Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(5)
Autor
Borusiak Barbara
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Agrosturystka
(1)
Kadry
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising -- podręcznik akademicki
(1)
Nowy produkt
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo -- zaopatrzenie
(1)
Turystyka
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe dużych sieci handlowych / Tomasz Domański. - Warszawa; Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 177,[1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
I. Strategiczne dylematy marketingowe sieci handlowych Typologia podstawowych formuł dystrybucji; Strategie marketingowe europejskich sieci hipermarketów; Marke tingowe strategie niskich cen; Marketingowe strategie dużych sieci handlowych; Ocena działań marketingowych zagranicznych sieci hipermarketów w Polsce. II. Internacjonalizacja strategii dużych sieci handlo wych: Rozwój strategii internacjonalizacji; Strategie wchodzenia na rynki międzynarodowe; Podstawowe trendy międzynarodowego rozwoju sieci handlowych - wyzwania na przyszłość. III. Strategie rozwoju marek handlowych: Przyczyny tworzenia marek handlowych; Typologia marek handlowych Strategie pozycjonowania marki handlowej; Główne cele strategiczne realizowane przez sieć za pomocą marki handlowej; Rola marek handlowych w różnych krajach i w różnych kategoriach produktów; Postawy konsumentów europejskich wobec marek handlowych; Budowanie atrak cyjnego wizerunku produktów opatrzonych marką handlową Wpływ marki handlowej na relacje sieci ze swymi dostaw cami; Marka handlowa na polskim rynku; Przyszłość marek handlowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy promocji przedsiębiorstw / Marek Drzazga. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 170, [1] s. : tab., wykr. ; 20 cm.
1.Proces komunikacji marketingowej i jego uwarunkowania, 2.Systemy promocji przedsiębiorstw - istota i struktura, 3.Organizowanie i integracja działań w systemie promocji, 4.Instrumenty wykorzystywane w systemie promocji, 5.Ocena rezultatów działań promocyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Merchandising / Barbara Borusiak. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2005. - 103 s. : tab. ; 24 cm.
1.Pojęcie merchandisingu, 2.Zachowania zakupowe nabywców indywidualnych w punkatach sprzedaży detalicznej jako przesłanka stosowania merchandisingu, 3.Techniki merchandisingu handlowego, 4.Merchandising w systemie zarządzania przedsiębiorstwem handlowym, 5.Elementy merachandisingu producenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, zasady i instrumenty marketingu usług turysytcznych, 2. Zachowania konsumentów usług turystycznych, 3. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym, 4. Produkt turystyczny, 5. Cena jako instrument marketingu w turystyce, 6. Dystrybucja produktu turystycznego, 7. Promocja w turystyce, 8. E-marketing usług turystycznych, 9. Marketing regionu w turystyce, 10. Marketing usług agroturystycznych, 11. Marketing międzynarodowy usług turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej