Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(24)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(23)
Autor
Ocicka Barbara
(2)
Zięba Magda
(2)
Bartczak Anna
(1)
Bendkowski Józef
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Dolmetsch Ralph
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Fertsch Marek
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Handfield Robert B
(1)
Jeszka Anna Maria
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Kopańska Agnieszka
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Lipa Michał
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Marconi-Mikołajczyk Patrycja
(1)
Pogorzelski Dariusz
(1)
Pokorska Barbara
(1)
Radziejowska Grażyna
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Siwińska-Gorzelak Joanna
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Przedsiębiorstwo
(18)
Logistyka gospodarcza
(15)
Łańcuch dostaw
(12)
Gospodarka materiałowa
(4)
Logistyka
(2)
Produkcja
(2)
Rynek
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Transport
(2)
Zaopatrzenie przedsiębiorstwa
(2)
Decyzje
(1)
E-logistyka
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
IKEA
(1)
Kadry
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kooperacja przemysłowa
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising -- podręcznik akademicki
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Popyt
(1)
Produkcja -- a obrót towarowy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- zaopatrzenie
(1)
Przedsiębiorstwo -- zaopatrzenie -- planowanie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Relacyjna baza danych
(1)
Sektor prywatny
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Wieś
(1)
Woda
(1)
Zakład pracy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zintegrowane systemy informatyczne
(1)
Środki obrotowe
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy logistyki / Andrzej Kuriata. - Gdynia : Akademia Morska w Gdyni, 2005. - 137 s. : rys. ; 21 cm.
1. Ogólna teoria systemów, 2. Pojęcie logistyki, 3. System w logistyce, 4. Logistyka w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 5. Modele logistyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Teoretyczne aspekty współdziałania przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw: 1.1. Perspektywa kosztów transakcyjnych; 1.2. Perspektywa sektorowa; 1.3. Perspektywa zasobowa; 1.3.1. Teoria zależności od zasobów; 1.3.2. Teoria podejścia zasobowego; 1.3.3. Podejście relacyjne; 1.3.4. Teoria organizacji uczącej się; 1.4. Perspektywa behawioralna; 1.4.1. Teoria redukcji niepewności; 1.4.2. Teoria dylematu społecznego; 1.5. Perspektywa przestrzeni relacji pomiędzy organizacjami; 1.5.1. Teoria interesariuszy; 1.5.2. Teoria instytucjonalna; 1.5.3. Zaufanie oparte na racjonalizmie; 1.6. Perspektywa sieciowa; Podsumowanie. Rozdział 2. Łańcuch dostaw jako międzyorganizacyjna forma współdziałania przedsiębiorstw: 2.1. Istota łańcucha dostaw – przegląd podejść definicyjnych; 2.2. Wielopostaciowość układów konfiguracyjnych łańcuchów dostaw; 2.2.1. Polimorfizm strukturalny; 2.2.2. Polimorfizm funkcjonalny łańcuchów dostaw; 2.3. Problematyka integracji i koordynacji przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw; Podsumowanie. Rozdział 3. Współdziałanie w klastrze jako sieci międzyorganizacyjnej: 3.1. Sieci międzyorganizacyjne w naukach o zarządzaniu; 3.1.1. Sieć jako podmiot badań; 3.1.2. Sieć jako forma organizacyjna; 3.1.3. Sieć jako układ relacji społecznych; 3.1.4. Sieć jako sposób koordynacji; 3.2. Przegląd dorobku teoretycznego koncepcji klastrów; 3.2.1. Dystrykt przemysłowy; 3.2.2. Źródło przewagi konkurencyjnej – koncepcja gron; 3.2.3. Model kompleksu przemysłowego; 3.2.4. Współdziałanie osadzone w sieci społecznej; 3.3. Modele klastrów objaśniające strukturę powiązań przedsiębiorstw; 3.4. Klaster a organizacja klastrowa; 3.4.1. Istota inicjatyw klastrowych; 3.4.2. Rola koordynatora klastra we współdziałaniu przedsiębiorstw; 3.4.3. Inicjatywy klastrowe w Polsce i na świecie; Podsumowanie. Rozdział 4. Znaczenie osadzenia w klastrze dla współdziałania przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw: 4.1. Koncepcja osadzenia współdziałających przedsiębiorstw w świetle badań literaturowych; 4.1.1. Istota i wymiary osadzenia współdziałających przedsiębiorstw; 4.1.2. Wpływ osadzenia w klastrze na jego uczestników; 4.1.3. Kierunki badań nad osadzeniem łańcuchów dostaw; 4.2. Klastrowe łańcuchy dostaw – aspekty definicyjne; 4.2.1. Osadzenie strukturalne łańcuchów dostaw w klastrze; 4.2.2. Osadzenie geograficzne łańcuchów dostaw w klastrze; 4.2.3. Osadzenie instytucjonalne łańcuchów dostaw w klastrze; 4.2.4. Osadzenie relacyjne łańcuchów dostaw w klastrze; 4.3. Współpraca w klastrze oraz rola koordynatora klastra w inicjowaniu współdziałania przedsiębiorstw – wyniki badań opinii koordynatorów klastrów europejskich; Podsumowanie. Rozdział 5. Operacyjne problemy pomiaru oraz oceny współdziałania przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw; 5.1. Hipotezy badawcze i model badawczy; 5.2. Charakterystyka zmiennych w modelu badawczym; 5.2.1. Funkcjonowanie klastra – operacjonalizacja konstruktu; 5.2.2. Współdziałanie przedsiębiorstw klastrowych w łańcuchach dostaw – operacjonalizacja konstruktu; 5.2.3. Osiąganie korzyści przez przedsiębiorstwa ze współdziałania w klastrowych łańcuchach dostaw – operacjonalizacja konstruktu; 5.3. Zastosowana metoda badawcza oraz dobór i opis próby badawczej; Podsumowanie. Rozdział 6. Ocena i związki współdziałania przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw – wyniki badań empirycznych: 6.1. Ocena współdziałania przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw; 6.1.1. Ocena uwarunkowań współdziałania w klastrze w układzie podmiotowym; 6.1.2. Ocena funkcjonowania klastra; 6.1.3. Ocena współdziałania przedsiębiorstw klastrowych w łańcuchach dostaw; 6.1.4. Ocena korzyści ze współdziałania przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw; 6.2. Badanie związku partycypacji w klastrze ze współdziałaniem przedsiębiorstw klastrowych w łańcuchach dostaw; 6.3. Badania związku współdziałania przedsiębiorstw klastrowych w łańcuchach dostaw z osiąganiem korzyści. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Przedmowa, 2.Techniki zakupu - co to takiego?, 3.Rozwijaj techniki zakupu, 4.Wybór dostawcy, 5.Proces zakupu, 6.Techniki negocjacji, 7.Logistyka, 8.Jakość, 9.Ochrona środowiska i odpowiedzialność społeczna, 10.Import, 11.Co mówi prawo?, 12.Skorowidz
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Merchandising / Barbara Borusiak. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2005. - 103 s. : tab. ; 24 cm.
1.Pojęcie merchandisingu, 2.Zachowania zakupowe nabywców indywidualnych w punkatach sprzedaży detalicznej jako przesłanka stosowania merchandisingu, 3.Techniki merchandisingu handlowego, 4.Merchandising w systemie zarządzania przedsiębiorstwem handlowym, 5.Elementy merachandisingu producenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Miejsce zaopatrzenia w łańcuchu dostaw, 2. Zaopatrzenie w przedsiębiorstwie, 3. Zakupy zaopatrzeniowe, 4. Magazynowanie, 5. Koszty logistyczne zaopatrzenia, 6. Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zaopatrzeniu, 7. Centrum logistyczne - element łańcuchów zaopatrzeniowych, 8. Studia przypadku - logistyka zaopatrzenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybrane zagadnienia teoretyczne. 2. Stan obecny i kierunki rozwoju sektora usług logistycznych. 3. Warunki rozwoju sektora usług logistycznych. 4. Relacje i strategie. 5. Zarządzanie operacjami w sektorze usług logistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Teoretyczne założenia pomiaru funkcjonowania łańcuchów dostaw 2. Metodologia pomiaru funkcjonowania łańcucha dostaw 3. Praktyczne problemy pomiaru i projektowania systemów pomiaru łańcuchów dostaw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenia 2. Zarys rozwoju logistyki 3.Ogólna charakterystyka logistyki 4. Logistyka przedsiębiorstwa 5. Logistyka zaopatrywania przedsiębiorstwa 6. Logistyka w przygotowaniu wytwarzania i w wytwarzaniu 7. Logistyka dystrybucji wyrobów 8. Logistyka w zarządzaniu łańcuchami dostaw 9 . Logistyka w marketingu, obsłudze klientów i serwisowej opiece nad wyrobami 10. Logistyka w gospodarowaniu opakowaniami. Odpadami i zwracanymi wyrobami 11. Perspektywy rozwoju logistyki w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Obsługa logistyczna / Danuta Kempny. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2008. - 120 [1] s. : wykr. ; 24 cm.
1. Definicja i istota obsługi logistycznej 2. Podmioty obsługi logistycznej. Klienci i usługodawcy. 3. Przedmioty obsługi. Produkty fizyczne i ich opakowania, ładunki i jednostki ładunkowe. 4. Kompleksowa obsługa ładunków. Usługi standardowe i dodatkowe. 5. Obsługa logistyczna w cyklu zamawiania. 6. Poziomy obsługi logistycznej i polityka jej kształtowania 7. Pomiar poziomu obsługi logistycznej 8. Pomiar kosztów obsługi logistycznej 9. Projektowanie obsługi logistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Cechy wyróżniające rynek business to business na tle dokonywanych transakcji zakupu 1.1 Specyfika rynku instytucjonalnego i jej wpływ na odmienność zachowań nabywczych przedsiębiorstw 1.2 Produkty i usługi będące przedmiotem wymiany na rynku business to business 1.3 Uczestnicy rynku instytucjonalnego stronami dokonujących się transakcji 1.4. Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania zakupowe przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku instytucjonalnym 1.5 Małe przedsiębiorstwa jako nabywcy na rynku B2B i ich decyzje w dziedzinie zakupu 2. Czynniki wpływające na decyzje zakupowe w małych przedsiębiorstwach na rynku instytucjonalnym 2.1. Rodzaje sytuacji zakupowych na rynku business to business 2.2 Siły wywierające wpływ na zakup na rynku instytucjonalnym 2.3 Orientacje zakupowe przedsiębiorstw w sferze zaopatrzenia na rynku B2B 2.4 Typy transakcji na rynku dóbr kapitałowo-zaopatrzeniowych 3. Przebieg procesu zakupu w małym przedsiębiorstwie na rynku instytucjonalnym 3.1 Analiza rynków jako podstawowe źródło uzyskania informacji 3.2 Planowanie zakupów celem zapewnienia płynności działania 3.3 Fazy procesu zakupu jako okres między zainicjowaniem a zakończeniem transakcji 3.4 Strategie zakupowe przedsiębiorstw na rynku B2B 4. Preferencje zachowań małych banywców na rynku business to business 4.1 Ekonomiczne preferencje zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw 4.2 Personalne preferencje zachowań nabywców na rynku B2B 5. Działania zakupowe małych przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym w świetle wyników badań empirycznych 5.1 Przyczyny podejmowania decyzji o wyborze dostawcy w małych przedsiębiorstwach na rynku business to business 5.2 Umiejscowienie funckji zakupów w małych firmach na rynku B2B 5.3 Czynniki wpływające na decyzje zakupowe w małych przedsiębiorstwach 5.4 Działania przedsiebiorstw związane z procesem zakupu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Integracja a proces konkurowania, 2. Potencjalne, specyficzne źródła konkurowania zintegrowanych sieci handlowych, 3. Zarządzanie zakupami, dostawami i zapasami, 4. Kształtowanie oferty asortymentowo-cenowej i standardów obsługi, 5. Relacje sieci zintegrowanych z nabywcami i otoczeniem rynkowym, 6. Kształtowanie zasobów i działalność inwestycyjna, 7. Uwarunkowania i bariery podwyższania konkurencyjności sieci zintegrowanych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy teoretyczne logistyki; 2. Infrastruktura procesów logistycznych; 3. Otoczenie podmiotów gospodarczych; 4. Logistyczna obsługa klienta; 5. Logistyka w produkcji; 6. Zintegrowana gospodarka materiałowa; 7. Logika dystrybucji; 8. Współczesne tendencje w logistyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/,5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/,5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
Cz. I. Zrozumieć istotę i fenomen najlepszych praktyk w zarządzaniu łańcuchem dostaw: 1. Najlepsze praktyki w biznesie- między młotem wymagań ekonomicznych a kowadłem społecznej odpowiedzialności biznesu; 2. Charakterystyka najlepszych praktyk w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw- wnioski z kwerendy źródeł; Cz. II. Najlepsze praktyki w zarządzaniu łańcuchem dostaw w Polsce- studia przypadków: 3. Wykorzystanie energii geotermalnej do ogrzewania obiektu składowego. Studium przypadku Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach; 4. Wpływ zastosowania nowej technologii w produkcji soków na zwiekszenie efektywności procesów logistycznych w przedsiębiorstwie. Przypadek najlepszej praktyki Grupy Maspex Wadowice; 5. Wdrożenie Flow Logistics- rekonfiguracja oraz doskonalenie systemu zarzadzania siecią transportową. Studium przypadku DB Schenker w Polsce; 6. Zastosowanie koncepcji Six Sigma w zarządzaniu przepływami materiałowymi. Studium przypadku Power Controls
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Harmonogram zapotrzebowania materiałowego (harmonogram MRP), 2. Planowanie zapotrzebowania potencjału, 3. Planowanie zapotrzebowania dystrybucji, 4. Harmonogram główny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 5/1999)
1. Geneza mechanizmu rynkowego i jego ewolucja. Kilka refleksji, 2. Informatyzacyjne podstawy nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Informacja rynkowa w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4. Marketing w zaopatrzeniu jednostek budżetowych, 5. Infrastruktura terenów wiejskich - pomost w integracji z Unią Europejską, 6. Model regionalizacji w Unii Europejskiej, 7. Historia, rodzaje i systemy kart płatniczych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Orientacja rynkowa jako koncepcja integrujaca procesy w przedsiębiorstwie, 2. Struktura i efektywność zarządzania logistyczno-marketingowego, 3. Procesy i systemy planistyczne w zarządzaniu logistyczno-marketingowym, 4. System operacyjnego zarządzania logistyczno-marketingowego, 5. Zarządzanie łańcuchem dostaw w aspekcie integracji logistyki i marketingu, 6. Kluczowe procesy logistyczno-marketingowe determinujące rozwój wiedzy przedsiębiorstwa o rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(RUBINUM)
1. Przedsięwzięcia PPP - korzyści i zagrożenia; 2. Sposoby oceny inwestycji publicznych - efektywność PPP; 3. Ryzyko w projektach PPP; 4. PPP na świcie; 5. Czynniki rozwoju PPP w Polsce; 6. Woda w wymiarze społeczno-politycznym; 7. Podmioty prywatne w usługach wodno-kanalizacyjnych. Teoria i praktyka międzynarodowa. 8. Organizacja i efektywność przedsiębiorstw wodno-kanalizacyjnych w Polsce; 10. Wycena korzyści z poprawy jakości wody kranowej i powierzchniowej w Polsce; 11. Analiza popytu na wodę w Polsce; 12. Ryzyko dostępności cenowej w sektorze wodnokanalizacyjnym w Polsce; PPP w sektorze wodnokanalizacyjnym w Polsce - podstawowe bariery
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1. Istota i podstawowe cechy projektów logistycznych; 2. Miejsce projektu logistycznego w przedsiębiorstwie i organizacja prac zespołów projektowych;3. Inicjalizacja projektu; 4. Planowanie w projekcie; 5. Planowanie kosztów i budżetowanie projektu; 6. Planowanie ryzyka w projekcie logistycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 85)
1. Przeobrażenia łańcuchów dostaw wobec ekspansji korporacji międzynarodowych i współczesnych modeli tworzenia wartości opartych na kooperacji przedsiębiorstw, 2. Eurologistyka i funkcjonowanie łańcuchów dostaw w warunach europejskich, 3. Zarządzanie łańcuchem dostaw w globalnych strukturach kooperacyjnych branży motoryzacyjnej, 4. Decyzje logistyczne i ich uwarunkowania w międzynarodowych strukturach holdingowych na przykładzie przedsiębiorstwa Draexlmeier, 5. Logistyka w sklai globalnej na przykładzie firmy z branży lniarskiej, 6. Logistyka w obliczu działalności eksportowej, 7. Zarządzanie miedzynarodowym łańcuchem dostaw towarów projektowanych na zamówienie, 8. Wpływ internacjonalizacji na zarządzanie logistyką w przedsiębiorstwie Kuźnia Jawor S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej