Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(16)
Autor
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(2)
Pilecka Władysława
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Wrona Leszek
(2)
Barge J. Kevin
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bilikiewicz Adam
(1)
Bojko Joanna
(1)
Bolesta Krzysztof
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Francuz Piotr
(1)
Fronczyk Krzysztof
(1)
Hanausek Tadeusz
(1)
Izdebski Mateusz
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jong Peter De
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kazdin Alan E
(1)
Kim Berg Insoo
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kosslyn Stephen M
(1)
Mackiewicz Robert
(1)
Majczyna Beata
(1)
Majczyna Marek
(1)
Miluska Jolanta
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Młynarz Miłosz
(1)
Pawlik Rafał
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Rosenberg Robin S
(1)
Rucińska Monika
(1)
Schendelen Rinus
(1)
Shaughnessy John J
(1)
Sikora Katarzyna
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Staworzyńska-Grządziel Maria
(1)
Trempała Janusz (1953- )
(1)
Tylikowska Anna
(1)
Weisz John R
(1)
Włodarski Ziemowit
(1)
Zechmeister Eugene B
(1)
Zechmeister Jeanne S
(1)
Łuczak Mateusz
(1)
Żebrowska Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Psychologia
(8)
Motywacja
(5)
Młodzież
(5)
Osobowość
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Psychologia rozwojowa
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Psychoterapia
(4)
Dziecko
(3)
Poznanie
(3)
Uczenie się
(3)
Uczniowie
(3)
Uczucia
(3)
Zachowanie
(3)
Choroby psychiczne
(2)
Depresja psychiczna
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Dziennikarze
(2)
Język
(2)
Lęk
(2)
Metodologia
(2)
Niepełnosprawni umysłowo
(2)
Opinia publiczna
(2)
Przywództwo
(2)
Public relations
(2)
Public relations w internecie
(2)
Rodzina
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Socjotechnika
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Stres
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Alkohol
(1)
Anoreksja
(1)
Autyzm
(1)
Bulimia
(1)
Choroby afektywne
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Eksperyment
(1)
Gniew
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Hipnoza
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kryminalistyka
(1)
Ludzie starzy
(1)
Medytacja
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Narkotyki
(1)
Nauki empiryczne -- metodologia
(1)
Negocjacje
(1)
Nerwice
(1)
Niemowlę
(1)
Ontogeneza
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Pamięć
(1)
Paranoja
(1)
Patologia społeczna
(1)
Polityka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Praca
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Psychiatria
(1)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(1)
Psychiatria sądowa
(1)
Psychologia kryminalistyczna
(1)
Psychopatologia
(1)
Psychoterapia grupowa
(1)
Psychozy
(1)
Rachunek prawdopodobieństwa
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa
(1)
Samobójstwo
(1)
Schizofrenia
(1)
Sen
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
Statystyka
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Substancje uzależniające
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Słuch
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Układ nerwowy
(1)
Umysł
(1)
Wywiady
(1)
Wzrok
(1)
Zaburzenia i dewiacje seksualne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zmysły
(1)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zagadnienia ogólne: 1. Wprowadzenie, 2. Etyka badań psychologicznych, Cz.II: 3. Obserwacja, 4. Badania korelacyjne, 5. Nieinwazyjne pomiary zachowania, Cz.III Metody eksperymentalne: 6. Plany grup niezależnych, 7. Plany z powtarzanymi pomiarami, 8. Złożone plany eksperymentalne, Cz.IV Badania stosowane: 9. Plany badań pojedynczych przypadków, 10. Plany quasi-eksperymentalne oraz ocena programów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży / pod red. Marii Żebrowskiej. - Wyd. 8. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1977. - 879, [1] s. : rys., tab. ; 25 cm.
1. Zagadnienia ogólne: Przedmiot i początki psychologii rozwojowej dzieci i młodzieży; Zarys historii psychologii rozwojowej w XX wieku; Teorie rozwoju psychicznego; Metody badawcze stosowane w psychologii rozwojowej; Rozwój anatomiczno-czynnościowego podłoża psychiki; Wiek niemowlęcy; Wiek poniemowlęcy; Wiek przedszkolny; Młodszy wiek szkolny; Wiek dorastania; Zaburzenia rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. O metodach badań psychologicznych 1. Postępowanie badawcze w psychologii 2. Projektowanie eksperymentów II. Prawdopodobieństwo i zmienna losowa 3. Podstawowe pojęcia z rachunku prawdopodobieństwa 4. Wyniki eksperymentu jako zmienna losowa III. Wnioskowanie statystyczne 5. Podstawy wnioskowania statystycznego 6. Testowanie hipotez dotyczących średnich 7. Testy nieparametryczne 8. Analiza korelacji i regresji IV. Dodatek gratis 9. Jak napisać raport z badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zastosowanie testów psychologicznych. 2. Przegląd wybranych testów psychologicznych. 3. Co to jest pomiar psychologiczny? 4. Klasyczna teoria rzetelności testów. 5. Jakich informacji o teście dostarcza testowanie? 6. Jakich informacji o osobie badanej dostarcza testowanie? 7. Etyka badań testowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia uczenia się. T. 1 / Ziemowit Włodarski. - Wyd. 3. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 1998. - 351, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Cz. I Proces uczenia się i jego efekty: R. 1 Organizm a środowisko; R. 2 Pojęcie uczenia się; R. 3 Uczenie się a dojrzewanie; R. 4 Przejawy uczenia się; R. 5 Przechowywanie skutków uczenia się; R. 6 Rodzaje uczenia się; R. 7 Taksonomia efektów uczenia się; R. 8 Zagadnienia metodologiczne. Cz. II Zależność przebiegu i efektów uczenia się od gatunkowych, rozwojowych i indywidualnych cech osobnika: R. 9 Uczenie się zwierząt a uczenie się człowieka; R> 10 Uczenie się w zależności od wieku człowieka; R. 11 Uczenie się w zależności od indywidualnych cech człowieka. Cz. III Zależność przebiegu i efektów uczenia się od aktywności podmiotu i aktualnie działających czynników sytuacyjnych: R. 12 Aktywność poznawcza podmiotu; R. 13 Struktura i forma przyswajanych treści; R. 14 Powtórzenia; R. 15 Wzmocnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia rozwoju człowieka : podręcznik akademicki / red. nauk. Janusz Trempała. - Wyd. 1 - 4 dodr. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2016. - XVI, 542 s. : rys., tab. ; 29 cm.
I.: Podstawy psychologii rozwoju człowieka: 1. Kształtowanie się naukowej psychologii rozwoju człowieka , 2. Natura rozwoju psychicznego , 3. Mechanizm zmiany rozwojowej , 4. Teorie rozwoju psychicznego , 5. Badanie rozwoju psychicznego człowieka ; II.: Rozwój psychiczny człowieka w poszczególnych okresach życia : 6. Okres prenatalny , 7. Wczesne dzieciństwo , 8. Średnie dzieciństwo - wiek przedszkolny , 9. Późne dzieciństwo - młodszy wiek szkolny , 10. Dorastanie , 11. Wczesna dorosłość , 12. Średnia dorosłość , 13. Późna dorosłość ; III. : Stosowana psychologia rozwojowa : wybrane zagadnienia : 14. Prawidłowości rozwoju sfery metapoznawczej w teorii i praktyce nauczania , 15. Praktyczne implikacje wiedzy o rozwoju społeczno-moralnym , 16. Zarządzanie edukacją wspierającą rozwój indywidualny uczniów , 17. Praktyczna wiedza o rozwoju życia rodzinnego , 18. Wspieranie młodzieży w zakresie samopoznania, planowania własnego życia oraz podejmowania decyzji dotyczących własnej przyszłości , 19. Wspomaganie funkcjonowania ludzi starzejących się , 20. Wspomaganie rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną , 21. Wspomaganie osób z zaburzeniami należącymi do autystycznego spektrum w perspektywie psychopatologii rozwojowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
1. Od rozwiązania problemów do budowania rozwiązań, 2. Budowanie rozwiązań:podstawy, 3. Umiejętności służące postawie niewiedzy, 4. Rozpoczynanie.Jak zwracać uwagę na to,czego chce klient, 5. Jak wzmacniać to,czego chce klient:pytanie o cud, 6. Poszukiwanie wyjątków:budowanie na mocnych stronach i sukcesach klienta, 7. Formułowanie informacji zwrotnych dla klientów, 8. Kolejne sesje:odkrywanie,wzmacnianie i mierzenie postępów klienta, 9. Wywiad z klientem niedobrowolnym:dzieci,diady i klienci niedobrowolni, 10. Prowadzenie wywiadu w sytuacji kryzysowej, 11. rezultaty, 12. Wartości zawodowe a ludzka różnorodność, 13. Praktyka w instytucji,grupie i środowisku, 14. Implikacje teoretyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kryminalistyka : zarys wykładu / Tadeusz Hanausek. - Wyd.5 uaktual. - Kraków : ZAKAMYCZE, 2005. - 295 s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka)
1. Narodziny i rozwój kryminalistyki, 2. Określenie nauki kryminalistyki, 3. Determinanty i elementy składowe kryminalistyki, 4. Terminologia w nauce kryminalistyki, 5. Naczelne zasady kryminalistyki, 6. Realizacja funkcji kryminalistyki, 7 Informacje i ich źródła, 8. Źródła pierwszych informacji, 9. Ślady kryminalistyczne, 10. Wersja kryminalistyczna, 11. Czynności na miejscu zdarzenia, 12. Przeszukanie, 13. Oględziny osoby i rzeczy, 14. Czynności operacyjno-rozpoznawcze, 15. Uniwersalne metody techniczne, 16. Wybrane środki pomocnicze, 17. Ekspertyza i biegli, 18. Podstawowe badania techniczne w kryminalistyce, 19. Pościg i zasadzka, 20. Wybrane zagadnienia psychologii zeznań i wyjaśnień, 21. Taktyka przesłuchania świadka, 22. Taktyka przesłuchania podejrzanego, 23. Okazanie i konfrontacja, 24. Fizjodetekcja, hipnoza, narkoza, 25. Rejestracja kryminalna, 26. Dokumentacja czynności kryminalistycznych, 27. Błędy w kryminalistyce, 28. Przestępczość w Polsce, 29. Dzisiejsza policja w świecie, 30. Przestępczość zorganizowana, 31. Przyszłość kryminalistyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Narodziny i stan psychologii jako nauki. 2. Podstawowe pojęcia psychologii. 3. Metodologiczne podstawy badań psychologicznych. 4. Człowiek poznaje świat i siebie. 5. Człowiek wartościuje świat i siebie. 6. Człowiek zmienia świat i siebie. 7. Człowiek rozwija się. 8. Człowiek kieruje innymi. 9. Człowiek podejmuje decyzje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia, 2. Przedmiot, cele, funkcje i zadania psychologii rozwoju, 3. Czynniki i wyznaczniki rozwoju człowieka, 4. Okresy rozwoju człowieka, 5. Kategorie rozwoju człowieka, 6. Zaburzenia i upośledzenia rozwoju człowieka, 7. Typy i metody badań w psychologii rozwoju człowieka, 8. Teorie psychologii rozwoju człowieka, 9. Historia psychologii rozwoju człowieka, 10. Zachowanie jako przejaw rozwoju człowieka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Problemy funkcjonowania instytucji społecznych, Problemy społeczne współczesnej szkoły w Polsce, Dysfunkcjonalność systemu ochrony zdrowia na przykładzie psychologicznej analizy lekarz-pacjent, Transformacja polskiego systemu penitencjarnego, Promocja wartości, Społeczny kontekst rozwoju i modyfikacji zachowań zdrowotnych, Psychospołeczne konsekwencje reklamy, Czy reklama jest źrodłem problemow społecznych? Agresja społeczna, Indywidualiz m i kolektywizm jako źródło agresji społecznej, Agresja i przemoc wśród młodzieży - próba analizy zjawiska, Agresywność grup subkulturowych, Bierność społeczna, Społeczna polityczna i ekonomiczna bierność zachowań, Psychospołeczne aspekty bezdomności, Uzależnienia - współczesna wersja "ucieczki od wolności", Starzenie się jako problem społeczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesna myśl psychologiczna, 2. Pojęcie i czynniki rozwoju psychicznego człowieka, 3. Aktywność poznawcza, 4. Aktywność społeczne, 5. Procesy emocjonalne, 6. Motywacja, 7. Osobowość - koncepcje, struktury i rozwój, 8.Indywidualne możliwości i preferencje uczniów o rozwoju typowym, 8. Indywidualne możliwości i preferencje uczniów o rozwoju typowym, 9. Uczniowie o wybitnych możliwościach rozwoju, 10. Uczniowie o ograniczonych możliwościach uczenia się, 11. Dzieci niepełnosprawne, 12. Uczniowie z trudnościami w rozwoju emocjonalno-społecznym, 13. Poznawanie ucznia i jego środowiska, 14.Nauczyciel i uczeń w procesie edukacji, 15.Pomoc psychologiczna w procesie edukacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesna myśl psychologiczna, 2. Pojęcie i czynniki rozwoju psychicznego człowieka, 3. Aktywność poznawcza, 4. Aktywność społeczne, 5. Procesy emocjonalne, 6. Motywacja, 7. Osobowość - koncepcje, struktury i rozwój, 8.Indywidualne możliwości i preferencje uczniów o rozwoju typowym, 8. Indywidualne możliwości i preferencje uczniów o rozwoju typowym, 9. Uczniowie o wybitnych możliwościach rozwoju, 10. Uczniowie o ograniczonych możliwościach uczenia się, 11. Dzieci niepełnosprawne, 12. Uczniowie z trudnościami w rozwoju emocjonalno-społecznym, 13. Poznawanie ucznia i jego środowiska, 14.Nauczyciel i uczeń w procesie edukacji, 15.Pomoc psychologiczna w procesie edukacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia wczoraj i dziś. 2. Proces badawczy: w jaki sposób prowadzimy nasze dociekania? 3. Biologia umysłu i zachowania. 4. Wrażenia i spostrzeganie: wkraczanie świata w umysł. 5. Świadomość. 6. Uczenie się. 7. Pamięć: życie dniem wczorajszym. 8. Język i myślenie. 9. Rodzaje inteligencji: co to znaczy być bystrym? 10. Emocje i motywacja: czucie i dążenie. 11. Osobowość: niech żyje różnorodność! 12. Psychologia biegu życia: dorastanie, starzenie się, nabywanie mądrości. 13. Stres, zdrowie i radzenie sobie ze stresem. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapia. 16. Psychologia społeczna: spotkanie umysłów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zachowań w organizacji. 2. Osobowość i wartości. 3. Postrzeganie i indywidualne podejmowanie decyzji. 4. Postawy w pracy. 5. Koncepcje motywacji. 6. Motywacja: od koncepcji do zastosowań. 7. Emocje i nastroje. 8. Podstawy zachowań. 9. Zespoły robocze. 10. Komunikacja. 11. Przywództwo. 12. Władza i politykowanie. 13. Konflikt i negocjacje. 14. Podstawy struktury organizacyjnej. 15. Kultura organizacji. 16. Zmiana w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2889)
I. Pojęcie sytuacji trudnej. Radzenie sobie człowieka w sytuacjach trudnych: 1. Pojęcie sytuacji trudnej. stres psychologiczny. 2. Rodzaje sytuacji trudnych. 3. Sytuacje społecznej interakcji jako sytuacje trudne. 4. Pojęcie i kategorie radzenia sobie w sytuacjach trudnych. 5. Strategie radzenia sobie w kontekście sytuacji trudnych. II. Osobowościowe uwarunkowania strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych: 1. Samoocena jako czynnik determinujący strategie radzenia sobie w sytuacjach trudnych. 2. Rola poczucia umiejscowienia kontroli w wyznaczaniu strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych. 3. Lęk jako predykator strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych. III. Rodzinne uwarunkowania strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych: 1. Rola postaw rodzicielskich w generowaniu strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych. 2. Modelujący wpływ rodziców w kształtowaniu strategii radzenia sobie w sytuacjach trudnych. IV. Metodologia badań własnych: 1. Teoretyczne podstawy badań. 2. Problemy i hipotezy badawcze. 3. Metody badań własnych. 4. Charakterystyka osób badanych i przebieg badań. V. Wyniki badań. Osobowościowe uwarunkowania stosowanych przez młodzież strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych: 1. Poziom samooceny badanej młodzieży a ich strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych. 2. Porównanie strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych pod względem poziomu samooceny młodzieży. 3. Poczucie umiejscowienia kontroli młodzieży a ich strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych. 4. Porównanie strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych pod względem poczucia umiejscowienia kontroli młodzieży. 5. Poziom leku dorastającej młodzieży a ich strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach. 6. Porównanie strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych pod względem poziomu lęku młodzieży. 7. Zmienne osobowościowe jako determinanty strategii radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych. 8. Zmienne osobowościowe jako wskaźnik prognozy strategii radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych. VI. Wyniki badań. Rodzinne uwarunkowania stosowanych przez młodzież strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych: 1. Percepcja postaw rodzicielskich a strategie radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych. 2. Porównanie strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych pod względem postaw rodzicielskich percypowanych przez młodzież. 3. Strategie radzenia sobie rodziców w trudnych sytuacjach społecznych w percepcji młodzieży a przejawiane przez nią strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych. 4. Zmienne rodzinne jako determinanty strategii radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych. 5. Zmienne rodzinne jako wskaźnik prognozy strategii radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Europeizacja spraw publicznych, 2.Pole rozgrywek: proces decyzyjny Unii europejskiej, 3.Pociągając za sznurki Brukseli, 4.Zarządzanie areną Unii Europejskiej, 5.Zarządzanie sytuacją z perspektywy krajowej, 6.Zarządzanie działaniami lobbingowymi, 7.Ograniczenia w zarządzanie europejskimi sprawami publicznymi, 8.Lobbing a demokracja w Unii europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy badań nad terapią dzieci i młodzieży. 2. Programy badań. A. Zaburzenia i problemy zinternalizowane. B. Zaburzenia i problemy eksternalizowane. C. Inne zaburzenia i specjalne zastosowanie. 3. Wnioski oraz prognozy na przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej