Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Izdebski Mateusz
(1)
Jong Peter De
(1)
Kim Berg Insoo
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(1)
Psychoterapia
(1)
Rozmowa
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cele przygotowanych ćwiczeń, Nasze podejście, Rodzaje ćwiczeń, 1. Od rozwiązywania problemów do budowania rozwiązań, 2. Budowanie rozwiązań:podstawy, 3. Umiejętności służące postawie niewiedzy, 4. Rozpoczynanie:Jak zwracać uwage na to,czego chce klient, 5. Jak wzmacniać to,czego chce klient:pytanie o cud, 6. Poszukiwanie wyjątków:budowanie na mocnych stronach i sukcesach klienta, 7. Formułowanie informacji zwrotnych dla klientów, 8. Kolejne sesje:odkrywanie,wzmacnianie,i mierzenie postępów klienta, 9. Wywiad z klientem niedobrowolnym:dzieci,diady i klienci niedobrowolni, 10. Prowadzenie wywiadu w sytuacji kryzysowej, 11. Rezultaty, 12. Wartości zawodowe a ludzka różnorodność, 13. Praktyka w instytucji, grupie i środowisku, 14. Implikacje teoretyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej