Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(31)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(32)
Autor
Antonowicz Paweł
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Baran Beata
(1)
Baś-Mazur Małgorzata
(1)
Blicharz Jolanta (1961- )
(1)
Bokajło Wiesław
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Brdulak Jacek
(1)
Brzuska Eugeniusz
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bęben Robert
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Filipczuk Janusz
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Frączek Maciej
(1)
Gasz Małgorzata
(1)
Germain Juliette
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakimowicz Wojciech
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalisz Anna
(1)
Karpiński Andrzej (1928- )
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kiełczewski Stanisław
(1)
Klimowicz Monika
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kondak Anna
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Korombel Anna
(1)
Kosacka-Łędzewicz Dorota
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kościesza Agnieszka
(1)
Kryńska Elżbieta
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Krzemiński Sławomir
(1)
Król Karol
(1)
Książkiewicz Izabela
(1)
Kukulak-Dolata Iwona
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kurowska Joanna
(1)
Larrandaburu Iban
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Machowicz Kinga
(1)
Madyda Aneta
(1)
Maggi-Germain Nicole
(1)
Majewski Kamil
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Mickus Francis
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Moras Małgorzata
(1)
Moras-Olaś Kinga
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Męcina Jacek (1968- )
(1)
Nayagom Olivier Antoine
(1)
Noga Adam
(1)
Noga Marian (1946- )
(1)
Nowak Paweł
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Nyk Mariusz
(1)
Olma Małgorzata
(1)
Olszewski Bogdan
(1)
Paradysz Stanisław (1929- )
(1)
Pawlak Marek
(1)
Piechowiak Marek
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Pogłódek Andrzej
(1)
Politaj Adrianna
(1)
Ponikowski Henryk
(1)
Poszwa Michał
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(47)
Temat
Przedsiębiorstwo
(24)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(9)
Przedsiębiorstwo społeczne
(8)
Innowacje
(6)
Polska
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Bezrobocie
(4)
Gospodarka
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Dialog społeczny
(3)
Globalizacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Rynek pracy
(3)
Siła robocza
(3)
Ekonomia społeczna
(2)
Emerytura
(2)
Etyka biznesu
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Infrastruktura techniczna
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Integracja europejska
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencyjność
(2)
Negocjacje
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odpowiedzialność społeczna
(2)
Prywatyzacja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przemysł
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Telepraca
(2)
Transport
(2)
Ubezpieczenia społeczne
(2)
Unia Europejska
(2)
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Abolicja podatkowa
(1)
Administracja publiczna
(1)
Autyzm
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Blogi
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Czas pracy
(1)
Decentralizacja (administracja)
(1)
Dobro wspólne
(1)
Dochód
(1)
Dokumenty
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Dziedzictwo naturalne
(1)
Ekorozwój
(1)
Europejska Karta Społeczna
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Flexicurity
(1)
Franczyza
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Godność ludzka
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnictwo
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Holdingi
(1)
Hutnictwo
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje społeczne
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Integracja pracowników
(1)
Interes prawny
(1)
Interes prywatny
(1)
Interes społeczny
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość usług
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Kolejnictwo
(1)
Kolektywizm (psychologia)
(1)
Kompetencja (prawo)
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Koncesja
(1)
Konkurencja
(1)
Konstytucja Cypru (1960)
(1)
Koszty
(1)
Koszty uzyskania przychodu
(1)
Kozioł ofiarny (socjologia)
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1918-1939
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Cypr
(1)
Japonia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tadżykistan
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(7)
Czasopismo naukowe
(4)
Opracowanie
(3)
Czasopismo prawnicze
(2)
Monografia
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Dane statystyczne
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Podręcznik
(1)
Raport
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Interpretacje kapitału społecznego i ich możliwości w zakresie jego operacjonalizacji: 1. Amerykańskie korzenie kapitału społecznego; 2. Kapitał społeczny. Zagadnienia metodologiczne; 3. Endogenne i egzogenne czynniki determinujące kształtowanie kapitału społecznego; 4. Znaczenie "religii obywatelskiej" w tworzeniu kapitału społecznego; 5. Procedura prawna jako czynnik budowy kapitału społecznego - prawo i więź społeczna w koncepcji J. Habermasa; 6. Kapitał społeczny a dobra publiczne; 7. Wpływ kapitału społecznego na procesy gospodarcze i społeczne; 8. Filozofia zarządzania kapitałem społeczno-gospodarczym społeczeństwa sieci; 9. Kapitał społeczny a klastry przedsiębiorczości na przykładzie Indonezji; II. Propozycje tworzenia kapitału społecznego przez instytucje na poziomie krajowym i lokalnym: Partnerstwo lokalne jako struktura służąca budowaniu i wzmacnianiu kapitału społecznego; Spółdzielnie socjalne- forma integracji społecznej i aktywizacji na poziomie lokalnym; 12. Rola Kościoła i religii w procesie tworzenia kapitału społecznego w Polsce- perspektywa teorii sekularyzacji; 13. Możliwości i bariery rozwoju kapitału społecznego na obszarach wiejskich w Polsce; 14. Uwarunkowania procesu wzmacniania kapitału społecznego; 15. Koncepcja kapitału negatywnego i próba jej użycia do analizy relacji jednostka- społeczeństwo- Państwo w III RP; 16. Zmiana negatywnego kapitału społecznego w pozytywny jako cel psychologii społeczności (community psychology).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Część I. Ekonomia społeczna jako sektor gospodarki. Rozdział 1. Ekonomia społeczna - idea i kierunki rozwoju koncepcji. Rozdział 2. Innowacyjność ekonomii społecznej w kontekście rozwiązywania problemów społeczno-gospodarczych. Rozdział 3. Ekonomia oparta na idei osoby jako teoretyczna podstawa ekonomii społecznej. Rozdział 4. Ekonomia społeczna - między rynkową transakcją, społeczną kooperacją a hierarchiczną koordynacją. Rozdział 5. Ekonomia społeczna wobec kryzysu rynku i państwa. Rozdział 6. Ekonomia i filozofia Amatrya Sena a teorie sprawiedliwości. Rozdział 7. Przedsiębiorstwa społeczne w perspektywie instytucjonalizmu historycznego. Rozdział 8. Ekonomia społeczna wobec instytucji. Część II. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne rozwoju podmiotów ekonomii społecznej. Rozdział 1. Samorząd lokalny jako twórca i partner podmiotów ekonomii społecznej na przykładzie województwa małopolskiego. Rozdział 2. Pakiet działań wsparcia rozwoju regionu na przykładzie miasta Dębica. Rozdział 3. Systemowe uwarunkowania rozwoju spółdzielni socjalnych w województwie pomorskim. Rozdział 4. Uwarunkowania efektywności funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej. Rozdział 5. Trudności pomiaru efektywności działań CSR. Rozdział 6. Analiza możliwości wdrażania innowacyjnych modeli biznesowych w przedsiębiorstwach społecznych jako sposób poprawy ich ekonomizacji. Rozdział 7. Zarządzanie ryzykiem w organizacjach pozarządowych. Rozdział 8. Subiektywne dopasowanie pracowników spółdzielni socjalnych a motywacja do pracy na przykładzie województwa warmińsko-mazurskiego. Rozdział 9. Problemy kadr organizacji pozarządowych - studium przypadku. Część pierwsza - obserwacja. Część III. Funkcjonowanie podmiotów ekonomii społecznej. Rozdział 1. Funkcje podmiotów ekonomii społecznej w zmiennym otoczeniu. Rozdział 2. Rola organizacji pozarządowych w ekonomii społecznej. Rozdział 3. Społeczna działalność organizacji wyznaniowych we współczesnej Polsce. Rozdział 4. Polski a indyjski model ekonomii społecznej - aspekt społeczno-kulturowy. Rozdział 5. Ekonomia społeczna a obszary wiejskie - stan i przewidywane kierunki zmian. Rozdział 6. Lokalne Grupy Działania jako instytucje ekonomii społecznej na przykładzie gminy Nowy Korczyn. Rozdział 7. Internet jako źródło informacji publicznej o podmiotach ekonomii społecznej w Polsce. Problemy jakości informacji. Część IV. Wybrane problemy i wyzwania dla ekonomii społecznej. Rozdział 1. Ekonomia społeczna jako przykład działań na rzecz rozwoju inkluzywnego. Rozdział 2. Rola ekonomii społecznej we wzroście zatrudnienia i demokratyzacji zarządzania gospodarką. Rozdział 3. Ekonomia społeczna a bezpieczeństwo jednostki, grupy społecznej (wybrane aspekty). Rozdział 4. Motywy wyboru kierunku studiów z obszaru ekonomii społecznej. Rozdział 5. Innowacje społeczne w sektorze środowiska naturalnego. Rozdział 6. Ubóstwo w Polsce. Studium przypadku Małopolski. Rozdział 7. Brak dostępu do kredytu jako przejaw wykluczenia finansowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria z Parasolem)
1.Mamy problem, czyli od czego zaczynamy?; 2. Różne rzeczy o Pracowni; 3. Razem łatwiej. O partnerstwie w działalności przedsiębiorstwa społecznego; 4. Pracownia z otwartymi drzwiami; 5. Jak to się robi? O zarządzaniu przedsiębiorstwem społecznym; 6. Skąd się wzięła masa na autyzm?; 7. Prezentacja Partnerów Partnerstwa dla Rain Mana; 8. Na farmie życia; 9. Rekomendacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Podstawy teoretyczne-teorie przedsiębiorstwa: 1. Neoklasyczna teoria firmy, 2. Menedżerskie teorie firmy, 3. Behawioralna teoria firmy, 4. Teoria agencji, 5. Teoria praw własności, 6. Teoria kosztów transakcyjnych, 7. Współczesne teoria firmy a transformacja gospodarek postsocjalistycznych. R.II Konkurencyjność i strategia konkurencyjna przedsiębiorstwa: 1. Definicja konkurencyjności, 2. Proces osiągania i podtrzymania konkurencyjności-strategia konkurencyjna, 3. Konceptualizacja i operacjonalizacja pojęcia konkurencyjności-pomiar zmiennych. R.III Strategie przedsiębiorstw poznańskich: 1. Koncepcja programu badawczego " Zachowanie się przedsiębiorstw poznańskich w okresie przejścia do gospodarki rynkowej, 2. Strategie przedsiębiorstw poznańskich, 3. Percepcja polityki gospodarczej przez kierownictwa przedsiębiorstw, 4. Struktura władzy i konflikt w przedsiębiorstwach poznańskich R.IV Wnioski dla polityki gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem polityki handlu zagranicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Prawna perspektywa pracy na własny rachunek, 2. Samozatrudnienie w krajach wysoko rozwiniętych, 3. Czynniki determinujące pracę na własny rachunek - wyniki badań światowych, 4. Przesłanki rozwoju małych firm, 5. Praca na własny rachunek w Polsce - wyniki badań jakościowych, 6. Pracujący na własny rachunek wobec ubezpieczeń społecznych, 7. Wpływ zmiany pracy najemnej na pracę na własny rachunek na wielkoć przychodów funduszu ubezpieczeń społecznych i funduszu pracy. Próba konstrukcji modelu symulacyjnego, 8. Kalkulacja świadczeń emerytalnych dla pracowników najemnych i pracujących na własny rachunek, 9. Praca na własny rachunek w polskiej gospodarce. Wnioski i rekomendacje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.! Gospodarka rynkowa jako główny kierunek zmian systemowych w Polsce w latach dziewięćdziesiątych XX wieku. R.2 Proces transformacji systemowej w warunkach przejścia od gospodarki centralnie planowanej do gospodarki rynkowej. R.3 Istota i znaczenie przekształceń własnościowych w procesie transformacji systemowej. R.4 Restrukturyzacja w procesie funkcjonowanie i rozwoju przedsiębiorstw. r.5 Wywiad gospodarczy jako narzędzie
intensyfikacji procesów przekształceń i rozwoju prze dsiębiorstw. R.6 Metodyczno-praktyczne problemy restru kturyzacji przedsiębiorstw. R.7 Podstawy systemu diagn ostyki ekonomicznej i oceny procesu restrukturyzacji p rzedsiębiorstw. R.8 Procesy gospodarce i ich restruktu ryzacja-studia empirycznych przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kształtowanie polityki transportowej w aspekcie procesów konsolidacji, 2. Konsolidacja w transporcie jako forma transformacji rynku, 3. Kooperacja i konsolidacja przedsiębiorstw transportowych, 4. Koncentracja kapitałowa, 5. Proces łączenia przedsiębiorstw oraz zarządzanie grupą kapitałową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne i praktyczne uarunkowania adaptacyjności polskich przedsiębiorstw w warunkach gospodarki rynkowej. 2. Globalizacja jako determinanta zmian adaptactyjnych polskich przedsiębiorstw. 3. Procesy restrukturyzacji i prywatyzacji formą adaptacyjności polskich przedsiębiorstw do warunków gospodarki rynkowej. 4. Wpływ wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na ich zdolności adaptacyjne. 5. Zachowania strategiczne polskich przedsiębiorstw jako efekt ich adaptacyjności do warunków gospodarki rynkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5, 658.1/5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Restrukturyzacja i przekształcenia własnościowe przedsiębiorstw; Zmiany efektywności przedsiębiorstw w okresie transformacji; Modelowe i prognostyczne aspekty pomiaru zmian w sytuacji przed- siębiorstw i ich restrukturyzacji. Autorzy: Grażyna Gierszewska, Marek Belka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 4)
I. Zmiany jako czynnik rozwoju organizacji: 1. Ryzyko menedżerskie wobec niepewności zmiany, 2.Zmiany roli zasobów ludzkich w organizacji, 3. Psychospołeczna ocena zmian w organizacji, 4. Modele dojrzałości jako mapy drogowe doskonalenia organizacji, 5. Uniwersytet jako wizjonerska organizacja-mity i rzeczywistość, 6. Public Relations w instytucjach kultury, 7. Edukacja międzykulturowa, 8. Regres i rozwój jako skutek zmian w zarządzaniu organizacjami opieki zdrowotnej, 9. Kultura organizacyjna a zarządzanie zmianami, 10. Partycypacja jako narzędzie pozyskiwania społecznej akceptacji dla zmian organizacyjnych. Zarys badań empirycznych, 11. Socjalne funkcje państwa - tendencje zmian, 12. Struktury procesowe w jednostkach samorządu terytorialnego, 13. Zmiany w administracji publicznej a bezpieczeństwo obywateli. II. Zmiany w przestrzeniach zjawisk regionalnych: 1. Globalizacja i metropolizacja jako determinanta rozwoju Polski w świetle uwarunkowań transformacji systemowej, 2. Managment gospodarki globalnej, 3. Granice regionów a ciągłość zmian przestrzennych, 4. Statystyczne metody analizy nierównomierności rozkładów płac w Polsce według województw, 5. Podnoszenie konkurencyjności regionów poprzez wspieranie innowacyjności przedsiębiorstw, 6. Innowacje istotnym czynnikiem zmian struktury gospodarczej regionu, 7. Działalność korporacji międzynarodowych w formie zagranicznych inwestycji bezpośrednich w warunkach liberalizacji przepływu kapitału, 8. Zmiany szkolnictwa wyższego w europejskiej przestrzeni edukacyjnej, 9. Przedsiębiorczość i zmiana: perspektywa makroekonomiczna i lokalna, 10. Zmiany społeczno-gospodarcze wschodniego pogranicza Polski, 11. Zmiany społeczno-gospodarcze w rolnictwie Warmii i Mazur a rozwój regionu, 12. Zmiany w polityce ekologicznej Ukrainy i Polski w warunkach integracji europejskiej, 13. Aglomeracja Trójmiasta jako środek metropolitalny w regionie pomorskim (aspekt innowacyjny), 14. Aglomeracja lubelska - planowanie i rzeczywistość, 15. Badania transformacji krajobrazów osadniczych niskogórza karpackiego dla stworzenia modeli stałego rozwoju
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wzrost gospodarczy, regulacje monetarne i fiskalne w procesie generowania nierówności, 2.Systemow uwarunko wania nierówności, 3.Małe i średnie przedsiębiorstwa w rozwiązywaniu problemów nierówności i wzrostu gospodar czego, 4.Nierówności i wzrost w wymiarze regionalym i lokalnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Problemy metodyczne tworzenia koncepcji i oceny polskiej transformacji, 2.Prezentacja i ocena transformacji systemowej :Polityka (strategia) społeczno-gospodarcza państwa, Polityka (strategia) społeczno-gospodarcza władz lokalnych, Przedsiębiorstwo (firma) i jego strategia, Kapitał w restrukturyzacji polskiej gospodarki, Współdziałanie strategiczne, Restrukturyzacja przemysłu polskiego. 3.Kierunki działań strategicznych i szanse ich realizacji - plansze
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Dialog społeczny na poziomie zakładu pracy - zakres, warunki i efektywność reprezentacji interesów: Relacje pracodawca - przedstawicielstwo pracowników w świetle obowiązujących przepisów; Poglądy na gospodarkę i politykę społeczną państwa a dialog społeczny; Stosunki pracy a integracja z UE w ocenie pracowników i aktorów dialogu społecznego na poziomie zakładu pracy; Opinie aktorów dialogu na poziomie zakładu pracy o roli Komisji Trójstronnej ds. Społeczno-Gospodarczych i oczekiwaniach wobec niej; Kondycja i warunki dialogu społecznego na poziomie zakładu pracy w opinii jego aktorów; Postawy wobec dialogu oraz zasady dialogu społecznego w zakładzie pracy; Pracodawcy, związki zawodowe i rady pracowników a reprezentacja interesów pracowniczych; Ocena działalności związków zawodowych na terenie zakładu pracy. 2. Dialog społeczny na poziomie zakładu pracy ocena funkcjonowania poszczególnych obszarów w stosunkach pracy: Przestrzeganie prawa pracy w opinii respondentów; Układy zbiorowe pracy; Spory zbiorowe i ich rozwiązywanie w zakładzie pracy; Wynagrodzenia jako najważniejszy obszar reprezentacji interesów w stosunkach pracy; Informowanie pracowników i partycypacja załogi w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Kryzys międzynarodowy w Polsce a dialog społeczny w stosunkach pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zmiana paradygmatu przestrzeni komunikacyjnej a rozwój infrastruktury społeczno-gospodarczej, 2.Infrastruktura transportu Polski w świetle integracji z UE, 3.Techniczna infrastruktura polskiego transportu lotniczego w XXI wieku, 4.Infrastruktura polskiego transportu kolejowego, 5.Infrastruktura informacyjna w Polsce, 6.Infrastruktura telekomunikacyjna w Polsce, 7.Kapitał ludzki w Polsce w warunkach gospodarki informacyjnej, 8.Szkolnictwo wyższe w Polsce. Podstawowe charakterystyki i tendencje rozwojowe, 9.Infrastruktura oświatowa w Polsce, 10.Infrastruktua edukacyjna na obszarach wiejskich, 11.Uwarunkowania infrastrukturalne konkurencyjności przedsiębiorstwa na obszarach wiejskich, 12.Bezpieczeństwo w infrastrukturze współczesnych systemów społeczno-gospodarczych na przykładzie modelu systemu obronnego RP, 13.Informatyzacja sektora usług, 14.Stan infrastruktury prawnej, 15.Zmiana paradygmatu komunikacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Cele opracowania i założenia metodyczne. Cz. A – Raport z badań: R. 2 Ogólna analiza i ocena roli zakładów przemysłowych zbudowanych w PRL na tle całego potencjału przemysłowego; R. 3 Zasięg likwidacji po 1989 roku zakładów przemysłowych zbudowanych w PRL; R. 4 Przyczyny wyjątkowo dużej skali likwidacji po 1989 roku zakładów przemysłowych zbudowanych w PRL; R. 5 Wpływ likwidacji po 1989 roku zakładów zbudowanych w PRL na stan uprzemysłowienia kraju. Cz. B – Dokumentacja wyników badania: R. 6 Zakłady przemysłowe zbudowane w PRL, a zlikwidowanie po 1989 roku w poszczególnych gałęziach przemysłu; R. 7 Rozmieszczenie zakładów przemysłowych zbudowanych w PRL według poszczególnych województw. Cz. C – Wnioski: R. 8 Wnioski z polskich doświadczeń z transformacji w przemyśle dla Polski i innych krajów oraz propozycje na przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Społeczna odpowiedzialność w działalności przedsiębiorstw: 1. Główne czynniki zmian w upowszechnianiu koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu; 2. Geneza i pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu; 2.1. Definiowanie społecznej odpowiedzialności w środowisku; akademickim; 2.2. Definiowanie społecznej odpowiedzialności przez organizacje międzynarodowe; 3. Modele społecznej odpowiedzialności. II. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ: 1. Specyfika funkcjonalna i zarządcza przedsiębiorstw sektora PMMŚ; 2. Istota zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ; 3. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w ujęciu procesowym; 3.1. Obszary społecznej odpowiedzialności; 3.2. Teoria interesariuszy: zarządzanie zgodne z CSR w kontekście "wielorakich aktorów"; 3.3. Systemowe podejście do zarządzania zgodnego z CSR. III. Identyfikacja czynników determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ oraz perspektywy badawcze: 1. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w PMMŚ; 1.1. Czynniki zewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 1.2. Czynniki wewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 2. Stan dotychczasowych badań na temat CSR w sektorze PMMŚ na świecie; 3. Polski dorobek w zakresie badań na temat CSR w sektorze PMMŚ. IV. Metodyka badań empirycznych: 1. Cel oraz zakres badań empirycznych; 2. Charakterystyka badania przygotowawczego; 3. Charakterystyka badania właściwego; 4. Przetwarzanie i analiza danych; 5. Charakterystyka badanej zbiorowości. V. Ocena czynników wpływających na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w badanych przedsiębiorstwach: 1. Koncepcja CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.1. Znajomość pojęcia CSR oraz sposoby jego definiowania przez PMMŚ; 1.2. Ocena ważności i charakter przesłanek wdrażania CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.3. Podejmowane działania w obszarach CSR w badanym sektorze przedsiębiorstw; 2. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.1. Analiza i ocena czynników zewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.2. Analiza i ocena czynników wewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 3. Eksploracyjna analiza czynnikowa determinant zarządzania społecznie odpowiedzialnego w badanym sektorze PMMŚ; 4. Analiza współzależności między czynnikami wpływającymi na zarządzanie społecznie odpowiedzialne a wybranymi cechami; 5. Analiza współzależności między wdrożonymi znormalizowanymi systemami zarządzania a zaangażowaniem organizacji w inicjatywy CSR; 6. Korzyści wynikające z realizacji CSR w badanych przedsiębiorstwach. VI. Doskonalenie zarządzania społecznie odpowiedzialnego w sektorze PMMŚ: 1. Ocena podstawowych obszarów CSR przez badany segment PMMŚ; 2. Wnioski z przeprowadzonych badań; 3. Kierunki doskonalenia procesu zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ oraz nowe wyzwania badawcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
WSTĘP; ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY SYMBOLIZMU W ZARZĄDZANIU: 1.1. Paradygmatyczny zwrot w naukach społecznych 1.2. Postmodernizm i ponowoczesność 1.3. Interakcjonizm symboliczny 1.4. Konstruktywizm społeczny 1.5. Zagadnienie wyboru w naukach społecznych 1.6. Szkoły psychologiczne i program psychologii kulturowej 1.7. „Zwrot lingwistyczny” oraz rola myślenia metaforycznego w naukach społecznych 1.8. Symbolizm i symbolizm organizacyjny 1.9. Symbolizm organizacyjny w świetle paradygmatów nauk społecznych 1.10. Ewolucja teorii organizacji oraz jej warunki ROZDZIAŁ 2. MODERNIZM W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ. KLASYCZNE SYSTEMY POZYCJONOWANIA W UJĘCIU KRYTYCZNYM: 2.1. Teorie komunikacji. Szkoła procesu komunikacyjnego i szkoła semiotyczna 2.2. Perspektywa znaczeniowa i perspektywa informacyjna w komunikacji marketingowej 2.3. Reklama – między nauką a sztuką 2.4. Podstawowe schematy pozycjonowania w reklamie. ELM, hierarchia efektów, macierz FCB 2.5. Kapitał marki w orientacji funkcjonalnej 2.6. Segmentacja konsumentów 2.7. Marka korporacyjna jako praktyka „kapitalizmu interesariuszy” 2.8. Tożsamość organizacyjna. Wizerunek i reputacja 2.9. Symbolizm w modernistycznych modelach komunikowania ROZDZIAŁ 3. MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO: 3.1. Założenia modelu marketingu kulturowego 3.2. Rynek w rozumieniu kulturowym 3.3. Stanowisko pozycjonowania i brief kulturowy 3.4. Organizacja pracy strategicznej. Biurokracje marketingowe i studia kulturowe 3.5. Marka kulturowa jako sieć społeczna 3.6. Rola tekstów kultury w budowie marki tożsamościowej 3.7. Kulturowa teoria innowacji 3.8. Strategia kulturowa 3.9. Korporacyjny marketing symboliczny 3.10. Model dostosowawczy VCI (Vision-Culture-Image Alignment Model). Dialog tożsamościowy 3.11. Ograniczenia w stosowaniu modelu kulturowego ROZDZIAŁ 4. MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO I STRATEGIA KULTUROWA W KOMUNIKACJI MAREK W POLSCE: 4.1. Metodyka badania 4.2. Historyczno-hermeneutyczna analiza polskich kampanii reklamowych 4.3. Kulturowe innowacje polskich marek 4.4. Aplikacja modelu kulturowego; ZAKOŃCZENIE; BIBLIOGRAFIA; ZAŁĄCZNIKI; 1. Scenariusz Szumisie Kochanie; 2. Scenariusz Szumisie Ciało; 3. Scenariusz Szumisie Praca; 4. Fotoreportaż Revolt of Nature Lato; SPIS RYCIN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Praktyczne Komentarze Lex)
Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie: I. Przepisy ogólne; II. Działalność pożytku publicznego; 1. Działalność odpłatna i nieodpłatna pożytku publicznego; 2. Prowadzenie działalności pożytku publicznego na podstawie zlecenia realizacji zadań publicznych; 2a. Inicjatywa lokalna; 3. Organizacja pożytku publicznego; 4. Nadzór; 5. Rada Działalności Pożytku Publicznego; 6. Wojewódzkie, Powiatowe i Gminne Rady Działalności; III. Wolontariat: 1. Przepisy ogólne; 2. Przepisy szczegółowe. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 5)
Cz. I Zmiany we współczesnych przedsiębiorstwach: 1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2. Systemy produkcyjne, 3. Systemy informacyjne. Cz. II Zmiany systemu podatków i rynku kapitałowego: 4. Zmiany systemu podatków, 5. Zmiany na rynku kapitałowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Rozdział I : Teoretyczne zagadnienia public relations : 1. Public relations theory and professional project , 2. " Czwarta władza " . Czy nad public relations ? , 3. Public relations w strukturze organizacyjnej korporacji - założenia modelowe a rzeczywistość , 4. Otoczenie jako determinanta podejmowania decyzji w organizacji publicznej , 5. Rola public relations w marketingu społecznym ; Rozdział II : Wizerunek i jego badanie : 6. Europejski monitor komunikacyjny - portret branży PR w czasach niepokoju , 7. Rankingi najbogatszych polaków a wizerunek przedsiębiorcy , 8. Analiza dyskursu jako metoda badania wizerunku , 9. Znaczenie działań promocyjnych i wizerunkowych w procesie otwierania polskiej gospodarki , 10. Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako element promocji kraju na przykładzie Polski , Rozdział III : Public relations w firmie : 11. Public relations - jako wyznacznik jakości w systemie zarządzania przedsiębiorstwem , 12. Ograniczenia audytu komunikacyjnego przeprowadzonego siłami wewnętrznymi firmy , 13. Zasady działania w sytuacjach kryzysowych , 14. Polityka informacyjna firm a identyfikacja pozytywnych efektów sytuacji kryzysowych , 15. Kreowanie wizerunku placówki medycznej ; Rozdział IV : Społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność firm a wizerunek : 16. Zaangażowanie społeczne organizacji komercyjnych akcentem we współczesnym kształtowaniu wizerunku korporacyjnego , 17. Firmy jako obywatele . Jako pogromcy reklam wpływają na wizerunek firm ? 18. Etyka - komu to potrzebne ? , 19. Kapitał społeczny w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa , 20. Niedobór kompetencji społecznych pracowników jako problem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w przedsiębiorstwie , 21. Kształtowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu ; Rozdział V : Media a public relations : 22. Relacje pomiędzy specjalistami PR i dziennikarzami w świecie wyników badań dziennikarzy , 23. Relacja rzecznik - dziennikarz . Uwagi praktyczne , 24. Rola mediów elektronicznych w komunikacji biznesowej na przykładzie radia o profilu ekonomiczno - biznesowym , 25. Rola czasopism lokalnych w budowaniu wizerunku regionu , 26. Społeczna przestrzeń internetu , 27. Pomiędzy zasadami etyki a praktyką public relations . Przypadek szczególny : Internet ; Rozdział VI : Public relations w przestrzeni publicznej : 28. Sex , zbrodnie , defraudacje ů. Kryzysowe public relations Organizacji Narodów Zjednoczonych , 29. Rola public relations w komunikowaniu projektów politycznych , 30. Znaczenie działań public relations w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego ze społecznością lokalną 31. Wybrane zagadnienia PR w urzędach miejskich , 32. Między otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym organizacji . Studenci szczególnym elementem otoczenia uczelni , 33. Rozumienie istoty public relations przez studentów studiów stacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach - analiza wyników przeprowadzonych badań , 34. Współczesny wizerunek nauczyciela akademickiego w opinii studentów AE w Katowicach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej