Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(23)
E-booki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(17)
Autor
Kozioł Leszek
(2)
Pająk Edward
(2)
Wolak Dorota
(2)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baran Michał
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janasz Władysław
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Johnson Mark W
(1)
Jongen W.M.F
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Karpiński Tadeusz
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Komorowski Jan
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalska Aleksandra
(1)
Krupa Kazimierz
(1)
Luning P.A
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Marcelis W.J
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Michna Jerzy
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Nierzwicki Witold
(1)
Olko Sławomir
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Regulski Lech
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sinfield Joseph V
(1)
Skórska Anna
(1)
Szara Katarzyna
(1)
Szkoda Jerzy
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Zaorska Anna
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Źródłowski Zdzisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(27)
angielski
(2)
Temat
Przemysł
(11)
Przedsiębiorstwo
(9)
Produkcja
(7)
Zarządzanie jakością
(6)
Innowacje
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Jakość produktu
(4)
Przemysły kreatywne
(4)
Komputery
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Informatyka
(2)
Jakość usług
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Organizacja
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Statystyka matematyczna
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Technologia
(2)
Analiza PEST
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biznes
(1)
Budżetowanie
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Ekonomika przemysłu
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Farmacja
(1)
GHP/GMP
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
HACCP
(1)
Handel
(1)
Informatyzacja
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Koszty
(1)
Levinson, Paul (1947- )
(1)
Logistyka
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Planowanie budżetowe
(1)
Polityka budżetowa
(1)
Polityka cenowa
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Przemysł okrętowy
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sieć handlowa
(1)
Start-up
(1)
Strefa czasowa
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Służba celna
(1)
Targi i wystawy
(1)
Towar
(1)
Twórcza destrukcja
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Planowanie, 3. Przygotowanie produkcji, 4. Sterowanie produkcją, 5. Informatyczne systemy zarządzania, 6.Instrumentarium zarządzania produkcją, 7. Techniki usprawniania działania systemu produkcyjnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Aktualne tendencje rozwoju produkcji na świecie, 2. Podstawowe cele działań produkcyjnych, 3. Metodyka nowoczesnego zarządzania produkcją, 4. Model przepływowy procesu produkcji, 5. Otoczenie procesu produkcji, 6. Schematy organizacji zarządzania procesów produkcji, 7. Parametry procesów produkcji, 8. Gospodarka odpadami, 9. Rodzaje informacji dotyczące procesu produkcji, 10. Podstawowe stany procesu produkcji, 11. Kryzys procesu produkcji, 12. Rozwój wiedzy przedsiębiorstwa produkcji, 13. Strategiczny rozwój procesu produkcji, 14. Interwencjonizm państwa w zarządzaniu produkcją, 15. Nowe problemy gospodarki rynkowej, 16. Zasady etyki produkcji, 17. Nowoczesne metody zarządzania, 18. Zarządzanie procesami innowacyjnymi i inwestycjami, 19. Przyszłościowe metody zarządzania produkcją
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys strategii rozwoju przemysłu / pod red. nauk. Władysław Janasz. - Warszawa : Difin, 2006. - 576 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Mezoekonomia przemyslu w systemie nauk ekonomicznych 2. Struktury rynkowe w przemyśle 3. Istota, zakres i clele działalności przemysłowej 4. Struktury przemysłu 5. Formułowanie strategii rozwoju we współczesnym przemyśle 6. Strategie organizacji procesów wytwarzania 7 Markieting dóbr przemysłowych 8. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie produkcyjnym 9. Innowacje, badania i rozwój w przemyśle 10. Metodyka oceny postępu technicznego w przemyśle 11. Decyzje inwestycyjne 12. Koszty, techniczna efektywność i rentowność produkcji w działalności przemysłowej 13. Polityka przemysłowa w Polsce na tle procesu przekształceń systemowych oraz wobec wyzwań rozwojowych (globalizacyjnych) 14. Polityka przemysłowa w Unii Europejskiej 15. Problemy lokalizacji działalności przemysłowej 16. Rozówj zrównoważnowy jako podstawa aplikacyjnych założeń rozwoju przemysłu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Statystyczne uregulowanie procesów produkcyjnych; 2. Zdolność jakościowa procesów produkcyjnych; 3. Statystyczna kontrola odbiorcza; 4. Wybrane metody statystyki opisowej wykorzystywane w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 5. Plan jakości procesu produkcyjnego; 6.Nadzór metrologiczny nad wyposażeniem do kontroli, pomiarów i badań procesów produkcyjnych; 7. Audity i przeglądy procesów produkcyjnych; 8. Zarządzanie konfiguracją w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 9. Zarządzanie ryzykiem w procesach produkcyjnych; 10. Eksploatacyjna weryfikacja jakości produkcyjnej wyrobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wybrane determinanty generujące zmiany w przedsiębiorstwach ery informacji, 2. Ewolucja systemów informatycznych i aspekty bezpiecznego przetwarzania. Metoda TISM, 3. Zmiany organizacyjne i ich podział. Organizacje uczące się, 4. Wybrane aspekty projektowania zmian, 5. Zarządzanie wiedzą skutecznie ułatwia implementacje zmian organizacyjnych, 6. Teoretyczne oraz praktyczne aspekty wdrażania zmian organizacyjnych i systemów informatycznych klasy ESI. Model MPWSI, 7. Audyt i implikacje wdrożenia systemów informatycznych oraz badanie skutków ekonomicznych zmian organizacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka oraz rodzaje strategii, 2. Wpływ otoczenia na strategię, 3. Formułowanie założeń strategii sfery produkcji, 4. Strategiczna zmiana pozycji konkurencyjnej, 5. Strategie restrukturyzacyjne a sukces przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria produkcji / Tadeusz Karpiński. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2004. - 173 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
1. Wiadomości wstępne, 2. Techniczne przygotowanie nowych wyrobów, 3. Techniki wytwarzania stosowane w budowie maszyn - charakterystyka ogólna oraz kierunki ich rozwoju, 4. Budowa procesu technologicznego, 5. Metodyka projektowania procesu technologicznego, 6. Rachunek kosztów w wytwarzaniu maszyn, 7. Podstawy organizacji i zarządzania, 8. Komputerowe wspomaganie wytwarzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał kreatywny w przedsiębiorstwie / Katarzyna Szara. - Warszawa : CeDeWu , 2019. - 163 s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Kapitał kreatywny w ujęciu teoretycznym: 1.1. Wybrane teoretyczne podejścia do twórczości i kreatywności; 1.2. Komponenty kreatywności; 1.3. Idea klasy kreatywnej jako podstawa kapitału kreatywnego; 1.4. Cechy klasy kreatywnej jako kapitału kreatywnego definiowanego w ujęciu wąskim; 1.5. Modelowe ujęcie kapitału kreatywnego i czynniki go determinujące. Rozdział 2. Sektor kreatywny - stan i znaczenie: 2.1. Definiowanie sektora kreatywnego; 2.2. Specyfika sektora kreatywnego; 2.3. Kultura w rozwoju sektora kreatywnego; 2.4. Czynniki wpływające na rozwój sektora kreatywnego; 2.5. Znaczenie sektora kreatywnego dla gospodarki; 2.5.1. Gospodarka kreatywna - podstawowe założenia; 2.5.2. Wpływy z działalności sektora kreatywnego na świecie; 2.5.3. Sektor kreatywny w Polsce. Rozdział 3. Metodyka i przedmiot badań: 3.1. Teoretyczne aspekty modelu „4P"; 3.2. Autorska modyfikacja modelu „4P"; 3.3. Materiał i metody badawcze. Rozdział 4. Potencjał przedsiębiorstw do budowania kapitału kreatywnego: 4.1. Cechy osobowości; 4.2. Wymiary kapitału kreatywnego; 4.2.1. Ludzie jako podstawa kapitału kreatywnego; 4.2.2. Proces; 4.2.3. Środowisko przedsiębiorstwa jako inhibitor rozwoju kapitału kreatywnego; 4.2.4. Produkt jako efekt działań kreatywnych ludzi; 4.2.5. Współpraca; 4.3. Aktywizacja kreatywności ludzkiej w rozwiązywaniu problemów; 4.4. Rola kapitału kreatywnego w sektorze kreatywnym. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załącznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Akademia Ekonomiczna im.Oskara Langego we Wrocławiu ; 136)
Strategia konkurencji jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw; Przesłanki konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw; Pojęcie strategii konkurencji; Istota dobrej strategii konkurencji; Metoda tworzenia strategii konkurencji; Podstawy informacyjne strategii konkurencji; Sposób opracowania informacji o konkurentach; Typy strategii konkurencji; Wybór obszaru działań konkurencyjnych; Wybór typu relacji z konkurentami; Wybór rodzaju przewagi konkurencyjnej; Sytuacyjne strategie konkurencji; Strategia konkurencji badanych przedsiębiorstw przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Warunki wstępne innowacji; 1. Zidentyfikować szanse: Identyfikacja niekonsumentów; Identyfikacja klientów nadmiernie obsługiwanych; Identyfikacja zadań do wykonania; 2. Sformułować idee i nadać im kształt: Opracowanie przełomowych pomysłów; Ocena zgodności strategii ze schematem; 3. Rozwinąć działalność: Opanowanie strategii doraźnych; Tworzenie zespołów projektowych i zarządzanie nimi; 4. Stworzyć potencjał: Organizacja na rzecz innowacji; Mierniki innowacji; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie produkcją : produkt, technologia, organizacja / Edward Pająk. - Wyd. 2 poprawione. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 370, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Przedmowa do II wydania; ROZDZIAŁ 1. Wprowadzenie ROZDZIAŁ 2. Produkt – przygotowanie produkcji 2.1. Produkt 2.2. Przygotowanie produkcji ROZDZIAŁ 3. Procesy 3.1. Podział procesów 3.2. Etapy rozwoju procesów wytwarzania 3.3. Procesy wytwarzania 3.4. Zdolność jakościowa procesów podstawowych 3.5. Procesy pomocnicze w systemach produkcyjnych 3.6. Automatyzacja procesów systemu produkcyjnego 3.7. Modelowanie procesów ROZDZIAŁ 4. Sterowanie produkcją 4.1. Wprowadzenie 4.2. Sterowanie zasobami produkcyjnymi 4.3. Sterowanie przepływem produkcji ROZDZIAŁ 5. Oszczędne wytwarzanie 5.1. Wprowadzenie 5.2. Źródła marnotrawstwa w systemach produkcyjnych 5.3. Filary koncepcji oszczędnego wytwarzania (lean manufacturing) 5.4. Narzędzia oszczędnego wytwarzania 5.5. Wdrażanie koncepcji oszczędnego wytwarzania; Literatura; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wstęp; System zarządzania jakością; Ewolucja poglądów na temat metod statystycznych w sterowaniu jakością; Zarządzanie zmiennością-systemowe podejście do metod statystycznych w zarządzaniu jakością; Elementy zarządzania zmiennością w omawianych programach sterowania jakością; Metody statystyczne jako narzędzie zarządzania zmiennością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing business to business / Grażyna Golik-Górecka. - Warszawa : Difin, 2004. - 222 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Cz.I Istota, specyfika, segmentacja badania marketingu B2B: Istota i definiowanie marketingu biznes to biznes Czynniki specyficzne dla marketingu biznes to biznes; Typologia produktów przemysłowych; Segmentacja rynku biznes to buznes; System Informacji Marketingowej - podsystemy, funkcje; Metody i techniki badań w marke tingu B to B; Metody mierzenia popytu w marketingu B to B. Cz.II Instrumenty marketingu B to B: Strategie stosowa ne w marketingu B to B; Zarządzanie produktem; Analizy portfelowe stosowane w marketingu B to B; Zarządzanie procesami cenowymi w marketingu B to B; Zarządzanie procfesami dystrybucyjnymi w marketingu B to B; Zarzą dzanie komunikacją; Euromarketing B to B; E-marketing B to B; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Systemy zarządzania środowiskowego. 2. Aspekty środowiskowe w projektowaniu i rozwoju wyrobów. 3. Etykiety i deklaracje środowiskowe. 4. Oceny oddziaływania na środowisko. 5. Oceny ryzyka dla środowiska i zdrowia człowieka. 6. Środowiskowa ocena miejsc i organizacji. 7. Środowiskowa rachunkowość zarządcza. Aneks A: Przykłady polityk środowiskowych. Aneks B: Wyciąg z Rozporządzenia (WE) nr 761/2001 Parlamentu Europejskiego i Rady. Aneks C: Wskaźniki realizacji programu Odpowiedzialność i Troska. Aneks D: Międzynarodowa Deklaracja Czystszej Produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 504 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Podejście sieciowe w zarządzaniu strategicznym: 1.1. Wyłanianie się podejścia sieciowego; 1.2. Sieci działań; 1.3. Klastry i klastry kreatywne jako podmioty badań; 1.4. Klaster kreatywny – ujęcie przedmiotowe. Rozdział 2. Teoretyczne podstawy zarządzania wiedzą w sieciach i klastrach kreatywnych: 2.1. Koncepcje i modele zarządzania wiedzą; 2.2. Kreatywność w procesie zarządzania wiedzą; 2.3. Podejście sieciowe w zarządzaniu wiedzą – koncepcja i analiza; 2.4. Wyniki dotychczasowych badań dotyczących zarządzania wiedzą w klastrach i sieciach; 2.5. Zarządzanie wiedzą w klastrze – założenia dla modelu. Rozdział 3. Metodyka badań klastrów kreatywnych: 3.1. Cele i proces badawczy; 3.2. Metodyka badań pogłębionych – studia przypadków identyfikujące sieci działań. Rozdział 4. Klastry i sieci kreatywne w Unii Europejskiej: 4.1. Potencjał sektorów kreatywnych i kultury w UE; 4.2. Klastry w sektorach kreatywnych i kultury w UE; 4.3. Przykłady klastrów kreatywnych w EU; 4.4. Przykłady sieci w sektorach kreatywnych i kultury w Unii Europejskiej. Rozdział 5. Praktyka zarządzania wiedza w sieciach i klastrach kreatywnych w Polsce: 5.1. Rozwój klastrów w sektorach kreatywnych w Polsce; 5.2. Infrastruktura zarządzania wiedzą klastrów kreatywnych; 5.3. Praktyka zarządzania wiedzą w klastrach – wyniki badań bezpośrednich wśród koordynatorów klastrów. Rozdział 6. Pogłębione studia przypadków – zarządzanie wiedzą w wybranych sieciach i klastrach kreatywnych: 6.1. Krakowski Klaster Filmowy; 6.2. Dobroteka – sieć producentów mebli w Dobrodzieniu; 6.3. Śląski Klaster ICT i Multimediów Hub Club; 6.4. Dyskusja uzyskanych wyników. Rozdział 7. Podsumowanie i wnioski – sieciowy model zarządzania wiedzą w klastrze kreatywnym: 7.1. Weryfikacja hipotez badawczych; 7.2. Wnioski poznawcze; 7.3. Wnioski w obszarze metodologii badań; 7.4. Wnioski praktyczne. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki. Streszczenie. Abstract.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Ogólna ch-ka budżetowania (Geneza budżetowania; Pojęcie i zasady budżetowania; Cele i zadania budżetowania); Związki budżetowania z funkcjami kierowniczymi (Budżetowanie jako kategoria planowania finansowego; Kontrola procesu produkcji za pomocą budżetowania; Wartości motywacyjne budżetowania; Budżetowanie a zarządzanie strategiczne); Projektowanie i organizacja budżetowanie w przedsiębiorstwie (Ogólne zagadnienia projektowania systemów zarządzania; Budżetowanie jako rozwinięcie funkcji produkcji w przedsiębiorstwie; Dostosowanie procedury do systemu finansowego przedsiębiorstw Elementy procedury budżetowania dużych przedsiębiorstw na przykładzie stoczni (Zasady budżetowania najważniejszych rodzajów kosztów; Mechanizm aktualizacji budżetu; Zadania uczestników procesu budżetowania; Opis tablicy budżetowej; Poziom rozwoju budżetowania w polskich stoczniach produkcyjnych; Stosowanie budżetowania i analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie (Schemat przebiegu procedury budżetowania; Analiza ekonomiczna jako sposób weryfikacji budżetowania.; Praktyczne zagadnienia budżetowania); Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaczenie analiz sektorowych w zmieniającym się otoczeniu prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym współczesnych przedsiębiorstw; Nowe uwarunkowania zarządzania informacją w e-przedsiębiorstwach w świetle RODO; Standardy interoperacyjności oprogramowania w perspektywie; Przemysł 4.0; Mikroekonomiczne determinanty bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw na przykładzie sektora ubezpieczeniowego; Wpływ certyfikacji systemu zarządzania na proces zarządzania ryzykiem w obliczu nowelizacji normy ISO 9001:2015 (na przykładzie przedsiębiorstw z branży spożywczej); Rozwój i przetrwanie start-upów w branży technologii reklamowych w Polsce; Marketing wielokanałowy w sieciach handlowych drogerii; Wykorzystanie stref czasowych we współpracy jednostek R&D sektora automotive; Rola i znaczenie wzornictwa przemysłowego w branży modowej; Ocena ważności czynników koncepcji rozwoju w przedsiębiorstwie z branży obuwniczej; Marka korporacyjna jako strategiczny instrument budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora usług hotelarskich; Jakość obsługi celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; Efektywność i skuteczność procesu kształcenia na przykładzie publicznych uczelni technicznych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 53/97)
Wstęp; 1. Jakość życia a jakość wyrobów i usług; 2. Jakość wyrobów i usług w świetle norm ISO 9000; 3. Podstawy prawne systemu badań i certyfikacji w Polsce; 4. Koszty jakości; 5. Dokumentacja systemu jakości; 6. Narzędzia, metody i techniki zarządzania jakością; 7. Wprowadzenie do SPC (Statistical Process Control); 8. Komputerowe wspomaganie w systemie zapewniania jakości; 9. Audit jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wieczna radość czy przymus kreatywności - próba spojrzenia na retorykę kreatywności z punktu widzenia kulturowej ekonomii politycznej; 2. Jak mierzyć kreatywność? Przegląd podejść i prób metodologicznych; 3. Innowacje i komercjalizacja wiedzy w naukach społecznych; 4. „Nowe nowe media” według Paula Levinsona - kreatywna nazwa czy innowacyjna koncepcja?; 5. Ekonomia doznań - ewolucja czy destrukcja przemysłu kreatywnego w dobie gospodarki cyfrowej? ; 6. Spór o dostęp do dóbr kultury - cza na innowacyjne modele biznesowe; 7. Ewolucja postaw konsumentów w Polsce wobec sposobów korzystania z rozrywki filmowej; 8. Twórcza destrukcja w gospodarce cyfrowej na przykładzie powstania i rozwoju internetowych serwisów aukcyjnych na świecie i w Polsce; 9. Przenoszenie usług biznesowych opartych na wiedzy i tworzenie się ich skupisk - przypadek Polski; 10. Innowacyjność w gospodarce Chin - przykład „odwróconej” triady Schumpetera?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej