Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(10)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Szczęsny Wiesław
(2)
Bernacki Marek
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Lew Grzegorz
(1)
Michalski Krzysztof
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Simonson Alex
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Przedsiębiorstwo
(8)
Przedsiębiorstwo handlowe
(6)
Promocja handlowa
(5)
Badania marketingowe
(4)
Finanse
(2)
Handel
(2)
Marketing
(2)
Metody badawcze
(2)
Badania operacyjne
(1)
Badania rynku
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Estetyka
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Media społecznościowe
(1)
Obrót towarowy
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Spółki handlowe
(1)
Strategia marketingowa
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Towary
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Organizacja handlowa w gospodarce rynkowej; 2. Powstanie i działalność spółki handlowej; 3. Kierowanie handlem i marketingiem; 4. Efektywność rynkowa spółek handlowych; 5. System mierników efektywności spółek handlowych; 6. System pozakapitałowych mierników efektywności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling przedsiębiorstw handlowych / Grzegorz Lew. - Warszawa : Difin, 2004. - 279, [1] s. : tab. ; 23 cm.
1. Miejsce controllingu w przedsiębiorstwach handlowych, 2. Rachunek odpowiedzialności jako forma controllingu w przedsiębiorstwach handlowych, 3. Tworzenie ośrodków odpowiedzialności w przedsiębiorstwach handlowych, 4. Budżetowanie w ośrodkach odpowiedzialności przedsiębiorstw handlowych, 5. Rachunek rezultatów działalności ośrodków odpowiedzialności przedsiębiorstw handlowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finanse firmy : jak zarządzać kapitałem / red. Wiesław Szczęsny. - Wyd. 2 uzupeł. i uaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2007. - XV, 368 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Academia Oeconomica)
1. Jak dokonać wyboru formy działalności gospodarczej? 2. Jak zastosować kapitał? 3. Jak ograniczyć ryzyko inwestowania? 4. Jak zarządzać kapitałem obrotowym? 5. Jak oceniać standing finansowy przedsiębiorstwa? 6. Jak szacować wartość przedsiębiorstwa?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Przedsiębiorstwo handlowe-problemy techniczno organizacyjne; Organizacja przedsiębiorstwa handlowego; Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym; Zatrudnienie i płace w przedsiębiorstwie handlowym; Marketing w sferze sprzedaży detalicznej towarów; Wpływ bazy materialno-technicznej handlu na funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych; Technologia i technika handlu; Negocjacje handlowe jako podstawa relacji między podmiotami rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finanse firmy : jak zarządzać kapitałem / red. nauk. Wiesław Szczęsny. - [Wyd. 3 zm.] - Warszawa : C.H.Beck , 2012. - 302, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Finanse)
1. Podstawy decyzji inwestycyjnych: Wprowadzenie do problematyki inwestowania; Stopa procentowa w decyzjach gospodarczych; 2. Metody oceny i selekcji projektów inwestycyjnych: Preliminowanie wydatków na inwestycje rzeczowe; Finansowanie inwestycji; Wycena inwestycji metodami zdyskontowanych przepływów pieniężnych (DCF); 3. Przesłanki optymalizacji decyzji inwestycyjnych: Zagadnienie ryzyka w decyzjach inwestycyjnych; Korzyści skali produkcji; Racjonowanie kapitału i wymagana stopa zwrotu; 4. Instrumenty transferu ryzyka na rynku kapitałowym: Organizacja i funkcjonowanie obrotu kontraktami forward; Opcje i kontrakty typu swap w transferze ryzyka; 5. Zarządzanie kapitałem obrotowym: Terminologia i znaczenie kapitału obrotowego netto; Zarządzanie należnościami; Zarządzanie zobowiązaniami krótkoterminowymi; 6. Standing finansowy przedsiębiorstwa- wartość poznawcza raportów finansowych: Źródła informacji i metodyka oceny standingu finansowego; Ocena rentowności działalności gospodarczej; Ocena aktywności gospodarczej; Ocena ryzyka finansowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcie ryzyka, jego źródła i klasyfikacja; Rodzaje ryzyka krajowego przedsiębiorstwa eksportującego; Rodzaje ryzyka zagranicznego eksportera; Zasady i metody zarządzania ryzykiem; Zarządzanie ryzykiem krajowym w przedsiębiorstwie eksportującym; Zarządza- nie ryzykiem zagranicznym w przedsiębiorstwie eksportującym; Oficjalne wspieranie polskiego eksportu jako forma zarządzania ryzykiem zagranicznym przedsiębiorstwa eksportującego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1. Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2. Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3. Model wykorzystania bdań marketingowych, 4. Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5. Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Handel a dynamika zmian w dystrybucji towarow, Badania marketingowe jako przesłanka podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym, Uwarunkowania działań marketingowych w przedsiebiorstwie handlowym, Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiebiorstwie handlowym, Zachowania nabywców i segmentacja rynku, Kompozycja elementow marketingu-mix w handlu, Staregie działania przedsiębiorstw hurtowych, Staregie marketingowe przedsiebiorstw detalicznych, Współczesne narzędzia kształtowania przewagi strategicznej przedsiebiorstwa handlowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz; Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 382 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Geneza, rozwój, pojęcie i zakres zastosowania marketingu. 2. Produkt i jego nabywca. 3. Ceny w działalności marketigowej przedsiębiorstw. 4. Kanały dystrybucji. 5. Promocja marketingowa. 6. Otoczenie marketingowe. 7. Badania marketingowe. 8. Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Estetyka jako narzędzie strategii; Estetyka nowy paradygmat marketingu; tworzenie tożsamości i wizerunku a estetyka; Zarządzanie tożsamością a estetyka; Ekspresje firmy i marki; Style; tematy; Ogólne wrażenia klientów; Badania i ochrona estetyki; Badania i narzedzia badawcze w zarządzaniu estetyką; Ochrona estetyki i tożsamości; Globalne zarządzanie tożsamości; Zarządzanie tożsa- mością globalną; Miejsca i środowiska sprzedaży detalicznej; Tożsamość firmy i marki w Internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności; Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations; Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations; Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations; Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu; Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą; Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym; Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w Internecie; Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne; Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych; Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej; Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej; Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki; Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej; Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System automatycznej identyfikacji, 2. Korzyści wynikające z zastosowania systemu automatycznej identyfikacji obrotu towarowego, 3. Bezpapierowe systemy wymiany dokumentacji (elektroniczna wymiana danych), 4. Systemy informacji rynkowej oparte o automatyczną identyfikację wyrobów, 5. Karty płatnicze w nowoczesnym handlu, 6. Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej