Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(2)
Autor
Antonowicz Paweł
(1)
Geodecki Tomasz
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kraj Kamil M
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Mamica Łukasz
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Olko Sławomir
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Szara Katarzyna
(1)
Zaorska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Przemysły kreatywne
(6)
Innowacje
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Analiza PEST
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel
(1)
Jakość usług
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Levinson, Paul (1947- )
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Sieć handlowa
(1)
Siła robocza
(1)
Start-up
(1)
Strefa czasowa
(1)
Służba celna
(1)
Twórcza destrukcja
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Przemysły kreatywne jako obszar badawczy w zarządzaniu. Analiza bibliometryczna; Główne determinanty wizerunku marek pośredników handlowych; Nowe kreatory zachowań konsumenckich na rynku dóbr i usług ze szczególnym uwzględnieniem gamifikacji; Kształtowanie postawy proinnowacyjnej u pracowników - wybrane czynniki organizacyjne i menedżerskie; Problem różnorodności pokoleniowej w organizacji; Kreowanie wartości dla klienta w szpitalu; Rozwój sieci detalicznych na rynku międzynarodowym; Cele pomiaru kapitału ludzkiego w organizacji; Kontrowersyjny marketing na aptecznym rynku farmaceutycznym w Polsce. Wyzwania i dylematy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał kreatywny w przedsiębiorstwie / Katarzyna Szara. - Warszawa : CeDeWu , 2019. - 163 s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Kapitał kreatywny w ujęciu teoretycznym: 1.1. Wybrane teoretyczne podejścia do twórczości i kreatywności; 1.2. Komponenty kreatywności; 1.3. Idea klasy kreatywnej jako podstawa kapitału kreatywnego; 1.4. Cechy klasy kreatywnej jako kapitału kreatywnego definiowanego w ujęciu wąskim; 1.5. Modelowe ujęcie kapitału kreatywnego i czynniki go determinujące. Rozdział 2. Sektor kreatywny - stan i znaczenie: 2.1. Definiowanie sektora kreatywnego; 2.2. Specyfika sektora kreatywnego; 2.3. Kultura w rozwoju sektora kreatywnego; 2.4. Czynniki wpływające na rozwój sektora kreatywnego; 2.5. Znaczenie sektora kreatywnego dla gospodarki; 2.5.1. Gospodarka kreatywna - podstawowe założenia; 2.5.2. Wpływy z działalności sektora kreatywnego na świecie; 2.5.3. Sektor kreatywny w Polsce. Rozdział 3. Metodyka i przedmiot badań: 3.1. Teoretyczne aspekty modelu „4P"; 3.2. Autorska modyfikacja modelu „4P"; 3.3. Materiał i metody badawcze. Rozdział 4. Potencjał przedsiębiorstw do budowania kapitału kreatywnego: 4.1. Cechy osobowości; 4.2. Wymiary kapitału kreatywnego; 4.2.1. Ludzie jako podstawa kapitału kreatywnego; 4.2.2. Proces; 4.2.3. Środowisko przedsiębiorstwa jako inhibitor rozwoju kapitału kreatywnego; 4.2.4. Produkt jako efekt działań kreatywnych ludzi; 4.2.5. Współpraca; 4.3. Aktywizacja kreatywności ludzkiej w rozwiązywaniu problemów; 4.4. Rola kapitału kreatywnego w sektorze kreatywnym. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załącznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne)
1. Istota i pojecie innowacyjności oraz polityki innowacyjnej; 2. Innowacje a wzrost gospodarczy; 3. Metodyka pomiaru działalności innowacyjnej; 4. Źródła i cele polityki naukowej, technologicznej i innowacyjnej; 5. Polityka innowacyjna z perspektywy systemów innowacyjnych: narodowy i regionalny system innowacji; 6. Znaczenie miast w kreowaniu innowacyjności oraz rozwoju regionalnego i lokalnego; 7. Instytucjonalny wymiar polityki innowacyjnej; 8. Prawna ochrona własności intelektualnej; 9. Przemysły kreatywne; 10. Wzornictwo przemysłowe jako źródło przewagi innowacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wieczna radość czy przymus kreatywności - próba spojrzenia na retorykę kreatywności z punktu widzenia kulturowej ekonomii politycznej; 2. Jak mierzyć kreatywność? Przegląd podejść i prób metodologicznych; 3. Innowacje i komercjalizacja wiedzy w naukach społecznych; 4. „Nowe nowe media” według Paula Levinsona - kreatywna nazwa czy innowacyjna koncepcja?; 5. Ekonomia doznań - ewolucja czy destrukcja przemysłu kreatywnego w dobie gospodarki cyfrowej? ; 6. Spór o dostęp do dóbr kultury - cza na innowacyjne modele biznesowe; 7. Ewolucja postaw konsumentów w Polsce wobec sposobów korzystania z rozrywki filmowej; 8. Twórcza destrukcja w gospodarce cyfrowej na przykładzie powstania i rozwoju internetowych serwisów aukcyjnych na świecie i w Polsce; 9. Przenoszenie usług biznesowych opartych na wiedzy i tworzenie się ich skupisk - przypadek Polski; 10. Innowacyjność w gospodarce Chin - przykład „odwróconej” triady Schumpetera?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Podejście sieciowe w zarządzaniu strategicznym: 1.1. Wyłanianie się podejścia sieciowego; 1.2. Sieci działań; 1.3. Klastry i klastry kreatywne jako podmioty badań; 1.4. Klaster kreatywny – ujęcie przedmiotowe. Rozdział 2. Teoretyczne podstawy zarządzania wiedzą w sieciach i klastrach kreatywnych: 2.1. Koncepcje i modele zarządzania wiedzą; 2.2. Kreatywność w procesie zarządzania wiedzą; 2.3. Podejście sieciowe w zarządzaniu wiedzą – koncepcja i analiza; 2.4. Wyniki dotychczasowych badań dotyczących zarządzania wiedzą w klastrach i sieciach; 2.5. Zarządzanie wiedzą w klastrze – założenia dla modelu. Rozdział 3. Metodyka badań klastrów kreatywnych: 3.1. Cele i proces badawczy; 3.2. Metodyka badań pogłębionych – studia przypadków identyfikujące sieci działań. Rozdział 4. Klastry i sieci kreatywne w Unii Europejskiej: 4.1. Potencjał sektorów kreatywnych i kultury w UE; 4.2. Klastry w sektorach kreatywnych i kultury w UE; 4.3. Przykłady klastrów kreatywnych w EU; 4.4. Przykłady sieci w sektorach kreatywnych i kultury w Unii Europejskiej. Rozdział 5. Praktyka zarządzania wiedza w sieciach i klastrach kreatywnych w Polsce: 5.1. Rozwój klastrów w sektorach kreatywnych w Polsce; 5.2. Infrastruktura zarządzania wiedzą klastrów kreatywnych; 5.3. Praktyka zarządzania wiedzą w klastrach – wyniki badań bezpośrednich wśród koordynatorów klastrów. Rozdział 6. Pogłębione studia przypadków – zarządzanie wiedzą w wybranych sieciach i klastrach kreatywnych: 6.1. Krakowski Klaster Filmowy; 6.2. Dobroteka – sieć producentów mebli w Dobrodzieniu; 6.3. Śląski Klaster ICT i Multimediów Hub Club; 6.4. Dyskusja uzyskanych wyników. Rozdział 7. Podsumowanie i wnioski – sieciowy model zarządzania wiedzą w klastrze kreatywnym: 7.1. Weryfikacja hipotez badawczych; 7.2. Wnioski poznawcze; 7.3. Wnioski w obszarze metodologii badań; 7.4. Wnioski praktyczne. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki. Streszczenie. Abstract.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaczenie analiz sektorowych w zmieniającym się otoczeniu prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym współczesnych przedsiębiorstw; Nowe uwarunkowania zarządzania informacją w e-przedsiębiorstwach w świetle RODO; Standardy interoperacyjności oprogramowania w perspektywie; Przemysł 4.0; Mikroekonomiczne determinanty bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw na przykładzie sektora ubezpieczeniowego; Wpływ certyfikacji systemu zarządzania na proces zarządzania ryzykiem w obliczu nowelizacji normy ISO 9001:2015 (na przykładzie przedsiębiorstw z branży spożywczej); Rozwój i przetrwanie start-upów w branży technologii reklamowych w Polsce; Marketing wielokanałowy w sieciach handlowych drogerii; Wykorzystanie stref czasowych we współpracy jednostek R&D sektora automotive; Rola i znaczenie wzornictwa przemysłowego w branży modowej; Ocena ważności czynników koncepcji rozwoju w przedsiębiorstwie z branży obuwniczej; Marka korporacyjna jako strategiczny instrument budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora usług hotelarskich; Jakość obsługi celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; Efektywność i skuteczność procesu kształcenia na przykładzie publicznych uczelni technicznych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Coraz bardziej widoczna obecność pojęcia i problemu modernizacji w polskim dyskursie publicznym świadczy o tym, że jednym z istotnych czynników kształtujących społeczny proces modernizacji Polski stają się dyskursy modernizacyjne. Niniejszy tom „Przeglądu Socjologicznego” stanowi próbę przyjrzenia się temu fenomenowi, a zwłaszcza wielorodności dyskursów modernizacyjnych, ich przemianom i mechanizmom lokowania w rzeczywistości społecznej, a także ich odniesieniom ideologicznym. W prezentowanych artykułach zastosowane zostały różnorodne (i komplementarne wobec siebie) ujęcia i perspektywy badawcze. Na problematyce ekonomicznej, czy raczej ekonomiczno-społecznej (zawierającej również akcenty nauk o polityce i polityce publicznej/społecznej) koncentrują się teksty Włodzimierza Anioła oraz Agnieszki Dziedziczak-Foltyn i Kazimierza Musiała. Dwa inne artykuły dotyczą aspektów kulturowych (Karol Franczak) i kulturowo- -psychologicznych (Tomasz Zarycki). Z kolei Maciej Kassner omawia kwestię modernizacji w kontekście integracji europejskiej i w odniesieniu do doniosłych koncepcji socjologicznych. Nieco inny charakter mają dwa ostatnie artykuły, które na podstawie materiałów prasowych analizują rocznicowe echa Okrągłego Stołu (Konrad Kubala) oraz schematy interpretacji (tzw. ramy) transformacji gospodarczej (Wojciech Rylukowski). Uzupełnienie tomu stanowi esej recenzyjny autorstwa Lucyny Prorok, poświęcony książce Włodzimierza Anioła Szlak Norden, traktującej o możliwościach adaptowania w Polsce skandynawskich rozwiązań w dziedzinie polityki społecznej, a także recenzje dwóch książek: Adama Leszczyńskiego Skok w nowoczesność (podejmującej zagadnienie modeli modernizacji w krajach peryferyjnych) oraz Wojciecha Musiała Modernizacja Polski (oferującej rekonstrukcję rządowych strategii modernizacyjnych w Polsce).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej