Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(7)
Autor
Flejterski Stanisław (1948- )
(2)
Świecka Beata (1972- )
(2)
Brzozowski Maciej
(1)
Cameron Nancy Foy
(1)
Dunn Al
(1)
Dutko Maciej
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hoogeweegen Martijn
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Vervest Peter
(1)
Weesing Thomas
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
nieznany (d)
(1)
Język
polski
(10)
Temat
Banki internetowe
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Internet
(3)
Przedsiębiorstwo internetowe
(3)
Banki
(2)
Finanse
(2)
Finanse publiczne
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Pieniądz
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Ubezpieczenia gospodarcze
(2)
Ubezpieczenia społeczne
(2)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyka
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komputery
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sponsoring
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Targi i wystawy
(1)
Technologia
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Organizacja wirtualna / Maciej Brzozowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 201, [3] s. : rys.; tabl. ; 24 cm.
1. Koncepcja organizacji wirtualnej w świetle współczesnych tendencji zarządzania i rozwoju technologii informacyjnej; 2. Główne elementy koncepcji organizacji wirtualnej; 3. Proces tworzenia organizacji wirtualnej i zarządzania nią; 4. Analiza krytyczna i perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Tworzenie sugestywnych ofert, 2. 10 grzechów głownych e-sprzedawcy, 3. Komunikacja biznesowa w e-klientem, 4. "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi, 5. Telepraca w biznesie, 6. Budowanie przewagi konkurencyjnej, 7. E-marketing, 8. Prawo a e-przedsiębiorczość, 9. Pomysł na e-biznes
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Bankowość elektroniczna w usługach finansowych, 2.Zarządzania środkami pieniężnymi w przedsiębiorstwie, 3.Rola systemu office banking w obsłudze finansowej przedsiębiorstwa, 4.Bezpieczeństwo w bankowości elektronicznej, 5.Bankowe usługi elektroniczne wśród przedsiębiorstw w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Investor relations jako narzędzie transformacyjnego public relations (przykład błędów wizerunkowych debiutu giełdowego holdingu ITI). Zasoby intelektualne jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Stowarzyszenia turystyczne w regionie - charakterystyka. Budowa wizerunku małego przedsiębiorstwa turystycznego na tle jego misji. Źródła informacji i przyczyny wyboru Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Public relations jako narzędzie kształtowania relacji przedsiębiorstw farmaceutycznych z lekarzami. Public relations. Psychologia, taktyka oraz zarządzanie na rynku kapitałowym. Jakościowe technik badań efektów działań public relations. Corporate identity w bankowości wirtualnej. Czynniki warunkujące zadowolenie klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń. Sponsoring i mecenat finansowy jako współczesna alternatywa dla reklamy telewizyjnej. Marka jako narzędzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa. Zasady komunikacji wewnętrznej w organizacji. Reklama internetowa a kształtowanie wizerunku firmy. Pracownik najlepszym rzecznikiem banku. Akcje edukacyjne jako promocja wizerunku firmy. Tożsamość - wizerunek - reputacja organizacji. Analiza wzajemnych relacji. Rola public relations w procesie realizacji oczekiwań konsumenta produktu odzieżowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych: Dziki Zachód; Social jest stary!; 1, 2, 3, internet; Człowiek jest najważniejszy; Nowe media dla nowego człowieka; Nowe media (nie) są bezpłatne!; Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci; Social media - co jest czym?. Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing: Marketing pod strzechy!; Najtrudniejszy1; Komputer czy jabłko?; Naszą siłą będzie treść; Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?; Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?; Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?. Rozdział 3. Przegląd narzędzi: Facebook; Facebook Messenger; Twitter; YouTube; Blogosfera; Mikroinfluencerzy; Visual content; LinkedIn; Przydatne narzędzia socialowca; Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?: So-lo-mo; Hipsteryzacja; Internet rzeczy; Social biznes; Social selling; Społeczna odpowiedzialność. Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później?: Mniej stocka, więcej życia; Mniejszość też ma znaczenie?; Treść - klucz do serc i umysłów; Długi ogon nadaje ton; Każdy z nas jest medium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Integracja systemów informacyjnych z systemami zarządzania. Technologie informacyjne w kreowaniu wirtualnego środowiska zarządzania przedsiębiorstwem - obszar e-negocjacji; Sterowanie procesem logistycznym przy wykorzystaniu systemu ekspertowego; Koncepcje i technologie informatyczne wspomagania zarządzania logistycznego; Systemy informatyczne wspomagające proces zarządzania w średnim przedsiębiorstwie; Wybór metody prognozowania podstawoą prognozowania sprzedaży produktów z branży FMCG; Bazy danych w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa; System ekspertowy w roli systemu wczesnego ostrzegania; Sterowanie procesami transportu w przedsiębiorstwie hutniczym. Część II: Zarządzanie poziomem usług IT w organizacjach gospodarczych. Zarządzanie projektami IT z wykorzystaniem programu mindmapper; Internet i jego rola w działalności przedsiębiorstw usługowych w Polsce; Integracyjna rola systemów klasy ERP/ERP II w przedsiębiorstwach adaptacyjnych; Usprawnienie operacji logistyki odwrotnej w kanałach dystrybucji przy zastosowaniu technologii RFID; Ocena efektywności inwestycji w procesie wdrażania technologii informatycznych w dużych przedsiębiorstwach; Rola internetu w marketingowym zarządzaniu firmą; Technologie informatyczne dla handlu a bariery działalności gospodarczej; Informatyczne systemy pomiarowo-rozliczeniowe rynku energii elektrycznej. Część III: Systemy informatyczne w bankowości, rachunkowości i kontrolingu. Zintegrowany system informatyczny i controlling; Teoretyczne i praktyczne aspekty usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych on-line; Bankowość internetowa - wybrane aspekty bezpieczeństwa; Bankowość elektroniczna w ocenie klientów banków detalicznych w Polsce; Wykorzystanie programów statystycznych w prognozowaniu upadłości przedsiębiorstw; Analiza portfelowa jako narzędzie oceny jakości zarządzania na przykładzie danych statystycznych 1988-2004 dawnej nadwiślańskiej spółki węglowej; Outsourcing usług bankowych w Polsce. Część IV: Zarządzanie kapitałem ludzkim z wykorzystaniem systemów informacyjnych. Strategiczne problemy zarządzania kapitałem ludzkim; Specyfikacje i standardy e-learningowe jako podstawa tworzenia nowoczesnego modelu nauczania; Organizacyjne uczenie się w zintegrowanym podejściu do zarządzania wiedzą; Model prognozowania wielkości czynników sukcesu przedsiębiorstwa z bazą metod sztucznej inteligencji; Implikacje e-society dla polskiej administracji skarbowej; Heurystyka bazy reguł lingwistycznego modelu oceny menedżerów. Część V: Analiza, projektowanie, wdrażanie systemów informacyjnych w organizacjach gospodarczych. Problemy wielokryterialnego podejmowania decyzji w zarządzaniu portfelem projektów; Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego w Polsce, a wielkość środków unijnych w poprzednim okresie budżetowym (w latach 2004-2006); Wykorzystanie witryny internetowej do prezentacji produktów firmy handlowej; Integracja generacji rozproszonej i rozsianej w cyberprzestrzeni zarządzania; Cybernetyczny aspekt adaptacji metod sztucznej inteligencji w wybranych obszarach podejmowania decyzji; Możliwości finansowania rozwoju technologii informatycznych przedsiębiorstw z wykorzystaniem funduszy Unii Europejskiej. Część VI: Wykorzystanie IT w dyscyplinach pokrewnych. rejestr usług medycznych formą raportowania świadczeń zdrowotnych; Zastosowanie indeksu malmquista do pomiaru zmian produktywności polskich szpitali; Symulacje kwantowo-chemiczne i molekularno-dynamiczne cząsteczki antracenu przy użyciu pakietu programu hyperchem; Składki na ubezpieczenia społeczne w Unii Europejskiej na przykładzie Niemiec i Szwecji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot, struktura i metoda nauki finansów, 2. Geneza, ewolucja i teorie pieniądza, 3. Architektura współczesnego systemu finansowego, 4. Banki i systemy bankowe, 5. Bankowość centralna i polityka pieniężna, 6. Bankowść komercyjna i spółdzielcza, 7. Elementy bakowości elektronicznej, 8. Usługi, operacji i czynności bankowe, 9. Elementy ubezpieczeń gospodarczych i społecznych, 10. Elementy rynku kapitałowego, 11. Elementy finansów przedsiębiorstwa, 12. Elementy finansów gospodarstw domowych, 13. Elementy finansów publicznych (rządowychi samorządowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot, struktura i metoda nauki finansów, 2. Geneza, ewolucja i teorie pieniądza, 3. Architektura współczesnego systemu finansowego, 4. Banki i systemy bankowe, 5. Bankowość centralna i polityka pieniężna, 6. Bankowść komercyjna i spółdzielcza, 7. Elementy bakowości elektronicznej, 8. Usługi, operacji i czynności bankowe, 9. Elementy ubezpieczeń gospodarczych i społecznych, 10. Elementy rynku kapitałowego, 11. Elementy finansów przedsiębiorstwa, 12. Elementy finansów gospodarstw domowych, 13. Elementy finansów publicznych (rządowychi samorządowych)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej