Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(58)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
tylko na miejscu
(40)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Czytelnia
(41)
Autor
Szczęsny Wiesław
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Koch Andrzej
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mróz Teresa
(2)
Napierała Jacek
(2)
Nowacki Robert
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Stec Mirosław (1951- )
(2)
Bernacki Marek
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bieniek Tomasz
(1)
Borkowski Marcin
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cisek Andrzej (1952-2010)
(1)
Cooter Robert
(1)
Cyplik Piotr
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dragunowicz Maria
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dzioba Krzysztof
(1)
Fertsch Marek
(1)
Gniewek Edward (1947- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Głowacka Danuta
(1)
Halszka Kurleto Małgorzata
(1)
Hendzel Mateusz
(1)
Heropolitańska Izabela
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Jacyszyn Jerzy
(1)
Jezioro Julian (1959- )
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Koch Roman
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kremis Józef
(1)
Krokay Urszula
(1)
Kuciński Jerzy
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lew Grzegorz
(1)
Lewandowski Jerzy
(1)
Machnikowski Piotr (1974- )
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Michalski Krzysztof
(1)
Mokrzycka Ewa
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Mędraś Olga
(1)
Ogiegło Leszek
(1)
Okolski Józef
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Opalski Adam
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Popiołek Wojciech
(1)
Rybicki Rafał
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Scheitlin Victor
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Sendek Wiesław
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Simonson Alex
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Sołtys Bogusław
(1)
Sterniak-Kujawa Joanna
(1)
Stokłosa Angelina
(1)
Strużycki Marian
(1)
Strzebińczyk Jerzy
(1)
Styś Aniela
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szpor Grażyna
(1)
Szpunar Maciej (1971- )
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Trzciński Zenon
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wiewiórski Wojciech R
(1)
Wilińska Małgorzata
(1)
Witosz Antoni
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(57)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(58)
Temat
Przedsiębiorstwo
(34)
Promocja handlowa
(17)
Przedsiębiorstwo handlowe
(15)
Prawo handlowe
(10)
Spółki handlowe
(9)
Upadłość
(7)
Marketing
(6)
Reklama
(6)
Spółki
(6)
Prawo gospodarcze
(5)
Public relations
(5)
Spółki kapitałowe
(5)
Badania marketingowe
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Umowa
(4)
Firma (nazwa)
(3)
Handel
(3)
Internet
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Papiery wartościowe
(3)
Prawo spółek handlowych
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Spółki cywilne
(3)
Spółki osobowe
(3)
Weksle
(3)
Controlling
(2)
Czek
(2)
Finanse
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Innowacje
(2)
Kadry
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Kredyt
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Metody badawcze
(2)
Obrót gospodarczy
(2)
Prawo autorskie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo komunalne
(2)
Przedsiębiorstwo państwowe
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Spółki akcyjne
(2)
Spółki komandytowo-akcyjne
(2)
Start-up
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Targi i wystawy
(2)
Turystyka
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Własność przemysłowa
(2)
Adopcja
(1)
Agrosturystka
(1)
Akcjonariusze
(1)
Analiza PEST
(1)
Analiza systemowa
(1)
Badania operacyjne
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Ceny
(1)
Dane osobowe
(1)
Dumping
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Estetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Fundacja
(1)
Geografia ekonomiczna
(1)
Gospodarka
(1)
Grupy nacisku
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Image
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Kredyt handlowy
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Likwidacja przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Chiny
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Transport i logistyka
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Organizacja handlowa w gospodarce rynkowej; 2. Powstanie i działalność spółki handlowej; 3. Kierowanie handlem i marketingiem; 4. Efektywność rynkowa spółek handlowych; 5. System mierników efektywności spółek handlowych; 6. System pozakapitałowych mierników efektywności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe reguły gry; R.2 Kluczowe wnioski; R.3 Definicje i prawidłowości rządzące konsumentami; R.4 Czego można się nauczyć od pionierów handlu elektronicznego; R.5 Rozwój handlu elektronicznego: wypatrujcie roku 2005!; R.6 Test ES, czyli w jaki sposób oceniać szanse
powodzenia działalności firmy w Internecie; R.7 Jakie
działania może podjąć handel detaliczny? R.8 Dziesięć
opcji strategicznych dla handlu detalicznego (sprzeda wców); R.9 Sklep przyszłości; R.10 Rosnące oczekiwania
klientów i coraz doskonalsza technologia; R.11 Świat się zmienia:wiedza aktywem; R.12 Zabezpieczenia w Inte rnecie; R.13 Jakie działania mogą podjąć producenci?; R.14 Dziesięć opcji strategicznych dla producentów; R.15 Marketing ery elektronicznej:nowe wyzwania; R.16 Firma przyszłości; R.17 Nieustająca rewolucja elektron iczna w handlu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 20 list kontrolnych dotyczących orgaznizacji sprzedaży i optymalizacji jej wyników; Cz.2 20 list ko ntrolnych dotyczących prowadzenia sprzedaży oraz motyw owania i kontroli przcowników; Cz.3 29 list kontrolnyc h dotyczących sztuki negocjacji i obsługi klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling przedsiębiorstw handlowych / Grzegorz Lew. - Warszawa : Difin, 2004. - 279, [1] s. : tab. ; 23 cm.
1. Miejsce controllingu w przedsiębiorstwach handlowych, 2. Rachunek odpowiedzialności jako forma controllingu w przedsiębiorstwach handlowych, 3. Tworzenie ośrodków odpowiedzialności w przedsiębiorstwach handlowych, 4. Budżetowanie w ośrodkach odpowiedzialności przedsiębiorstw handlowych, 5. Rachunek rezultatów działalności ośrodków odpowiedzialności przedsiębiorstw handlowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy: Istota dystrybucji, jej zadania, funkcje i formy; Rodzaje kanałów dystrybucji; Formy przedsiębiorstw dystrybucyjnych i tendencje integracyjne w kanałach dystrybucji; Kształtowanie asortymentu w dystrybucji z punktu widzenie logistyki; 2. Problemy: Problemy logistyczne przedsiębiorstw handlu detalicznego i hurtowego; Problemy usługodawców logistycznych; Problemy logistyczne producentów zajmujących się dystrybucją własnych produktów; 3. Metody i techniki: Planowanie zapotrzebowania dystrybucji; Planowanie zasobów dystrybucji; Dystrybucja masowa; Metody określania znaczenia poszczególnych pozycji asortymentowych; Zarządzanie zapasami w dystrybucji; Magazynowanie, pakowanie i transport w dystrybucji; Lokalizacja centrów przeładunkowych; Wykorzystanie metod sieciowych w ramach projektów logistyki dystrybucji; Zadania do samodzielnego wykonania; 4. Przykłady: Optymalizacja asortymentu dystrybuowanych produktów na poziomie ich grup; Organizacja dostaw i wybór dostawców w małym sklepie detalicznym; Wybór dostawców i organizacja dostaw w dużym sklepie detalicznym; Zadania logistyczne dealera samochodów; Współpraca producentów i operatorów logistycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe dużych sieci handlowych / Tomasz Domański. - Warszawa; Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 177,[1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
I. Strategiczne dylematy marketingowe sieci handlowych Typologia podstawowych formuł dystrybucji; Strategie marketingowe europejskich sieci hipermarketów; Marke tingowe strategie niskich cen; Marketingowe strategie dużych sieci handlowych; Ocena działań marketingowych zagranicznych sieci hipermarketów w Polsce. II. Internacjonalizacja strategii dużych sieci handlo wych: Rozwój strategii internacjonalizacji; Strategie wchodzenia na rynki międzynarodowe; Podstawowe trendy międzynarodowego rozwoju sieci handlowych - wyzwania na przyszłość. III. Strategie rozwoju marek handlowych: Przyczyny tworzenia marek handlowych; Typologia marek handlowych Strategie pozycjonowania marki handlowej; Główne cele strategiczne realizowane przez sieć za pomocą marki handlowej; Rola marek handlowych w różnych krajach i w różnych kategoriach produktów; Postawy konsumentów europejskich wobec marek handlowych; Budowanie atrak cyjnego wizerunku produktów opatrzonych marką handlową Wpływ marki handlowej na relacje sieci ze swymi dostaw cami; Marka handlowa na polskim rynku; Przyszłość marek handlowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy handlowe i ich ochrona w prawie polskim / Bogusław Sołtys. - Stan prawny na 1.01.2003r. - Kraków : ZAKAMYCZE, 2003. - 441,[1] s. ; 21 cm.
(Biblioteka Prawa Handlowego)
R.1 Nazwy handlowe w systemie prawa: Geneza instytucji oraz zarys rozwoju jej ochrony prawnej; Źródła regulacji i ochrony prawnej nazw handlowych; Pojęcie i rodzaje nazw handlowych; Nazwa handlowa na tle instytucji o zbliżonym charakterze; Funkcje nazw handlowych i ich ogólnogospodarcze znaczenie; Klasyfikacja i charakter prawa do nazw handlowych. R.2 Konstrukcja i treść prawa do nazwy handlowej: Zasady obierania oraz używania nazw handlowych; Powstanie prawa do nazwy handlowej; Zakres wyłączności prawa do nazwy handlowej; Treść prawa do nazwy handlowej; Obrót prawem do nazwy handlowej; Ustanie prawa do nazwy handlowej. R.3 Ochrona nazw handlowych; Umowy międzynarodowe; Kodeks handlowy; Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Kodeks cywilny oraz Kodeks postępowania cywilnego; Ustawa - Prawo własności przemysłowej; Kumulacja i zabezpieczenie roszczeń. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
R.I Jak rozpocząć działalność gospodarczą? : 1. Wprowadzenie, 2. Działalność gospodarcza w oparciu o prawo cywilne, 3. Działalność gospodarcza w oparciu o prawo handlowe, 4. Praktyczne wymogi związane z założeniem firmy. Dokumenty i procedura, 5. Dokumentacja finansowo-podatkowa dla poszczególnych form prowadzenia działalności , 6. Rachunkowość firm. R.II Jak pozyskać kapitał?: 1. Kryteria wyboru źródeł finansowania, 2. Kapitał własny zwykły, 3. Kapitał własny uprzywilejowany, 4. Obligacje, 5. Kredyt bankowy, 6. Factoring jako źródło finansowania, 7. Zobowiązania wobec dostawców, 8. Leasing, 9. Wybór poziomu zadłużenia. R.III Jak zastosować kapitał? : 1. Działalność gospodarcza jako źródło pomnażania kapitału, 2. Wartość kapitału a czas, 3. Uproszczona formuła stopy zwrotu, 4. Strumienie pieniężne, 5. Efektywna stopa procentowa, 6. Za stosowanie kapitału w inwestycjach rzeczowych. R.IV Jak ograniczyć ryzyko w działalności inwestycyjnej ? : 1. Koncepcja wymagań stopy zwrotu, 2.Wyznaczanie stopy zwrotu na podstawie kosztu kapitału, 3. Scenariusze zastosowania kapitału, 4. Korekta stopy dochodu ze względu na inflację, 5. Inwestycje finansowe-podstawy wyboru. R.V Jak konsolidować kapitał? : 1. Motywy procesów fuzji i przejęć, 2. Struktury holdingowe w procesach przejęć, 3. Koszt kapitału w procesach przejęć, 4. Sposoby za płaty za przejmowanie firmy, 5. Taktyki obronne przed nieprzyjaznymi przejęciami, 6. Przejęcie firmy przez zadłużenie, 7. Wspólne przedsięwzięcia. R.VI Jak oceniać kondycję finansową przedsiębiorstwa? : 1. Istota analizy finansowej i wykorzystywane w niej źródła informacji, 2. Ocena rachunku zysków i strat, 3. Ocena bilansu, 4. Wskaźnikowa ocena wybranych obszarów gospodarki finansowej, 5. Ocena progu rentowności, 6. Rachunek przepływów pieniężnych, 7. Wybrane problemy oceny kondycji finansowej organizacji wielopodmiotowej (grupy kapitałowe), 8. Praktyczny przykład oceny zmian w kondycji finansowej przedsiębiorstwa. R.VII Jak oszacować wartość przedsiębiorstwa : 1. Przesłanki i cele wyceny, 2. Metody majątkowe, 3. Metody dochodowe, 4. Metody mieszane, 5. Metody porównawcze (rynkowe), 6. Podstawowe czynniki kształtujące wartość przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Istota zarządzania kluczowymi klientami; Spojrzenie z perspektywy klienta; Przygotowania do zarządzania kluczowymi klientami; Identyfikacja kluczowych klientów; Stratgie wyjścia; Zaspakajanie potrzeb klienta; W drodze do zarządzania kluczowymi klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja poglądów na temat konkurencyjności przedsiębiorstwa w naukach ekonomicznych 1.1. Pojęcie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2. Elementy systemu konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.3. Uwarunkowania budowania i umacniania konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.4. Efektywność a konkurencyjność przedsiębiorstwa Rozdział 2. Implikacje logistyki dla budowania konkurencyjności przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych 2.1. Definicje logistyki, jej miejsce w naukach ekonomicznych i istota w zarządzaniu przedsiębiorstwem 2.2. Perspektywa zarządcza i badawcza systemów logistycznych przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych 2.3. Logistyczne elementy systemu konkurencyjności w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych – podstawy teoretyczne 2.4. Strategiczne i operacyjne zarządzanie procesami logistycznymi a konkurencyjność przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych Rozdział 3. Metodyka badań uwarunkowań i znaczenia logistyki w budowaniu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw 3.1. Logistyka jako determinanta konkurencyjności w polskich przedsiębiorstwach – przegląd badań empirycznych 3.2. Koncepcja przyjętego logistycznego modelu konkurencyjności przedsiębiorstwa 3.3. Metodyka badań empirycznych służących weryfikacji przyjętego logistycznego modelu konkurencyjności przedsiębiorstwa Rozdział 4. Logistyka a konkurencyjność polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych – wyniki badań empirycznych 4.1. Wybrane uwarunkowania logistyki w zarządzaniu badanymi polskimi przedsiębiorstwami produkcyjnymi i handlowymi w latach 2014–2016 4.2. Logistyczny potencjał konkurencyjności jako element potencjału konkurencyjności badanych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych w latach 2014–2016 4.3. Działania i rozwiązania logistyczne a źródła przewagi konkurencyjnej badanych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych w latach 2014–2016 4.4. Strategie i instrumenty logistyczne jako narzędzie budowania pozycji konkurencyjnej badanych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych w latach 2014–2016 4.5. Logistyka a konkurencyjność przedsiębiorstwa w świetle badań przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych; Podsumowanie; Bibliografia; Załącznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Przedsiębiorstwo handlowe-problemy techniczno organizacyjne; Organizacja przedsiębiorstwa handlowego; Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym; Zatrudnienie i płace w przedsiębiorstwie handlowym; Marketing w sferze sprzedaży detalicznej towarów; Wpływ bazy materialno-technicznej handlu na funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych; Technologia i technika handlu; Negocjacje handlowe jako podstawa relacji między podmiotami rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finanse firmy : jak zarządzać kapitałem / red. Wiesław Szczęsny. - Wyd. 2 uzupeł. i uaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2007. - XV, 368 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Academia Oeconomica)
1. Jak dokonać wyboru formy działalności gospodarczej? 2. Jak zastosować kapitał? 3. Jak ograniczyć ryzyko inwestowania? 4. Jak zarządzać kapitałem obrotowym? 5. Jak oceniać standing finansowy przedsiębiorstwa? 6. Jak szacować wartość przedsiębiorstwa?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ogólna charakterystyka marketingu w polskiej gospodarce rynkowej; Prawne i organizacyjne zagadnienia marketingu; Konstytucyjno-ustrojowe zasady gospodarowania i przedsiębiorczości; Kierunki polityki gospodarczej i organizacji przedsiębiorczości; Umowy i porozumienia gospodarcze związane z marketingiem; Ochrona środowiska w działalności marketingowej; Ochrona konsumenta w obrocie rynkowym; Organizacja działalności marketingowej w firmie; Produkt; Opakowanie; Cena; Promocja i reklama.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Handel a dynamika zmian w dystrybucji towarow, Badania marketingowe jako przesłanka podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym, Uwarunkowania działań marketingowych w przedsiebiorstwie handlowym, Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiebiorstwie handlowym, Zachowania nabywców i segmentacja rynku, Kompozycja elementow marketingu-mix w handlu, Staregie działania przedsiębiorstw hurtowych, Staregie marketingowe przedsiebiorstw detalicznych, Współczesne narzędzia kształtowania przewagi strategicznej przedsiebiorstwa handlowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz. I Modele i funkcje nadzoru właścicielskiego: Rola i miejsce rad nadzorczych w spółkach kapitałowych; Modele naczelnego kierownictwa w spółkach kapitałowych; Funkcje i metody nadzoru właścicielskiego w spółkach. Cz. II Nadzór właścicielski w spółkach z udziałem Skarbu Państwa: Zakres nadzoru właścicielskiego w spółkach Skarbu Państwa; Współdziałanie rad nadzorczych z zarządem i walnym zgromadzeniem w spółkach akcyjnych Skarbu Państwa; Widziane z trzech stron- opinie członków rad nadzorczych; Corporate Governance w ramach Narodowych Funduszy Inwestycyjnych; Wstępne wyniki badań sondażowych funkcjonowania nadzoru właścicielskiego w ramach programu NFI; Miejsce i rola nadzoru właścicielskiego w odniesieniu do spółek Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa; Nadzór właścicielski a rady nadzorcze w przedsiębiorstwie państwowym. Cz. III Efektywność nadzoru właścicielskiego: Struktura własności a efektywność nadzoru właścicielskiego; Nadzór właścicielski a systemy motywowania zarządów spółek; Problemy wynagradzania zarządów spółek kapitałowych w systemie nadzoru właścicielskiego; Nadmiar właścicielski nad przedsiębiorstwami objętymi bankowym postępowaniem ugodowym. Cz. IV Nadzór właścicielski- doświadczenia zagraniczne: System nadzoru właścicielskiego w polskim i niemieckim prawie handlowym; Niemiecki system nadzoru właścicielskiego; Nadzór właścicielski w Wielkiej Brytanii i USA; Próby reformowania brytyjskiego systemu nadzoru właścicielskiego; System nadzoru właścicielskiego w Korei Południowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Bankowca)
R.1 Przedsiębiorcy: Warunki prowadzenia działalności gospodarczej; Podstawowe wiadomości na temat Krajowego Rejestru Sądowego; Ewidencja działalności gospodarczej Formy prowadzenia działalności gospodarczej przez małe go przedsiębiorcę. R.2 Stosunki majątkowe między małżonkami- przedsiębiorcami i ich wpływ na sytuację wierzyciela (banku): Przypisy dot. majątkowych stosunków małżeńskich; Ustroje majątkowe małżeńskie; Małżeńska umowa majątkowa (intercyza); Umowy majątkowe zawierane przez małżonków między sobą oraz związane z uczestnictwem małżonków w spółce cywilnej; Zabezpieczenia wierzytelności banku (osobiste i rzeczowe) na tle przepisów prawa rodzinnego; Odpowiedzialność małżonków majątkiem wspólnym za zobowiązania cywilnoprawne zaciągnięte w czasie trwania majątkowej wspólności przez oboje lub jednego z nich; Egzekucja z majątku wspólnego małżonków; Ustalenie wspólności majątkowej w czasie trwania małżeństwa; Wierzyciel jednego z małżonków przy podziale majątku wspólnego po ustaniu wspólności majątkowej w małżeństwie; Wpływ zmiany ustroju majątkowego w małżeństwie dłużnika-przedsiębiorcy na sytuację prawną jego. R.3 Analiza bankowa małego przedsiębiorcy: Cechy charakteryzujące małego przedsiębiorcę, które mają wpływ na ocenę jego sytuacji ekonomiczno-finansowej; Ważniejsze elementy metodyki analizy ekonomiczno-finansowej działalności małej firmy. R.4 Prawne zabezpieczenie wierzytelności banku: Wybór formy zabezpieczenia; Weksel własny in blanco; Poręcze nie wekslowe (awal); Poręczenie; Gwarancja bankowa; Przelew wierzytelności (cesja); Przystąpienie do długu kredytowego; Pełnomocnictwo; Zastaw; Przewłaszczenie na zabezpieczenie; Kaucja; Blokada na rachunkach bankowych; Przeniesienie określonej kwoty na rachunek banku Hipoteka; Roszczenie o ustanowienie hipoteki; Przeniesienie własności nieruchomości. R.5 Umowa kredytu: Pojęcie kredytu; Rodzaje kredytów; Treść umowy kredytu; Zmiana umowy kredytu; Rozwiązanie umowy kredytu; Zmiany dot. kredytobiorcy; Dochodzenie przez banki roszczeń w przypadku niespłacenia kredytu w terminie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka / Zakamycze)
1. Część ogólna prawa spółek handlowych,2. Rejestracja spółek w rejestrze przedsiębiorców, 3. Firma, 4. Prokura, 5. Spółka jawna, 6. Spółka partnerska, 7. Spółka komandytowa, 8. Spółka komandytowo-akcyjna, 9. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 10. Spółka akcyjna, 11. Łączenie, podział i przekształcenie spółek, 12. Prawo kolizyjne spółek prawa handlowego, 13. Europejskie Prawo Spółek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
1. Część ogólna prawa spółek handlowych,2. Rejestracja spółek w rejestrze przedsiębiorców, 3. Firma, 4. Prokura, 5. Spółka jawna, 6. Spółka partnerska, 7. Spółka komandytowa, 8. Spółka komandytowo-akcyjna, 9. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 10. Spółka akcyjna, 11. Łączenie, podział i przekształcenie spółek, 12. Prawo kolizyjne spółek prawa handlowego, 13. Europejskie Prawo Spółek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I. Generatory wartości przedsiębiorstwa w różnych fazach cyklu koniunkturalnego Rozdział II. Rozwój start-upu – uwarunkowania legislacyjne i prawne Rozdział III. Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw funkcjonujących w specjalnych strefach ekonomicznych w Polsce Rozdział IV. Kondycja finansowa polskich przedsiębiorstw handlowych Rozdział V. Teoria agencji i polityka wypłat dywidend na przykładzie spółek indeksu WIG20 Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Rozdział VI. Zintegrowany controlling finansowy w grupie kapitałowej Rozdział VII. Ujawnienia niefinansowe w obszarze pracowniczym na przykładzie sprawozdań spółek Respect Index Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział VIII. Polskie modele dyskryminacyjne w prognozowaniu zagrożenia upadłością spółek z rynku New Connect Rozdział IX. Ocena skuteczności modeli dyskryminacyjnych w prognozowaniu upadłości polskich sieci marketów i delikatesów Rozdział X. Zarządzanie przedsiębiorstwem komunalnym w warunkach kryzysowych Rozdział XI. Motywacja do służby publicznej pracowników organizacji publicznych na przykładzie urzędów gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Rozdział XII. Innowacje w komunikacji miejskiej – rozwiązania w polskich miastach Rozdział XIII. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw branży numizmatycznej w Polsce Rozdział XIV. Wpływ wdrażania innowacyjnych systemów bikesharingowych na przedsiębiorstwo na przykładzie Nextbike Polska Rozdział XV. Agile jako metoda tworzenia innowacyjnych projektów w banku - przykład ING Banku Destruktory i kreatory wartości na poziomie sektora, przedsiębiorstwa, produktu i usługi Rozdział XVI. Wykorzystanie zielonych obligacji przez przedsiębiorstwa w Polsce i we Francji Rozdział XVII. Ocena kontroli jakości instrumentem nadzoru realizacji projektów ERASMUS+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej