczność działań public relations; Marketing polityczny; Zakończenie: Pożytki i nadzieje public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej